کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید آیت‌الله ملک‌حسینی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی 3 یاسوج / تصاویر

17 مرداد 1398 ساعت 20:54

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون امور اقتصادی استاندار و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مسئولان استانی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی یاسوج ۳ بازدید کردند. در این شهرک یک ‌ هزار و ۹۲۶ مشغول به کار هستند. میزان اشتغال درکل استان از ۳۱۴ واحد صنعتی کوچک مسقر در شهرک‌های صنعتی، ۴ هزار و ۷۷۰ نفر است.


صبح امروز (پنجشنبه 17 مرداد ماه 98) نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون امور اقتصادی استاندار و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مسئولان استانی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی یاسوج ۳ بازدید کردند.
به گزارش کبنا، در آستانه ۲۱ مرداد، سالروز حمایت از صنایع کوچک و در راستای خدمت رسانی، تحرک و رونق تولید، صبح امروز نماینده ولی فقیه به همراه مسئولان استانی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی یاسوج ۳ بازدید کردند.
بنا به این گزارش در حاشیه این بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ضرورت توجه به صنایع کوچک سبب شد تا شورای فرهنگ عمومی روز ۲۱ مرداد را در تقویم رسمی کشور به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک و متوسط نامگذاری کند.
سید هاشم موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند رشد و توسعه در کشورهای مختلف، افزود: در همه کشورها سیاست‌های معطوف به گسترش صنایع کوچک به سیاست مهم و محوری تبدیل شده است.
وی نقش صنایع کوچک در تأمین اشتغال، افزایش تولید ملی، توسعه صادرات و به تبع آن حضور در بازارهای جهانی را کلیدی توصیف کرد و افزود: برنامه ریزی برای گسترش صنایع کوچک، زمینه‌های مناسب برای برقراری ارتباط موثر بین تولیدات صنعتی و کشاورزی، جلب سرمایه‌های بخش خصوصی و امکان تنوع و انعطاف در تولیدات صنعتی را فراهم می‌کند.
وی گفت: اهمیت وجود صنایع کوچک در توسعه همه جانبه و پایدار جامعه به گونه‌ای است که می‌بایست با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود، توسعه صنایع کوچک که زمینه ساز بهبود اقتصادی و ایجاد اشتغال است، را فراهم نمود.
لازم به ذکر است nv شهرک صنعتی شماره ۳ یاسوج با وسعت ۱۰۴ هکتار، یکصدو یازده واحد تا کنون به بهره برداری رسیده و ۹۴ طرح نیز در حال ساخت است.
در این شهرک یک ‌ هزار و ۹۲۶ مشغول به کار هستند. میزان اشتغال درکل استان از ۳۱۴ واحد صنعتی کوچک مسقر در شهرک‌های صنعتی، ۴ هزار و ۷۷۰ نفر است.


کد مطلب: 411784

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411784/2/بازدید-آیت-الله-ملک-حسینی-واحدهای-تولیدی-شهرک-صنعتی-3-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1