تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۱۱۶۹۹
کبنا خبر می‌دهد

ارتقاء شهرداری باشت با حکم وزیر کشور

۱
کبنا ؛تلاش‌ها و فعالیت‌های شهرداری باشت ثمر داد، هرچند باشت شهر کوچکی است با این وجود فعالیت شهرداری زیرنظر و پیگیری‌های لطف اله موسوی مورد توجه وزیرکشور قرار گرفت و برای شهرداری ارتقاء رتبه حاصل و موسوی به عنوان شهردار برتر شناخته شد. پیش از این نیز، لطف اله موسوی بارها از سوی مسئولان استانی مورد تقدیر واقع شد.
لطف الله موسوی گفت: با تلاش و پیگیریهای نزدیک به یک سال و نیم و در اقدامی مثبت و در راستای برآورده شدن خواست های مردم باشت، شهرداری با یک درجه ارتقاء زمینهٔ مناسبی را برای پیشرفت و توسعه شهری باشت بدست آورده است.
وی ارتقای درجه شهرداری باشت را پدیده‌ای مبارک برای شهر، شهروندان، مجموعه شهرداری دانست و اظهار کرد: عدم ارتقای درجه شهرداری موجب شده بود که میزان اعتبارات متعلقه به این شهر کمتر از ظرفیت اختصاص یابد و باعث تضییع حقوق به حق شهروندان شود. ولی با ارتقای نمودار سازمانی جدید شهرداری بر اساس درجه ۶، شهر و شهروندان شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تر عمرانی و شهری از سوی شهرداری خواهند بود.
شهردار باشت از تلاش و همکاری دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت، دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور و همکاری شایان ریاست محترم سازمان مدیریت وبرنامه ریزی  و مدیر کل امور شهری وهمکاران  تشکر کرد.
موسوی افزود: تعیین درجه شهرداری باشت و ارتقای آن بر مبنای ضوابط و سه مؤلفه مهم درآمد مستمر و خالص شهرداری، جمعیت شهر و موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری بوده است.
شهردار باشت در خصوص جزئیات درجه شهرداری گفت: یکی از مهم‌ترین کمک‌های مالی، عدم توسعه ساختار تشکیلاتی، کمبود تجهیزات و ماشین آلات و عدم دسترسی به شرایط مناسب مالی، عدم ارتقاء درجه شهرداری بوده و با پیگیری‌های انجام شده این امر محقق شده است.
گفتنی است هر چه درجه شهرداری یک شهر بالاتر باشد از بودجهٔ بیشتری برخوردار خواهد بود و امکان اجرای طرح‌های عمرانی فراهم‌تر خواهد شد.
شاخص‌های مهمی چون جمعیت، درآمد و بودجه سالانه شهرداری، امکانات،، قابلیت و توانایی‌های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری، موقعیت جغرافیایی و نیز اهمیت سیاسی و اجتماعی از بابت مرکز استان بودن شهرها جزو مهم‌ترین مسائل مرتبط با درجه بندی شهرداری‌هاست که بین یک تا دوازده است که در هر دوره پنج ساله مورد ارزیابی واقع می‌شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لطف اله جان تاریخ94/1/19 برمی گرده به زمان آقای برازنده نه شما
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بابا اشتباه نکردید شهرداری لنده اوله
Romania
بابا در حد شهرداری وشهر نیست ،این فقط باید.
Iran, Islamic Republic of
تبریک عرض میکنم شهردارعزیز. بامیشخی
گشین
Iran, Islamic Republic of
طبق این نامه در سال94 که شهردار قبلی حضور داشتند ارتقا شهرداری باشست به تایید سازمان مدیریت کشور رسیده پس لطفا به نام خودت مصادره ش نکن اقای موسوی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1