تاریخ انتشار
شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۱۰۶۷۴
مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد توضیح می‌دهد؛

رتبه شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با فساد چندم است

۰
کبنا ؛ مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در ارزیابی و سنجش شرکت‌های گازی استان‌های کشور، کهگیلویه و بویر احمد در جایگاه چهارم قرار گرفت و موفق به کسب رتبه شایسته کشور شد.
به گزارش کبنا، رحمن خادم با اعلام این خبر افزود: دبیرخانه نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد در راستای پنجمین دوره سنجش سلامت اداری شرکت‌های گاز سراسر کشور از دی ماه سال گذشته اقدام به صحه گذاری، امتیاز دهی، بررسی اعتراضات و رتبه بندی شرکت‌های گاز استان‌ها نموده است.
 مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: سنجش و ارزیابی‌ها بر اساس توضیحات، مدارک، مستندات واصله، کیفیت و مدت پاسخگویی به مکاتبات، گزارش هیات رسیدگی به تخلفات اداری و سایر نهادهای نظارتی صورت گرفته است.
 رحمان خادم با تاکید بر ضرورت اصل ارزیابی و سنجش در عملکرد شرکت‌ها اذعان کرد: این گونه ارزیابی‌ها جدی، نفس‌گیر، حقیقی و مهم هستند.
  مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت خاص کوهستانی و نقاط صعب العبور استان اظهار داشت: کار گازرسانی و خدمات دهی به مناطق محروم و کوهستانی و صعب العبور و هزینه‌های هنگفت مورد نیاز برای این نوع خدمت یکی از موانع مهم و گسترش توسعه استان می‌باشد که همکاران ما علی‌رغم این نوع از سختی‌های کار توانستند در زمینه سلامت اداری در سطح کشور خوش بدرخشند.
 خادم در ادامه افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه سنجش و ارزیابی نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد، شرکت گاز استان موفق به کسب رتبه ۴ در سطح کشور شده است در حالیکه در سال‌های گذشته این رتبه در بهترین حالت ۲۷ بوده است این ارتقاء ۲۳ پله‌ای مرهون کار تیمی و شفاف سازی در امور بوده است.
 مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوشحالی از نحوه عملکرد همکاران در سطح استان اعلام کرد: افتخار کسب رتبه چهارم برگ زرین دیگری در کارنامه شرکت گاز استان و همکاران است.
 خادم ضمن تبریک این موفقیت از تلاش‌های شبانه‌روزی و صادقانه همه همکاران اعم از معاونین، مدیران، کارکنان و کارگران شرکت گاز در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.
 مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان از حسن مدیریت، شایستگی، تلاش‌های صادقانه و پیگیری‌های جدی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران سپاس گذاری کرد.
  مهندس رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان در بازدید از پروژه گازرسانی به روستاهای لوداب از اجرای 10 پروژه مهم گازرسانی در بیش از 150 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه گازرسانی به مجموع 14 روستای منطقه لوداب بازدید میدانی و نقطه به نقطه انجام داد.
خادم گفت: این پروژه 35 کیلومتر شبکه گذاری فلزی و پلی اتیلن با 2 عدد ایستگاه CGS-TBS و اعتبار 4.5 میلیارد جهت گازرسانی به 587 خانوار در حال انجام می‌باشد.
 رحمن خادم در بازدید از مجموعه روستاهای دهنو، میان لوداب، شهرک پورشریف، آب مورد، گرگیان، گوزنان و ..... بیان داشت: زمان برای ما اهمیت خاص دارد و بارندگی‌های در پیش رو فرصت را از ما خواهد گرفت، لذا ضمن تشکر از عملکرد پیمانکار باید از تمام پتانسیل خود در این سه ماهه استفاده کند.
 وی در ادامه از تعامل خوب شرکت گاز استان با کلیه پیمانکاران خود یاد کرد و گفت: ما با پیمانکاران تعامل خوبی داریم و ایشان نیز باید منافع شرکت را منافع خود بدانند و در این زمینه تلاش نمایند.
 مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پیشرفت این پروژه اظهار داشت: فعلاً شاهد پیشرفت 25 درصدی پروژه هستیم و امیدواریم پیمانکار با راه اندازی اکیپ‌های کاری در هفته‌های آینده شاهد پیشرفت بهتر پروژه باشیم.




 



 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1