کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سه ماهه تابستان در پایگاه های سنجش سلامت اجرا خواهد شد؛

سنجش 3هزار نوآموز مدارس استثنایی شهرستان های گچساران و باشت

3 تير 1398 ساعت 12:42

عظیم عراقی معاونت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بازدید از پایگاه سنجش سلامت شهرستان گچساران گفت: یک میلیون و بیست هزار نوآموز در سطح کشور و 2هزار و پانصد نوآموز در شهرستان گچساران مورد سنجش سلامت قرار خواهند گرفت.


صبح روز دوشنبه سوم تیرماه با حضور محمدحسن عظیم عراقی معاونت تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، بختیاری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان، ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران پایگاه شماره 279 سنجش گچساران و باشت افتتاح گردید.
 عظیم عراقی معاونت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در رابطه با اعتبار مدارس استثنایی گفت: اعتبار کشوری مدارس استثنایی در سال گذشته قریب به سه و نیم میلیارد تومان بوده است و سعی می کنیم با توجه به میزان تخصیص اعتبارات، افزایش اعتبار را در سال جدید داشته باشیم.
عظیم عراقی بیان داشت: یک میلیون و چهارصد هزار نوآموز اعم از دانش آموزان ورودی دبستان و پیش از دبستان در کشور وجود دارد.
معاونت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: قریب به دو هزار پایگاه در سطح کشور در زمینه سنجش سلامت مشغول به فعالیت هستند و پیش بینی ما سنجش یک میلیون و 400 هزار نوآموز در سطح کشور که  380هزار نفر را سال گذشته سنجش کرده ایم. سعی می کنیم امسال بیشتر از 380 هزار نفر دانش آموزان بخش پیش از دبستان را پوشش بدهیم.
بختیاری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: از 1تیرماه تا آخر شهریور طرح سنجش سلامت در 8 پایگاه سنجش استان شامل 1پایگاه عشایری، 3پایگاه روستایی و 3پایگاه شهری اجرا می شود.
بختیاری با بیان اینکه سال گذشته 15هزار دانش آموز در سطح استان تست شده و 12هزار نوآموز بدو ورود به دبستان مورد سنجش قرار گرفتند ابراز داشت: پیش بینی ما برای سال جاری سنجش 15هزار دانش اموز است.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان اظهار داشت: پیش بینی می شود از این تعداد 2هزار و 500 دانش آموز در شهرستان گچساران و حدود 600 دانش آموز در شهرستان باشت در طرح سنجش سلامت مورد آزمون قرار گیرند.

 


کد مطلب: 410558

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410558/2/سنجش-3هزار-نوآموز-مدارس-استثنایی-شهرستان-های-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1