کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد از روستای «خون گا» پاتاوه؛ «حوری ‌جان» صاحب خانه شد (+ تصاویر)

3 تير 1398 ساعت 11:22

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از اطلاع از وضعیت زندگی خانم «حوری جان آغاز» دستور داد تا از طریق نهادهای حمایتی استان به مشکلات او رسیدگی شود که مدیرکل بهزیستی و مدیرکل کمیته امداد استان با همراهی مسئولان شهرستانی با این خانم دیدار کردند.


بعد از انتشار خبری با عنوان ««حوری‌جان»، زنی بی‌خانمان که با وحشت می‌خوابد»[ کلیک کنید] در این سایت خبری کبنانیوز، شب گذشته (ساعت 21 ) - یکشنبه 2 تیرماه 98 - آیت‌الله افشار مهر مدیرکل بهزیستی استان، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با همراهی جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از  روستای «خون‌ گا» از بخش پاتاوه بازدید و با خانم «حوری‌جان آغز» دیدار کردند.
به گزارش کبنا، در این بازدید آیت افشار مهر مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد که به همراه خود خودروی اورژانس اجتماعی بهزیستی و مشاوران را به روستای خون گا پاتاوه برد تا ضمن ارائه مشاوره‌های لازم به این خانم از او خواستند تا به شهر یاسوج بیاید و تحت مراقبت و درمان قرار بگیرد.
افشار مهر مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: با این خانم صحبت‌های لازم را کردیم و از ایشان خواستیم که حاضریم از او مراقبت و کار درمان او را پیگیری کنیم، اما ایشان معتقد هستند که در منطقه و روستای خودشان باشند و آنجا از او مراقبت شود.
وی تصریح کرد: مشاور بهزیستی نیز به این خانم مشورت‌های لازم را داد و در باره درمان و مراقبت از او بهزیستی با تمام توان در خدمت این خانم هست.
«قباد مبشری» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور در روستای خون گا از توابع بخش پاتاوه با «حوری جان آغز» دیدار کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) خانه‌ای را برای این خانم اجاره و در اختیار او قرار داده است.
وی تاکید کرد: تا زمانی که این خانم ان شاء الله در قید حیات باشد، برای او خانه اجاره می‌کند و سکونت می‌دهد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای سایر مشکلات این خانم هم تصمیمات لازم گرفته می‌شود.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از اطلاع از وضعیت زندگی خانم «حوری جان آغاز» دستور داد تا از طریق نهادهای حمایتی استان به مشکلات او رسیدگی شود که مدیرکل بهزیستی و مدیرکل کمیته امداد استان با همراهی مسئولان شهرستانی با این خانم دیدار کردند.


کد مطلب: 410556

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410556/2/بازدید-مدیران-کل-بهزیستی-کمیته-امداد-روستای-خون-گا-پاتاوه-حوری-جان-صاحب-خانه-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1