کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی کهگیلویه و بویراحمد جلوی استانداری؛ لطفاً ما را از بلاتکلیفی نجات دهید

12 خرداد 1398 ساعت 1:09

مربیان پیش دبستانی استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه 11 خرداد ماه 98 جلوی محل استانداری و آموزش و پرورش این استان تجمع اعتراض آمیزی کردند.


 مربیان پیش دبستانی استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه 11 خرداد ماه 98 جلوی محل استانداری و آموزش و پرورش این استان تجمع اعتراض آمیزی کردند.
این مربیان در گفت و گو با خبرنگار کبنا در یاسوج بیان می‌کردند که همانند سایر استان‌های کشور خواهان حق التدریسی و جذب در آموزش و پرورش هستیم.
یکی از این مربیان می‌گوید که بیش از 1400 مربی پیش دبستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد که میانگین حقوق آنها 200 هزار تومان است و با این حق چگونه می‌توانیم تدریس کنیم.
وی ادامه داد: موقع حرف زدن، مسئولان از اهمیت و جایگاه پیش دبستانی سخن می‌گویند و بیان می‌کنند که رشد و شکوفایی دانش آموزان به پیش دبستانی ربط دارد. اما یک مربی پیش دبستانی با حقوقی ماهی 200 الی 300 هزار تومان دیگر با چه انگیزه‌ای کار کند.
مربی دیگری بیان می‌کرد: من و خیلی از مربیان متأهل هستند، و عمر خودمان را در این مسیر بدون هیچ گونه بیمه و امنیت شغلی و با حقوق ناچیزی صرف کردم. و الان از مسئولان توقع داریم که پیگیر مطالبات به حق ما باشند.
او می‌گفت: در تمام استان‌های کشور نیروهای مثل ماها جذب آموزش و پرورش شدند به جزء 4 استان که استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این استان‌ها است. و آن هم به این دلیل است که مسئولان ما علی رغم پیگیری و اطلاع از این موضوع هیچ اقدامی در این خصوص نمی‌کنند.
به گزارش کبنا، این مربیان خواستار امنیت شغلی، استخدام در آموزش و پرورش و بیمه بودند.


کد مطلب: 410056

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410056/2/تجمع-اعتراضی-مربیان-پیش-دبستانی-کهگیلویه-بویراحمد-جلوی-استانداری-لطفا-بلاتکلیفی-نجات-دهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1