تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۴۰۹۹۹۸
در نشست بررسی پروژه های عمرانی گچساران و باشت

داد و فریاد تاجگردون بر سر مدیرکلی که آمار و اطلاعاتی از پروژه هایش ندارد/ تاجگردون شهردار و شورای شهر دوگنبدان را تهدید کرد/ تعبیر جالب پیمانکار راه و شهرسازی؛ آیا تقصیر ترامپ است؟(+تصاویر)

۱
کبنا ؛نشست بررسی پروژه‌های عمرانی گچساران و باشت با حضور غلامرضت تاجگردون  نماینده مردم شهرستان‌های  گچساران و باشت، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سید محمد هادی امیری مدیرعامل مخابرات استان، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان، سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهر سازی استان، سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان و جمعی از مدیران شهرستانی و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
در ابتدای این نشست که در محل جلسات فرمانداری امروز (پنجشنبه 9 خرداد ماه 98) برگزار شد، محمد حسین نصیری راد، گزارشی از وضعیت پروژه‌ها در 2 شهرستان گچساران و باشت ارائه می‌دهد که با عدم رضایت نماینده گچساران و باشت روبرو می‌شود.
اینجوری حساب و کتاب مان جور در نمی‌آید
 تاجگردون در ادامه نیز با انتقاد به برخی از عملکردها درخصوص جاده لار _شابهرام و پل دوم باشت، گفت: با این شرایط جناب نصیری، حساب و کتابمان با هم جور در نخواهد آمد! و این موضوع را هم جدی عرض می‌کنم چرا که پروژه جاده لار و شابهرام بسیار با اهمیت است و بسیاری از مردم هم ناراحت هستند و اذیت می‌شوند.
وی در ادامه افزود: جناب نصیری با این تفاسیر مشخص است که مقصر شما هستیدو سرجمع هم از عملکردتان توجیه نشدم و در واقع نیز از هیچ پروژه‌ای جواب نگرفتیم.
تاجگردون در ادامه با اشاره به مطالبات برخی از پیمانکاران پروژه‌ها اظهار کرد: بارها به پیمارکاران گفته‌ام که وقتی از یک پروژه مطالباتی دارید و درحالی که پروژه به اتمام هم نرسیده است با این ترفند که که پولتان را اخذ کنید در مناقصه پروژه بعدی شرکت نکنید و کار برندارید.
شما چگونه مدیری هستید که اطلاعات درستی از پروژه‌ها ندارید و تنها می‌گویید اعتبار نیست
در ادامه این نشست عبدالمجید نژادصفوی گزارشی از پروژه‌های در دست اقدام  در 2 شهرستان گچساران و باشت پرداخت که ایشان نیز به مانند مدیرکل راهداری اطاعات درست و دقیقی از تخصیص بودجه در سالی مالی 97-98 به پروژه‌های عمرانی نداشت.
 مدیرکل راه و شهرسازی در ابتدای سخنان خود با گلایه اینکه اعتبارات تخصیص داده برای سالجاری به اندازه همان اعتبارات سال گذشته است، گفت: اکثریت اعتبارات به صورت اسناد خزانه بود است و ما با این اسناد مناقصه گذاشته می‌شود.
وی ادامه داد: موضوع پیش پرداخت است که پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده و این اسناد تا سال 1400 نقد می‌شوند.
 در ادامه تاجگردون خواستار بررسی پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان گچساران شد که این مدیرکل آمار واطلاعات درستی از پروژه‌ها نداشت و با واکنش نماینده مواجه شد.
 تاجگردون گفت: شما چگونه مدیری هستید که اطلاعات درستی از پروژه‌ها ندارید و تنها می‌گویید اعتبار نیست.
 وی با اشاره به تعریض و بهسازی جاده گچساران - گناوه گفت: پیمانکار این در حال اجرای عملیات بیس‌کاری است و تا چند روز دیگر تا ابتدای روستای آب‌شیرین آسفالت خواهد شد.
 تاجگردون با اشاره به راه فرعی دسترسی به روستای باباکلان که در زمستان سال گذشته براثر بارندگی‌های شدید چندین بار مسدود و تردد شهروندان را با مشکل مواجه کرده بود، گفت: از روستای کمبل تا پل زهره نیاز به برنامه‌ریزی دارد که هرچه زودتر افتتاح شود.
 وی خطاب به نژاد صفوی عنوان کرد: مدیرکلی که مصوبات و اعتبارات سال گذشته را نمی‌داند، شما بگویید آقای مدیر ما در مورد چه چیزی صحبت کنیم.
تاجگردون اذعان کرد: تا این لحظه هیچ جوابی از ادارات نگرفته‌ام چرا که پیمانکار می‌گوید پول در حساب است  ولی مدیرکل می‌گوید پیمانکار نمی‌تواند کار  انجام دهد.
 نماینده مردم گچساران و باشت خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی عنوان کرد من نمی‌دانم شما برای چه چیزی حقوق دریافت می‌کنید که اطلاعات درست و دقیقی  ندارید.
وی عنوان کرد: پروژه تقاطع بهشت زهرا یک میلیارد تومان پول در حساب است و پیمانکار حاضر به کار نیست به چه دلیلی باید به شما پول و اعتبار بدهم.
تاجگردون با اشاره به ساختمان پردیس هنری ابراز کرد: اعتبار این پروژه 100 درصد تخصیص داده شده است و بازهم مدیرکل اطاعات درستی از اعتبارات این پروژه ندارد.
نماینده مردم گچساران و باشت گفت: این پروژه 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد  و برای تکمیل آن نیاز به 69 میلیارد ریال اعتبار است.
در ادامه این نشست امیر هوشنگ رویین تن یکی از پیمانکاران حوزه راه سازی در استان به ایراد سخن پرداخت و خطاب به نماینده گچساران، گفت: جناب آقای تاجگردون در این نشست هرگز دلم نمی‌خواست که نبش قبرکنم، چراکه در این جلسه به اندازه کافی کارفرما زیرسوال رفت.
وی افزود: اولین اعتراضم از خروجی چنین جلساتی است که به هرحال مزاحم شما و مدیران استانی و شهرستانی می‌شویم، اما خروجی ندیده‌ایم و تنها یادگاری ما از این نشست ها این است که مدیران قبلی و فرمانداران رفتند و فقط ما مانده‌ایم و پروژه‌هایمان؛ آنهم با یک دنیا مشکلات مالی که هیچ چیز هم از این جلسات عاید ما هم نشد.
رویین تن درادامه تصریح کرد: در پروژه بنده (جاده آبریگون) نزدیک به 97 درصد کارانجام شده و فقط یک خط کشی و مقداری هم لایه دوم آسفالت مانده است، که باید گفت تنها یک قیر به بنده داده‌اند و یک تهاتر ارزش افزوده که سرجمع 12 میلیارد تومان می‌شود از 30 میلیارد تومان طلب، در حالی که کارمان در حال اتمام است که هم خودم تمام شدم و هم پروژه‌ام.
این پیمانکار گچسارانی افزود: این پروژه هم نوش جان آقایان شود که در هفته دولت دور هم جمع شوند و افتتاحش کنند، اما مشکلی که بنده را اذیت می‌کند وقتی است که می گویند پول نیست و مقصر تحریم است، قیر نیست و مقصر تحریم‌هاست اما بافت و طبقه بندی و دیگر موارد که تقصیر ترامپ نیست درحالی که تنگ نظری استان را نابود کرده است.
وی گفت:27 سال پیش اولین کار پیمانکاری را در این استان انجام دادم  و قول شرف هم می‌دهم که این پروژه هم آخرین کارم باشد، ما زمانی در جنگ می‌گفتیم اولین اشتباه گروه تخریب آخرین اشتباهش است، بنده هم می گویم که این پروژه آخرین کارم در استان است و این یعنی خداحافظ.
رویین تن اظهارکرد: قبلاً می‌گفتند نیروهای علمی و مغزها از کشور می‌روند، اما امروز مغزهای اقتصادی از این استان می‌روند و بزودی بنده هم از این استان می‌روم و حداقل بگذارید تا این پیمانکاران جوان کار کنند، نابودشان نکنید و بگذارید برایتان کار کنند.
وی تصریح کرد: آقایان عزیز، پروژه چطور می‌تواند کار و پیشرفت کند با این همه تنگ نظری‌ها، حسادت‌ها و حقارت‌ها و تک نفری‌ها، اگر یک نفر نه بگوید تمام دنیا هم جمع شوند این نه تغییرنمی کند.
این پیمانکار صاحب نام گچسارانی درادامه تصریح کرد: اگر پروژه را خوب و به موقع تحویل بدهیم و اگر هم ندهیم هیچ فرقی به حالمان ندارد، بنده پروژه‌ام رو به اتمام است درحالی که دریافتی مالی بنده با قیر و تهاتر وهمه به 30 درصد هم نمی‌رسد، آیا این ظلم نیست، بنده کارم را انجام داده‌ام آنهم به خاطر مردم منطقه و قولی که به شما (تاجگردون) داده‌ام، اما انصافاً بر طبق قانون هم نمی‌بایستی یک روز در این پروژه کار می‌کردم.
رویین تن افزود:30 میلیارد تومان بنده طلبکارم و تنها 470 میلیون تومان به بنده چک داده‌اند برای بهمن ماه سال 400، الان بنده این پول نداشته را چکار کنم؟، اگر واقعاً قانع شده‌اید که برای بنده کاری انجام بدهید و در این جلسه تصمیم بگیرید که ممنون هم هستم، چرا که کاری دیگر از دستم برنمی آید.
وی اظهارکرد: بنده هم به حاج "نصرالله خادمی" گفتم که شما در جایی خوب پروژه را نگه داشتید واما بنده کارم را تمام کردم که کور و پشیمان هم شدم؛ چرا که قول به شما و مردم دادم، بارها هم گفته‌ام که ماشینم را فروختم دومیلیارد و خرج پروژه شد،12 واحدآپارتمان فروختم، در کیش خانه فروختم، دو دستگاه بیل مکانیکی فروختم برای این پروژه، و اگر الان هم بودند حتی قیمت یک قلم از این موارد الان چند برابر شده بود.
 رویین درادامه گفت: آقای تاجگردون وقتی برای افتتاح آمدید که روبان پروژه را قیچی کنید، کلنگی هم با خودتان بیاورید و بنده را نیز خاک کنید چرا که بنده از لحاظ اقتصادی مرده‌ام و حدود 18 میلیارد طلبکارم.
وی درادامه افزود: بخاطر همین چماق به دست‌های اداره امور مالیاتی که نفس ما را بریده‌اند و هر وقت دوست دارند اجراییه‌ای بکشند، ارزش افزوده‌ای بگیریندو به هیچ جا هم صراطشان هم مستقیم نیست.
این پیمانکار گچسارانی درادامه گفت: با این شرایط الان هم نمی‌توانیم صورت وضعیت بنویسیم، وقتی که می دانیم پول تا دوسال دیگر نمی‌آید چرا خودمان را زیر شلاق اداره امور مالیاتی ببریم و الان هم در این جلسه متوجه شدم که چطور 10 هزار میلیارد در این مملکت دزدی می‌شود در حالی که در این استانی که همه مدیران هم در این جلسه نشسته‌اند سرجمع اعتبارات را نمی‌دانیم.
بعد از گزارش پروژه‌های راه و شهرسازی و کلی بحث و جدل اینبارهم نوبت به پروژه‌های شهرداری می‌رسد که تاجگردون در خلال توضیحات معاون عمرانی شهرداری با انتقاد به عملکرد این نهاد نیز، گفت: آقای شهردار واقعاً چه برنامه‌ای برای پروژه‌ها دارید؟ بنده با مردم صحبت خواهم کرد ما 30 میلیارد تومان اعتبار گرفتیم و برای طرح‌های عمرانی نیز توافق شد، بی اخلاقی است که حالا این پول نقد شده است 40 درصد هزینه حقوق و مزایای کارکنان و پرسنل شهرداری شود؟!.
تاجگردون تصریح کرد: پس مردم چه می گویند؟ پولی را برای کارهای عمرانی گرفته‌ایم بعد شهرداری و شورای شهر حدود 12 میلیارد تومان بابت حقوق بدهند؟ به هرحال به مردم هم خواهم گفت، واقعاً انگیزه نداریم در این خصوص که همکاری کنیم.
وی افزود: اگرچه اعضای شورا برای پروژه‌های عمرانی موافقت نمی‌کنند اما برای پرداخت حقوق پرسنلی که وظیفه دارید از منابع خاص خودتان تأمین کنید، موافقت می‌کنند، آقای شهردار! اگر واقعاً شورای شهر درانجام پروژه‌ها همکاری نمی‌کند از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها بهره ببرید و خودتان با همکاری دیگر دستگاه‌ها اقدام کنید.
تاجگردون در ادامه اظهارکرد: آیا واقعاً از عملکردتان راضی هستید؟ که رحمانی، معاون عمرانی شهرداری در پاسخ گفت" از پروژه‌های عمرانی راضی هستیم، و درواقعا الان فرصتی برای کار کردن برایمان وجود ندارد و شب خواب دیوان محاسبات، صبح خواب بازرسی، دوباره دفتر امور شهری، دفتر نماینده و دفتر فرماندار که واقعاً عرصه را بر ما تنگ کرده‌اند و حساسیت‌هایی هم در این خصوص وجود دارد.
نماینده گچساران و باشت درمجلس افزود: آقای شهردار سرجمع نظرم براین است که کارها با منافع مردم آجین است و نمی‌شود از این موارد براحتی گذشت، شهردار و شورا برنامه ریزی کنند که چکاری باید انجام بدهید تا منابع مالی حداکثر شودوگرنه پول روی زمین نخواهد آمد.
تاجگردون گفت: برخی‌ها منافع شخصی‌شان با پروژه‌ها آجین شده است و این خودش جای اشکال است، اما این حرکت که کاری صورت نگیردو تلاشی نشود اصلاً درست نیست، و تنها انتظار هم این باشد که پولی بیاید، صحیح نیست.
وی افزود: این همه تلاش برای جذب اعتبار، اما این عوامل انگیزه می‌خواهد که بنده با این وضعیت انگیزه ندارم یعنی منظورم این است که احساس تعامل ایجاد نمی‌شود و وقتی که شهردار محترم دستور می‌دهند که از این 30 میلیارد تومان، 40 درصد برای حقوق  پرسنل برود، نمی‌خواهم بگویم که خیانت است اما واقعاً اجحاف شدید در حق مردم است.
نماینده گچساران و باشت درادامه اظهارکرد: در سال 94 پولی را با هزار زحمت بگیری و درعین حال فحش هم بخوری که چند پروژه را انجام بدهی، و بعد در سال 98 حدود 40 درصد هزینه حقوق پرسنل شود؛ چرا که شما نتوانستید در این خصوص برنامه ریزی کنید و حقوق پرسنل را از منابع دیگر پرداخت کنید.
تاجگردون گفت: ما که مأمور تأمین حقوق پرسنل شهرداری نیستیم و ما مأمور تأمین رفاه بیشتر برای مردم هستیم، حالا از این وسط هم پرسنل شهرداری که زحمت می‌کشند هم حقوقشان پرداخت می‌شود، مردم شورای شهر را انتخاب کردندو شورا هم شهردار را و بنده هم استقبال می‌کنم و دوست هم داریم که کار کنید و با سرعت طرح‌ها و برنامه‌ها جلو بروند.
 وی افزود: روز اولی که شورای فخیمه تشریف آوردند بحث بود که بابت پروژه‌های عمرانی عوارض را نصف می‌کنیم و با همین شعار هم جلو آمدند، واقعاً دوست دارم کمک کنم و تا لحظه آخر می‌کشم و عادت ندارم که این نخ هم بریده شود حتی با دشمن تا لحظه آخر هم کار را ادامه می‌دهم، آنهم بخاطر اینکه کارها پیش برود.
درادامه این نشست نیز خوانپایه فرماندار گچساران به ایراد سخن پرداخت و خطاب به شهردار گچساران گفت: از وقتی که به عنوان فرماندار به این شهرستان آمده‌ام، درواقع چند بار جلوی پروژه‌ها و طرح‌های شهرداری را گرفته‌ام؟، شما تنها در جلسات گاهی هستید و گاهی هم نه و در این خصوص هم گلایه‌ای ندارم، آقای شهردار شما حاضر نمی‌شوید حتی جواب مکاتبات را هم بدهید.
وی افزود: اگر قرار است مسئولیت پذیرباشید و دغدغه مردم را دارید، مگر این کار نیست، بارها در جلسات تصمیماتی گرفته شد برای پیشبرد پروژه‌ها و طرح‌ها، اما از درب اتاق جلسات که بیرون رفتید دیگر توجهی نشد و اگر می‌خواهید آن ارتباطات و تعاملات در سیستم اداری این شهرستان حاکم باشد بایستی هر کسی در جایگاه خودش نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشد.
تاجگردون درادامه گفت: به هر حال آقای شهردار صلاح مملکت خویش خسروان دانند، ما در حد خودمان اختیار داریم و شهردارواعضای شورای شهرهم اختیارات خودشان، ما احترام هم قائلیم برای انتخاب مردم و شورای شهر و انتخاب شهردار، اما جاده دوطرفه است چرا که جاده یکطرفه تهش بن بست است.
مسعودظفری، شهردار گچساران درادامه این نشست چندساعته نیز گفت: درماه حدود سه میلیارد تومان حقوق پرسنل پرداخت می‌کنیم و ماه قبلی هزینه تأمین و نگهداری ماشین آلاتی که در شب عید کار کردند هم بالغ بر 310 میلیون تومان شد و این دغدغه‌ها را هم ما داریم.
وی افزود: همانطور که استحضار دارید درآمد شهرداری 90 درصد از عوارض است که از ساخت و ساز بدست می‌آید و ساخت و ساز فردی واقعاً در شهر تعطیل است وتنها چند پروژه اداری است که مثلاً پروژه پردیس هنری که الان در مرحله اتمام است یک هزارتومان به شهرداری پرداخت نکرده است.
ظفری تصریح کرد: امروز بیشتر از هرچیزی دغدغه پرداخت حقوق پرسنل را داریم و تا پایان سال 96 هم حدود 26 بوستان و پارک و فضای سبز به شهر اضافه شده است و چنین هزینه‌هایی را هم داریم در حالی که ساخت و ساز بسیار کم  و به تبع آن عوارض دریافتی هم کم شده است.
شهردار گچساران درادامه گفت: بحث مشکل با آب و فاضلاب شهری هم حل شده است؛ به هر حال چنین دغدغه‌هایی داریم و تمام وقتمان را گذاشته‌ایم و شبانه روز هم پای کار هستیم، شورای شهر هم باید مصوب کنند تا ما اجرا کنیم و اگر در جایی هم شورا یا کاهلی می‌کنند و یا انجام نمی‌دهند و یا به هر دلیل دیگر، پس این موارد را پای ما ننویسید.
وی افزود: در این مجموعه کاری بنده همه پای کار هستند و در چند ماه آینده با انجام برخی پروژه‌ها بار ترافیکی از بلوار ولی عصر برداشته خواهد شد، با این وجود گاهی مواقع شاید همین انتظار را از ما داشته باشند که کارگر خدماتی شهر را تمیز نگه دارد و فضای سبزمان را سبز نگه داریم.
تاجگردون درادامه گفت: شاید به طورکامل اختیار تام نداشته باشید و شورایی هم وجود دارد، اما به هر حال هم دغدغه حقوق پرسنل وجود دارد که باید با برنامه ریزی و تدبیر بهره برداری لازم را از منابع خودتان داشته باشید و گرنه چه کسی است که نخواهد شهر تمیز باشد و کارگران زحمتکش حقوقشان را سروقت دریافت کنند؟، هرچند مسائل گفته شد و با شورا بنشینید و برنامه ریزی کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ظفری بهترین و و کارا ترین مدیر ده های اخیر گچساران
محمدی
Iran, Islamic Republic of
استانی که حسن نوروزی رییس برنامه و بودجه اون هست. بهتر از این نمیشه
باوی
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام خدایی انصافت کجاست ظفری این همه سخت تلاش میکنه هم شهر تمیز هم مدیریت شهری کارامد هم ما مردم شهر میبینیم چطوری شبانه روزی زحمت میکشه کارگری که حقوق نگیره چطوری میتونه به شهر برسه پول انگیزستشب عید پست گذاشتی گفتی حقوق را بده از کجا پول بیاره وقتی خود شما همکاری نمیکنی؟
کارمندشبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
ای کاش در شورای اداری گچساران که برگزار شد دکتر تاجگردون از مدیر شبکه بهداشت ودمان سوال میکرد که چرا مطالبات پرسنل اعم از رسمی وقراردادی وشرکتی وخودروی استیجاری باید شش ماه پرداخت نشودو از مدیریت شبکه بهداشت ودرمان سوال شود که در طول دوران سرپرستیش چند بار با دانشگاه مکاتبه کرده تا جایی که سراغ داریم دو الی سه بار به یاسوج تشریف بردند اون هم به دعوت دانشگاه نه برای پیگیری مطالبات پرسنلی که منتظر نون شبند. کاش دکتر تاجگردون به داد شبکه بهداشت برسد دیگر پرسنل خسته شدند.از این همه بیخیالی مدیریتی در شبکه بهداشت. راننده ای که با کل هزینه ماهی یک میلیون چهار صد تومان حقوقشه کارگری که حقوقش یک میلیون وپانصد تومنه چرا شش ماه حقوق نگرفته
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که در این جلسات هر کسی برای خودش حق به جانب حرف می زند یکی هم نیست ایراد هایی که فرماندار دارد بیان کند که ضعیف ترین فرماندار تاریخ گچساران هستند جناب نماینده شما هم به فکر قشر زحمت کش کارگران نیستید فقط به فکر پیمان کاران هستی تا با این تفکرات کار می کنید به درد مردم بد بخت نمی خورید
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که در این جلسات هر کسی برای خودش حق به جانب حرف می زند یکی هم نیست ایراد هایی که فرماندار دارد بیان کند که ضعیف ترین فرماندار تاریخ گچساران هستند جناب نماینده شما هم به فکر قشر زحمت کش کارگران نیستید فقط به فکر پیمان کاران هستی تا با این تفکرات کار می کنید به درد مردم بد بخت نمی خورید
میترا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون، همه اینها دوستان سیاسی و مدیران خود شما هستن. خودتون باید پاسخگوی این مردم بدبخت و ارای انها باشی. خودتم جواب بده لطفا
Iran, Islamic Republic of
کاش همه مسئولین و مدیران، مثل شهردار گچساران باشند خدا شاهد من به عنوان یک شهروند واقعا ازش راضی هستم....کارش هم خدایی ..خدا از ش راضی باشع...ولی شما جناب تاجگردون بجای این حرفا از همچین مسئولانی حمایت کنید نه اینکه سنگ جلو پاش بندازید...با همچین صحبت های انگیزه اش از خدمت کردن کم کنید...
Iran, Islamic Republic of
خدا خیر بده شهردار که بین شورا و تاجگردون مونده شورا و تاجگردون ابشون تو یه جوب نمیره شهردار به این توانمندی اونطوری که دلش میخواد نمیتونه کار کنه
آرو نقطه ثقل بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به نماینده دلسوز و کاربلد گچساران
تلاش ها و دغدغه ها و پیگیرهای این نماینده قابل تحسینه ، تاجگردون علیرغم ایرادات اطرافیان مرد باعرضه و کاردانی که واقعا برای گچساران سنگ تمام گذاشته

اگر سالهای قبل نیز همچین نماینده ای داشتیم شهر و دیارمان اکنون گلستان بود
گچساران در گذشته هم از شهرهای مترقی هیچ کم نداشته بجز عرضه و لیاقت مدیران و تصمیم سازان
الان که تصمیم ساز و مرد اقتصاد و بودجه داریم
و با هر بهانه ای پول و بودجه به شهرستان تزریق میشود
حیف است که مدیرات اجرایی شهری و استان با تنگ نظری و سیاسی کاری حق عموم مردم شهرستان در ایجاد شهرستانی مترقی را به گروگان گرفته اند تا سواستفاده های خود راببرند!!!!
Iran, Islamic Republic of
.. آدمی بدون یک ذره شایستگی. وای به حال شهرداری و شهر. شهرداری که . باشه همینه دیگه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تنش ها بیشتر بین شورا و اقای تاجگردون هستش شهردار هم این وسط داره از تمام توانش استفاده میکنه
ناشناس
United Kingdom
آقای رویین که گچسارانی نیستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا پیمانکاران چقد تپل ورنگ رخسارشان سرخ است که نشان از فقر ورشکستگی دارند این ادمای ایثارگروازخودگذشته رانزارید ازدست بروندحیف نیست
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کسی هم به فکر چند بانده شدن جاده یاسوج سمیرم می بود؟
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کسی هم به فکر چند بانده شدن جاده یاسوج سمیرم می بود؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون بدبختی از روزی رو به گچساران آورد که فرماندار تغییرکرد و با این روند کسی به ایشان گوش نمیکند و شخصیت کاریزماتیک یک فرماندار را ندارد
امیر
Iran, Islamic Republic of
آغای تاجگردون ایخاسی با ای فرماندار گچساران آباد وابو نخسه . خودکرده را تدبیر نی
Iran, Islamic Republic of
چون نژاد صفوی دست پاکه و بها به تاجگردون نمیده پیش تاجگردون احترام نپیشه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون شهردار و شورای شهر تهدید کرد
آقای تاجگردون شهردار و شورای شهر را خود شما غیرمستقیم انتخاب کردید با حمایت شما افرادی رای آوردند که ...... بماند و آنهایی که بلد بودند کار جهادی کنند را حذف کردید!!!!! لطفا llll.
دهدشک
Iran, Islamic Republic of
نماینده کهگیلویه هم باید با تخم مرغ فروشهای سر خیابون جلسه برگزار کنه
چون هیچ پروژه عمرانی اجرا یا در حال اجرا نیست که با پیمانکاران جلسه داشته باشه.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اداری که رفت دست .عاقبتش همین آخ وبخت این استان که .هستن که دست چپ وراستشونو بلدنیستن
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
.. اصلا میدونه راه یعنی چه این اداره
Iran, Islamic Republic of
چون نژادصفوی اهل بخور بخور نیست که پیمانکارها رو چاق کنه باید مورد غضب باشه.. گروه خون. نمی خوره همونطور که به زینل زاده نخورد..

آقای تاجگردون سیاستهای شما دیگه برا همه مشخصه
آزاد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون اصلاح طلب مطرح استان واصولگرای شاخص کشوری سلام.
اقای نژاد صفوی برای اهداف دیگری به این استان آمده نه برای کار ...جریان اصولگرای را در دولت اصلاحات راه اندازی کرد.میلیاردرهای خاموش را مسئولیت داد.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1