کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

7 خرداد ماه 98 انجام گرفت

خاکسپاری فرمانده دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم در یاسوج (+ تصاویر)

8 خرداد 1398 ساعت 8:46

سرهنگ نوذر قدیمی روز دوشنبه ششم خرداد و همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) در حالی که با همسر و دختر خود به شهرستان کازرون برای دیدار با فرزند دانشجوی خود سفر کرده بود در راه بازگشت با یک کامیون تصادف کرد و به لقاء‌الله شتافت.


مراسم تشییع و خاکسپاری پاسدار اسلام و فرمانده و رزمنده مدافع حرم سرهنگ نوذر قدیمی با حضور گسترده و چشمگیر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز مراسم تشییع و خاکسپاری پاسدار اسلام و فرمانده و رزمنده مدافع حرم سرهنگ نوذر قدیمی با حضور گسترده و چشمگیر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از محل حسینیه ثارالله شهر یاسوج به سوی گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
در این آیین رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و همچنین جمعی از مدافعان حرم استان حضور داشتند که اشک و اندوه و ماتم مردم با دیدن همرزمان آن رزمنده و فرمانده دفاع مقدس همچون ذکاوت و شهابی‌فر و واهبی‌زاده و دیگران دو چندان شد.
در این آیین سید حمدالله خواهش‌نیک خبرنگار و مجری صدا و سیما و از دوستان نوذر قدیمی به ذکر برخی از ناگفته‌های زندگی این فرمانده دفاع مقدس پرداخت.
وی گفت: نوذر قدیمی در تاریخ 7 خرداد سال 1360 برای اولین بار به جبهه رفت و امروز هم روز خاکسپاری آن فرمانده دلاور است.
خواهش نیک گفت: قدیمی عمر خود را در جبهه‌های جنگ گذراند و از سال 60 تا 67 به طور مداوم در جبهه‌ها حضور داشت و جانباز جنگ تحمیلی بود بعد از آن نیز در شرق کشور به مقابله با اشرار و گروهک ریگی پرداخت و در شمال‌ شرق هم علیه گروهک پژاک مبارزه کرد و سپس مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها شد.
وی همچنین به نکته‌ای اشاره کرد که برای همه تاثربرانگیز بود، نوذر قدیمی بعد از 37 سال مجاهدت در جبهه‌ها از شرق تا شمال‌غرب و از خوزستان تا دروازه‌های حرم حضرت زینب اما همچنان مستاجر بود و از خود خانه‌ای نداشت، قدیمی هرگز حاضر نمی‌شد که در مقابل دوربین‌های رسانه‌ها قرار گیرد و خاطرات خود را بازگو کند.
در این مراسم سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم کوتاه و مختصر در خصوص ایثارگری‌های نوذر قدیمی این گونه گفت که هر کجا نظام اسلامی نیاز داشت قدیمی برای دفاع از کشور و مرزها حاضر بود؛ انصاری همچنین پیام سردار فلاح‌زاده معاون نیروی قدس سپاه را به مناسبت درگذشت این فرمانده دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم ابلاغ کرد.
در پایان نماز میت به امامت حجت‌الاسلام شیخ قدرت‌الله خرم‌روز مسؤول دفتر شورای نگهبان استان اقامه شد.
سرهنگ نوذر قدیمی روز دوشنبه ششم خرداد و همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) در حالی که با همسر و دختر خود به شهرستان کازرون برای دیدار با فرزند دانشجوی خود سفر کرده بود در راه بازگشت با یک کامیون تصادف کرد و به لقاء‌الله شتافت.


کد مطلب: 409953

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409953/2/خاکسپاری-فرمانده-دفاع-مقدس-رزمنده-مدافع-حرم-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1