کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفتگو با کبنا مطرح شد

معدوم سازی بیش از 300 کیلوگرم گوشت مرغ غیر قابل مصرف در دهدشت / مردم موارد مشکوک را گزارش دهند (+تصاویر)

2 ارديبهشت 1398 ساعت 15:30

رئیس دامپزشکی کهگیلویه در گفتگو با کبنا از کشف،ضبط و معدوم سازی 310 کیلوگرم مرغ قطعه بندی شده غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف در دهدشت خبرداد و از شهروندان خواست هنگام خرید محصولات فرآورده های خام دامی به تاریخ تولید و انقضا،همچنین تاییدیه سازمان دامپزشکی توجه نمایند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را سریعا به اداره دامپزشکی گزارش دهند.


رئیس دامپزشکی کهگیلویه در گفتگو با کبنا از کشف،ضبط و معدوم سازی 310 کیلوگرم مرغ قطعه بندی شده غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف در دهدشت خبرداد.
سید علی اکبر حسینی عنوان کرد: حدود 310 کیلوگرم گوشت انواع فرآورده های قطعه بندی شده مرغ غیر قابل مصرف،طی بازرسی از اماکن عرضه فراورده های خام دامی  ( قصابی و مرغ وماهی فروشی .... )توسط کارشناسان دامپزشکی و همچنین گشتهای  مشترک نظارت و بازدید از این اماکن با همکاری شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه,در دهدشت کشف شد.
حسینی افزود:به علت عدم رعایت شرایط بهداشتی و غیر قابل مصرف بودن این فرآورده های خام دامی ضبط و با دستو مقام قضایی معدوم گردید.
وی بیان کرد:در راستای تامین بهداشت و تضمین سلامتی فرآورده‌های دامی، نظارت‌ها و بازرسی‌های دامپزشکی از کشتارگاه شروع و تا مراکزعرضه پایان می‌یابد.
حسینی در پایان از شهروندان خواست هنگام خرید محصولات فرآورده های خام دامی به تاریخ تولید و انقضا،همچنین تاییدیه سازمان دامپزشکی توجه نمایند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را سریعا به اداره دامپزشکی گزارش دهند.
 


کد مطلب: 408882

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408882/2/معدوم-سازی-بیش-300-کیلوگرم-گوشت-مرغ-غیر-قابل-مصرف-دهدشت-مردم-موارد-مشکوک-گزارش-دهند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1