کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و نماینده مردم بویراحمد و دنا در روز 14 فروردین ماه انجام گرفت

امداد رسانی به مناطق سیل‌زده لوداب (+ تصاویر )

15 فروردين 1398 ساعت 2:29

تیم امداد رسانی هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه لوداب اعزام شد و مایحتاج یک ماهه بین آنها توزیع گردید.


تیم‌های امداد رسانی به سرپرستی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به مناطق سیل زده لوداب (روستای تنگ آلج) رفتند.
امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به قطعی راه ارتباطی و عدم دسترسی مردم این منطقه مایحتاج آنها تامین و توسط بالگرد هلال احمر ارسال و بین اهالی مناطق سیل زده توزیع شد.
بنا بر این گزارش، همچنین غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا امروز چهارشنبه (14 فروردین ماه 98) نیز به همراه تیم امداد هلال احمر که کار امدادرسانی و ارسال مواد غذایی و دارویی را به منطقه لوداب بر عهده دارد از مناطق مختلف بخش لوداب سرکشی کرد.
در این بازدید نماینده بویراحمد و دنا و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از منازل ویران شده بر اثر سیل، قطعی راه ارتباطی  و آب شرب که بیشتر از همه به چشم می‌خورد بازدید کردند و از نزدیک با اهالی و روستائیان به گفت‌وگو پرداختند.
همزمان با این بازدید با هماهنگی‌های بعمل آمده ماشین آلات راهسازی به این مناطق سرازیر شدند تا سریعتر راههای ارتباطی را بازگشایی کنند.
همچنین تیم امداد و اتفاقات آب روستایی نیز فردا در قالب یک تیم به منطقه اعزام می‌شوند تا نسبت به ترمیم شبکه‌های آب و اتصال آب شرب این مناطق اقدام ویژه انجام دهند.


کد مطلب: 408388

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408388/2/امداد-رسانی-مناطق-سیل-زده-لوداب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1