کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید آیت‌الله ملک‌حسینی از مناطق سیل‌زده لوداب / جهانبین‌: آذوقه یک ماه در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت (+ تصاویر)

10 فروردين 1398 ساعت 0:23

امان‌الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امدادرسانی هوایی به روستاهای گرگیون، دلاوری و لیره سوخته لوداب، آبیدک زیلایی و رود ریش کهگیلویه طی ۶ سورتی پرواز با دو بالگرد جمعیت هلال احمر و هوانیروز ارتش انجام گرفت.


آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از منطقه سیل زده لوداب بازدید کرد.
به گزارش کبنا، امروز جمعه (9 فروردین ماه 98) حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، مدیرکل امور شهری استانداری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد و راهداری شهرستان بویراحمد از مناطق سیل زده بخش لوداب بازدید و از نزدیک مشکلات مردم این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

بنا بر این گزارش همچنین در این بازدید برای زمینه اسکان تعدادی خانواده در روستای آب بهاره که خانه‌های آنها دچار مشکل شده بود، تصمیم‌گیری شد و چادر و وسایل امدادی در اختیار آنها قرار گرفت.
همچنین از مسیر های ارتباطی و پل روستای گرگیون بازدید و بر آیت‌الله ملک‌حسینی بر راه‌اندازی این مسیر تاکید کرد.
به گزارش کبنا، امان‌الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امدادرسانی هوایی به روستاهای گرگیون، دلاوری و لیره سوخته لوداب، آبیدک زیلایی و رود ریش کهگیلویه طی ۶ سورتی پرواز با دو بالگرد جمعیت هلال احمر و هوانیروز ارتش انجام گرفت.
جهانبین افزود: در این امدادرسانی بسته‌های غذایی یک ماهه و تعدادی چادر، پتو، موکت بین آسیب دیدگان توزیع گردید.
لازم به ذکر هست که این مناطق  راه‌های ارتباطی آنها بر اثر سیل قطع شده است.


کد مطلب: 408291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408291/2/بازدید-آیت-الله-ملک-حسینی-مناطق-سیل-زده-لوداب-جهانبین-آذوقه-یک-ماه-اختیار-سیل-زدگان-قرار-گرفت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1