تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۴۰۷۶۲۰
سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان در جشن تیم هندبال فرازبام مطرح کرد

دهدشت ایرانی کوچک (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛سید فرزاد نجات نیا گفت: اولین حضور موفقیت آمیز تیم هندبال کهگیلویه، در میان تیم های باتجربه اصفهان و فارس و خراسان و کرمان و اراک.‌‌.‌.که میلیاردی هزینه کرده بودند نشان از قابلیتهای و طرفیتهای منطقه دارد و مهمتر از آن آکادمی فراز بام خائیز در صورت حمایتهای همه جانبه در آینده قطب هندبال ایران خواهد شد.
 اسپانسری همراه اول از ورزش شهرستان به همت وزیر ارتباطات، در سالهای آتی ادامه خواهد داشت و تا چند روز آینده سامانه هواداری فراز بام خائیز توسط شرکت فناپ همراه اول رونمایی خواهد شد. 
مهندس نجات نیا افزود:دهدشت سرشار از استعدادهای نهفته هست، اگر یک روزی در دهه ۶۰ یک ا...مراد افشین به تیم ملی فوتبال نوجوانان راه پیدا کرد اکنون دهها عادلپور، پارسایی، جبیره، خشتان، عرفان افراز و قائم اسلامی خواه...در رشته های مختلف ورزشی داریم و اگر اسماعیل دژه ناشنوای دهدشتی بازیکن برتر آسیا می شود به طریق اُولی شنوای این کوی برزن پله های طرقی را بهتر طی خواهد کرد، و نیاز به حمایت دارد.
وی همچنین ادامه داد: اینکه ظرف مدت ده روز سه جایگاه مهم در سطح ملی مدیرعامل سازمان حسابرسی، مدیرعامل ایرانسل بزرگترین اپراتور دیتا و عن قریب با تصویب هیات مدیره نفت مدیر عامل پایانه های نفتی کشور فرزندان این منطقه ایفای نقش می نمایند و نخبگان جوان در عرصه های دیگر نشان از این دارد که دهدشت ایرانیست کوچک... ولی یه وقت خدای نکرده آیندگان نگویند آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی! امروزه بیش از هر زمانی برای رفع و فتق امورات منطقه، اعم از اقتصادی، فرهنگی و ورزشی نیاز یه همدلی، اتحاد و انسجام داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1