تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۴۰۶۶۸۹
کبنا گزارش می‌دهد

تود یع و معارفه فرماندار گچساران به روایت تصویر / رحیمی: حرف اول را در بین فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد می‌زدیم / اگر برادرم دعوا می‌کند باید به من فحش بدهید/ بابا معذرت می‌خوام

۱
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید فرماندار گچساران با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، معاون سیاسی استاندار، معاون عمرانی استاندار و جمع زیادی از مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم علی خوان‌پایه جایگزین عبدالرحیم رحیمی  به عنوان فرماندار گچساران شد. جمعی از چهره‌های مختلف سیاسی اصولگرا در این مراسم حضور داشتند.
عبدالرحیم رحیمی در مراسم تودیع خود به عنوان فرماندار سابق گچساران اظهار کرد: خوشحال هستم که امروز همه به این مراسم آمده‌اند، چه اصولگرا چه اصلاح‌طلب، ریش سفید، بزرگ، کوچک، خانم و آقا. من شرمنده‌ام که شما را خسته کردم و خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم و از خدا می‌خواهم این وحدت و تعامل را از شهرستان من نگیرد.
رحیمی افزود: به یاد جمله‌ای از آقای تاج‌گردون در دوران انتخابات افتادم که گفت؛ مردم به شما قول می‌دهم که نماینده شما نام گچساران را در کشور پرآوازه کند و منم از خدا خواستم و گفتم کاری می‌کنم که فرماندار شما را نیز در کشور بشناسند.
وی تصریح کرد: این مسیر نبود جز با همکارها، همراهی‌ها و همدلی‌های همشهریان، معتمدان، روحانیت، امام جمعه، اعضای شوراهای شهر همه و همه دست مرا گرفتند من به تنهایی هیچ‌کاری نمی‌توانستم انجام دهم.
فرماندار سابق گچساران گفت: خدا را شکر می‌کنیم در این چهار و پنج سال حرف نخست را در فرمانداری‌های استان زدیم و در کشور نیز چهارم کشور شدیم، خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد که گچساران در حوزه کاهش نزاع‌های دسته جمعی در رتبه نخست تا سوم کشور است و این نشان‌دهنده امنیت بالای این شهرستان است.
رحیمی با بیان اینکه می‌گویند رحیمی عصبانی است، گفت: این لقب عصبانی به من چسپیده است، اگر عصبانی شده‌ام و می‌شوم تنها به خاطر شهرستان عصبانی شدم، من تا الان نه دعوایی کرده‌ام و نه پایم به دادگاه باز شده است، عصبانیت کاری داشتم و افتخار می‌کنم.
فرماندار سابق گچساران گفت: معلمی خود را با دینی و قرآن شروع کردم و در شهرستان و استان و کشور برتر شدم، مدیری را شروع کردم و مدیر نمونه شهرستان، استان و کشور شدم، فرماندار شدم و فرماندار چهارم کشور شدم.
وی با اشاره به شایط کنونی خیابان بلادیان، گفت: زمانی حاج‌خدادوست به من می‌گفت اگر به خیابان بلادیان بیایی ترو با لودر زیر می‌گیرم اما امروز وقتی مرا می‌بیند دعوت به چایی می‌کند و از این کار راضی است.
رحیمی با اشاره به برخی اظهاراتی مبنی بر بازنشسته بودن وی گفت: آقا به قرآن من بازنشسته نیستم، به امام حسین من ۳ سال دیگر تا بازنشستگی دارم. نگویید تاج‌گردون پارتی‌بازی کرده است، نه به قرآن موهایم فقط سفید شده است. مگر می‌شود استاندار را به دلیل همین قانون بردارند، بعد من کی هستم، من بازنشسته نیستم به خدا.
فرماندار سابق گچساران گفت: رسانه ی بنویس به خدا تازه تا سه سال دیگر تازه حکم من چهارساله است، الان به مدت ۴ سال شده‌ام فرماندار بروجرد و معاون استاندار لرستان.
رحیمی عنوان کرد: اگر معلم‌های اول راهنمایی مرا ببینید باورتان نمی‌شود ولی من متولد ۴۵ هستم. پیر شدیم بعضی از دایی‌های من اینجا حضور دارند، سفیدی مو ارث است، بخشی هم نیز از حرص است و چیز دیگری هم از سیاست، ولی بازنشستگی قانون دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: من به مدت ۵ سال فرماندار گچساران بودم ولی بارها اصرار کردم که از این شهرستان بروم نه اینکه خسته جسمی باشم نه روحم خسته شده بود و خود تمایل داشتم تا از گچساران بروم.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پدر ما بیکار بود دارای ۱۸ فرزند شد از بین این فرزندان یکی دعوا می‌کند گناه من چیست باید به من فحش بدهید؟ به مادر و خانواده من فحش بدهید؟ گور پدر برادر من.
فرماندار سابق گچساران با خنده ادامه داد: البته پدر من اینجا نشسته است بابا معذرت می‌خوام.
رحیمی ادامه داد: حضرت نوح دارای فرزندی بود که بد شد، به سازمان ملل، شورای امنیت به سران قوای جهانی نوشته‌اند که این پسرش دعوا کرده است نکنید این کار را.
وی افزود: من برای مصاحبه رفتم فرمی به دادند برای نوشتن اسامی برادران و خواهرانم گفتم این فرم جا کم دارد من ۱۹ برادر و خواهر دارم کجا بنویسم یکی از برادران و خواهرانم را فراموش کردم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسنی
United States
شما دعوا نمیکنی پس سرباز حراست فرودگاه را .. دعوای با جوان دیلی و جوان باشتی هم من بودم...
Romania
از همین جلسه معلومه نماینده بعدی کیه یعنی انتصاب شده است.
MM
Iran, Islamic Republic of
گچساران را
Iran, Islamic Republic of
علی خان پایه اشتباه کرد در این سال آخر وآشفته بازار آمد کاش نمی پذیرفت
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم بخاطر این انتخاب ضعیف و ناتوان علیرغم دو دوره رای به تاج دیگر به ایشان رای نمیدم مگر اینکه......
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر فاتحه گچساران خوانده شد تفاوت از رحیمی تا این فرماندار زمین تا آسمونه
Iran, Islamic Republic of
بای بای گچساران . قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری
Iran, Islamic Republic of
برای این انتخاب
Iran, Islamic Republic of
انصافا تاجگردون با این انتخاب به گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای واویلا بدبخت وابییم
Iran, Islamic Republic of
برگشتیم به همون قدیم 😀
Iran, Islamic Republic of
مگه . متاسفم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1