تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۰۶۳۱۱
با ارسال نامه‌ای خطاب به آیت‌الله لاریجانی مطرح شد

حمایت ائمه جمعه از اقدامات شجاعانه رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد / راه مبارزه با فساد با این اقدامات متوقف نمی‌شود

۴
کبنا ؛ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت حمله به رئیس‌کل دادگستری استان از مواضع انقلابی و شجاعانه ایشان در مبازره با مفاسد در ابعاد مختلف حمایت کرده و از مسؤولان بالا‌دستی می‌خواهند که از قضات شریف و انقلابی استان حمایت روز افزودن داشته باشند.
به گزارش کبنا، ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تیراندازی  و سوءقصد به رئیس‌کل دادگستری استان خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه نامه‌ای نوشتند.
در این نامه بیان شده است: سلام‌علیکم، حمله مسلحانه به رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد توسط هر کس و کسانی که طراحی  و اجرا شده باشد یقینا یکی از اهداف شوم آن ایجاد رعب و وحشت برای قضات شریف انقلابی به طور خاص و برای دستگاه قضا به طور عام است تا در نتیجه مبارزه‌ای که علیه فساد در ابعاد اقتصادی، اداری و اجتماعی صورت گرفته از حرکت باز ایستد یا لااقل کند شود و به مسؤولان ارشد قضا القا نماید که تحت تاثیر این جو دچار مصلحت‌اندیشی شده و اجازه اجرای احکام را ندهد.
 و همچنین در این نامه آورده شده است: استان شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد در طول 4 دهه بعد انقلاب در امنیت کامل بود  و هیچ گروه و جریانی نتوانسته چهره تابناک استان را ضد امنیتی جلوه دهد و مردم تاریخ ساز این استان از یک طرف همواره حامی نیروهای انقلابی و در خط مقدم بود‌ه‌اند و از طرف دیگر قدرشناسانه به پشتیبانی خود از نظام اسلامی ادامه داده‌اند ولی هیچ گونه سستی و تعلل در مبارزه با مفاسد را تحمل نخواهند کرد.
در پایان این نامه خاطرنشان شده است: ائمه جمعه این استان ضمن محکومیت حمله به رئیس کل دادگستر ی استان از مواضع انقلابی و شجاعانه ایشان در مبازره با مفاسد در ابعاد مختلف حمایت کرده و از مسؤولان بالا‌دستی می‌خواهند که از قضات شریف و انقلابی استان حمایت روز افزودن داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یکی از حامیان شمابازیار
Iran, Islamic Republic of
بزرگ مرد عدالت تو خاموش شدنی نیستی راهت روشنایی چراغ حق را دارد با جان ودل از مرام شریفت دفاع میکنیم سایه ات مستدام حضرت آقا مزارعی
فکور
Iran, Islamic Republic of
انشاءا... در نماز جمعه فردا موج حمایت از قاضی انقلابی بایستی به گوش همه عدالت خواهان عالم برسد و بر اندام بدخواهان لرزه طنین افکن شود مخصوصا اونهایی که ادعای کدخدایی استان را دارند و حتی از یک پیام محکومیت امتناع ورزیده اند.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
تو طوفانی برای نابودی دست های پلید پست فطرتان. شجاعتت وصف ناشدنیست
قدم هایت استوار در مسیر حق جناب مزارعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کسانی را که قصد صدمه زدن به ایشون رو داشتند باید به شدت مجازات بشن تا دیگه این غلطا رو تکرار نکنن،،لیبرالهای دزد و مفت خور و غرب زده های مزدور داخلی رو باید نابود کرد چون دشمن و خائن به ملت و کشور هستند
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر این روحانی شریف ان شاءالله در پناه خداوند باشی
Iran, Islamic Republic of
راس قدرت و نفوذ و رانت خواری و خشونت و باندهای تبهکار و..... که حامی همه بزهکاران استان است و براحتی بودجه آن را تامین میکند و هم برنامه آن را میریزد را باید مقصر اصلی دانست
Iran, Islamic Republic of
سلام برادران عزیز ایران عزیز شهید بهشتی ها و مطهری ها را داد تا عزت پیدا کند ..............
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1