تاریخ انتشار
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۴۰۵۸۳۹
کبنا گزارش می‌دهد

بیمارستان 32 تختخوابی باشت افتتاح شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛بیمارستان 32 تخت‌خوابی باشت با حضور وزیر بهداشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (جمعه 7 دی ماه 97) با حضور وزیر بهداشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان گچساران و باشت و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی بیمارستان 32 تخت‌خوابی باشت افتتاح شد.
 علی محمد احمدی  در آیین افتتاح بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهرستان باشت اظهار کرد: عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت با زیربنای 4 هزار و 375 مترمربع در سال 1393 آغاز شد.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه 130 میلیارد ریال برای احداث این بیمارستان هزینه شده است، گفت: این بیمارستان  در سه طبقه  دارای بخش های تخصصی از جمله کودکان، زنان و زایمان ، داخلی و جراحی  در این شهرستان ساخته شده است.
 احمدی با بیان اینکه مساحت کل بیمارستان شهرستان باشت پنج هزار و 700 مترمربع است، بیان کرد: مبلغ 70 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز این بیمارستان هزینه شده است.
 وی با اشاره به افتتاح بیمارستان باشت  ابراز کرد: با افتتاح این  بیمارستان در حوزه درمان بتوانیم خدمت شایانی  را به شهروندان ارائه دهیم.
 در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 3 پزشک متخصص تمام وقت و پنج پزشک متخصص  پاره وقت در این بیمارستان  مستقر خواهند شد.
 اورنگ ایلامی  عنوان کرد: یکی از دغدغه های بهداشت و درمان ساخت بیمارستانی برای شهرستان باشت بوده که امروز به همت دولت جمهوری اسلامی  این امر میسر شد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد 39 نفر از کادر بیمارستان باشت از طریق آزمون جذب شده  و تعداد 16 نفر نیروی خدماتی  از طریق پیمانکار  به کار گرفته  می شود.

یک چهارم تخت‌های بیمارستانی در این دولت راه‌‌اندازی شده است
حسن قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: از آغاز کار دولت تدبیر و امید تاکنون تعداد  31 هزار و 500 تخت بیمارستانی در کشور احداث شده است.
وزیر بهداشت با بیان اینکه یک چهارم کل تخت‌های راه‌اندازی شده در ایران در دولت یازدهم و دوازدهم احداث شده است، گفت: در حال حاضرتعداد 120 هزار تخت بیمارستانی در ایران وجود دارد.
قاضی زاده با اشاره به اینکه با ایجاد طرح تحول سلامت در کشور به دنبال ارائه خدمات بهتری هستیم، ابراز کرد: یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت ایجاد زیرساخت های لازم  به همراه پزشکان متخصص و تجهیزات درمانی است که بتوانیم  به حوزه سلامت در کشور بهبود بخشد.
 وی ابراز کرد: 10 میلیون نفر از جمعیت ایران که در حاشیه شهرها قرار دارند در دولت تدبیر و امید زیر پوشش بیمه سلامت  قرار گرفته‌اند.
 در ادامه غلامرضا تاجگردون با اشاره به افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت، گفت: با افتتاح این بیمارستان در حوزه درمان بتوانیم خدمت شایانی  را به شهروندان ارائه  دهیم.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش سرانه تخت در دو شهرستان گچساران و باشت عنوان کرد: تعداد تخت های بیمارستانی شهرستان‌های گچساران و باشت تا پایان سال 1398 به 460 تخت می رسد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی که در سالهای اخیر صورت گرفته سرانه تخت در این شهرستان رو به افزایش است به گونه‌ای که با افتتاح  بیمارستان‌های جدید از 160 تخت بیمارستانی به  460 تخت بیمارستانی خواهیم رسید.
وی ادامه داد: تا سال آینده افتتاح بیمارستان در این دو شهرستان نسبت به 6 سال پیش حدود سه برابر شده که بالاتر از سرانه کشوری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1