تاریخ انتشار
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۰۵۸۲۵
کبنا گزارش می‌دهد

شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت / حرفی که حاج عدل با «امان‌نامه» تاجگردون به وزیر بهداشت زد / روحیه شما به اصولگرایی می‌خورد نه تدبیر و امید (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر هاشمی قاضی‌زاده وزیر بهداشت و درمان برگزار شد.
در این جلسه که استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون، غلام محمد زارعی، عدل هاشمی پور، معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه‌های دولتی و اصحاب رسانه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام خرم روز مسوول دفتر شورای نگهبان و حجت الاسلام جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه به دلیل همزمانی جلسه شورای اداری با نماز جمعه جلسه را ترک کردند.
در ادامه کلیپی از فعالیت‌های عمرانی علوم پزشکی به نماش گذاشته شد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح بیمارستان 283 تختوابی «شهید جلیل» یاسوج را هدیه انقلاب در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی دانست و از پیگیری نمایندگان استان در سطح ملی برای افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های سلامت قدردانی کرد.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در ابتدا صحبت‌هایش از وزیر بهداشت و مسوولان کشوری قدردانی کرد و بعد هم گفت: بیمارستان 400 تختخوابی را برای آینده شهر یاسوج مدنظر داریم و با همکاری مسوولان کشور این بیمارستان را طراحی خواهیم کرد.
زارعی به بیمارستان‌های محلی پاتاوه، مارگون و دنا هم اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم انجام گرفته است برای بیمارستان دنا و نیازمند توجه بیشتری است.
 عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در ادامه این جلسه خطاب به وزیر بهداشت و درمان با لحن شوخی، گفت: حرفی را می‌زنم و امیدوارم که در امان باشیم، آقای هاشمی روح شما به تدبیر و امید نمی‌خورد و به بیشتر به اصولگرایی می‌خورد و امیدوارم که همه فکرها احترام شما را نگه دارند.
غلامرضا تاجگردون با خنده گفت: از جناب خودتان بگوید من هیچی نمی‌گویم. هاشمی‌پور به تاجگردون گفت: شما تا دو سال دیگر در امان هستید، پس نگران نباشید.
هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه صحبت‌های خود گفت: آقای هاشمی یکی از مشکلات عدم پرداخت حقوق پزشکان است و اگر پزشکان به موقع حقوقش را نگیرد، یقیناً نمی‌تواند با انگیزه خدمت کند. پرداخت به موقع حقوق پزشکان باید مدنظر قرار بگیرد البته از فشارهایی که بر گرده شما است نیز خبر داریم.
غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت با بیان اینکه حافظه‌مان در خیلی از امور ضعیف است، اظهار کرد: در ابتدای مسوولیت آقای هاشمی در وزارتخانه بهداشت، نمایندگان استان، استاندار وقت و آیت الله ملک حسینی خدمت آقای «دکتر هاشمی‌» وزیر بهداشت رسیدیم و خواسته‌های ما آن موقع خیلی زیاد بود. کمترین تجهیزات و امکانات را ما داشتیم و الان تمام تجهیزات لازم را برای این استان فراهم کرد و در این چند سال اخیر بیش از صدها میلیارد تومان اعتبار در حوزه سلامت استان انجام گرفت. و این همه خدمات را در این استان فراهم کردید.
تاجگردون با بیان اینکه کاستی‌ها همیشه وجود دارد، افزود: باید با همین روش و همین شیوه کار کنیم و هیچ وقت نباید خسته شویم. و ماها هم برای ادامه کار همراه شماها هستیم.
 دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک افتتاح بیمارستان 283 تختخوابی شهید جلیل یاسوج، اظهار کرد: آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا شبانه روزی پیگیر کار بیمارستان شهید جلیل بودند که از ایشان تشکر می‌کنم.
وی در ادامه از آقای تاجگردون هم قدردانی کرد و گفت: با وجودی که بیمارستان 32 تختخوابی باشت خیلی وقت پیش آمده افتتاح بود، اما آقای تاجگردون گفتند تا بیمارستان یاسوج را تحویل ندهید، نمی‌خواهم بیمارستان باشت را افتتاح کنید.
قاضی‌زاده هاشمی‌ گفت: از آقای ایلامی و همکارانش نیز تشکر می‌کنم که برای تکمیل این پروژه‌ها تلاش‌های زیادی کردند.

وزیر بهداشت با قدردانی از هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ، گفت: حوزه انتخابیه‌ی آقای هاشمی نسبت به سایر دوستان محروم‌تر است و از اورژانس بزرگی ایشان کار عمرانی در حوزه سلامت را شروع کرده که انشاء الله برای تکمیل بیمارستان‌های آن هم تلاش می‌کنیم.
 وی به موضوع مطالبات بازنشستگان هم اشاره کرد و گفت: لطف خداوند متعال بود که آقای تاجگردون به سطح مدیریت عالی کشور و بحث بودجه برگشت و در این مدت 6 سال آقای تاجگردون خیلی کمک کار ما بودند. و برای مطالبات بازنشستگان نیز به کمک آقای تاجگردون نیاز داریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی که تا دیروز خودش میگفت نه اصولگرا را قبول دارد نه اصلاح طلب را چطور حالا 180 درجه چرخید وازکارائی اصولگرایان میگوید
Iran, Islamic Republic of
په چشه می هنوز مغزش خوب نوابیده
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله کمک مالی وبودجه ای آقای تاج گردون سالهای سال برای همه وزارتخانه ها ادامه داشته باشد ومردم ما قدر این حرفها واین نعمت بزرگ وجود آقای تاج گردون را بدانند آقای تاج گردون گل سرسبد مجلس شورای اسلامی وافتخار قوم لر وزاگرس نشینان وغرور ملی ایران تا کر شود وکور شود انکه نتواند شنید ودید این بزرگواریها ی وتلاش های آقای تاج گردون دکتر معلمین وآموزش وپرورش را در بودجه ۹۸ فراموش نکن بزرگواری کن در حق آموزش وپرورش یه کر خوب مثل خودت منه مجلس هست آن هم حاجی بابایی بقیه ول معطلند مثل این ۳۳ سال پیش استان کهکیلویه وبویراحمد که نماینده نداشت همیشه عضو کمسیون فرهنگی بودند ولی هیچ کمکی نه به فرهنگ کشور کردند نه استان وروز بروز باعث پس رفت استان بودند وهمیشه باعث اختلاف ودوستگی مردم بودند عده ای را کافر وعده ای رامسلمان میدانند کافر همه را به کیش خود پندارد
United States
آقای تاجگردون گفتند تا بیمارستان یاسوج را تحویل ندهید، نمی‌خواهم بیمارستان باشت را افتتاح کنید.
این حرفی بوده که تاجگردون در خفا به وزیر گفته ولی در ظاهر از او چیز دیگری نشان میدهیم
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
کاش ملت غیرتمند لر بیشتر قدر شخصیتی مثل تاجگردون رو بدونند..واقعا هر چه ب عمق رفتار ایشان نگاه عمیق تر میکنم بزرکی بی نهایتی میبینم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی(دکتر تاجگردون)، انشاءالله با دیدی بازتر افراد شایسته رو به عنوان وکیل الرعایا انتخاب تا در چنین مواقعی در سطح کلان کشوری بتواند عرض اندام نماید چون بعد از حاج بهرام و حاج آقا موحد نماینده شایسته ای در مجلس شورای اسلامی نداشته ایم
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1