کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به همت جمعیت هلال احمر کهگیلویه

برگزاری کارگاه های آموزشی«پیشگیری اولیه از اعتیاد» در دهدشت(+تصاویر)

3 آذر 1397 ساعت 2:21

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد،هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی فشرده را انتقال دانش و کسب مهارت در موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد دانست و عنوان کرد:آموزش ها به صورت نظری و عملی در سطح مقدماتی با مشارکت اعضا ی شرکت کننده برگزار شد.


2 کار گاه آموزشی «پیشگیری اولویه از اعتیاد» به همت جمعیت هلال احمر کهگیلویه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این کار گاه های آموزشی در دهدشت،در گفتگو با کبنا با اشاره به تفاهم نامه مشترک بین سازمان جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر با عنوان «پیشگیری از سو مصرف مواد مخدر و روانگردان» اظهار کرد:2 کارگاه آموزشی «پیشگیری از اعتیاد»برای اعضای جدید الورود،رابطین و زیرگروهای طرح ملی پیمان سازمان جوانان در استان و شهرستان ها برگزار شد که در دهدشت نیز 2 کارگاه برگزار شد.
امان الله جهان بین هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی فشرده را انتقال دانش و کسب مهارت در موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد دانست و عنوان کرد:آموزش ها به صورت نظری و عملی در سطح مقدماتی با مشارکت اعضا ی شرکت کننده برگزار شد.
  جهان بین افزود:این 2 کارگاه با 16 ساعت آموزش و حضور 40 شرکت کننده برگزار شد که نیمی از کارگاه به صورت عملی بود.
 وی ادامه داد:مدرسین نیز با هماهنگی سازمان جوانان وشورای مبارزه با مواد مخدر انتخاب شدند که در زمینه پیشگیری اولیه از اعتیاد ،سبک زندگی سالم و مهارت های زندگی تخصص دارند.
 
 


کد مطلب: 404777

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404777/2/برگزاری-کارگاه-های-آموزشی-پیشگیری-اولیه-اعتیاد-دهدشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1