تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۴۰۳۵۳۴
کبنا گزارش می‌دهد

جشن تولدی جالب با حضور سردار انصاری و رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛با حضور خبرنگاران فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و همکارانش به مناسبت هفته ناجا تحلیل شدند.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز و در دومین روز از هفته نیروی انتظامی سردار مهدی انصاری به همراه تنی چند از رؤسای پلیس‌های تخصصی در دفتر روزنامه امید مردم حضور یافتند.
در ابتدای این نشست همت‌اله دانش مدیر مسؤول روزنامه امید مردم با بیان خدمات پلیس در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات فرمانده بومی این نیرو در استان را قابل تمجید دانست و گفت: رفتار و منش اسلامی همراه با قاطعیت موجب موفقیت فرماندهی بومی و زیر مجموعه آن در نیروی انتظامی استان شده است.
در ادامه سردار انصاری اظهار کرد: رسانه‌های استان برای آگاهی بخشی به جامعه و آگاهی دادن برای عملکرد پلیس و انعکاس مطالبات مردم خدمات و اقدامات ارزنده‌ای دارند.
وی گفت: اگر نیروی انتظامی موفقیتی دارد بعد از مردم بیشترین سهم را رسانه‌ها داشته‌اند و یاور همیشگی و اثرگذار پلیس برای برقراری امنیت هستند.
رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از رسانه‌ها اظهار کرد: نیروی انتظامی برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسد و به کمک رسانه‌ها برای ایجاد امنیت در استان تلاش وافر خواهد داشت.
تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با بیان این که رسانه‌های استان در راه شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند اظهار کرد: همراهی رسانه‌ها برای پلیس خیلی مهم است و خبرنگاران می‌توانند با همکاری و همراهی پلیس جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین شایعات را بگیرند.
وی گفت: رسانه‌های استان باید در مقابل کانال‌های بی‌هویت قرار گرفته و اجازه ندهند این رسانه‌های بی‌هویت در قالب کانال‌های خبری شایعات را به جامعه القا کنند.
در پایان این مراسم و به همت مدیر مسؤول روزنامه امید مردم و با تدارک کیکی مزین به آرم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از خدمات سردار انصاری و همکارانش در پلیس استان تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1