کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تودیع و معارفه صبح چهارشنبه استانداری / حسین کاظمی دفتر فنی را به «افشون» داد / خط و نشانی که «کاظمی» برای شهرداران کهگیلویه و بویراحمد کشید / رفت و آمدهای بی‌ضابطه شهرداران را در تهران پیگیری می‌کنم

11 مهر 1397 ساعت 8:32

وی همچنین دست بر روی رفت و امدهای بی‌ضابطه شهرداری‌ها در تهران گذاشت و گفت: من نمی‌دانم در تهران چه کاری انجام می‌دهند که این مسئله نیز باید پیگیری شود.


مراسم تودیع و معارفه دو مدیرکل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات بحران برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید دفتر فنی و امور شهری و شهرداری‌ها در سالن جلسات ستاد بحران برگزار شد.
در ابتدا فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به فلسفه تغییرات در بدنه مدیریتی پرداخت و بعد از آن مدیران جدید دفتر فنی و امور شهری و شهرداری‌ها را معرفی کرد.
عبدالکریم عزیزی مدیرکل سابق امور شهری و شهرداری‌ها در این جلسه در سخنان کوتاهی از استانداران سابق و جدید و معاونین عمرانی سابق و جدید تشکر و قدردانی کرد و گفت: از آقای صابری استاندار اسبق استان‌مان که استاندار قانون‌مندی بود، از آقای خادمی استاندار قبلی و همچنین از استاندار جدید تشکر می‌کنم.
وی افزود: همچنین از آقای نیک اقبالی معاون عمرانی سابق استانداری که حقیقتاً پای کار بودند و آقای فیلی معاون عمرانی فعلی هم تشکر می‌کنم. و از 11 مرد و زن دفتر امور شهری و شهرداری‌ها نیز قدردانی می‌کنم.
حسین کاظمی در مراسم تودیع خود از دفتر فنی و معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید امور شهری و شهرداری‌ها گفت: بعد از 6 سال از دفتر فنی استانداری را به عزیز دیگری تحویل می‌دهم.
وی در همن ابتدا اولتیماتمومی به شهرداری‌ها داد و اظهار کرد: در شهرداری‌ها حسابرسی منظمی نمی‌بینم که این را مورد پیگیری قرار می‌دهم.
مدیرکل جدید امور شهری و شهرداری‌ها گفت: 95 درصد اعضای شوراهای اسلامی در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند و قطعاً باید نظام‌مند شود این عزل و نصب‌ها.
کاظمی اضافه کرد: اغلب شهرداری‌ها در محل خدمت خود سکونت ندارند که باید شهرداری‌ها در محل خدمت‌شان سکونت پیدا کنند. 
وی همچنین دست بر روی رفت و امدهای بی‌ضابطه شهرداری‌ها در تهران گذاشت و گفت: من نمی‌دانم در تهران چه کاری انجام می‌دهند که این مسئله نیز باید پیگیری شود.


کد مطلب: 403443

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403443/2/تودیع-معارفه-صبح-چهارشنبه-استانداری-حسین-کاظمی-دفتر-فنی-افشون-خط-نشانی-شهرداران-کهگیلویه-بویراحمد-کشید-رفت-آمدهای-بی-ضابطه-تهران-پیگیری-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1