کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست بخشدار چاروسا با مردم و معتمدین مطرح شد

نشست معتمدین با بخشدار چاروسا / محمودی: ریش سفیدان در رفع مشکلات پیش‌قدم باشند

5 مهر 1397 ساعت 17:48

چهارشنبه (4 مهرماه 97) نشستی جهت بررسی مشکلات با حضور بخشدار، معتمدین و جمعی از مردم چاروسا در بخشداری چاروسا برگزار شد.


چهارشنبه (4 مهرماه 97) نشستی جهت بررسی مشکلات با حضور بخشدار، معتمدین و جمعی از مردم چاروسا در بخشداری چاروسا برگزار شد.
بخشدار چاروسا در این نشست، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای یادآوری حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران و تجلیل از قهرمانان ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد:برخی از مشکلات ما با اقدامات فرهنگی قابل حل است که نقش بزرگان و ریش سفیدان در جهت فرهنگ سازی برای سایر افراد جامعه اثرگذار و غیر قابل انکار است.
علی محمودی عنوان کرد: تعامل میان ریش سفیدان و معتمدین منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است و از هرگونه پیشنهاد و راهکار جهت حل مشکلات منطقه استقبال می کنم.
 محمودی با بیان اینکه، معتمدان و ریش سیفدان منطقه از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه به خوبی آگاهی دارند تصریح کرد:از توانایی  و ظرفیت بزرگان و معتمدین می توان جهت حل اختلافات قومی و طایفه ای در منطقه بهره برد.
به گزارش کبنا از دهدشت،پس از آنکه هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند،بخشدار چاروسا به همراه معتمدین و بزرگان با حضور در گلزار مطهر شهدا به مقام شامخ شهیدان قلعه رئیسی ادای احترام کردند.


کد مطلب: 403279

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403279/2/نشست-معتمدین-بخشدار-چاروسا-محمودی-ریش-سفیدان-رفع-مشکلات-پیش-قدم-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1