کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دیدار مشاور وزیر صنعت با امام جمعه یاسوج / فیاض‌بخش: از کارهای یک بار مصرف باید جلوگیری شود /دیودیده: بار ترافیکی خیابان عمده‌فروشی‌ها را از دوش یاسوج بر می‌داریم

15 شهريور 1397 ساعت 12:42

امام جمعه یاسوج همچنین در این دیدار به مشکلات و کمبود زیرساخت‌های استان اشاره کرد و گفت: امیدوارم مسوولان در این خصوص توجه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.


مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با امام جمعه یاسوج دیدار کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهی داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران این سازمان با امام جمعه یاسوج دیدار کرد.
دیودیده در این دیدار گریزی به اقدامات این اداره‌کل زد و گفت: گره‌های ترافیکی در شهر یاسوج به ویژه در خیابان عمده فروشان فعلی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است که امیدواریم با احداث و افتتاح از شهرک جدید عمده فروشان در دهه فجر 97 بخشی از بار ترافیکی را بر دوش شهر یاسوج برداریم.
 رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از امام جمعه یاسوج و آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه استان به دلیل حمایت از بخش‌های تولیدی قدردانی کرد.
فیاض بخش مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این دیدار، از پشتیبانی امام جمعه یاسوج از بخش‌های تولیدی قدردانی و اظهار کرد: باید کاری کنیم که برای آحاد مردم جامعه رفاه و محصولاتی را فراهم نماییم.
وی افزود: باید از کارهای یک بار مصرف در کشور و این استان خودداری شود، چرا که کارهای بدون کارکارشناسی بیش از پیش مردم را اذیت می‌کنند.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به احداث شهرک جدید عمده فروشان در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: سعی می‌کنیم که هر چه سریعتر این پروژه برای رفاه حال مردم و برداشتن بار ترافیکی در سطح شهر به ویژه در خیابان عمده فروشان فعلی گام برداریم.
وی به راه اندازی کارخانه سبز در استان نیز گریزی زد و بیان کرد: استان شما به لحاظ وضعیت طبیعی که دارد می‌تواند در این زمینه موفق شود.
همچنین فیاض بخش مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت به وضعیت کارخانه‌های سیمان مارگون و یاسوج هم پرداخت و قول مساعد داد که برای رونق واحدهای تولیدی این استان از هیچ کوششی دریغ نکند.
امام جمعه یاسوج همچنین در این دیدار به مشکلات و کمبود زیرساخت‌های استان اشاره کرد و گفت: امیدوارم مسوولان در این خصوص توجه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.
 


کد مطلب: 402809

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402809/2/دیدار-مشاور-وزیر-صنعت-امام-جمعه-یاسوج-فیاض-بخش-کارهای-یک-بار-مصرف-باید-جلوگیری-شود-دیودیده-ترافیکی-خیابان-عمده-فروشی-ها-دوش-می-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1