کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار شهردار و شورای شهر دهدشت با فرماندار کهگیلویه مطرح شد

نیکبخت:با مدیران کم کار هیچ سازگاری ندارم/پیگیری کمربندی سوم از اعتبارات ملی

17 مرداد 1397 ساعت 20:43

ظهر امروز شهردار، معاون شهردار و شورای شهر دهدشت با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند.


ظهر امروز شهردار، معاون شهردار و شورای شهر دهدشت با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند.
آران پور عضو شورای شهر دهدشت با اشاره به کم کاری  برخی مدیران خواستار برخورد جدی با آن ها شد و اظهار کرد:  با توجه به روحیه فرماندار جدید امیدواریم این برخوردها صورت گیرد.
آران پور با بیان اینکه:یکی از دلایل عقب ماندگی این شهرستان فضاهای سیاسی است که  تدبیر و انتخاب شما جهت پایان دادن به این مشکلات است تصریح کرد:در صحبت های  خود  بحث  تعامل با مدیران پای کار را داشتید که ما نیزبه این امر امیدواریم.
وی ادامه داد:یکی از دلایل عدم پیشرفت کهگیلویه نیز حل نشدن مشکل کمربندی سوم است که از سال 72 تا کنون این طرح  مطرح شد ولی اقدامی صورت نگرفته است،46 مالک دارد که تنها دو جلسه با آنان یکی در سال 87 و دیگری در سال 97 .برگزار شد.
این عضو شورا در پایان  به بلا تکلیف ماندن «سمغان»بین شهر و روستا اشاره کرد و گفت:سمغان فاقد مکان تفریحی،فضای سبزاست بحث فاضلاب آن مشکل دارد  و بالغ بر 600 خانوار دارد که روز به روز بر جمعیت آن ها نیز افزوده می شود در حالی که برایآن هیچ هزینه نمی شود.
 
انتظار می رود تمرکز روی روستاهای اطراف نباشد به دهدشت نیز توجه شود
برخه شهردار دهدشت نیز در این دیدار اظهار کرد:شورای پنجم و شهرداری در بدو ،فعالیت خود گریان گیر مشکلات اعتبار و بدهکاری های سنگین که مربوط به دوره گذشته بود.
اسفندیار برخه عنوان کرد:با توجه به وسعت و جمعیت دهدشت اعتبارات بخش عمرانی بسیار  کم است ،سابقه آسفالت برخی خیابان های دهدشت به 20 سال می رسد،در بحث ورودی های شهر نیز با توجه به اینکه 4ورودی داریم باید اعتبارات ما بیشتر باشد.
وی در پایان مطرح کرد:در خصوص اقدامات صورت گرفته در سطح شهر ما چند برابر اعتبارات فعالیت کردیم وانتظار داریم اینگونه نباشد که فقط به روستاهای اطراف توجه شود و به دهدشت توجهی نشود.
بامدیران کم کار هیچ سازگاری ندارم
فرماندار کهگیلویه نیز در این دیدار اظهار کرد:وظیفه همه مسولان خدمت رسانی به مردم است و قانون یک ناظر مشخص کرده است که ما به عنوان ناظر هستیم.
جعفر نیکبخت عنوان کرد:خدمت رسانی میسر نخواهد شد مگر با همکاری و همدلی مسئولان که تا این هم دلی نباشد کاری صورت نمی گیرد.
نیکبخت با بیان اینکه متاسفانه فضای سیا سی حاکم بر منطقه شما،انگیزه و حس و توانایی خدمت رسانی را از مسئولین گرفته است،که این فضای سیاسی در یاسوج نیست.
وی ادامه داد:من در مواجهه با مسئولان و افراد تحصیل کرده  می بینم دائم صحبت از طرفداری از شخصی است ،که من به آن ها می گویم آیا پروژه آبرسانی یا به فرض مثال باغات و کشاورزی می داند که طرفدار کی هستید؟
فرماندار کهگیلویه افزود:امیدوارم مسئولان و افراد تحصیل کرده ، بحث قوم گرایی و طایفه گرایی را کنار بزنند، چرا که مردم حق شان است شاهد تغییرات و پیشرفت شهر باشند ،اگر بخواهیم تغییرات را درصد گیری کنیم  از سال 80 که دهدشت بودم پس از گذشت 17 سال که برگشتم می بینم چهره شهر تغییری نکرده است ولی در بعد سیاسی شاید هزار برابر رشد کرده است!
نیکبخت بیان کرد:بحث،کینه و جهت گیری سیاسی ندارم ،هدف من خدمت رسانی است با گرایش سیاسی مدیران کاری ندارم ولی با مدیران کم کار هیچ سازگاری ندارم!نماینده دولت هستم لذا وظیفه دارم از سیاست های دولت که اشتغال و افزایش تولید است حمایت کنم.
وی گفت:اما در شرایط بحران آب هستیم ،اولویت خود را روی تامین آب شرب و کشاورزی گذاشتیم و در دهه فجر آینده نیز آب دهدشت از پروژه آبرسانی تامین خواهد شد که از پروژه بازدید کردم کارشان بد نبود از آن ها خواستم سرعت شان را بیشتر کنند و همچنین آب رسانی در بخش کشاورزی به حومه شرقی و غربی نیز به زودی به بهره برداری خواهید رسید.
فرماندار کهگیلویه اعلام آمادگی همکاری و تعامل  با گروه های سیاسی ،غیر سیاسی و مدیرانی که پای کار هستند کرد.
نیکبخت عنوان کرد:وقت خود را صرف تغییر چهره شهر کنید بسیاری از موارد از جمله ،فضای سبزو... نیاز به اعتبار ندارد بلکه همت می خواهد که شما نیز دارید لذا چهره شهررا عوض کنید تا کسی که از بیرون می آید افسرده نشود!
وی در خصوص ورودی های شهر نیز بیان کرد:هفته گذشته از 4 ورودی شهر بازدید کردم دو مورد در هفته دولت تکمیل می شود و دو مورد دیگر نیز در دست اجرا هستند.
 بحث روشنایی ها در حال پیگیری است ، طی مکاتبه ای که با معاون عمرانی استانداری داشتم درخواست کردم کمربندی سوم را در اعتبارات ملی قرار دهد که قول دادند پیگیری کنند.
وی در پایان مطرح کرد :از آنجاییکه بدون مطالعه  حرفی نمی زنم و قولی نمی دهم از «سمغان »از نیز بازدید خواهم کرد
فرماندار کهگیلویه اعضای شورای شهر دهدشت را به همدلی با یکدیگر و شهردار دهدشت توصیه کرد.
 
 


کد مطلب: 402102

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402102/2/نیکبخت-مدیران-کم-کار-هیچ-سازگاری-ندارم-پیگیری-کمربندی-سوم-اعتبارات-ملی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1