کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه شهر باشت:

ما حدیث می‌خوانیم و برخی مسئولین دزدی می‌کنند و جوانان می‌بینند / استخدام‌های فله‌ای جوانان را ناامید می‌کند

24 تير 1397 ساعت 21:56

حجت الاسلام عبودی، پویایی، داشتن روحیه انقلابی و عاری بودن از هر گونه زد و بند سیاسی و معامله گری را از خصوصیات بارز این مدیر در شهرستان باشت اعلام کرد و ادامه داد: فرماندار شهرستان باشت نیز علی رغم برخی اختلافات سیاسی و سلایق سیاسی، همیشه همراه مجموعه تبلیغات اسلامی باشت بودند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.


حجت‌الاسلام عبودی از نقش مؤثر حجت الاسلام ظهرابی در معاونت فرهنگی ستاد نماز جمعه نیز تقدیر و از تلاش و حمایت‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در جهت حمایت از وی نیز تشکر کرد.
امام جمعه شهر باشت همچنین با تبریک به حجت الاسلام معتمد، حضور وی را در شهرستان باشت خیرمقدم گفت و افزود: موظفیم برای موفقیت وی در این مسند تلاش کرده و با تعامل و همکاری زمینه بالندگی این اداره در شهرستان باشت را فراهم آوریم.
وی با تمجید از شخصیت حجت الاسلام ظهرابی رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی باشت، اظهار داشت: حجت الاسلام ظهرابی روحانی دلسوزی بودند که متوازعانه و خالصانه در جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی این شهرستان تلاش کردند.
حجت الاسلام عبودی، پویایی، داشتن روحیه انقلابی و عاری بودن از هر گونه زد و بند سیاسی و معامله گری را از خصوصیات بارز این مدیر در شهرستان باشت اعلام کرد و ادامه داد: فرماندار شهرستان باشت نیز علی رغم برخی اختلافات سیاسی و سلایق سیاسی، همیشه همراه مجموعه تبلیغات اسلامی باشت بودند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
وی از نقش مؤثر حجت الاسلام ظهرابی در معاونت فرهنگی ستاد نماز جمعه نیز تقدیر و از تلاش و حمایت‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در جهت حمایت از وی نیز تشکر کرد.
امام جمعه شهر باشت همچنین با تبریک به حجت الاسلام معتمد، حضور وی را در شهرستان باشت خیرمقدم گفت و افزود: موظفیم برای موفقیت وی در این مسند تلاش کرده و با تعامل و همکاری زمینه بالندگی این اداره در شهرستان باشت را فراهم آوریم.
حجت الاسلام عبودی در ادامه با اشاره به برخی معضلات و آسیب‌ها در حوزه تأثیرگذاری فرهنگ، ابراز داشت: معتقدیم نظام اسلامی و حکومت شاهنشاهی در نحوه اثرگذاری سخنان روحانیت تفاوت داشتند.
وی افزود: در دوران شاهنشاهی مردم با بیان سخنان و احادیث توسط روحانیت، فقط احادیث را می‌دیدند و بر صدق آنان ایمان داشتند اما در زمان کنونی ما حدیث می‌خوانیم و برخی مسئولین دزدی می‌کنند و مردم و جوانان دزدی و اختلاس را می‌بینند.
امام جمعه باشت با بیان اینکه امروز بیشترین ضربه را مفسدین اقتصادی، اختلاسگران و مدیران بی لیاقت بر پیکره فرهنگ می‌زنند، تصریح کرد: هر اندازه مدیران فرهنگی در این حوزه کار می‌کنند با یک دزدی حنثی می‌شود و هر گاه جوان به این اعتقاد برسد که هر کس پارتی داشته باشد مشغول کار است دیگر مسائل فرهنگی اثری نخواهد داشت.
حجت الاسلام عبودی تأکید کرد: باید مدیران انقلابی، جهادی و معتقد به مبانی نظام، انقلاب، امام و شهدا بر مسند قرار گیرند تا جوانان عاشق دین شوند.
وی ادامه داد: هیچ جوانی بی دین نیست اما مشکلات اقتصادی، فقر و بیکاری بر آنان فشار می‌آورد.
امام جمعه باشت با انتقاد از عملکرد نماینده مجلس در حمایت از زن رقاصه، گفت: در شب شهادت امام جعفر صادق «ع» زن رقاصه‌ای با توهین به پرچم عزای امام صادق «ع» در جلوی مسجد می‌رقصد و نماینده مجلس ما از این زن حمایت می‌کند معلوم است که با این اقدامات کار فرهنگی اثر نمی‌کند.
حجت الاسلام عبودی مجموعه اقدامات انجام شده در شهرستان را خوب دانست و تصریح کرد: البته این اقدامات مطلوب نیست و باید با تعامل و همدلی روحانیت محترم شهرستان باشت و امام جمعه و مسئولان به مانندید واحد در این راستا تلاش نمایند.
 سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت نیز در این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام ظهرابی و مجموعه همکاران وی در اداره تبلیغات شهرستان، گفت: حوزه فرهنگ یکی از حوزه‌هایی است که نظام جمهوری اسلامی به آن توجه ویژه‌ای دارد و سرمایه گذاری خاصی نیز در این حوزه صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت در شهرستان برای تعالی سطح فرهنگ و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کنار اداره تبلیغات اسلامی هستیم، افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته کشورهایی که نتوانسته‌اند در حوزه فرهنگی عملکرد خوبی داشته باشند دچار مشکل شده‌اند.
حسینی ادامه داد: امپریالیسم جهانی سعیدر تهی کردن مردم یک کشور از داشته‌های خود است و فرهنگی را جایگزین فرهنگ آن کشور نماید که هیچ سنخیتی با آن ندارد لذا در طول 4 دهه از انقلاب سعی دشمنا بر همین موضوع متمرکز بوده و وقتی نتوانستند از راه‌های دیگر موفق شوند به فکر ضربه زدن از راه فرهنگ هستند.
وی وظیفه ادارات متولی امورات فرهنگی را در این زمینه بسیار مهم و حساس دانست و گفت: باید با آشنایی به نقشه‌های دشمن در مقابل این تهاجم فرهنگی به کمک این ادارات بیاییم.
فرماندار شهرستان باشت با تقدیر از رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی، وی را شخصی متعهد و فعال در جلسات دانست و حجت الاسلام ظهرابی در مسند و شغل جدید آرزوی موفقیت کرد.
حسینی همچنین حجت الاسلام معتمد را کارآزموده معرفی و ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری و همچنین در نظر گرفتن سلایق و گرایش‌های مختلف مردم این شهرستان در انجام امور موفق باشند.
 نادر گرامی، رئیس شورای شهر باشت و رئیس هیات مذهبی شهرستان نیز با تقدیر از حجت الاسلام ظهرابی به واسطه انجام و خدمات شایسته در مدت حضور خود در این شهرستان گفت: به جهت انجام وظیفه ثمربخش در جهت خدمت به دین و تبلیغ فرهنگ اسلامی از وی تقدیر و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.
فرمانده پایگاه ادارات شهرستان باشت ادامه داد: از جانب مجموعه شورای شهر، شهرداری، بسیج ادارات، شورای هیئات مذهبی و هیئت‌های عزاداری به جهت تلاش‌های حجت الاسلام ظهرابی تقدیر و تشکر می‌نماییم.
وی رونق گرفتن برنامه‌های فرهنگی با همت اعضای شورای اداری، هیئات و تشکل‌ها را از دستاورهای مهم حجت الاسلام ظهرابی در دوران خدمت در شهرستان باشت دانست و با تبریک به حجت الاسلام معتمد به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت ابراز امیدواری کرد اداره تبلیغات اسلامی همانند گذشته به عنوان بازوی توانمند در خدمت امام جمعه محترم شهر باشد و آمادگی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی را برای انجام هر کمکی در جهت رسیدن به اهداف فرهنگی در شهرستان باشت اعلام کرد.
حجت الاسلام ظهرابی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت نیز در ابتدای این مراسم بدون اشاره به عملکرد و کارنامه کاری خود، با تقدیر از امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه باشت، فرمانده نیروی انتظامی باشت، اعضای شورای شهر، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد، کمیته امداد، آموزش و پرورش، هیئات مذهبی، تشکل‌های مذهبی، کانون مداحان، گردان 484، حسینیه 14 معصوم «ع»، هیئت فاطمیه و کلیه دستگاه‌ها و مدیران و مجموعه همکاران خود در اداره تبلیغات اسلامی باشت که وی را در انجام خدمت یاری کردند، گفت: به تناسب کار و برنامه، شغل و رسالت برخی از نهادها تعامل خوب و سازنده‌ای داشته‌اند که لازم است از آنان به پاس همراهی و همکاری تقدیر و تشکرنمایم.
حجت الاسلام ظهرابی با تبریک به حجت الاسلام معتمد، به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی باشت برای وی در این مسند آرزوی موفقیت کرد.
 گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات 7 ساله حجت الاسلام ظهرابی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت تجلیل و سکان هدایت این دستگاه فرهنگی به حجت الاسلام معتمد سپرده شد.
-------------------------------
خبر: فتح الله پوران پور
--------------------------------


کد مطلب: 401525

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401525/2/حدیث-می-خوانیم-برخی-مسئولین-دزدی-می-کنند-جوانان-می-بینند-استخدام-های-فله-ای-ناامید-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1