کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شبی که مسوولان کهگیلویه و بویراحمد با خدا «معامله» کردند

11 خرداد 1397 ساعت 13:05

همایش «جشن‌گلریزان» با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد یاسوج برگزار شد.


همایش «جشن‌گلریزان» با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دستگاه قضا، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، فرماندار بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، معاون سیاسی استاندار، شهردار یاسوج و جمع زیادی از مسوولان استانی، سرمایه‌گذاران و خیرین با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد یاسوج برگزار شد.
در این شب که علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آن را شب معامله با خدا می‌دانست و اظهار کرد: وظیفه همه ما این است که به زندانیان جرائم غیر عمد کمک کنیم، همه‌کسانی که خداوند به آنان فرصت و نعمت داده وظیفه دینی و شرعی است، که به این افراد کمک کنند.
وی گفت: ما اقتصادی‌ها بخشی از زندگی را معامله می‌دانیم، معامله یعنی ورود به کسب‌وکاری که از آن نفع کنیم، عقلانیت و خردورزی در اقتصاد جای اول را دارد، آنجایی که سیاه می‌بینی نباید ورود پیدا کنی و آنجایی که سود هست باید معامله کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بدون تعارف بگوییم که در این جشن گل‌ریزان معامله با خدا است، که البته معامله اقتصادی و معامله با خداوند از نظر کیفی و کمی اصلاً قابل‌سنجش نیست، وقتی خداوند می‌گویید برای کمک به دیگران 70 برابر می‌دهم یعنی واقعاً سودی می‌دهد.
وی تصریح کرد: خوشا به حال آنانی که درک و فهم معامله باخدا را دارند، افرادی که امشب کریمانه دست‌های توانمند خود را به سمت گرفتاران و مستمندان بلند کردند، این دست‌ها با خداوند معامله کرده است.

غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا که در این مراسم 10 میلیون تومان به زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرد، اظهار کرد: ما آدم اقتصادی نیستم و وثقم بیش از این نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد 10 میلیون تومان، عزیز فیلی 10 میلیون تومان، سید محمد دلباز سرمایه‌گذار بازار بزرگ سنتی و گردشگری یاسوج 15 میلیون تومان، لهراسب باقری پتروشیمی بویراحمد و دنا 20 میلیون تومان، عظیم شفیع 25 میلیون تومان، آرش دیده‌ور پیمانکار 10 میلیون تومان، حجت‌الاسلام مزارعی 2 میلیون تومان، الماس گشتاسبی 3 میلیون تومان، محمد کاظم نظری 500 هزار تومان، اله داد محمدی مدیرعامل بانک کشاورزی یک میلیون تومان، حشمت صمیمی استانداری یک میلیون تومان، حمید و احمد تیموری هر کدام 500 هزار تومان و ... کمک کردند.

به گزارش کبنا و به گفته مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این شب 160 میلیون تومان به صورت نقدی و تعهدی جمع آوری شد که در همین شب 12 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.


کد مطلب: 400417

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/400417/2/شبی-مسوولان-کهگیلویه-بویراحمد-خدا-معامله-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1