کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان برگزار شد

برگزاری انتخابات استانی مجامع کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

9 خرداد 1397 ساعت 22:53

معاون سازمان جوانان هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی به برخی از فعالیت‌های این سازمان زد و گفت که ما همچنین در هنگام اوقات فراغت از وجود اعضای کانون‌های دانشجویی و جوانان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه نیز استفاده می‌کنیم.


دومین دوره انتخابات استانی مجامع دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه در محل هتل آزادی یاسوج برگزار شد.
سید امان‌الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه، اظهار کرد: 25 نفر از دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در دومین دوره انتخابات استانی مجامع دبیران شرکت کردند.

جهانبین افزود: در این انتخابات کانون‌های دبیران دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شوند که بر این اساس در انتخابات دبیران کانون‌های دانشجویی سه نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر نیز به عنوان علی‌البدل مجمع دانشجویی استان انتخاب می‌شوند.
وی اضافه کرد: همچنین در این انتخابات 5 نفر به عنوان اعضای اصلی کانون‌های جوانان در مجمع استان و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب می‌شوند.

وی گفت: در این آئین آقای گنج کریمی معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و آقای دکتر حبیبی رئیس اسبق سازمان جوانان کشور حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تعامل کانون‌های دانشجویی و جوانان امیدوارم در راستای اقدامات بشر دوستانه بیش از پیش گام برداریم.

مهدی جمشیدی معاون سازمان جوانان هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 5 کانون در شاخه‌های دانشجویی، آزاد، طلاب، عشایر و روستایی که زیر مجموعه حوزه معاونت جوانان فعالیت می‌کنند، داریم که این 5 کانون به عنوان بازوان هلال احمر در عضوگیری اعضای زیر 29 سال نقش آفرینی می‌کنند.
جمشیدی تصریح کرد: هنگام سوانح و حوادث طبیعی و غیرطبیعی از این کانون‌ها جهت امدادرسانی استفاده می‌کنیم.

وی بیان کرد: همچنین اعضای این کانون‌ها را در چارچوب‌های مدیریتی و مسوولیت‌پذیری و تصمیم‌گیری قرار می‌دهیم تا از ایده‌ها و خلاقیت‌های آنان بهره ببریم.
معاون سازمان جوانان هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی به برخی از فعالیت‌های این سازمان زد و گفت که ما همچنین در هنگام اوقات فراغت از وجود اعضای کانون‌های دانشجویی و جوانان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه نیز استفاده می‌کنیم.

در پایان این مراسم از شرکت کنندگان تجلیل به عمل آمد.


کد مطلب: 400378

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/400378/2/برگزاری-انتخابات-استانی-مجامع-کانون-های-دانشجویی-جوانان-هلال-احمر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1