تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۹۲۸۲۱

اشک را برای جوانان بیکار بریزید

۸۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛dr-rahmaniدبیر حزب موتلفه اسلامی گچساران و باشت در نامه ای به انتقاد از نماینده گچساران و باشت پرداخته است. متن این نامه در زیر می آید؛

بسمه تعالی

چند وقتی است که شاهد افتتاحیه‌ها و یا کلنگ‌زنی‌هایی در بعضی مناطق شهرستان گچساران هستیم، گرچه امید و انتظارات مردم افتتاحیه و کلنگ‌زنی و راه‌اندازی پروژه‌ها و احداث کارخانجات وطرح های عظیم صنعتی است، اما روح ایثارگری، شأن ومنزلت این مردم، درک و فهم آنان از شرایط کشور و بصیرت و دوراندیشی آنان در طول این ۳۶ سال انقلاب، با محفوظ گذاشتن این حق برای خود، به همان پروژه های کوچک و تدریجی قانع بوده است.

اما هر از چندگاهی که ورق سیاست بر می‌گردد و با رأی مردم جابجایی مسؤلیت‌هایی صورت می‌پذیرد، کسانی همین پروژه‌های کوچک را طوری با منت بزرگ جلوه می‌دهند و طوری پشت تریبون‌ها در افتتاحیه‌ها یا کلنگ‌زنی‌ها اشک می‌ریزند که گویا طی این ۳۶ سال هیچ نوع خدمات این چنینی صورت نگرفته است و برای اولین بار است که این مناطق توسط این عزیزان کشف شده اند.

لذا وجدانم به عنوان شهروندی که در روزگار جوانی‌ام شاهد خدمات ارزنده نظام بوده است، اجازه نداد تا شاهد کم رنگ جلوه دادن این خدمات باشد، مطالبی را از باب وظیفه در رابطه با افتتاحیه پروژه آب‌رسانی در یکی از مناطق باشت تحت عنوان منطقه شیخ جلیل که دو روستای تلچگاه و لار در آن مورد آب‌رسانی مجدد قرار گرفته‌اند، متذکر می‌گردم.

این پروژه که روز جمعه گذشته افتتاحیه آن بوده است نکته‌های قابل تأملی را در بر داشته است، در عکس از زنان ودختران روستایی و نمایش آن در پوسترها و بنرها طوری وانمود می‌شد که هیچ نوع خدمات آب‌رسانی قبلی در این دو روستا انجام نگرفته است و اشک‌ها بیانگر این بود که گویا تا به حال کسی به فکر این مردم نبوده است.

از سال ۵۹ تا ۶۷ که سال‌های سخت شرایط جنگ تحمیلی بر این کشور بوده است روستاهای تلچگاه، لار، درک، کوه سرک، شادگان، شاه‌بهرام و فتح که در حوزه جغرافیایی این منطقه است به ترتیب از خدمات آب‌رسانی و جاده کشی توسط جهاد سازندگی و برق‌رسانی توسط اداره برق و دیگر خدمات انجام شد، بهره‌مند گردیده‌اند.

بر اثر کمی بارندگی طی دوسال اخیر دو روستای تلچگاه و لار با مشکل آب روبرو شدند و آب چشمه‌هایی که قبلآ مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود رو به کاهش رفته است اما در عین حال توسط اداره امور عشایر خدمات آبرسانی نیز بوسیله یک دستگاه تانکر به طور مرتب انجام گرفته است. گرچه حق این است که با توجه به پیشرفت علمی و تجهیزات و امکانات مدرن باید از سیستم آب رسانی بهتر و استاندارد تری استفاده گردد، اما نه این که خدمات گذشته را که در شرایط آن روزهای سخت انجام گرفته با نشان دادن مشک آب وزن روستایی و بازی با احساسات و بهره‌برداری سیاسی مورد بی‌مهری قرار داد.

بیاییم اشک را برای جوانان بیکار، دیپلمه‌ها، فوق دیپلمه‌ها، لیسانسیه‌ها، فوق لیسانسیه‌ها و در آینده‌ای نه چندان دور برای دکتراهای بیکار بریزیم.

اما یادآوری می‌نمایم اگر در همین شرایط سخت بیکاری به دلیل شرایط موجود همه به صورت بالسویه سهیم باشند باز هم تحمل مشکلات از طرف این مردم، درک و فهم، بصیرت و دوراندیشی آنان دور از انتظار نمی‌باشد.

ولی مشاهده می‌گردد که از قِبَل جابه‌جایی مسؤلیت‌ها در خانواده‌هایی نه تنها مشکل بیکاری فرزند وجود ندارد بلکه نوه‌ها هم از این نعمت بی‌بهره نخواهند بود و در عوض بسیاری از خانواده‌ها تحمل مشکل می‌نمایند.

باز باید بگویم که از قِبَل جابجایی مسؤلیت‌ها در همین مدت زمان کوتاه کسانی هستند که به سرمایه‌های کلان رسیده‌اند و پول پارو می‌کنند و بقیه هم اجر تحمل مشکلات را از خدای خود می‌خواهند که البته عزت و شرف و راه درست زندگی کردن همین رویه است.

والسلام
عزیزاله رحمانی اصل
نام شما

آدرس ايميل شما

صادق
Iran, Islamic Republic of
شاید علت گریه جناب دکتر واسه دوری از پسرش باشه که در بهترین دانشگاه مالزی در حال درس خواندن است دلش واسه او تنگ شده و گریه میکنه بعد میاد برا مردم تلچگاه اشک... میریزد
ملا ناصر
Iran, Islamic Republic of
امثال فرزندان جنابعالی که از قبل( به کسر ق )گیرم پدر تو هست ....شاغلند غمشون نباشه مردم محتاج روشنگری و دلسوزی .. جنابعالی نیستند از شما به مردم در طی این هشت سال فوق العاده رسیده
دکتر .....
Iran, Islamic Republic of
میگم تو دوره شما ، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس نبود؟؟؟ یا بودن و همه شون شاغل شدن؟؟؟؟
مرد گرون
Iran, Islamic Republic of
مالل سرحد نشین بسن وپادوک
دشت مورم خالی بیداد ایکن شوک
فتح
Iran, Islamic Republic of
عزیز خان خودت جای حسام که هیچ وقت تو مملکت کار گیرش نمی امد بوسیله دوست موتلفه ات قاضی فر قالبش کردی ...مردم
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی خداوکلی درست قضاوت کن من خودم به تاجگردون رای ندادم ولی دیگه ایمانم را نمیسوزم
لیکک
Iran, Islamic Republic of
تو رو قران دست از سر ملت بردارید
علی بور
Iran, Islamic Republic of
ملا عزیز در دوران دوستان خوب خودت شهر هیچ خیری ندید به خودت فشار بیاور
بزار چهره ملی دکتر تاجگردون کارش برای عمران ابادی شهر انجام بدهد
باوی
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگر مرحوم نبی زاده نبود شما اسمی پیدا نمیکردید ولی حالا میبینید اقای تاجگردون داره کاره میکنه فشار به شما میاد
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
این نامه بیشتر سیاسی و جنبه غرض ورزی دارد تا اینکه در رابطه با مشکلات مردم باشد.
چوپان
Iran, Islamic Republic of
... باد
یه رهگذر
Iran, Islamic Republic of
...حس انسان دوستی و نوع دوستی رو بردین زیر سوال و با قضاوتی... تفسیر به رآی کرده این!

اگر کسی اشک ریخته به خاطر جوشیدن حس نوع دوستی اش بوده و دال بر کم کاری مسیولین قبلی نمی شود ....شما خیلی ... قضاوت کرده این و ما در قبال قضاوتهای نابه جایمان در درگاه باری تعالی مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت!
....هر کسی از ظن خود شد یار من از درون من نجست اسرار من....
مشکلات بیکاری و غیره معضلی غیر قابل حله که تا حال هیچ کس حتی خود رییس دولت و حکومت نیز نتونسته به تمامه پاسخگوی رفع این معضل باشه و اینکه ما از یه نماینده چنین انتظاری رو داشته باشیم غیر عاقلانه و غیر منطقی است !

....
گفتن کی حاضره جامعه تغییر کنه همه دستشون رو بالا گرفتن و لی وقتی که گفتن کی حاضره خودشو عوض کنه هیچکس دست بالا نگرفت !!!
ما باید خودمان به فکر بهبود وضع موجود باشیم همه با هم و در کنار هم و از تخریب همدیگه دست برداریم و قضاوت های بی جا نکنیم وووووووکه حوصله ی بیانشو ندارم دیگه!
قشلاق
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی ما جوانان را دیگه نمی شود .. داد اقای تاجگردون بزرگترین کار ها و خدمت رسانی را در روستا ها کرده است
فتح
Iran, Islamic Republic of
خداوند حفظتون که که مرد ومردونه موضع گیری میکنیدومثل بعضیها نون به نرخ روز خور نیستی
حسین
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر رحمانی عزیز شما در سال ۸۸و۸۹ریس مدرسه امام صادق درگچساران بودید ومن به عنوان شاگرداونجا درس میخواندم وشاهد بدترین اوضاع وامکانات درمدرسه بودیم حتی برای... از دانش اموزان . میکردی بنده به عنوان شاگرد برای شما احترام زیادی قائل میباشم ولی این نوشته شما فقط یک دیدگاه در.. گرایی میباشد.بنده یه جوان بیکار ودارای مدرک لیسانس میباشم وبیشتر ترجیح میدهم که تاجگردون به اباد ابادانی بیشتر بپردازد تا کارهای شخصی و.................
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ایول دکتر رحمانی شما همیشه یک فرد اعتدال گرابودید
طلا
Iran, Islamic Republic of
بعد از سی وشش سال انقلاب به همت تاجگردون آب به مله باشت رسید واقعا چطوری نمک نشناسی میکنی ..باید بدانی تاجگردون در دل وقلب مردم جای گرفته اگر کمی تامل کنی با اون همه جمعیت وشادی مردم دیگه حرفی برا انتخابات آینده ورقیبی که پیدا نمیشه نمونده است از یک سال قبل پیروزیت مبارک دکتر تاج
تل چگاهی با تعصب
Iran, Islamic Republic of
درجواب آقای رحمانی قصد بی احترامی به سخنان شما را ندارم ولی من یک زن تل چگاهی هستم ولی درآنجا زندگی نمی کنم ولی هر وقت برای مهمانی می رفتم ازآنچه دختران مجرد برای آوردن آب در مسیر راه مورد بی احترامی قرار می گرفتند خیلی عذاب می کشیدم مسئله بیکاری معظل دیگر جامعه مردم ماست ولی به عنوان یک منتقد . کردی اگر یک روز در مسیر تل چگاه به لار می رفتی به قول خودت اشک تمساح که نه خون گریه می کردی جای همه تو شهر راحته واز خوشحالی روستایی بدبخت ناراحت میشین ای خوشحالی برای ما قدیمی های تل چگاه افتخاره همه فکرتان سیاسی شده به فکر مردم باشین من خودم از تحصیل کردهای بیکار ضربه خورده دو جناحم ولی راحتی مردم روستاها را به همه کارها ترجیح میدم
كارمند اداره اب
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی اصلا روستای تلچگاه را بلدی---- این۱۷ روستا ۳۰سال هست با تانکر هم آب گیرشون نمیاد---- از خدا بترسید
نفت
Iran, Islamic Republic of
بابا برو همون .... به این حرفها ، تو دوره شما چند نفر رفتن سر کار؟
ندای آزادی
Iran, Islamic Republic of
بابا تودیگه کی هستی
vahid ghaytasi
Iran, Islamic Republic of
اقای ... نه اینکه خودت ..بابا خداروشکرچهره های این شهر برا همه شناخته شده هستند.هرچه دلتون میخوادبگید دکتر با این حرفا خراب نمیشه.
حامی
France
آقای دکتر! عزیزاله رحمانی از خدماتی که دولت مهرورز و عدالت محور! نهم و دهم و نمایندگان هم فکر شما در دوره های ششم،هفتم و هشتم در مجلس برای روستاهایی که در بالا نام بردی یک مورد را گوشزد کن لطفن!
رضا
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی و منطقی فرمودی و حقایق را گفتی.هرچند که عده ای ناجوانمردانه بر شما می تازند درحالیکه فقط عادلانه صادقانه یک حقیقت تلخ رو بیان کردی
ایمان
Iran, Islamic Republic of
اشک تمساح را باید جوانانی بریزند که فرزندشان بیکار است اما پسر تو برسر کار می رود و یک... می آید

اشک تمساح را باید مردمی بریزند که در حسرت یک متر زمین هستند اما.. هزاران متر زمین.. میک.

بازهم بگویم

اشک تمساح را باید آن زمانی ریخت که در اداره... و در قسمت حقوقی آن مشغول بکار می شود

بهتر است یک سوزن به خود بزنی یک......
اصولگرای حوزه دیل و آرو
France
شما که آقازاده رو با رانت و پارتی گذاشتی توی شهرداری نیازی نیست برای مقاصد شخصی و حزبیتون از بیکاری ما جوونا سوء استفاده کنی!
شما مرفهین بی درد چرا وقتی که زمام امور شهرستانهای گچساران و باشت رو در دست داشتید به فکر بیکاری جوونای تحصیل کرده بیکار نبودی ؟ حالا هم واسه منافع حزبی زبون باز کردی !
نه آقای دکتر رحمانی! حنای شما دیگه برای ما رنگی نداره
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
وجدانا یه نفر به این... بگه مگه تا الان .. تشریف داشتی که متوجه بیکاری نشدی تازه الان وجدانت بیدار شده اخه برادر عزیز که .. از خدا بترس دست از ن ..
2 تو باوی
Iran, Islamic Republic of
تا دور خودتون بود دیدیم دسته دسته بیکار میرفت سر کار. تا ۱۰ سال دیگه باید ...دولت کریمه شما رو جمع کرد اگه فرصتی بود بعد تاجگردون یه فکری برا ما بیکارا میکنه
اسفندیاری از شیراز
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مخاطبین وب سایت محلی کبنانیوز استان من بعنوان یک مخاطب چند جمله ای به خدمت شما بزرگواران عرض می کنم.تا زمانی که دولت تدبیر و امید به روی کار است قطعا نماینده حوزه انتخابیه باید از موافقان دولت باشد تا تواند برای حوزه ی انتخابیه اش امتیازاتی از دولت بگیرد.نماینده گچساران که مورد قبول جریان اصلاح طلب و مورد اعتماد خاتمی ست یک شطرنج باز قهار است که به گونه ای زیرکانه که در مجلس به ظاهر اصولگرا از بزرگانی چون لاریجانی و باهنر امتیاز می گیرد البته ایشان در امر بودجه فردی علمی و زبردست است که در مجلس یک وزنه ای مهم برای جنوب بویزه مناطق زاگرس نشین است.قطعا اگر در انتخاب ۹۴ یک اصولگرا از گچساران وارد مجلس شود به ضرر گچساران واستان و مناطق زاگرس نشین است.پس مردم شما خودتان قضاوت و انتخاب کنید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب دکتر رحمانی
جناب دکتر حتما شما بعنوان یه دکتر اونم دکترا در زمینه مسایل اجتماعی و فرهنگی این رو قبول دارید که در ابراز نظر و جهتگیری های مسایل مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی جانب اعتدال رو باید رعایت کرد و بقول اون ضرب المثل معروف و آشنای عامه پسند آدم باید یه سوزن به خودش بزنه یه جوالدوز به مردم و حتما این رو قبول دارید که نابسامانی های کنونی منجمله بیکاری، گرانی، تورم و.... موانع و مشکلاتی نیستن که یه شبه بوجود بیان
سرآخر اینکه جناب دکتر خوبه شما هم که ماشاالله با توجه به مطلب تون نشون دادین از چه حافظه تاریخی فوق العاده ای برخوردارین بیاین و پیش خودتون قضاوت کنید که چه کسانی و چه قدر توی بوجود آوردن این شرایط سهیم بودن امیدوارم که خدای متعال کمکتون کنه تا آه و ناله این جوونهای بیکار دامن هیچکدوم از ماهارو نگیره
جوان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رحمانی خواهشا بذار آنهایی که نمیدانند از این حرفها بزنند نه شما که ۲۳ سال این مجلس دست شماها بوده وهمه این جوانان بیکار از ثمره نمایندگان.. شما است نه نماینده ای که ۳ سال است این شهرستانهای باشت وگچساران و روستاها را اگر شما ها بذارید به کویت کوچک تبدیل میکند واین را بدان در سطح استان در این ۲۳ سال نماینده ای فرستادید که مثل جناب دکتر تاجگردون سرور مجلس باشد وطوری گچساران باشت را مطرح نموده که نمایندگان میگن گچسارانی که شما میگویید مااولین بار اسم آن را شنیدیم خداوکیلی. هست این حرفها را بزنی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب دکتر
جانب دکتر شما حتما به عنوان یه دکتر تو زمینه های مسایل فرهنگی و اجتماعی این رو قبول دارید که در اظهار نظر و جهتگیری ها در زمینه اینگونه مباحث و مسایل بایست جانب اعتدال رو رعایت کرد
جناب دکتر حتما این ضرب المثل معروف و عامه پسند رو شنیدید که میگه آدم باید یه سوزن به خودش بزنه یه جوالدوز به مردم
جناب دکتر شما حتما میدانید که اینگونه نابسامانی های اجتماعی و فرهنگی مثل بیکاری، تورم و گرانی و امثالهم یه شبه بوجود نمیان و از اونجایی که میدونم ماشاالله حافظه تاریخی خیلی خوبی دارید از شما میخوام که بنشینید و قضاوت کنید که چه کسانی بیشتر توی بوجود اومدن این وضعیت دخیل بودن و سرآخر اینکه امیدوارم خدای متعال کمک کنه که آه و ناله این جوونهای بیکار دامن هیچکدوم از ماهارو نگیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در این چند روستا که ابرسانی شده دیگر جوانی وجود ندارد همه در گچساران وباشت بکار ولی جویای کار اشک ریختن چاره کار نیست اگر چه اگر هم اشکی ریخته شده اشک تمساح است وبرای رای مردم در دوره اینده نماینده مجلسی است اخ سی مردم
دیل
Iran, Islamic Republic of
هم شروع کردی بابا ازمایشتون رو پس دادید دنبال چی هستید والله شما فقط ###میزنی
همین پروزه ها چه کوجک و چه بزرگ دل امیدی هست بر کارکردن در این منطقه
۳۶ سال اگه کار میشد که میدیم چیزی کدوم کار؟
کدوم طرح اشتغالی تو رقم زدی که اومدی داری #### میزنی
فعلا که نماینده ات جز اختلاس گران دولت احمدی نزاده
حقگو
Iran, Islamic Republic of
از قیامت وروز جزا بترس اقای ..
دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب رحمانی فکر نکنک در .. که از این حرفا بزنی
دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب اشک تمساح رو برا خودت بریز
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حرف دل من بود. بیکاری خیلی بد و تخریب کننده . کسی هم به فکر من و امثال من نیست . سیاسی کاری را پایان میدادند خوب میشد
Iran, Islamic Republic of
جان خودت مغرضانه نوشته ای . مشکل کم ابی تلچگاه و لارمربوط به بیست سال پیش است اکثر نزاعها و مهاجرتها براثر همین کم ابی بود برادر عزیز مشکل بیکاری جوانان اون موقع که نفت ۱۵۰ دلار فروش میشد جنابعالی خواب بودی حالا که یک نفر اومده کاری مثبت انجام داده جانبعالی را گزیده که اینچنین برافروخته ونسنجیده زحمات نظام را زیر سوال میبری
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان آقای تاجگردون برای آبادانی باوی می ماند .
نیاز
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر رحمانی در اوج... واقعیت تلخی را اشاره کردید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رحمانی شاید منظور جنابعالی از اشتغالزایی کارآفرینی برای دو فرزند خود در زمان نماینده قبلی باشه......واقعا موندیم که چطور بعد از ۳۶ سال تازه در دوران جناب دکتر تاجگردون نماینده شایسته گچساران و باشت دغدغه های شما و امثال شما گل کرده......تو دوره قبلی که فقط به فکر واگذاری پروژه ها از طریق دفتر حزب به هم خطهای خودتون بودین دغدغه اشتغال تحصیل کرده ها اذیتتون نکرد......حالا که دستتون به هیچی بند نیست شدین دایه عزیزتر از مادر برا جوونا
تاج زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان بیدار

فکر کنم لازم باشه شیر مردی به دل واقعیت بزنه و پرده از همه رانتها و مظالم و خودبزرگ بینی و دیگران خوار بینی و تقسیم وامها و پستها و موقعیت ها در میان حضرات بنویسه البته اگر کسی جرات چاپ پیدا کنه
سادات
United Kingdom
درود بر تاجگردون
بهت افتخار میکنیم و اصلا به این حرفا توجه نداریم.
با قدرت برو جلو و بدون که دعای خیر مردم همواره با شماست
فتحی رنج کشیده
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر رحمانی محبت اگر گریه بلد باشی به یک نفر بگو تا برایت شروه(سرود غمناک لری)بخواند و یک دل سیر برای برادران سبزی کارت گریه کنید چون آن بدبختها گرفتار سیاسی بازی و سیاسی کاری تو شده اند و نمی توانستند کاری جایی پیدا کنند شما اگر عرضه داشتید این همه میدان دست شما بود (نمایندگی آقایان نجفی،موحد،مرحوم نبی زاده،جعفری ،حسینی)هیچ کاری برای مردم فتح ،شاه بهرام،شادگان نکردیدحتی برای نزدیکترین اطرافیان خود هم نتوانستید و نمی توانید کاری کنید آن وقت صحبت دیگران می کنید .هر وقت توانستید فقط برای روستای خودتان کاری کنید آن وقت می توتنید در باره دیگران هم صحبت کنید در پایان شماها معرفت تشکر کردن را هم ندارید چون لااقل بایستی به همان اندازه که برایتان زحمت کشیده شده تشکر نمایید . معرفت در گرانی است که همه کس لیاقت داشتن آن را ندارند.
فتح امروز
Iran, Islamic Republic of
دو کلام از###
امیر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط گفتار درمانی می کند وبس
امیر
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به چوپان...:ننگ بر کاربری که حدود و شئون افراد را رعایت نمی کند .بر جد اباد کسی ... که به دیگران توهین می کند
این سایت را باید بست چون کامنت های توهین به مردم را چاپ می کند
شرمت الله
United States
شما که اینچنین لالایی را از بر هستید پس چرا درد بیکاری را در دوران هم طیفی ها خودتان تذکر ندادید ؟


... طبیب بود سر کچل خود را درمان مینمود
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی درست است که بیکاری در کشورمان وجود دارد ولی اگر همان فرد بیکار اب برای نوشیدن وسایر نیازهای خود نداشته باشد از بین می رود دیده بصیرت داشته باش چرا این همه خدمات وبرجستگی های اقای تاجگردون را لمس نمی کنی همه اش ساز منفی می نوازی به نظر شما چند در صد بیکاران گچسارن وباشت وحومه مربوط به دوران نمایندگی تاجگردون می باشد انان که اختلاس کرده اند جوانان را بیکار کرده اند
گثسارانی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
درود برشرف رحمانی درود بر شرف حاج یداله مرادی درود بر شرف سید قدرت حسینی. تاجگردون مدیران ضعیفی گذاشت اولینشم آ..
تاج عشق دوربين
Iran, Islamic Republic of
تاج مساوی با تبلیغات ، فقط تبلیغات فقط و فقط تبلیغات
اهورا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی من در دبیرستان دانش آموزت بودم
خداوکیلی خجالت می کشیدم ت.. بودی
اینقد.. بودی که هر روز دانش آموزها .. می زاشتن
حالا موتلفه با اینهمه نیرو قوی چرا یه آدم ... را گذاشتن
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا اسم ...رو این فرد نزارید ایشون .ن........
ادم بیکار
Iran, Islamic Republic of
بسته دیگه هی هر روز میای واسه ..ه بیانیه صادر میکنی

..شدی بیکاری میای همین چیزا رو مینویسی

اقا مطالب .. رو دیگه درج نکنید والا بخدا
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی شما که اینقدر به فکر اشتغال جوانان هستید چرا در دروه نمایندگی آقایان حسینی، جعفری و مرحوم نبی زاده و موحد این مشکل رو حل نکردید که ایشان هم از بدنه سیاسی خودتون بودن و هم این خیل عظیم فارغ التحصیل تا اون موقع روانه بازار نشده بود حال چه شده انتظار دارید طی سه سال نمایندگی دکتر تاجگردون مشکل اشتغال حل بشه پس شما چه دکترایی گرفته اید که نمی تونید متوجه باشید که بحث اشتغال یک بحران نه تنها استانی بلکه ملی و فراملی است و این خود نشانگر این حقیقت می باشد که شما از بحث دکترا فقط م... اخذ نموده اید که واقعا مایه ..است که امثال...در توسعه رو دارید
توصیه میکنم خود و وجدانتان به قضاوت بنشینید و کارهایی که در دوره نمایندگی ۳سال دکترتاجگردون با دوره قریب به ۲۰ ساله دیگر نمایندگان(موحد-نبی زاده-جعفری و حسینی) حتی دیگر نمایندگان استان مقایسه نمایید اگه با خود صادق باشید متوجه خواهید شد که اصلا قابل قیاس نخواهد بود.
قابل توجه شما و دوستانتان!! تا زمانی که دکتر تاجگردون اراده بفرمایند ما جوانان با جون و دل حامی و فدایی ایشون خواهیم باد و مثل کوه پشت ایشان خواهیم بود و شما هم خوشبختانه فعلا تا حداقل ۵ ساله دیگه باید حضور گرم و پر خیر و برکت دکتر تاجگردون رو تحمل نمایید.براتون آرزوی صبر دارم.
خداوند یار و پشتیبان دکتر تاجگردون باشد الهی آمین
روزی روزگاری
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به فتحی رنج کشیده رنج آنجایی است که پدران بعضی در قدیم با بر..به نا حق .. میزدند وحالا خودتان دارید برای فرزندانشان .. میکنید اوف بر این روزگار
فتح
Iran, Islamic Republic of
دکتر رحمانی دیگر اشکی نماند حالا باید خون گریه کرد وامصیبتا ازاین همه دروغ وکلک ونیرنگ وشعار توخالی آقای نماینده
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رحمانی هرچند مرد محترمی هستید ولی بهتر است کمی عادلانه تر قضاوت کنیدتاجگردون فراتر از انتظار ظاهر شده است واکثریت قریب به اتفاق مردم از همه گروهها براین مطلب صحه می گذارندتاجگردون هم اکنون برای مردم این خطه یک قهرمان است
هیئت منصفه
Iran, Islamic Republic of
دکی جون که دکی هم نیستی برو شامل این آیه هستی صمم بکمم امیم فهم لایرجعون اگر شما عرضه داشتید در طول سالیان متمادی که همه چی دست خودتون بود یه کار مثبت که حالا بتونید به اون بنازید انجام میدادید از بس کینه از گذشته در وجودت جمع شده که هر خدمتی که تاجگردون انجام میده چون نیشتری در قلب خودت و دار ودسته ات فرو می رود مواظب قلبت باش یه وقت پس نیفتی از بس حرص و جوش میخوری هر چند که نرود میخ آهنین بر سنگ
حق
Iran, Islamic Republic of
قای رحمانی چرا سالا۸۸ که ۴۸۰ نفر بدون امتحان وارد شرکت نفت شدند وپسر شما وارد شهرداری شد اعترتص نکردید اما حالا مطلب می نویسید
 
نيمدور
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز لطفا متن حاضر را در جوابیه منتشر فرمایی
جناب اقای رحمانی سلام
شما را نمیشناسم و از رسانه با شما اشنا شدم. هم اقای تاج گردون را میشناسنم و هم میدانم تفکرات او چگونه است. یادداشت شما اوج حسادت و غرض ورزی بود. اینکه تاج گردون کاری کرده یا نه را باید مردم قضاوت کنند و حرفها و کامنتها نمیتواند ابعاد یک کار را مشخص کند. اگر فرض کنیم تلچگاه قبلا اب داشته و اگر حداقا عقلی برای مسیولین دولتی و سپاه قایل شویم باید بفهمیم که انها نمیتوانستند برای جایی که اب دارد دو میلیارد تومان هزینه نکنند. میدانید که این پولها در باشت افسانه ای بیش نبود که بجز تاج گردون نمیتوانست ان را عملی سازد. دوست ظریفی میگفت تاج گردون منطقه را عسلویه کرده است. وجدان خودت را که به تظر میرسد اهل باشت و بابویی هستی به قضاوت بگذار. سوار ماشینت شو به همراه دوستانت مثلا اقایان راهی و مرادی سری بزنید و یک تور یک روزه ای در باشت طی کنید و ببینید چه طرحهایی در باشت در حال اجرا هست. اگر توانستی نیمی از انها را در بیست سال حاکمیتتان برشماری حق با شماست. از گچساران که راه میافتی مرز باشت از سپاهی کشته شروع نیشود جاده ای در حال ساخت که اول سال ٩٣ کلنگ زده شد. طبق اعلام مسیولین قراداد ٢٠ میلیارد تومانی دارد. در خان احمد روستاهها همه بهسازی شدند و فکر کنم فقط جاده یک روستا مانده است. چند روز پیش ابکنارو بودم حتی جلوی خانه هایشان هم اسفالت شد. جاده پشت کوه روکش شد انهم در سالجاری. جلوتر میروی احتمالا اگر چشم بصیرت باشد روگذر سه راهی باشت را میبینید. قراردادش ٧ میلیارد تومان است. بوستانیها هم بهت این را نیفهمند و شما هم بدنیست ببینید بلوار بوستان همراه با روشنایی و طرحهای دیگرش. به باشت که میخواهی وارد میشوید حتما بلوار در حال ساخت را مبینی که انشالله به زودی روشن خواهد شد. فکر نکنم کمتر ٢-٣ میلیارد تومان هزینه داشته باشد. در بدو ورود به باشت سمت چپ ۴۵ متری را میبینید بلواری که بیست سال باز نشد که با پولهای ارسالی باز شد و بلوار هم ساخته شد و انشالله مردم از خیابان باریک باشت راحت میشوند. خواستید به خیابان پاسداران هم سری بزنید کلینیک تاج گردون که با پول خودش ساخته و خیابان بازشده پاسداران را میبینید. راستی انجا مغازه یکی از دوستان هم حزبیتان که وسط خیابان مانده که اجازه عبور نمیدهد که تاج گردون موفق نشه را میبینی. به راحتی میشه گفت حداقل ٢ میلیارد تومان هزینه شده است.
ساحلی باشت معرکه دیگریست. پارکی با قراداد ٧ میلیارد تومان که بزرگترین پارک استان خواهد شد. اینکه جداول باشت و خیابانهاش دارد سنگ فرش میشود هم ببینید بد نیست. خسته شدم ولی خودتان مسیر رو به فتح را ادامه دهید. احتمالا گازکشی ، اب ١٧ روستا، بهسازی نارگ و شابهرام ولار و تلچگاه و فتح خودتان و،،،،، را میبینید. اگر تونستید جاده کوه دهک را که ارزوی طایفه گشین و بیدک بود را هم ببینید. چند دور رفقات رفتن مجلس و قول دادند و نشد. پل نیمدور و روشنایی شادگان و،،،،،، را هم ببینید.
اقای رحمانی فقط این طرحها چقدر شد؟ سایر نقاط را نکفتم چون خسته شدم. بویراحمد گرمسیری و باباکلان و خیراباد و لیشتر هم همین است. بس است و فکر کنم تورتان بد نشود.
واما بیکاری. .. که یاران شما به جوانان این مرز وبوم کرد. ٨٠٠ میلیارددلار را احمدی نژاد برباد داد تا حوانان ما بیکار باشند. تاجگردون برای دختر تلچگاه گریه میکند و حتما برای بیکاری جوانان خون گریه میکند. یقین بدانید اه جوانان شما را میگیرد و دعای انان و ان دختر مشک بر دوش به تاج گردون کمک میکند. ما که قدر تاج گردون را میدانیم و شما هم اگر میتوانید با اقتدار قدر نمایندگان خودتان را بدانید.
مهران
Iran, Islamic Republic of
دیگه گریه هم فایده نداره اگه روت نمیشه یواشکی به آقای تاجگردون ندایی بده خودش میپذیرد آدم دیدبازی هست
امیر از گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض معذرت از اقای رحمانی البته ببخشید ولی خداوکیلی من دانش اموزت بودم اقای رحمانی تو دوران دبیرستان ی کلاس ۱۵نفری دا .. کنی متعجبم که چطور شما را گذاشتن دبیر حزب موتلفه دوما حداقل ۱۲سال قدرت تو دستانتون بود چیکار کردین برا این مردم ۹۰درصد مردم زادگاهت یعنی فتح.. ناراضی اند چطور .. میشه ای حرفا را بزنی گرچه همه میدونند که این حرف ها ونامه ها بیانیه ها وجلسات.. هم توشون نیست اگه خودتونه خسته نکنید خیلی بهتره بخدا تا وقتی تاج تو صحنه هست رقیب نداره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
در عجبم که انصافتون کجا رفته به خدا همین شماها و ... این شهر را به لجن کشاند. یه ذره هم غیرت خوبه اگه جاتون بودم تا بیشتر منفور نشدید از آقای دکتر عذر بخواهید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کتر تاجگردون فقط یک نقص دارد و آن هم نگه داشتن ..در راس .. شهرستان است که افتضاح به بار آورده . تو را خدا مردم را نجات بدید قحط الرجال که نیست برادرش را بنشونید سر جاش حداقل با ... میچرخونش
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دکتر تنها .. نگه داشتن دکتر اسدپور در راس بهداشت است وگرنه شش دنگ مردیش تمومه
احسان
Iran, Islamic Republic of
کاش تاجگردون اشک بر .. شما می ریخت
یک اصولگرایی جوان
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای رحمانی کهنمی دانم بر چه روال و اسای سال‌‌ها عنوان رئیس هیئت موتلفه گچساران را یدکی می کشی شما در این چند سال چه تلاشی برای عضوگیری و جذب نیروهای جوان در موتلفه انجام داده اید شما چه فکر می‌کنید شما با تفکراتتان همه نسل‌های جوان را از جبهبه اص.واگرایی فراری داده‌اید خودتان را بتکانید تا گرد و خاک غرور کاذبی که بجز تنهایی و فرار نیروهای اصلوگرا از شما چیزی به ارمغان ندارد پاک شود...شما تنها دلت خوش است رئیس حزب موتلفه‌ای دلم به حال ان بالایی‌هایتان می‌سوزد که نمی دانن تو فقط یک اسم هستی و هیچ کارای بجز ماهی‌گیری برای جبهه دشمن نداری
یک
Iran, Islamic Republic of
خوب ح.. ر... رو که با پ... م.. خودشون رو مسخره عام کردن با پارتی ق...چپوندی توی شهرداری
عمارگچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رحمانی عزیز که همیشه بابصیرت در صحنه هستند و نکات قابل توجهی رابه ما مردم گچساران میدهند
مردی از دیار دیل
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی این حنا ها برا مردم رنگی نداره.. سنگ اندازی نکنید.
خدایا چرا ؟//
Iran, Islamic Republic of
۸ سال دولت شما بر سر کار بود و ۷۰۰ میلیارد دلار کشور را به باد

داد . اونوقت کجا بودی ؟؟؟ مردم خیلی بیشتر از شما حالیشونه

خودتی
بیزن
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان عزیز کاش کبنا کامنت بقیه را هم می گذاشت .
احسان
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مایه شرم و خجالته قلم فرسایی شما

اگر دین ندارید آزاده باشید.حالا یه امتی خدمات اولیه زندگی توی دورترین نقاط این مملکت گرفتن شما ناراحتید که چراتاجگردون انجام داده ؟
خوب شما هم انجام بدین شما هم پیش قدم بشین این استان اینقدر بدبخته که چاه فلاکتش حالا حالا ها پر نمیشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
معظل بیکاری ربطی به نماینده و مدیران فعلی ندارد بلکه بنظر بنده نتیجه کمکاری و ندانمکاری و نداشتن جایگاهی در مجلس نمایندگان قبلی میباشد که در بهترین شرایط مالی مملکت برای شهرستان کار مفید و زیربنایی در زمینه ایجاد تاسیسات و کارخانه که تنها راه حل رفع معظل بیکاری میباشد انجام ندادند و الان هم باند و جناحی یشان شده اند دلسوز مردم،بیچاره مردم که شده اند آلت دست و بازی اینچنین افراد
ایل باوی_
Iran, Islamic Republic of
حرف اندازه دهنت بزن
کارشناس مسایل اقتصادی از نارک
Iran, Islamic Republic of
مدتی است حرکتهایی مشاهده می‌شود که از محدوده انتقاد صریح و شفاف خارج است. حرکتهایی که بیشتر به تخریب شبیه‌اند؛ اختلاف نظر طبیعی است و هر جناحی به طور معمول، رقیبی دارد لذا هیچ عقلی این اصل را انکار نمی‌کند و بر آن خرده نمی‌گیرد اما آنچه مهم است برخورد مسئولانه جناح‌ها با یکدیگر است. بدین معنا که اگر تفاوت دیدگاهی وجود دارد یا نقدی بر عملکردی است، چاره آن تن دادن به بحثها و مناظره‌های آزاد است نه اقدام به رفتارهایی دور از عقلانیت و جوانمردانه. که به راحتی طرف مقابل را آماج تهمت، افترا و تخریب قرار می دهند آیا نام این رفتارها جز تخریب است؟! . متاسفانه گروهی درگچساران در قالب عناوین مختلف در راستای اقدامات تخریبی به خود اجازه می‌دهند که از هر روشی استفاده کنند و معمولا مرز روشهای قانونی را نیز زیر پا می‌گذارند. اما در اینجا این سوال پیش می‌آید که این افراد و جریانات چه منفعتی از این قبیل اقدامات می‌برند؟ در این خصوص باید گفت برخی تصور می‌کنند موفقیت آنها در تضاد با منافع آنهاست اما گویا خودمحوری‌هایی که در برخی نیروهای تخریبگر وجود دارد سبب می‌شود بی‌توجه به این مسائل تنها تلاش کنند تا به هر قیمت و با توسل به هر ابزار و هر روشی جناب تاجگردون را در برنامه‌هایش ناموفق جلوه دهند . بخش دیگر این اهداف نیز به دلیل حب قدرت است؛ چرا که برخی به شدت به دنبال کرسی‌های از دست داده‌شان هستند و اگر دستشان از آن کوتاه باشد همه تلاش خود را صرف می‌کنند تا به کسانی که در کرسی‌های مسئولیتند با این گونه اعمال تخریبی، سنگ بزنند. خصلت دیگری نیز که به این تخریبها دامن می‌زند نوعی ترس از مقابله منطقی است. بدان معنا که افرادی که در حوزه بحث کلامی و منطقی از شکست می‌هراسند و خود را در آن وادی دست بسته می‌بینند به این گونه اقدامات تخریبی دست می‌زنند. به هر حال این چند عامل می‌تواند انگیزه‌هایی باشد برای تندروها تا با تخریبهای خود بر سر راه نماینده خوب و مردمی گچساران سنگ‌اندازی کنند.
* فعال سیاسی حوزه نارک
مجيد
Iran, Islamic Republic of
جناب رحمانی دیگه پوست کلفتی هم حدی داره واقعا برات متاسفم برو بابا مردم دیگه گول این حرفها بی اساس و بی پایه شما را نمیخورند دوره شماها دیگه تمام شده پات لب گور هست هنوز دست از این کارات بر نمیداری دکتر تاجگردون را همه میشناسند تو ایران و استان یک استثاء هست و همه ما بوجود ش افتخار میکنیم و از این ناراحت هستیم که کسانی مثل شما حتی اسمش را رو زبان میارید به کوری چشم دشمنان همیشه پیروز هست
رستم زاده
Iran, Islamic Republic of
رحمانی جان برو فکر نان کن که خربزه آب است . تو وکوچو درامدی
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1