تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۶۲۹۷۴

نباید بویراحمد خرد شود تا شهرشان رشد کند!

۸۷
۰
کبنا ؛این خبر تکمیل و ویرایش شده است.

نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی‌‌‌‌با انتقاد از کسانی که رفتار خودمحورانه دارند، گفت: رفتارهای خودمحوری و نگاه شهرستانی به استان کهگیلویه و بویراحمد آسیب می‌‌‌‌زند.

*تقسیم ناعادلانه بودجه‌ها در شهرستان‌هاMOSAVI.baghr

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید باقر موسوی‌جهان‌‌آباد عصر روز پنج‌شنبه در مراسم یادبود مرحوم حیات‌الله روپوش که در یاسوج برگزار شد، با بیان اینکه بعضی‌ها نباید در استان به شکل خودمحوری عمل کنند، اظهارکرد: این رفتارها و نگاه‌‌‌های منطقه‌ای باعث شده که بودجه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد ناعادلانه در بین شهرستان‌ها تقسیم شود.

نماینده مردم شهرستان‌‌‌های بویراحمد و دنا در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: من نگران بعضی خودمحوری‌ها هستم و این باعث تشدید اختلافات می‌شود و به استان کهگیلویه و بویراحمد آسیب می‌زند.

*بویراحمد و دنا خیری از درآمدهای استان نمی‌بیند/ بر وحدت در استان تاکید کنید

موسوی‌جهان‌آباد به پتانسیل‌‌‌های درآمدزای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: خیری از این درآمدها به شهرستان‌‌‌های بویراحمد و دنا نمی‌‌‌‌رسد، خودمحوری و نگاه‌‌‌های شهرستانی موجب اینگونه کارها می‌شود.

وی تاکید کرد: این خود محوری سبب عدم انسجام در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌‌‌‌شود و لازم است که همگان بر مسئله وحدت تاکید و قواعد آن را رعایت کنند.

*آیندگان قضاوت خواهند کرد/ نباید بویراحمد خرد شود تا شهرستان‌شان رشد کند


این نماینده اسبق بویراحمد و دنا با بیان اینکه نقش مردم بویراحمد در استان و جنوب کشور غیرقابل انکار است و به معنی خودبزرگ بینی نیست و گفت: آدم‌های که دنیا‌ را کوچک می‌شمارند، هیچ وقت احساس خود بزرگ‌بینی نمی‌کنند و وسعت دید مردم بویراحمد مثل دریاست و فراتر از مرزهای ایران فکر می‌کنند.

موسوی‌جهان‌آباد با بیان اینکه نباید به مسائل منطقه‌گرایی دامن زده شود، ادامه داد: انتصاب نیروها باید بواسطه شایستگی‌ها و توانمندیهای شان باشد، نه صرفاً منطقه‌گرایی، ولی برخی دوستان در برخی مناطق فکر نکنند، بخاطر اینکه بخواهند بزرگ شوند و حتی منطقه‌شان پیشرفت کند، البته از صمیم قلب خوشحال می‌شویم که منطقه‌ای از استان پیشرفت کند، ولی فکر نکنند اگر بخواهند موفق و بزرگ شوند، حتماً باید مردم بویراحمد خرد شوند، دنیا‌ی شان را اینقدر کوچک نکنند، ضمن اینکه مردم بویراحمد متانت، حجب، حیا و صبر دارند، ولی بی‌انصافی است از حق خودشان عدول کنند.

این مسئول سابق تاکید کرد: آروز داریم استان به سمت وحدت و انسجام برود و پیشرفت بیشتری بکند، ولی باید در انتصابات انصاف را رعایت کنیم و حد و حدودمان را باید بشناسیم و اگر بخواهیم موفقیت پیدا کنیم به شکلی انسان‌های دیگر را خورد کنیم یا نادیده بگیریم، بنابراین انتظار می‌رود به شکل مناسب‌تری عمل کنیم و این رویه را ادامه ندهیم.

وی افزود: پست‌ها مقطعی و تمام شدنی است و همه ما در معرض قضاوت آیندگان هستیم و بهتر این است که آیندگان به نیکی از ما یاد کنند.

این نماینده اسبق بویراحمد و دنا با نکوهش خودمحوری تاکید کرد: آروز داریم که سیستم برنامه‌ریزی و تقسیم بودجه در کشور به شکل کارشناسی، سیستماتیک و عادلانه باشد تا دیگر لازم به قدرت چانه‌زنی و شخصی نداشته باشیم و در استان کهگیلویه و بویراحمد باید در تقسیم بودجه‌ها اینگونه عمل کنیم.

موسوی‌جهان‌آباد افزود: در تقسیم بودجه‌های عمرانی عدالت رعایت شود و کل استان را ببینند.

* مدیران نباید بر اساس منطقه‌گرایی انتخاب شوند/ تک نگاهی کنار گذاشته شود

وی یادآور شد: مدیران باید بر اساس شایستگی و توانمندی‌ها انتخاب شوند و نباید صرفاٌ بر اساس منطقه‌گرایی انتخاب شوند. در انتخاب مدیران انصاف رعایت شود و تک نگاهی کنار گذاشته شود، چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به همه است و همه حق دارند از آن بهره ببرند.

موسوی‌جهان‌آباد بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ سوء تغذیه استانی فقیر و محروم است و قبلا من هم این تذکر را داده بودم ولی به من خرده گرفتند گرچه من آن روزها این حرف را برای عوام‌فریبی و افزایش آرای خود در انتخابات نگفته بودم و  اکنون بر اساس آمارها بعد از استان سیستان و بلوچستان دومین استان فقیر به لحاظ غذایی هستیم.

وی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی‌‌‌‌خواست که برای خارج کردن استان از محرومیت بیشتر تلاش کنند و گفت:  استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف از جمله رشد اقتصادی، کشاورزی، گردشگری، صنعتی، آموزشی و دانشگاهی، راه‌های ارتباطی و سایر امور با مشکلات جدی مواجه است.

موسوی‌جهان‌آباد با بیان اینکه استان برای رفع محرومیت نیازمند یک تلاش و کوشش وافری است، بیان کرد: همه مسئولان ارشد اجرایی استانی و شهرستانی در تمام رده‌ها به اتفاق بومی هستند و این یک نقطه قوت برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی اضافه کرد: مدیران باید از این فرصت فراهم شده با ورود به عرصه‌های مختلف عقب‌ماندگی تاریخی استان کهگیلویه و بویراحمد را نسبت به سایر استان‌ها کمتر و از بین ببرند.

این نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار پنجم و ششم مجلس در ادامه عنوان کرد: انتظار مردم از مدیران بومی بیشتر از مدیرانی است که از بیرون استان می‌آیند، با تلاش شبانه‌روزی به استان کمک کنند و بنده به عنوان یک فرزند کوچک این استان از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نمی‌کنم.

موسوی‌جهان‌آباد تصریح کرد: مدیریت‌ها مقطعی است و جابجا می‌شود، به گونه‌ای تلاش کنید که بعد از دوران مسئولیت‌تان پیش وجدان خودتان راحت باشید.

وی از مسئولان خواست تا تلاش کنند دولت سریعتر به استان بیایند، تا کارها را پیگیری کنند و البته صرف آمدن به تنهایی نباشد، بلکه برای حل مشکلات و معضلات قدم‌های اساسی بردارند.

*نباید از کیسه کهگیلویه و بویراحمد به حساب دیگر استان‌ها واریز شود

نماینده شهرستان بویراحمد و دنا در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی ‌‌‌‌با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار کرد: باید توجه داشت که کسی نباید از کیسه کهگیلویه و بویراحمد بر دارد و به حساب دیگر استان‌ها واریز کند، اگر چه شرایط اقتصادی کشور خوب نیست.

وی تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی‌‌‌‌ نباید فقط یک گوشه از استان را ببینند و همه کهگیلویه و بویراحمد را باید در نظر بگیرند.

موسوی‎‌جهان‌آباد از مشکلات راه‌های ارتباطی، پروژه‌های نیمه‌کاره و مشکل‌دار ابراز نگرانی کرد.

*به جای فحش دادن به دیگران آنها را بر سر سفره تمدن ایرانی دعوت کنیم

سیدباقر موسوی‌جهان‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود گریزی به تمدن ایرانی زد و اظهار داشت: زمانی تمام کشورهای پیرامون سرزمین ایران متعلق به این کشور بود و اینها همه نشان دهنده تمدن و قدمت ایرانیان است.
موسوی‌جهان‌آباد در ادامه گفت: به جای فحش دادن به دیگران باید آنها را جذب و به دیدارهای فرهنگی و تمدن غنی ایرانی دعوت کنیم.
وی تصریح کرد: کشور ایران اسلامی ‌‌‌‌دارای تمدن و قدمتی طولانی است که صحیح است به جای دشنام دادن و ستیزه‌جویی با سایر تمدن‌ها، آنها را به نشستن بر سر سفره تمدن ایرانی دعوت کنیم.

*نباید نسبت به مصائب سایر مسلمانان بی‌تفاوت باشیم

نماینده بویراحمد و دنا در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست خارجی ایران، گفت: اتحاد مسلمان بسیار حائز اهمیت است و هیچ مسلمانی نباید نسبت به مصائب و مشکلات سایر مسلمان‌ها بی‌تفاوت باشد.
موسوی جهان‌آباد با بیان اینکه امریکا حق دخالت در امورات کشورهای مسلمان بویژه کشورهای همسایه ایران را ندارد، گفت: مهمترین ابزار برای مقابله با امریکا و دشمنان وحدت محکم مسلمانان است.

*تقسیم مردم به خودی و غیرخودی اشتباه است/ با فحش دادن به همدیگر کاری به جایی نمی‌‌‌رسد

وی به سیاست داخلی کشور گریزی زد و گفت: تقسیم مردم به خودی و غیرخودی اشتباه است و با فحش دادن به همدیگر کاری به جایی نمی‌‌‌رسد.
موسوی جهان‌آباد وحدت ملی را مهمترین ابزار برای کشور دانست.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی به جنایات‌های گروه داعش نیز اشاره کرد و گفت: که ما نباید نسبت به جنایت‌های این گروه بی‌تفاوت باشیم.

موسوی‌جهان‌آباد بیان کرد: دامن زدن به اختلافات مذهبی، اختلافات را پر رنگ‌تر می‌کند و در نقطه مقابل گروه‌هایی همانند داعش با استفاده از این اختلافات دست به چنین جنایات‌هایی می‌زنند.

انتهای پیام/کمائی
نام شما

آدرس ايميل شما

جلیلی
United Kingdom
والا نوبره وقتی خودت بودی چیکار کردی؟؟؟؟ حالا که انتخابات نزدیکه از این شعارها میدی؟؟؟؟عمو جمع کن این..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خوب است
منصف
United States
خیلی خوب گفته ولی باید از مظلومیت شهرستان های کهگیلویه هم مثل دنا و بویراحمد دفاع می کرد واقعیت اینه که توزیع اعتبارات در استان عادلانه نیست بالاخص اعتبارات عمرانی و دلیلش و عاملش هم مشخصه!
محسن
Netherlands
کاملا درست گفته. حرف حساب را باید پذیرفت حالا گوینده هرکس که باشد. در تاریخ استان هرگز این بی عدالتی در توزیع اعتببارات عمرانی بین شهرستانها وجود نداشته.
امير
Iran, Islamic Republic of
اين حرفا همش ازرو حسادته يادت رفته اقاي تاجگردون قراربود بشه رييس برنامه وبودجه کشور چقدرزيرابزني کردي اقاي سيدباقرکه نزاشتنش اون وقت که خودت نماينده بودي همينطورتماميت خواه بودي اگر بودجه اي هم به بويراحمد داده ميشه اونم به واسطه دکتر تاجگردونه سيد ،درودوصد درود بر شير مردايران زمين غلامرضا تاجگردون
مجید
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی انسان بسیار ناسیونالیستی هستی خاطره صحبت‌هایی نامناسب شما وناراحتی رییس جمهور محبوب جناب اقای خاتمی هنوز در اذهان است.شما مثلا دریافت ردیف ملی ازطرف اقای تاجگردون برای باشت و چراغ و در فاز بعدی برای دنا وچرام را تقسیم بد اعتبارات می دانید
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
من زياد موافق تقسيم كردن استان و صف كشي نيستم ولي اظهارات جناب موسوي اين است كه تاج گردون به فكر منطقه خودش است. اين حرفا نشون ميده چقدر تو اين سالهاي گذشته به گچساران ظلم شده كه حلالا يكي پيدا شده حق گچساران رو ميگيره ناراحت ميشن. مردم گچساران و باشت مواظب باشيد. به نظر من همه تلاش خواهند كرد دور ديگه تاج نباشه به همين خاطره يه روز موحد رو ميگن يه روز يه ادم ضعيف رو ميگن تا دوباره گچساران بره تو كما. مردم مواظب باشيد و تاج گردون محكم بمان همه پشت سرت هستند.
منصف
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی جهان آباد ، بحث خودی و غیر خودی که مقام معظم رهبری فرمودند در خصوص مردم نبود بلکه در خصوص سیاست مداران و احزاب بود و نظر ایشان این بود کسانی که در دایره نظام هستند از هر حزب و گرایشی باید خودشان را با معاندین نظام مرز بندی نمایند ،الحق که شورای محترم نگهبان چه خوب فردی مثل جنابعالی را فاقد صلاحیت تشخیص دا د ؛ با این تفکری که داری وتعصب قومی و منطقه ای که داری همان بهتر که در خانه بنشینی و به مجلس حتی فکر هم نکنی
علو
Iran, Islamic Republic of
سید از روی حقد و حسادت حرف زدی ؟؟؟اگر فعلا در تبلیغ و شعار قرار است 4 ریال گیر گچساران بیاید از قبل تبصره ی قانونی منطقه نفت خیز است و طرحهای ملی که ارتباطی با بودجه اختصاصی استان ندارد >>>
اصلاحات و اعتدال
Iran, Islamic Republic of
فقط یه امسال بودجه عادلانه تقسیم شد حضرات دلخور شده اند بابا کهگلیویه و گچساران هم حقی دارند لطفا اینو متوجه بشوید در ضمن یکبار استاندار از کهگلویه انتخاب شده ناراحت شده اند تازه دو معاون کلیدی بنام معاون سیاسی و معاون عمرانی نیز از بویراحمد هستش دیگه چی میخاید برادر عزیز
اصلاحات و اعتدال
Iran, Islamic Republic of
بعد از 30 سال برای اولین بار بودجه عادلانه تقسیم و توزیع گردید و حالا که استاندار از کهگلیویه هست اینو میگی در ضمن دو معاون مهم عمرانی و سیاسی استاندار نیز از خودتان هست دیگه چی می خاید برادر محترم
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی چرا زمانی که به گچساران ظلم می کردید از این حرف ها نمی زدید حالا که یکی پیدا شده حق گچساران و باشت را داره می گیره ناراحت می شید اونم حقشو نه اضافی
محمد امین رضایی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت شما سید بزرگوار با پوزش از محضرتان شما خیلی برای استاندار شدن در کهگیلویه و بویراحمد چشم دوخته و تلاش بسیاری برای تصاحب این سمت کردید.!؟به راستی باید از 4 گزینه پیشنهادی برای تصدی استانداری 3نفر از یاسوج (بویراحمدسردسیری )می بود.پس کهگیلویه دنا بهمئی لنده چرام باشت گچساران نباید جزو پیشنهادات شما بزرگواران بود!؟چرا می خواهید با این سخنان وحدت بین مجمع نمایندگان و استاندار را بهم بزنید!؟چرا می خواهید جایگاه زارعی رئیس مجمع نمایندگان را تضعیف کنید!؟چرا می خواهید ارامش در این استان را بهم بزنید!؟تخریب تا به کی سید بزرگوار!؟
طرفدار عدالت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای موسوی الان صحبت کردن از عدالت و حق و. ...آسونه بهتر بود اونموقع که میتونستید عدالت رو اجرا کنید خودتون پاپیش میذاشتید واین تابو رو که فقط دکتر تاجگردون تونست بشکنه میشکوندید حالا برای خودنمایی واعاده حق وحقوق دیرشده وحناتون پیش ما رنگی نداره .گچساران و باشت تازه دارن معنای عدالت رو حس میکنن اونم فقط بخاطر نماینده قدرتمندشونه .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اصلا این سخنان طرفداری ندارد جز بین گروهی خاص!!!!!!!!!
گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
حقیقت موضوع اینه که سید باقر موسوی درست گفته اصلا بی عدالتی خوب نیست توسط هرکسی و با هر انگیزه ای و نقد بی عدالتی خوب است توسط هر نیروی صاحب فکر و موثری. نباید وجدان و انصاف ما اجازه دهد که از بی عدالتی دفاع کنیم. این نفرتی که اکنون در سایر مردم استان نسبت به توزیع ناعادلانه اعتبارات با سنگینی کفه به سمت باشت و گچساران ایجاد شده ریشه در واقعیات دارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای گچساران شدند دیکتاتور
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران ببینید تاجگردون چه خوب کار کرده که داد مخالفینش بلند شده... قدرش رو بیشتر بدونیم و دست به دست گچساران رو آباد کنیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام-آقای باقرموسوی این رابدانیداین روش صحبت کردن به جای تبلیغ برای شما تضعیف برای شماست واین راهم بدانید که به احتمال 95 درصد انتخابات استانی خواهد شد ونام تاجگردون در تمامی صندوق های جای جای استان بالاتر است وشما با عملکرد گذشته خود جایی در هیچ جای استان ندارید ومطمئن باشید که مردم میدانندتاجگردون درتمامی صحبت هایش وعملکردش حرف ازاستان ومحرومیت کل استان از لوداب تا بهمئی وسیلوکلوار را زده اندوامروز هم یک نماینده تنها شهرستان نیستند به سبب مسئولیتش در مجلس ملی فکر میکنند اما گرفتن حق گچساران از وظایف ایشان است پس بهتر است به جای صحبت علیه ایشان به حمایت ایشان بپردازید تا چهره قبلی شما فراموش شود/بااحترام
فرهنگی از باشت
Iran, Islamic Republic of
بعد از 36 سال که از انقلاب اسلامی می گذرد تازه گوشه ای از حق قانونی باشت و گچساران به کمک نماینده توانمندش گرفته شده و تازه بعد از این همه سال عدالت در تقسیم بودجه رعایت شده است . حالا خودتان قضاوت کنید در طول این چند سال چه ظلمی به بقیه ی مناطق بخصوص گچساران و باشت وارد کردید؟ حالا دوست دارید همان روندتکرار شود . نه برادر بزرگوار این توبمیری از آن توبمیری ها دیگه نیست .ما نماینده ای داریم که حقمان را میگرد و همه از چپ و راست مثل کوه خامی استوار پشت او هستیم.
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا شما باید فوری نظر آقای خادمی استاندار و زارعی نماینده یاسوج را در خصوص این موضوع وادعا پیگیری واخذ نمایید که چقدر این سخنان صحت دارد؟؟؟
انصاف
Iran, Islamic Republic of
اقا سید فکر کنم نامه های اقای تاجگردون به روحانی. را نادیده گرفته. که برای کل استان بود. اقای تاجگردون مثل شما ها بخشی نگر نیست لطفا تفرقه اندازی نکنید
انصاف
Iran, Islamic Republic of
عقب افتادن این استان از سایر استانها همین حرفهای نا پخته است. اقا سید. عمران وابادی هر کجای این استان بشود شما باید خوشحال شوید. این حرف شما بوی نفاق می دهد تا عدالت
اصلاح طلب ناب ناب ناب كه همه را برديد به خواب
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به همه اقايان اصلاح طلب حالا براي ما مشخص شد كه شماها چكاره هستيد / / و همه دروغگو هستيد / با اين اختلافات بچه گانه اي كه داريد و داريد انها را عملي ميكنيد هر كس براي خودش دارد چينش نيرو ميكند / هر كس هوش و حواسش فقط به جيب خودش است مردم را از ياد برديد جوانان را فراموش كرديد / فردا كه موقع انتخابات شد صيغه خونه به خونه را صرف ميكنيد / جمع كنيد بساطتونو هر كس رفته مركز استان نشسته ميگه من سياستمدار هستم بعضي ها هم دور و بر مناطق استان توي يه نقطه اي نشستند و دارند تخريب همديگر ميكنند اين سياست نيست اين جهالته اين بدبختي است اين حقارته تعجب ميكنم شما چه فكري ميكنيد /ما كه بدبختي ها را كشيديم راي به روحاني داديم بايد تماشاگر حركات و تصميمات تحقير اميز شما باشيم تا كي / سريع جمش كنيد
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای موسوی واقعا گل گفتی بابا اصلا بهمئی جزء این استان است؟!شمائی که به اسم بهمئی دارید نون می خوری!و در مجلس خودی نشان می دهی و خودت را مطرح می کنی جرا به فکر بهمئی مظلوم نیستی ؟حق بهمئی را به باشت و سرفاریاب چرام میدهید؟! فکر می کنید مردم بهمئی خوابند!به هر حال عدالت را رعایت کنید متاسفانه فرمانداران بهمئی را همیشه غیر بومی و غیر منطقه ای انتخاب می کنند تا فقط گزارش چی باشند و دنبال مطالبات مردم بهمئی نباشند چون درد مردم را ندارند ولی بدانید که مردم خیلی خوب مسائل را می فهمند
اگاه
Iran, Islamic Republic of
بعد از سالها ظلم و بی عدالتی نسبت به گچساران حکمت خدا بوده که شخص توانمندی مثل دکتر تاجگردون که اگه دلسوز مردم شهرش نبود میتونست در پستهای کلان کشوری مسولیت بگیره بیاد و علیرغم سختی کار مسولیت نمایندگی مردم را قبول کنه و از تجربه و توان علمیش برای پیشرفت منطقه تلاش بکنه بدون اینکه بخواد سهم یا حق شهرستان دیگه ای را بگیره بیاید وجدانمان را به قضاوت بگذاریم نه تعصب و ضعفمان را چراکه همه ما نتیجه اعمالمان را همین دنیا پس خواهیم داد
نفتی هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
خدایا از خلقت تاجگردون متشکریم....تاجگردون افتخاری برای استان و نعمتی برای گچساران.
باشتي
Iran, Islamic Republic of
هميشه شعبان يك بارم رمضان. قبلا كه بودجه به گچساران و باشت نميدادين چرا اين حرفا رو نميزدين . الان كه زياد نميتونيد حق گچساران رو بخوريد اعتراض داريد
اهورا
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه هم استانی های عزیز!!وقتی سخنان آقای موسوی را خواندم میخواستم نقدی بر این سخنان بنویسم وبرای شما بفرستم ولی متأسفانه نشدحال به چند نکته درباره سخنان سید باقر موسوی بسنده میکنم!!جناب آقای موسوی چه زیبا معنی کلمه عدالت را بیان کردی وچه ساده 34سال ظلم به گرمسیر را لو دادی!!عدالت را اینجور بیان کردی که باید ماشین های عمرانی یک سان در استان کار کنند وقتی این سخن را شنیدم یاد 34 سال گذشته بخصوص 20سال گذشته که خود شاهداین عدالت بودم افتادم یاد این افتادم هر وقت به یاسوج سفر میکردم ماشین های عمرانی داشتند کار میکردند ولی در گرمسیر ماشینی نبود ومن فکر میکردم عدالت یعنی اینکه مرکز استان ماشین عمرانی داشته باشد وبقیه نداشته باشندیاد این افتادم که چطور یک شهر 10000نفری در 34سال به این پیشرفت میرسه یاد این افتادم که چطور نام استان با عدالت تعیین شده وچه خوب شد که امروز شما عدالت را به من یاد دادید!!سید عزیز شماازکدام عدالت حرف میزنیدچطور 34 سال پیش وقتی میخواستند مرکز استان را مشخص کنند حرف از عدالت نزدید چطور نگفتید نمیشه ی شهر 10000هزار نفری وبدون هیچ صنعتی وتازه تأسیس را به عنوان مرکز استان انتخاب کرد چطور عدالت اون زمان شده بود چماق والان شده ماشین عمرانی یک سان!!آقای موسوی حرف از مدیر کل ها ومعاونین زدی که ناعادلانه تقسیم شدند آیا تا چند سال پیش کسی از منطقه گرمسیر را اجازه میدادی به عنوان مدیر کل در مرکز استان انتخاب شود اگر هم کسی بوده یک ریشه از بویراحمد در آن بوده!! چطور وقتی نیروهای انسانی برای مرکز میگرفتیدفکر عدالت نبودید مگر این مراکز جز کل استان نبودند یا عدالت شما میگه فقط مال بویراحمد بودکه با سوابقی که از شما هست عدالت معنی دوم را میده!!چه خوب گفتی آیندگان قضاوت خواهند کرد و امروز باید به شما یاد آوری کنم ما آیندگان 34 سال پیشیم وچه خوب قضاوت میکنیم این روزها!!واما عدالت؟؟؟؟؟؟؟ آقای موسوی شما 34 سال عدالت را به ما برگردانید ما هم این 2سال گذشته را میاییم با شما بحث میکنیم که آیا بی عدالتی شده که مسلمأ بی عدالتی نشده چون تنها شهری که در آن کار میشود گچساران وباشت میباشد که آن هم بخاطر داشتن نماینده ودانشمند بزرگی همچون غلامرضا تاجگردون که خارج از بودجه استان با توجه به مهارت ودانشی که دارداین بودجه را برای این دو شهرستان میاورد!!و اما در آخر سید عزیز مطمئن باشید مردم گرمسیر هیچ وقت کسانی را که با بی عدالتی حقشون را خوردند نمیبخشند و چه در این دنیا وچه در آخرت دنبال گرفتن حق خود از آنان هستند !!واما سخنی با مردم گچساران وباشت !!هم شهری های عزیز امروز همه ما میبینیم که چطور میخواهند دکتر عزیز را از ما بگیرند و دوباره مارا به گچساران وباشت 3سال پیش برگردانند همان گچسارانی که پول نفتش را بخورند وبگویند عدالت یعنی تقسیم نفت بین کل استان وبهتر بگویم یعنی پول نفت برای یک شهر خاص!امروز با سخنرانی هاشان وآوردن نام های مختلف میخواهند تفرقه و دودستگی بین ماها ایجاد کنند تا نماینده شایسته وکاردان ما را ازما بگیرند و وای بر کسانی که بخواهند گول این حرفا وسخنان را بخورند چون که آیندگان ما درباره آنان قضاوت خواهند کرد!!
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر خواندان تاجکردون
مطلع
Iran, Islamic Republic of
قبلا در همه سالهای گذشته اعتبارات نسبتا عادلانه توزیع می شد البته با کمی اجحاف در حق کهگیلویه ولی این یکی دوسال بصورت واضح بی عدالتی در اعتبارات زیادتر از حق به سمت باشت و گچساران سوق داده شده و شاخص ها هم کاملا مشخصه پس آقای موسوی درست گفته تخریبش نکنیم همه خواهان عدالت باشیم نه خواهان سهم بیشتر.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
دو صد گفته را نیم کردار نیست.
سجادی ازباشت
United States
با سلام خدمت برادر بزرگوار جناب اقای موسوی
همه انسانهای ازاد اندیش وبا وجدان انسانی خواهان تحقق عدالت در سراسر جهان و ایران عزیز خصوصا استان کهگیلویه وبویراحمد هشتند .ولی دوست عزیز وهم فکر سوال من وامسال من وهمفکران شما ودیگران این است :آیا در زمانی که شما ودیگران در مجلس بودید و سکانداری این استان را بدست گرفته بودید نگاه منطقه نمی کردید ؟ آیا شهرستانهای باشت و گچساران را با همان چشمی میدیدید یا یاسوج ودنا را با چشمی دیگر ؟
من یقینا میدانم سخن شما با نماینده عدالت خواه وپرتوان ونیرومند ومتخصص شهرستانم میباشید ولی به جد می گوییم که ایشان هنوز اصل عدالت را نسبت به چینش نیروها در استان با توجه به فشارهای شما نتوانسته رعایت کند وگر نه تمامی ادارات در سطح استان باید توازن نیرویی همه شهرستان ها باشند
منصف
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز هم سید باقر تندروی کرده وهمه چیز را برای سردسیر خواسته و هم خاندان تاجگردون خودخواه هستند و همه چیز را برای خانواده خود که نه برای حتی شهرستان خو میخواهند
پیمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید عزیز اصلاحات.
انشاالله این دور با حمایت همه جانبه مردم بویراحمد و دنا از دکتر بهرامی شاهد رشد و شکوفایی سرتا سر این استان زرخیز و اما محروم هستیم
Iran, Islamic Republic of
شما با این این شعارها تبلیغاتی به جایی نخواهید رسید فقط یک نفاق تازه در استان راه اندازی خواهید کرد. همه چیز خوبه و آروم. در دولتی که مدیرانی که بهش رأی ندادند بعنوان مدیر انمتخاب می شوند، تنها با هدف ایجاد آرامش و عدالت در کشور، آقای موسوی این حرف شما یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون می دونست .. که با انتخاب شدن شما بعنوان استانداری جلوگیری کرد. درود بر تاجگردون آدم شناس. هر آدمی نباید هر جایی قرار بگیرد.
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
درود بر سيد باقر تا جگردون دارد برا بويراحمد سنگ اندازي مي كند
برج علی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای سید از اول انقلاب تا الان هر چی بودجه بود خرج خودتون کردین ی روستا به شهر تبدیل کردین تمام مردم این استان زورشون بهتون نرسید این دو سه سال بزلرین ی کم بودجه خرج دیگر شهر ستان های استان بشه حالا ببینین بقیه استان مردمشون چه ظرفیتی داشتن حالا میگی بوبراحمد فلانه بابا شما 5 ماه ظرفیت تقسیم بودجه تو استان را نداشتین همشو برای خودتون میخواین شما به انتخابات نزدیک شدین دارین شعار میدین
Iran, Islamic Republic of
درون گچساران مردم گچساران را کشته بیرون گچساران دیگران را ما نتیجه ای از وجود بودجه ای که از آن حرف می زنند ندیده ایم آثاری از وجود بودجه مشاهده نمی شود شاید به عده خاصی تعلق گرفته الله اعلم
مقبولی
Iran, Islamic Republic of
این گونه سخن خود ایجاد اختلاف است__درزمان نفوذ شما مدیریتها چگونه بود وبر اساس کدام شایسته گیها ___تضعیف درونی در بین منسوبین یک تفکر چه سودی دارد___جوهر گفته ها تعصباتی است که زمان آن به سر آمده است,،از کوزه تفکر مدنی ای حرفها بیرون نمی ریزد!؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فقط میگویم.سید دوستت داریم
علی
Iran, Islamic Republic of
دوباره شروع کردی سردسیری و گرمسیری کردی مثل همان موقع که با موحد جرو بحث همین حرفهار کردی تا ضربشه خردی
بویر
Iran, Islamic Republic of
بالاخره مردی از بویراحمد پیداشد که حرف دل مردم بویراحمد را بزنه گرچه هیچ فایده ای هم نداره
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
آیا بخش چاروسا هم جز استان است /؟ اعتباری تخصیص داده شد؟ 50هزار جمعیت درچاروسا ودیشموک /////جاده عمومی در ظاهر جاده است ////همه روستاهای استان گاز دارند ::::::اما افسوس
طرف دار
Iran, Islamic Republic of
سید از طرف دارهای سر سخت توهستم زمانی نماینده بودی هیچ کاری نکردی فقط برای عدهای که هیچ لیاقت نداشتن دنبالشونو می گرفتی جاده پشت گوه جلیل راه نابود بود مدیرش علیزاده فرماندار ش غریب پور با 2امضا و دیگر مسایل
همتعل
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت هم استانی های عزیز از بس بعد از 35 سال به بهانه اصولگرا و اصلاح طلب بر ما حکومت کرده اند دیگر مانند چوپان دروغگو شده ا یم که مجبور هستیم موقع رای جمع کردن کاندید اها به همه آنها وعده بدهیم هرکس هم وارد مجلس می شود فقط نورچشمی های خودش را در گوشای به کار می گمارد وای به بخت مستضعفین واقعی که حق آنها پایمال می شود
شرمت الله
United States
جناب سید باقر موسوی...
باسلام

تاجگردون مردی نیست که موجب تضیع حقوق دیگران شود
بلکه مردی است که نگذارد حقش را کسی به یغما برد

این انتفاد نشان از درایت واحقاق حق مردم گچساران توسط ابر مردی از حوزه باشت وگچساران هست که بعضی تمامیت خواهان ان را بر نمی تابند وجیغ وداد الکی وتوخالی راه اندازی میکنند
سید
Iran, Islamic Republic of
درود برتاج گردون
سربدار
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی حرف هات همه درجهت ایجاد تفرقه و طایفه گری ونهایتا" به جان انداختن طوایف به یکدیگر است . واین صحبت ها ،نظام اسلامی راکه با خون مطهر شهدای عزیزمان تا اینجا رسیده تهدید می کند.
ا.ع
Iran, Islamic Republic of
باسلام اقایونی که نوشته اند حق نفت را تاجگردون گرفته اشتباه نکنند به قول خودتون اقای خاتمی ناراحت شدند بله بخاطر این بود که سید باقر گفتنند دو درصد نفت باید به استان داده شود حرف های سید درست است پس باز هم بویراحمد دمت گرم
سربدار
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی صحبتهات همه در جهت تفرقه افکنی در استان ونهایتا" ایجاد مشکل برای نظام اسلامی است./
من
Iran, Islamic Republic of
سلام سید عزیز بابا جان شما خوب بود به استانداری و عملکرد استاندار هم نگاه میکردید میدیدید که استاندار همه اقوام و خویشان اصولگرای خودش را یا ابقائ کرده یا برگردوند و به دیگران انگ اصولگرایی میزنه
ghasemi
Iran, Islamic Republic of
بوی تعصب از این سخنان بیداد میکند.تعصبات دوران شما در اذهان ماندگار است.
یار ان
Iran, Islamic Republic of
های بی انصاف چرا
استان
United Arab Emirates
سلام بر مردم عزيز استان
فرار به جلو كاري كه سياستمداران انجام ميدهند. استان ما چي دارد كه اينگونه روي لحاف ملا دعوا ميشه. اين ٣٥ سال دست كي بود. حداقل ٨ سال مستقيم و ١٢ سال غيرمستقيم دست سيدباقر ، بيست سال دست موحد و .... نتيجه چي شد. تا بوده بحث بويراحمد و گرمسير. هر وقت هم مسيولي ميامد استان مردم گرمسير بايد شعار جدايي سر ميدادند. ارامترين دوران خدمت را داريم. چرا در برابر ان همه ظلم كه به اقصي نقاط استان ظلم شد صدا نزديد. ايا استان ما شهروند درجه يك و درجه دو داريم. ايا مردم گرمسير شهروند درجه دو شما هستند كه نميتونند مديركل بشن. مگه حزب رستاخيز ساختي كه فقط يك حزب يا يك منطقه بايد مديركل بشن. عاقل ترين ادم شما نمايندتونه. كسي كه ميدونه از ظرفيت تاج گردون و دولت چكونه استفاده كنه. در بهترين دوران اصلاحات شما برعله دولت صحبت كرديد و تمام تلاشتون رو ميكرديد كه تاج گردون رشد نكنه. احتمالا فراموش كرديد كه تنها سوال از رييس جمهور خاتمي شما و موحد و نبي زاده بود كه برعليه تاج ردون از رييس جمهور سوال كرديد. ايا سراغ داريد حتي ضعيف ترين نيروي استان و اصولا لرنشين مورد حمايت تاج گردون نباشد. اين همه جنايت پروژه اي در بويراحمد چرا توسط شما زير سوال نميره. سد تنگ سرخ ، سد خرسان. تپه ياسوج ، پارك بزرگ ياسوج ، تخريب جنگلهاي ياسوج ، بيمارستان ياسوج و،،،، چرا سوال نميكنيد. ايا حضور دلسوزانه و خالصانه حاج زارع در بين مردم و روستاههاست كه شما را ميازارد و يا اينكه ايشان با وزرا دعوا نميكنه و با سياست ازشون اعتبار ميكيره.
اقاي موسوي اينكه ميخواهيد دور بعد كاري كنيد انجام دهيد ولي تغار را نريزيد مردم بدبخت استان تحمل اين را ندارن براي بازي سياسي يكبار ديگه شاهد دعواهاي صد من يه غاز شما شوند. ميخواهيد حاج زارع را بزنيد چرا به ديگر نقاط حمله ميكنيد. اگر تاج گردون و اين دور نمايندكان نبود الان خدا ميداند چه بلوايي در استان بود. اين چند دليل دارد. دليل اصلي اينه كه هر سه نماينده به استان و همه جاي ان وابسته هستند. تاج گردون كسي است كه با صراحت ميگويد من اصالتا بويراحمدي هستم و به ان افتخار ميكنم. حاج زارع هم بهترين دوران عمر و تحصيلش را ر گچساران گذراند و اقاي بزرگواري هم كه منزل و بچه هاش بزرگ شده گجسارانه. شما اين وحدت را ميبينيد ناراحت ميشويد. اي براي شما قابل تحمل نيست ده درصد از مديران اهل گچساران و باشت هستند ولي چه طور تحمل ميكنيد ١٥ درصد از مديران غيربومي است. ايا شما در دوران طلايي نمايندگيتون تونستيد استاندار بومي بگذاريد و حتي معاونينش بويراحمدي باشد. اقايان زارع و تاج گردون و بزرگواري اين افتخار را داشتند استاندار و معاونينش و همه مديرنشان از فرزندان خوب سه حوزه هستند. اقا جان بسه و اين همه با شعار ناسيوناليستس به مردم ظلم نكنيد. تاج گردون و زارع هر دو انسانهاي عاقل و با شعوري هستند كه بهتر از هركسي عمق مظلوميت مردم رو ديزند و براي خودشان و حزبشان كاسه اي نياورده اند. هر دو شعار خدمت بي منت داده اند و خالصانه به حلو ميروند. خدا يارشان باد. زنده باد بويراحند. زنده باد كهگيلويه بزرگ و زنده باد گچساران
م
Iran, Islamic Republic of
بجای عکس العمل غیر منصفانه به واقعیت بنگرید و ببینید چه چیزی موجب طرح چنین موضوعی شده است. یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که متاسفانه متاثر از تعصبات منطقه ای به حاشیه رفته است .رشد شهر یاسوج به منزله رشد تمامی استان می باشد . به ساختمانهای چند طبقه ی احداث شده در یاسوج نگاه کنید . بالای 80 % از این ساخت سازها را کسانی انجام داد ه اند که متولد یاسوج بنوده از سایر مناطق استان آمده اند . اگر سید باقر موسوی نقدی می کند نقدش حکایت از ناموزنی تقسیم اعتبارات است . تقسیمی که در چارچوب اصول و منطق نمی گنجد .بدون شک صحبتهای آقای موسوی توجه آقای خادمی را بعنوان استاندار معطوف به این واقعیت می کند که منبعد واقع بینانه تر عمل کرده از توزیع نمودن اعتبارات با نگاهی منطقه ای جلوگیری و به یاسوج بعنوان مرکز استان نگاه کند.
علي
Iran, Islamic Republic of
شما اين نظرات را نوشتيد واقع فكر مي كنيد مشكل استان را حل خواهيد كردسيد باقر مرد عمل است و چون گفت اعتبارات را درست تقسيم كنيد اشتباه كرده گفت بويراحمدي هم در اعتبارات سهم دارد و اينجا مركز استان است و شما هم از آب و هوا سهمي داريد و اين بدانيد كه آگر با خاتمي بحث شد به خاطر مردم استان بوده و كجا كسي را با اين شجاعت مي شناسيد و مثل نمايندگان قبل شما نبوده كه هيچ دفاعي از استان نكرده
عظیمی فر بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون مایه فخر ومباهات استان می باشد و اقای موسوی نیز از سرمایه های استان است /فکر نکنم که جناب اقای موسوی فصل الخطابش اقای دکتر تاج گردون باشه/در هر حال ایشان نماینده شهرستانهای باشت و دنا می باشد وباید جهت ارتقا ان شهرستان ها تلاش نمایید
Iran, Islamic Republic of
راهای دیگری برای تخریب زارع هم وجود دارد نه تنها این راه .....
از باوی همیشه قهرمان
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصلاحاتی همیشه سید باقر را به عنوان یک چهره ی ماندگار جناح چپ می دیدم ولی وقتی این دیدگاه نه سنجیده و متعصبانه و بهتر بگویم حسودانه را از ایشان دیدم دیگر از ایشان به عنوان یک اصلاحاتی یاد نمی کنم بلکه به عنوان یک تفرقه گر یاد می کنم
بویراحمدگرمسیر
Iran, Islamic Republic of
درود به سید بزرگوار فقط جهت اطلاع که عزیزان بدانند اقای تاجگردون بدخواه بویراحمدیهاست ودر تمام انتصاباتشان در مرکز استان حتی یک نفر هم ا ز بویراحمد گرمسیرنبوده 24نفر از بچه های باشت وباوی را در مرکز استان به عنوان مدیر کل ومعاون استاندار ومعاون مدیرکل بکار گرفته وبا این کارش توهین کرده به همه مردم بویراحمد گرمسیر واین مطلب را فقط جهت اطلاع مردم ومسولین استانی بخصوص نماینده ولی فقیه آیت اله ملک حسینی است واین قوم بعد ا سالها فرصت انتقام دستشان رسیده پس شما مردم بویراحمد سردسیر ما را از زیر ظلم این قوم دربیارید.
كارمند
Iran, Islamic Republic of
باسلام به سيد بزرگوار ...آقا سيد از كي تاحالا دنبال حقوق استان بصورت عدالت هستي؟ آيا همين جمله هم بوي ناسيوناليستي نمي دهد؟اگر با كمي دقت موضوع را بررسي مي كردي متوجه عدالت مي شدي ؟تقسيم به حق خودش عدالت است .......اين حرفها قديمي شده چرا قبلا اين فكر نورا نداشتي آقا سيد بزرگوار ........
محبت
Iran, Islamic Republic of
جناب تازه از خواب خرگوشی بیرار شدید خیر باشد
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر سيد باقر موسوي. سيد جان بوير احمد مظلوم واقع شد
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
تاج به فكر مركز استان باش نا سيو ناليستي عمل نكن داد همه درومده از بي عدالتي شما
آدم
Iran, Islamic Republic of
اگر سید باقر اومد نشونتون می دهد
باوی
Iran, Islamic Republic of
با وجود داشتن دکتر عزیز بویراحمد برای اولین بار اومده زیر نگین

باوی....درود بر

تاااااااااااااااجگررررررررررررررررردددددددددددددددوووووووووووووننننننننننن

ن
اوشلوكن
Iran, Islamic Republic of
من احساس مي كنم سيد باقر با اين حرفاش اون هم توي مراسم فاتحه خوني فقط اوشلوكني بيش نيست وبا اين حرفهاي صريح وانتقادي دنبال محبوبيت مجدد براي انتخابات پيش روست
امیر طاها باشتی
Iran, Islamic Republic of
جناب سید باقر خیلی متاسفم برای ادبیات نسیونالیستی بکار رفته در سخنرانیت . 30 سال و اندی شما و امثال شما که حس ناسیونالیستیتان دست هیتلر و دیگر افراد قوم گرا را از پشت بسته خون به دل مردم استان کردید ولی این را بدان که مردم غیرتمند باشت و باوی و خطه دلاور خیز گرمسیر دیگر فریب این نیرنگها و مکاره ها را نخواهند خورد و با تمام توان از چهره محبوب ملی و دوست داشتنی خود رئیس نمایندگان خطه زاگرس نشین جناب دکتر تاجگردون حمایت خواهند کرد و انشالله در دوره آینده به واسطه تلاشهای بیدریغ ایشان در حل مشکلات استان با رای دو برابری نسبت به دور قبل از ایشان دفاع خواهند کرد .
تمام شد آن دوره خان خانی برای شما و امثال شما
امیر پارسای دوست داشتنی
Iran, Islamic Republic of
میگن یکی رو به ده راه نمیدادن سوال خونه کدخدا را میکرد .
به این سخن باقر توجه کنید
(( به جای فحش دادن به دیگران آنها را بر سر سفره تمدن ایرانی دعوت کنیم ))

بنده خدا تو تحمل پیشرفت مردم شهرستان استان تابعه خودت را نداری دم از سفره تمدن ایرانی میزنی . هیهات
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
از دید اصولگرایان تاجگردون صلاحیت «سروری» در مجلسی را دارد که سید باقر موسوی صلاحیت حضورِ حداقلی در آن را هم ندارد
علیرضا رضایی
Iran, Islamic Republic of
به واسطه ظلم تاریخی افراد تمامیت خواهی امثال سید باقرها و نگرشهای ناسیونالیستی و ملی گراییشان اکثر مردم گرمسیر استان خواهان جدایی از بویراحمدند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
به خاطر حسادت شدیدت بعنوان یک اصلاحاتی دیگر قبولت ندارم .
حاتم طائی
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام خسته نباشید خدمت همه دوستان و سایت کبنانیوز....
باید خدمت آقای موسوی عرض نماییم که در زمان خودشان چه گلی بر سر بویراحمد و دنا زدند که ما بویراحمدی ها نیدیدم ..... شما که در زمان خود با نماینده اصلاح طلبان کشور جناب آقای سید محمد خاتمی وارد مشکل شدید و هم در کشمکش بودید و نزدیک بود به زد و خورد بیانجامد..... شما با هیچکس نتوانستید قدرت و رایزنی سیاسی قوی داشته باشید و در دوران هشت سال اصول گرایان مثل موش در لانه ی خود فرو رفته بودید حالا امدید اظهار و نظر میکنید در مورد بویراحمد ودنا........ شما فرصت طلبید نه اصلاح طلب ........
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم حسودان زنده باد تاج عزیز پاینده باد تاج عزیز
dard
Iran, Islamic Republic of
« … بویراحمد آنقدر دست به ماشه برد و پا در رکاب فشرد تا از یک دهستان یک استان آفرید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای تاجگردون کاری میکرد که گچساران از کهگیلویه و بویر احمد جدا شه.اگه جز دور افتاده ترین نقطه خوزستان هم میشد وضعیتش از اینی که هست بهتر بود
اقتصاد دان
Iran, Islamic Republic of
تمام ابهای سرزمینی بویر احمد ودناکه از زاگرس به سمت جنوب سرازیر می شوندبرای مثال رودخانه بشار که 70 میلیارد متر مکعب در سال به کارون میریزد اگر اب خالی را با هزینه کمی تصفیه وبه اب معدنی تبدیل کنیم وهر بطری 500 تومان در سال بفروشیم بویر احمد ودنا نه تنها از بودجه کشور بی نیاز می شوند بلکه می تواند بودجه جنوب ایران راهم تامین کند واقعا که بویر احمد ودنا مظلومند
بویراحمد
United States
با سلام به همه هم استانی های عزیز و درود خدا به شیر مرد بویراحمد .یه نظر من حرف های سید کاملا منطقی بوده و دقیقا مشکل استان ما منطقه گرایی بوده نه شایسته سالاری و نبودن وحدت کافی در استان باعث شده که این استان نسبت به دیگر استان ها پیشرفت مورد نظر دست پیدا کند و این همبه دلیل فقر فرهنگی در این استان است ه .
بویراحمد
United States
شما نسل انگلیسی ها هستید اینم باید توقع داشته باشین
علی
United States
با سلام خدمت به همه هم استانی های عزیز و درورد برسید عزیز .اینجانب با صحبت ایشان موافقم .در این استان بدلیل فقر فرهنگی انتخاب مسولین بیشتر بر اساس منطقه گرایی است تا شایسته سالاری و هیچ گونه وحدتی وجود ندارد که این استان را به سمت جلو بکشاند...در چند سال اخیر بویراحمدو دنا به دلیل نداشتن مسولین پیگیر و دلسوز با وجود مرکز استانی حق ان را پایمال کردند و عدالت اجرا نشد.
ایما ن
Iran, Islamic Republic of
هرچه هم تخریب کنید باز هم زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی است.
تلاش بیهوده نکنید.
زیست بهتر-ع
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد و دنا نماینده نداره و کاری از زارعی برنمیاد چراتاجگردون بزرگ مرد استان را بدنام می کنید من بویراحمدی هستم به وجود تاج عزیز افتخار می کنم/جناب موسوی دو دوره به شما رای دادم شما نماینده قابلی هستی پرتلاش و نترس/الان اگه هنر داری که داری(بیان وسوادوشجاعت ومحبوبیت) زارعی ضعیف و وامانده را از سر راه بردارید که ابروی بویراحمد را برده/تاجگردون پاینده باد /موسوی برگرد به قدرت و در کنار تاج به توسعه استان کمک کن
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تاج عزیز به فکر جدایی گچساران و باشت از استان باش نظر همه مردم گچساران و باشت همینه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تورا خدا گچساران را به دهید به خوزستان بعدا نتیجه آن را ببینید اگر خداخواست سید باقر موسوی به صحنه برمی گردد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بابا گچساران ...را هرچه زودتر...نید واقعا حیف شهر زیبایم یاسوج نیست،،،، اگر صدای برنو به دستان غیور بویراحمد نبودحالا باید جنوب کشورمال عراق بود شماگچسارانیا جز....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1