تاریخ انتشار
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۶۰۳۹۴

ابهام در گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک

۲
۰
کبنا ؛ 
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 شهر از 17 شهر استان کهگیلویه و بویراحمد به طور کامل گازرسانی شده است و برای دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک تلاش‌ها برای اخذ مجوز و اجرای عملیات در حال پیگیری است.gaz
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ظهر امروز هوشنگ صیدالی در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: 23 روستا در هفته دولت گازرسانی می‌شوند و با این تعداد روستاهای گازدار استان کهگیلویه و بویراحمد به مجموع 405 می‌رسد.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در هفته دولت از پروژه گازرسانی 12 روستا شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی بهره‌برداری می‌شود.
صیدالی تصریح کرد: همچنین در شهرستان‌های دنا، گچساران، کهگیلویه و چرام مجموعاً 11 روستا در هفته دولت گازرسانی می‌شوند.
وی به گازرسانی روستاهای کاکان بویراحمد اشاره کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های که انجام گرفته است تا پایان آذرماه سال 1393  10 روستای کاکان از توابع شهرستان بویراحمد گازرسانی می‌شوند.
این مسئول گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: گازرسانی به روستای کاکان نیاز به خط فشار 250 داشتیم که باید از مسیر کمربندی شرف‌آباد این گاز انتقال می‌یافت که متأسفانه در این خصوص برخی کم‌کارها اجازه این کار را نداد و نهایتاً مجبور شدیم از شبکه موجود گازرسانی کاکان صورت بگیرد.
صیدالی اضافه کرد: فاز اول پروژه گازرسانی روستای باباکلان گچساران به اتمام رسید که برای فاز دوم این پروژه پیمانکار آن  مشخص شد و مراحل اجرائی آن آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه گازرسانی به شهر دیشموک در حاله‌ای از ابهام قرار دارد، افزود: 15 شهر از 17 شهر استان کهگیلویه و بویراحمد به طور کامل گازرسانی شده است و برای دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک تلاش‌ها برای اخذ مجوز و اجرای عملیات در حال پیگیری است.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان بالغ بر 700 روستا دارد، گفت: 382 روستا را در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون گازرسانی شده است و در هفته دولت از پروژه گازرسانی 23 روستا دیگر استان بهره‌برداری خواهد شد.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

منتقد
Iran, Islamic Republic of
هر چه بر سر کهگیلویه بد آمده از عملکرد ضعیف حاج آغا بزرگواریست ؟
قبلا گفتم
Iran, Islamic Republic of
قبلا گفتيم كه صيدالي فقط در مورد گاز ديشموك قلعه رئيسي براي دلخوش كردن بزرگواري است وبس .حال در نطق خبريش عملا اين موضوع را اعلام نموده است .
گو تو خوش باش كه بزرگواري در خواب خوش كرز وچماق ايايه وپيت
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1