تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۲۸۱۰۸۸

آقای استاندار قله‌های دنا برای پرواز مناسب نیست / ما استاندار پروازی نمی‌خواهیم

۱۵
۰
کبنا ؛کبیر حقگو:
«ما استاندار پروازی نمی‌خواهیم و استاندار پروازی نمی‌تواند به درستی خدمت کند.» هنوز یک ماهی نگذشته که محمود واعظی رئیس دفتر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه هیئت دولت به نقل از حسن روحانی این سخن را بیان کرد.
این سخن در پی انتصاب هفت استاندار کشور بیان شد تا استانداران جدید بعد از معارفه به همراه خانواده خود به استان محل خدمت نقل مکان کنند، زیرا دیگر زمانی برای آزمون و خطا در برخی استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته کشور وجود ندارد و باید استانداران جدید در این استان‌ها آستین همت بالا زده و با تلاش‌های شبانه‌روزی به دنبال رشد و توسعه همراه با تدبیر و نشاط در بین مردم باشند.
کهگیلویه و بویراحمد نیز یکی از استان‌هایی بود که تغییر مدیریتی در سمت استانداری را به خود دید. اگرچه آمدن «علی‌محمد احمدی» به سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد با انتقاداتی از سوی برخی جریانات سیاسی نزدیک به دولت تدبیر و امید همراه شد به گونه‌ای که استقبال از وی در استان آنگونه که پیش‌بینی می‌شد، نبود اما با وجود همه این انتقادات، احمدی سکان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد را در میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج به دست گرفت تا برای مدت چهار سال بتواند رشد و توسعه همه جانبه را برای مردم این استان به ارمغان بیاورد.
احمدی که تجربه شکست در انتخابات مجلس در اسفند ماه سال ۹۴ را نیز در کارنامه خود دارد، در حالی به دنبال کارنامه درخشان مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که از همین ابتدای کار با وجود تأکید رئیس‌جمهور مبنی بر لزوم سکونت خانواده استانداران در استان محل خدمت، پروازی از آب درآمد.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد باید بداند با اداره کردن جلسات به سبک مدیران مدرسه، توسعه کهگیلویه و بویراحمد پیش نخواهد رفت، زیرا این درس‌ها را حسین صابری استاندار دولت دهم در کهگیلویه و بویراحمد تدریس کرد و به جایی نرسید.
کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مدیریتی میدانی و عملی است. برای توسعه این استان نباید تنها به برگزاری نشست و جلسات در سالن‌های استانداری اکتفا کرد، بلکه باید آستین‌ها را بالا زد و در میدان عمل خود را نشان داد.
اگرچه شکست احمدی در انتخابات اسفندماه سال ۹۴ در حوزه انتخابیه دهلران نشان داد که مردم این منطقه دل خوشی از عملکرد وی در دوره پیشین مجلس نداشته‌اند و همچنین محرومیت سنگین ایلام که برای همه مردم کشور آشکار است نشان دهنده عملکرد نسبتاً خوبی نبوده است وهمه این موارد ناخودآگاه این ضرب‌المثل را به ذهن متبادر می‌کند که "کل اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی". با این حال، استانداری احمدی در کهگیلویه و بویراحمد را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که با عمل به توصیه‌های حکیمانه حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی و با سبک مدیریتی همراه با اقدام و عمل و دوری از حواشی فقط و فقط برای توسعه این استان با کمک همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مدیریتی همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد قدم به میدان عمل بگذارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید بداند که درس‌های: بدرفتاری و تذکر به مدیران برای تأخیر در جلسه و اعمال کردن سیاست‌های یک نماینده خاص را پیش از این، استاندارهای غیربومی در دولت‌های نهم و دهم در این استان تدریس کرده و به جایی نرسیده‌اند. اما استانداران غیربومی دیگری بودند که برای مردم و رضایت خداوند متعال در راه خدمت به کهگیلویه و بویراحمد گام برداشته، هم عملکرد موفقی داشته و با وجود اینکه چند سال از دوره مدیریتی آن‌ها می‌گذرد هنوز هم مردم از آن‌ها به نیکی یاد می‌کنند.
در پایان، به استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآوری می‌کنیم که قله‌های با بیش از چهار هزار متر ارتفاع دنا، مکان خوبی برای پرواز نیست، خانواده خود را به این استان چهارفصل و زیبا بیاورید تا بیشتر وقتتان صرف خدمت به مردم محروم این دیار شود نه صرف پرواز برای دیدارهای خانوادگی.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سختی
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع
در حوزه دهلران و در تاریخ انتخابات مجلس ان دکتر احمدی تنها نماینده ای بود که بار دوم شرکت کرد و رای بیشتری نسبت به ۴ سال قبل اورد
ولی متاسفانه
قومیت و انتظارات بب جا باعث نرفتن به مجلس وی شد
شاهین
Iran, Islamic Republic of
عالی بود کل ار طبیب بودی سر خود دوا کردی
مسعودی
Iran, Islamic Republic of

اقای دلواپس،اینقدر دلواپس نباش
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
چرا در طول ۴ سال گذشته همشهری خودمون هم خانواده محترمش را نیاورد .
سید
Iran, Islamic Republic of
کچل ارطبیب بودی سرخود دوانمودی
امیر65
Iran, Islamic Republic of

صابری یا هر استانداری هم خوبی داره هم معایبی
دنا
Iran, Islamic Republic of
احسنت به تحلیل الحق والانصاف حقیقت را گفتی امید به اصلاح داریم البته فعلا ناامیدیم استانداری که دور اول در اختیار تاج بود اما اینبار مجددا اونجا هم میرود و عزاداری میکند
بویر اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
استان سکوی پرتاب.استان جهت پرکردن رزومه کاری جهت پرتاب...
اصولگر
Iran, Islamic Republic of
.................اگرچه شکست احمدی در انتخابات اسفندماه سال ۹۴ در حوزه انتخابیه دهلران نشان داد که مردم این منطقه دل خوشی از عملکرد وی در دوره پیشین مجلس نداشته‌اند..................
Iran, Islamic Republic of
دنیای تفاوت هاست.
Iran, Islamic Republic of

کاش پروازی باشند ولی کار بکنند
ولایتی
Iran, Islamic Republic of
این آقا از سوی تاجگردون آمده شک نکنید
عدالت
Iran, Islamic Republic of
منتظر تغییر اساسی وریشه ای درورزشیم اگر تابع تاجگردون نباشی
اصلاح طلب لنده
Netherlands
جناب
اقای حقگو ضمن احترام به حضرتعالی / حقگو هستی ولی حق را نگفتی شما استانداری میخواهید که بومی باشه / کسی را خواهانید که قومیت را بر تشکیلات سیاسی و شایسته سالاری ترجیح بده / شما استانداری را خواهانید که اکثر مدیران را از طایفه خودش انتخاب کنه / شما کسی را میخواهید که به چهره شاخص اصلاح طلبان به مهره کلیدی و با صداقت اصلاح طلبان دکتر سید قادر لاهوتی بی احترامی بکنه اگر خودتون را بعنوان یک مدیر برای استان دیگه انتصاب بکنند باز هم از همین مطالب استفاده میکردی ؟

/
Iran, Islamic Republic of
خدا ب دادتون برسه از دست این .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1