تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۲۷۲۴۲۰

انتقاد شدید اللحن «عدل هاشمی‌پور» از مدیرکل بنیاد شهید؛ این نهاد سیاسی شده (+تصاویر)

۸
۰
کبنا ؛ 
نماینده کهگیلویه بزرگ با انتقاد از مدیرکل بنیاد شهید استان گفت: آقای موسوی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد را سیاسی کرده است.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز در نشست اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام گفت: بنده آدم رکی هستم و کارم بنا برصداقت است و باید بگویم بنیادشهید از زمانی که سیاسی شده باید فاتحه‌اش را خواند.
وی افزود: با این وضع بودجه چطور می‌خواهیم مشکلات را حل کنیم وفتی گلزار شهدای چرام و سرفاریاب را می‌بینم خجالت می‌کشم.
هاشمی پور با اشاره به برخی حواشی در کمک خیرین به کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: هر موقع خیری برای رفع محرومیت منطقه می‌آوردم می گویند این پول‌ها از کجا آمده اگر هیاهوها می‌گذاشت در سالهای گذشته ۱۰ برابر کار می‌کردم.
وی افزود: کسانی که تفکر خرچنگی دارند نمی‌گذارند اما من می‌بینم فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها چه می‌کشند فقط یک تابلو دارند.
نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی بعداز گزارش کار مسئولان این اداره گفت: بنده از مدیرکل بنیاد شهید استان گلایه دارم و از این به بعد صدایم در می‌آید.
وی با انتقاد شدید از ایشان گفت: آقای موسوی بنیاد شهید استان را سیاسی کرده, چرا مدیرکل بنیاد شهید یک بار به چرام نمی‌آید؟
هاشمی پور بیان کرد: این که بگوییم دیسک کمر دارد آیا ارزش خانواده شهدا این نیست که یکبار به چرام بیاید.
وی با اشاره به اینکه از سایت‌ها می‌خواهم خبر من را به مدیذکل برسانند تاکید کرد: از این به بعد در تهران پیش آقای شهیدی پیگیری می‌کنم و در صحن مجلس مشکلات را خواهم گفت.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی‌خواهیم حرکت کنیم تصریح کرد: فقط در چارچوب استان و پای دنا را می‌بینیم.
وی افزود: این قدر به هم نپریم بلکه ایده‌های بزرگ طرح کنید زمین را فرمانداری در اختیار بگذارد انشاالله اعتبار ساخت را به برکت خون شهدا تامین خواهم کرد.
براساس این گزارش در این نشست خانواده‌های شهدا و ایثارگران مشکلات و درخواست‌های خود را با نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی مطرح و دستورهای لازم را برای پیگیری صادر کردند.
 



نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
درودبر هاشمی!موسوی باید برود
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی همیشه در حال اعتراض ....... . فکر میکنه که اینطور مردم ازش حساب میبرند که داره از حق ما دفاع میکنه. داره شیوه نمایندگان قبلی کهگیلویه را در پیش میگیره
کمره
Iran, Islamic Republic of
گ...
حقگو
Romania
جناب هاشمی .. درامدند تنهایک وعده .. دادید که با ان هم شریک هستید وکار پیمانکاری رابهش واگزار کردید
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب نماینده بهتر است باطلاع برسانم که ریس جهاد کشاورزی .. هم با عملیات خود کشاورزی را .نموده شما توجه کنید غیر از مطالبی که روی کاغذ شاید در جلسات ویا ارایه به بال دستی بنویسد چه چضور موثری ویا چه خیری دارد متاسفانه مدیرانی که خودرا به بند سیاست اویزان کرده اند به یقین که کارایی لازم را برای مردم ندارند فقط تا سوالی از انها میشود میگویند دولت تدبیر بالا ودولت تدبیر پایین تا کی باد مردم چوب نا کارامدی این مدیران سفارشی را بخورد این موضوع سرطانی است که دامن بعضی از مدیران مارا گرفته اگر میتوانید چاره ای کنید وگرنه
ايثارگر
Iran, Islamic Republic of
موسوی فقط ازساداتیلی که در بنیاد مشغولن داره حمایت میکنه وبه انها پست مدیریتی میده،نمونش ..که در همه دولتها معاون بوده و نسبت خویشاوندی با هدایتخواه دارد،تمام کارکنان از این معاون ناراضی هستن ،.. در اداره هست میخواد زیر...خالی بشه؛اگه مدیرکل میخواد موفق بشه باید ... را برداره؛توی ..داره
Iran, Islamic Republic of
به کدام ساداتی پست داده کدام ساداتی در استان پست داره به مدت ۶ماه آقای دولتخواه سرپرست بنیاد شهید دهدشت بود اون را هم برداشت باوجود اینکه بیشترین جمعیت را ساداتیها در استان دارن هیچ کدومش پست نداره با وجود اینکه حقشان بود بیشترین پست ها را داشته باشنو وبدان که به زودی با اتحاد سادات امازاد ه علی دست توطعه گران در مورد سادات قطع خواهد شد وشما هم باید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هاشمی مدیر بنیادشهید ۴مرتبه به دهدشت امدند تو نمیدانی چون به خطوط سیاسییت فکر میکنی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1