تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۲۵۸۱۵۳

ضرب و شتم جوان معلول در یاسوج با جدیت در حال بررسی است

۱۱
۰
کبنا ؛مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد با تشریح جزئیات موضوع ضرب و شتم یک جوان معلول ذهنی در یک مرکز توانبخشی معلولان در یاسوج گفت که این مهم تنها در حد یک ادعا بوده و موضوع با جدیت در حال بررسی است.
به گزارش کبنا، علیرضا موسوی‌امجد در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت که این موضوع در اسرع وقت نیز در دستور کار مسئولان ارشد سازمان بهزیستی کشور، حراست و معاونت‌های مختلف بهزیستی در استان قرار گرفت.
وی تصریح کرد که صورتجلسه‌ای نیز با حضور حراست و حوزه بازرسی سازمان بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد تنظیم و تقدیم دادستانی مرکز استان شده است.
وی بیان کرد که حتی شکوایئه‌ای نیز از طرف سازمان بهزیستی علیه مسئولان این مرکز توانبخشی تنظیم و به دادستانی و پزشکی قانونی نیز ارایه شده است.
موسوی امجد یادآور شد که پرونده همچنان در دادسرا و مرکز پزشکی قانونی استان در حال بررسی است و در صورت تایید ضرب و شتم این جوان معلول شدید‌ترین برخورد‌ها با مسئولان این مرکز توانبخشی انجام خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد گفت که در صورت تایید موضوع ضرب و شتم مجوز فعالیت این مرکز توانبخشی بر اساس کمیسیون ماده ۲۶ ابطال خواهد شد.
وی همچنین از رسانه‌ها و سایر نهادهای نظارتی خواست که در تحلیل، انتشار و انتقادهای خود از سازمان بهزیستی به ویژه در زمینه چنین موضوعات مهمی شرایط کاری و حوزه فعالیت این سازمان را مدنظر قرار دهند.
موسوی امجد گفت که این جوان معلول ضمن آنکه دارای معلولیت ذهنی است دچار بیماری و اختلالات روانی نیز است و حرکت‌های غیرارادی فراوانی از این معلول بار‌ها سر زده است.
وی ابراز داشت که سه نفر از اعضای این خانواده دچار معلولیت‌های شدید ذهنی، حرکتی و اختلالات روانی هستند و هم اینک از خدمات توانبخشی سازمان بهزیستی استفاده می‌کنند.
موسوی امجد اظهار کرد که ۶ هزار معلول در این استان از حمایت بهزیستی برخوردارند درحالی‌که در این استان ۱۸ هزار معلول شناسایی شده وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

معلول
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل ... نمایندیل و استاندار
Iran, Islamic Republic of
درود بر موسوی امجد.........ان شاالله پیگیری میکنی و برخورد قاطع میکنی .....‌.تو روحیه انقلابی داری ...
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای..د بهزیستی ا.. داده ای عاقلانه ترین کار استعفای شماست
مراکز
Iran, Islamic Republic of
لطفا کتمان نکن بار اول نیست
معلول
Iran, Islamic Republic of
من معلول هستم خ... با نهایت بی احترامی من را از اتافش بیرون انداخت و ...
کارمند
Iran, Islamic Republic of
واقعا شرم اوره پدرش رفته و خودش دیده که فرزندش را دارند می زنند و عکس هم نشان میدهد بع...است واق
راسخ
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار دست از قومگرایی بردارید تا کی باید جامعه هدف ..ین سازمان آمدن به اتاق مدیر را نداشته باشند چون به محض اومدن حتی برای مطالبه حق قانونی خود .. های این مدیر و نهایتا .. آنها از اتاق مواجه می شوند
باوي
Netherlands
از سایت کپنا خواهشمندیم این مطلب رو بزنید،جناب آقای موسوی امجد هر وقت تو فراخوانهاتون قانون را رعایت کردین بعدش هم از معلولین حمایت میکنید!۲ تا مرکز خصوصی تو کهگیلویه را به افرادی واگذار کردین که کمترین امتیاز لازم را داشتن!
باوي
Netherlands
آقای پوش با پشتوانه استاندار که پسر عموش هست هر طوری که دلش خواست کار می کند
باوي
Netherlands
از سایت کپنا خواهشمندیم این مطلب ما را هم بزنه،ما چند نفر فوق لیسانس دهدشت برای مراکز خصوصی ثبت نام کردیم بعد اومدن اونا رابه افرادی که هم مدرکشون از ما پایین تر بود وهم شرایط لازم را نداشتن و هم سوابقشون کمتر بود اما از بستگان افراد خاصی بودند وبراساس امتیاز فامیلی واگذارش کردن و هر چه پی گیری کردیم تو حراست اداره کل واستانداری بی فایده بود و در پایان هم با بی احترامی معاون توانبخشی هم که پسر عموی مدیر کله ما را از اتاق بیرون کردند و هیچ کس در آن اداره پاسخگو نبود،البته ما برای این کارها چون در استان کسی پی گیر نیست به خدا پناه می بریم آون ها رابه خدا واگذار می کنیم!
همشهری
بابا اکثر مراکز نگهداری معلولین در دست معاونین پردیسان شهرستانهاو بازنشستگان خود بهزیستی هستند
می برندومیدوزند...واگذاری مراکز کلیک ها در این سازمان بر اساس خاله وخروزیی است
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1