تاریخ انتشار
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۰۶۹۷۸

برنج های مشکوک شرکت غله کهگیلویه متوقف شد / فرد مورد نظر متواری است

۸
۰
کبنا ؛نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد با چهار دستور کار ظهر امروز به ریاست فتاح محمدی و با حضور اعضای این کمیسیون در سالن استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.brnj

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی خوان‌پایه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ین نشست به برنج‌های تاریخ گذشته در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: برنج‌هایی با مجوز شرکت غله در شهرستان کهگیلویه نگهداری می‌شد و بعد این برنج‌ها به سایر استان‌ها صادر شد.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه تاریخ مصرف این برنج‌ها گذشته بود خودروهای حمل برنج در گلوگاه‌های استان‌های مربوطه ضبط شد و اکنون رانندگان و خودروهای حامل گرفتار شدند و فرد مورد نظر هم متواری شده است.

در جواب مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها مومنی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنج‌هایی که در انبار غله شهرستان کهگیلویه نگهداری می‌شد تاریخ مصرف آنها گذشته که به سازمان غذا و داروی کشور اطلاع دادیم و چون برنج‌ها دولتی بودند و حیف بود از بین برود قرار شد از آنها نمونه‌برداری شود.

وی افزود: در نمونه‌برداری‌ها برنج مشکلی نداشت اما تاریخ آنها تا ۳۰/۶/۹۵ تمدید شد و از استان به سمت استان‌های اصفهان و لرستان صادر شد که در گلوگاه‌های این استان‌ها به دلیل اینکه شاید کالاها قاچاقی باشند توقیف شد و تا زمان بازرسی تاریخ جدی برنج‌ها تمام شد.

مومنی افزود: در حال حاضر یکسری از رانندگان حمل و نقل و پایانه‌های استان در این خصوص با مشکل مواجه شده‌اند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حالا کی باید پاسخگو اموال مردم باشه. اون موقع که ضبطش کردن تاریخ داشت و صاحب برنج می تونه ادعا کنه توی این فرصت کم میتونسته جنسشو بفروشه ولی اینقدر در توقیفش معطل کردن تا تاریخش به سر اومد. حالا اون بنده خدا چرا از ترس فرار کرده جای اینکه بیاد و شاکی بشه فرار کرده
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
// این موارد یه چیز معمول وعادی میباشد هیچ امیدی به برخورد با مسببین محتکرین نیست بنا بر این منتظر تشویق انها از طرف مسولی ن هم باشید /
سجاد
Iran, Islamic Republic of
پلرسال هم یک انبار برنج تاریخ مصرف گذشته در کهگیلویه از انبار اداره غله توسط اداره استانداردتوقیف شد
محسنی نژاد
Iran, Islamic Republic of
پلرسال هم یک انبار برنج تاریخ مصرف گذشته در کهگیلویه از انبار اداره غله توسط اداره استانداردتوقیف شد
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مرغهای تاریخ مصرف گذشته و منجمد که با انجماد زدایی و آب کردن یخ آنها، در بسته بندی های مرغ کشتار روز قرار داده میشود و به قیمت مرغ کشتار روز به خورد مردم داده میشود. از برنجهای تاریخ گذشته بدتر هستند. لطفا مسئولین پیگیری کنند و به داد مردم برسند. تا الآن چندین بار با گزارش مراجع ذیصلاح مغازه های متخلف شناسایی و گوشتهای آلوده جمع آوری شده و مغازه های آنان پلمپ شده و تحویل مقامات قضایی شده اند ولی دوباره به کار خود ادامه داده اند. خواهشن برخورد موثر و قانونی با این موضوع شود.
Iran, Islamic Republic of
اگر تاج گردون خبر می شد برنجها را برای خرید ارا در انبار جهار سال دیگه نگه می داشت
احمد
Iran, Islamic Republic of
به این جمله دقت کنید « چون برنجها دولتی بود وحیف بود از بین بروند » اگه مال دولت نبود و مردمی بودند لابد حیف نبود که از بین بروند واقعا" بعضی اشتباهی آمدند در یک نظام اسلامی مسئولیت گرفتند
حسین
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به خبر مورخ ۱ /۸/ ۹۵ تحت عنوان ((برنجهای مشکوک شرکت غله کهگیلویه متوقف شد)) مستدعی است جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی نسبت به انتشار جوابیه این شرکت اقدام لازم به عمل آید.
به استحضار برسانم که شرکت غله و خدمات بازرگانی شرکتی کاملا دولتی بود و بر اساس وظایف ذاتی تامین ذخیره سازی و عرضه کالاهای اساسی و استراتزیک از قبیل گندم و برنج و شکر وروغن از طریق خرید تضمینی از محصولات داخلی و واردات از سایر کشور‌ها به منظور تنظیم بازار اقدام می‌نماید در خصوص عنوان فوق الذکر فروش و خروج برنجهای هندی ۱۱۲۱ موجود در انبار شهرستان کهگیلویه پس از طی مراحل قانونی از جمله اخذ مجوز مصرف محصول مذکور از معاونت محترم غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و همچنین صدور مجوز فروش تعیین و معرفی خریداران از سوی مدیر کل محترم هماهنگی و توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران و اخذ و واریز وجه به حساب سازمان تعزیرات حکومتی و صدور مجوز مبنی بر بلامانع بودن خروج محصول مذکور از انبار یاد شده توسط تعزیرات حکومتی استان به نماینده معرفی شده از سوی خریدار تحویل نموده که تنها تعداد سه محموله از محموله‌ها در استان اصفهان توسط تعزیرات حکومتی آن استان‌ها بعنوان کالای قاچاق توقیف شده و این شرکت نسبت به ارائه و تحویل مدارک و مستندات قانونی مبنی بر قاچاق نبودن اقدام نموده است و در مرحله بررسی مدارک و اعلام نظر مسئولین می‌باشد. ضمنا تاریخ مصرف برنجهای مذکور توسط مراجع ذیصلاح قانونی از جمله معاونت محترم غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، استان و برابر اعلام نظر آزمایشگاههای مرجع داخل و خارج از استان تا تاریخ ۳۱ /۶ /۹۵ تایید که در زمان فروش و خروج محموله‌های برنج دارای تاریخ مصرف بوده‌اند.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1