تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۷۱۴۷۸

نقدی بر مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا

۲۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید رحمان وفانژادeslahtalaban-boyer (55)

حسب ضرورت و علی رغم اینکه قرار بود بحث انتخابات دیگر توسط آقایان اصلاح طلب نقد نگردد ولی بدلیل تب بیش از حد تعدادی از اصلاح طلبان که هنوز پایین نیامده، مجبورم وضعیت انتخابات بویراحمد را در چند مرحله و با مشخص نمودن عناوین در همین مقاله اول اعلام نمایم که به شرح ذیل می‌باشد و همگی در زمان خاص و بصورت پیوسته و صرفاً توسط سایت‌های محلی منتشر خواهد شد.
۱- دیکتاتوری در انتخابات مجمع اصلاح طلبان. (در همین مقاله)
۲- حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالله رجایی نسب، برگ برنده سید باقر شد.
۳- طرح حذف سید باقر از شهریور ۹۴ کلید خورد.
۴- چرا سید باقر از مجمع حمایت نکرد؟
۵- انتخاب دکتر بهرامی توسط مجمع، خدمت به رأی بهرامی بود یا خیانت به رأی ایشان؟
مقدمه: همفکر گرامی‌ام جناب سید سجادی که خارج از استان سکونت دارد و بواسطه دغدغه‌های سیاسی دوستان اصلاح طلب ساعت‌ها مسافت را طی می‌کند تا بتواند در شهر یاسوج به دوستانش مشورت دهد و در کار تشکیلاتی سهیم باشد. گرچه می‌تواند همین خدمت را در‌‌ همان محل سکونتش انجام دهد ولی حس دلبستگی به زادگاهش، مسافت‌ها را از دیدگاهش حذف می‌کند.
ایشان از مجمع منتخبین بویراحمد و دنا آنچنان با انگیزه تعریف و تمجید نمودند که زمانی مطالب و توضیحات دوست همفکرم را خواندم احساس کردم کاری همایشی و با ایده نو در اصلاح طلبان کشور اتفاق افتاده است. نه برادر!
امروزه هر کدام که بر طبل نقد و انتقاد از عملکرد انتخاباتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کوبیم در مهم‌ترین شاخصه، عملکرد شورای نگهبان را تحلیل می‌نمایم و جالب اینکه هر زمان امورات در کوچک‌ترین نقطه از تاریخ به اصلاح طلبان واگذار گردید صد‌ها برابر شورای نگهبان با نگاه حذفی برخورد کردند. در برگزاری انتخاباتهای مجلس، ریاست جمهوری و... شورای نگهبان و دولت در بررسی صلاحیت‌ها، انتخاب عوامل اجرایی انتخابات و نظارت بر حسن اجرای انتخابات نقش دارند. حال اگر انتخابات مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا را با این همه بزرگنمایی توهم آمیز بخواهیم تحلیل کنیم بهتر است لیست منتخبین را به ترتیب رأی منتشر نمائیم.
۱- محبوبه آذرگشسب
۲- سهیلا نیک اقبال
۳- بهنام آصف جا
۴- عبدالصمد رضایی سی سخت
۵- سید عسکر عرفانی‌زاده
۶- سپهدار مجلسی‌نژاد
۷- مقداد عزیزی
۸- حمزه بنام
۹- سرافراز اردشیری
۱۰- محمدرضا شریعتی
۱۱- ابراهیم دباغ امینی
۱۲- علیرضا دمساز
۱۳- سید محمدعلی سجادی
۱۴- آرش مدنی فر

آقای/ خانم محترم که خواننده این مقاله حقیر می‌باشید آیا این افراد منتخب می‌بایست در روند انتخاب مدعوین جلسه، برگزاری جلسه انتخابات مجمع و تحویل دعوتنامه و برگ رأی نقش داشته باشند؟
شما ادعا دارید شورای نگهبان صرفاً نگاه حذفی به رقیب و ترکیب یک طرفه در برگزاری انتخابات‌ها دارد و جالب آنکه در انتخابات مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا که از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان تقویض شده بود تخلفات زیادی صورت گرفته است.

اولاً: منتخب شماره ۱و ۲و ۴ و۵ و۶ و۷ و۸ و۱۳و۱۴ لیست اصناف و اقشار پیشنهادی خود را به دبیرخانه برگزاری انتخابات مجمع ارائه نمودند و به نوعی شرکت کنندگان در انتخابات مجمع توسط ۹ نفراز ۱۴ نفر منتخب مجمع گزینش شدند که نقش اجرایی، نظارتی و حتی تأیید صلاحیت شرکت کنندگان توسط ۹ کاندیدای منتخب انجام گرفت و این تخلف مشهود می‌باشد.

ثانیاً: اعضاء دبیرخانه برگزاری انتخابات مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در اقدامی برای هر کدام از اصناف و اقشار تعدادی را بر اساس ظرفیت سالن در نظر گرفتند که فرهنگیان را دو برابر تمام کارمندان ادارات کل و شهرستان‌ها مصوب کردند و کارمندان هم دو برابر تمام اقشار و اصناف پیش بینی نمودند. علی رغم اعتراضهای گسترده به نحوه تعیین تعداد مدعوین در اقشار و اصناف، اینجانب با رایزنی خدمت جناب سید ضیاءالدین رضا توفیق و سید رضا عسکری توانستم ظرفیت ۱۰ نفر را به لیست جوانان اضافه نمایم و با اعتراض شدید جناب سید محمدعلی سجادی مواجه گردید و باعث حذف حقیر از لیست مدعوین گردید که خدا می‌داند چوب خیری بود که به بنده برخورد کرد. نتیجه تعیین مدعوین اصناف هم در انتخابات مشخص شد و آنهم اینکه ۱۱ نفر از ۱۴ منتخب در یک صنف (فرهنگیان) به مجمع راه یافتند و این جای تعجب ندارد چونکه نحوه چیدمان و تعداد مدعوین به نحوی بود که می‌بایست حداکثر مطلق ازیک صنف باشد.

ثانیاً: ۳ نفر دیگر که بیشتر به قشر دانشجو و جوانان وابستگی دارند و به مجمع راه یافتند با اعتراض بسیار شدید آقایان مدعی اصلاحات مواجه گردیدند و نمونه مصداقی‌اش تماس آقای سید عسکر عرفانی‌زاده با اینجانب بود و ضمن بالا بردن صدای خویش، می‌گفت چرا این جوانان به مجمع راه یافتند؟ این‌ها جوانان جویای نام هستند و توان تصمیم گیری را ندارند! اظهار داشتند که آقای سید سجادی پنج مرتبه از شیراز به یاسوج برای هم اندیشی همین انتخابات آمد و چرا جوانان با هم ائتلاف کردند و توطعه کردند تا آقای سجادی در قهر جدول منتخبین مجمع وارد شود؟ این هم نمونه‌ای از ادعای دموکراسی در بدنه اصلاح طلبان است که با ائتلاف مخالف هستند و آن را بواسطه راهیابی چند جوان در مجمع، توطئه و خیانت می‌پندارند.

رابعاً: اصنافی همچون مهندسان، پزشکان، کشاورزان، فعالین اقتصادی، هنرمندان، ورزشکاران، مدیران، معتمدین، ریش سفیدان محلی و... در این انتخابات کرسی حداقلی هم نداشته‌اند و این موضوع از ضعف کلی برگزاری این انتخابات بوده که عدم احتساب کرسی به تناسب جمعیت آن صنف و جایگاه اجتماعی آن صنف، مهری بود بر بی تدبیری در وزن دادن به منتخبین. علی رغم اینکه چندین بار موضوع را اخطار دادم ولی آقایان توجیه نشدند و شد‌‌ همان که شد!

این همه اشکال (تعیین افراد واجد صلاحیت جهت رأی دادن، نحوه انتخاب کرسی‌های مجمع، نحوه انتخاب اعضاء هیئت اجرایی) در برگزاری انتخاباتی که کمتر از ۵۰۰ رأی دهنده داشت به خودی خود انسان را به این موضوع می‌کشاند که تخلفات مشهود در مجمع صرفاً نتیجه‌اش می‌بایست ابطال آن باشد که نشد و شد بلای راه اصلاح طلبان این دیار.
مقالات بعدی با پیوستگی مناسب ارائه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Asia/Pacific Region
درود برشما
مجمع خاله بازی نتیجه ش همینه.
فروزش
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید باقر که گرفتار فتنه نشد
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
منظورت همون ا///
یه خو معلم بی
کی رفت //
کی وابی /
کی وابی /
البرز نیک مرام
Iran, Islamic Republic of
اینکه سایت کبنا نیوز دوباره برقرارشد خدا روشکرت/خداوکیلی بدون کبنا خبری در استان رو نمیفهمم/ این اصلاح طلبان چهارم شدند و هنوز هم دست بر نمی دارند/ خدار وشکر که هدایت نرفت/
زارعی همشه پیروز
Iran, Islamic Republic of
زارعی با عدم امضا میثاق نامه به همه مدعیان اصلاحات نشان داد که در جامعه اصلاحات جایگاه دارد و نیاز به مجمع /
Iran, Islamic Republic of
احسنت به تجزیه و تحلیل بجا جناب آقای وفانژاد
لطفا آقای مدنی فر که در دو دور اخیر وپشت پرده در این دوره با هدایت خواه بود را در لیست اصلاح طلبان به زبان نیاورید
بویراحمدی
United States
وفانژاد //این این حرفا ب تو نیومده
Iran, Islamic Republic of
به جلسات راهت نهادن انتخابات مجمع و اعضا مجمع را تخریب میکنی
صرفدار دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
// اگه اصلاحات از دکتر حمایت میکرد الان دکتر حداقل با ۶۰هزار رای برنده بود
رضایی
Iran, Islamic Republic of
افرین به تو نیروی ..
محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
اقای سجادی از بزرگان و دلسوزان جبهه اصلاحات در استان هستن قطعا در تصمیماتشون به فکر منافع شخصی نیستن و هدفشون فقط اینده اصلاحات بوده و هست
بی نام
Iran, Islamic Republic of
... شما از قبل ...خودتون رو با..انجام داده بودین پس د..
United States
سلام
با تبریک فراوان بابت رفع مسدودی سایت وزین و راستگوی کبنانیوز
....
با امید استمرار حرکت این سایت در مسیر اشاعه حقوو حقیقت
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
برادر ناراحت نباش کاندید مجمع نفر چهارم شد
حق
Iran, Islamic Republic of
//لکه ننگی گذاشت در تاریخ اصلاحات
امیر محمدپور
Iran, Islamic Republic of
///بره //تصمیم بگیره
جوان
Iran, Islamic Republic of
تو هم دلت خوشه بابا هر روزی با یکیی
مخاطب کبنا
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان شما را به خدا کامنت های تند و منفی و تخریبی را از هیچ کس هرگز منتشر نکنید.
خودم
Iran, Islamic Republic of
/// موسوی که مشاورش ////و ///و آخ و بخت ما که بت باقر ساخته بودیم
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
نه انگار خودت رو خیلی تحویل میگیری .خودت رو با کی مقایسه می کنی //
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
یه کم سطح سوادتو بیشتر کن بعد ادعای اصلاح طلبی کن..
قعر جدول نه قهر جدول
Iran, Islamic Republic of
مقاله ارزش خواندن نداشت
کبگیان
Iran, Islamic Republic of
تقریبا همه میداند که آقای مدنی فر و خانواده ایشان از اصلاحطلبان شناسنامه دار حوزه کبگیان هستند.پس لطفا بیخود وبی جهت سمپاشی نکنید.
علی
Iran, Islamic Republic of
نویسنده مگر شما هم میدانید اصلاحات چیست
آرمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1