تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۴۸۰۹۲

رضاتوفیقی: دم انتخابات پرونده‌سازی و اکثریت جامعه را حذف نکنید

۵۵
۰
کبنا ؛همایش اصلاح‌طلبان شهرستان بویراحمد و دنا برگزار شد که در این مراسم سیدضیاء‌الدین رضاتوفیقی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی کرد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن کامل صحبت‌های سیدضیاء‌الدین رضاتوفیقی به شرح زیر است؛

DSC_0278

ما امروز با دو انتخابات روبرو هستیم یکی خبرگان رهبری و دیگری مجلس شورای اسلامی. اما در وهله‌ی اول باید یک مساله را خوب بدانیم؛
اینکه رقیب ما چه کسی است؟ این پرسشی است که باید پاسخ داده شود. اما راجع به مجلس خبرگان رهبری نکاتی را عرض می‌کنم: اولا مجلس خبرگان در قانون اساسی ما مهمترین نهاد است، نهادی است که رهبری را انتخاب می کند و بر کارهای رهبری نظارت می کند که عالی ترین مقام کشور است. آقایان از همان ابتدا و بعد از رحلت حضرت امام تلاش داشتند به هر نحو که شده این مجلس را در دست داشته باشند. آنها در حالی که ملت سرگرم پیروزی در دوم خرداد بود آن مجلس را به آن شکل سروسامان دادند. ما در انتخابات خبرگان باید حواسمان جمع باشد منظورم در کل کشور هست و خبرگان را دست کم نگیریم که به مراتب مهمتر از مجلس شورای اسلامی است.
امروز می‌بینیم که توپخانه‌ی آقایان اصولگرا براه افتاد. تا دیروز و پس از رای آوری آقای روحانی برای اینکه کابینه‌ی متناسب با رای مردم انتخاب نشود جنگ روانی راه انداختند که فتنه گران نباید راه پیدا کنند.
فتنه چیست و فتنه‌گر کیست؟ به اعتقاد ما فتنه‌گر آن کسی است که مردم را از دین بیزار میکند. فتنه‌گر آن‌کسی است که مردم را از تشیع بیزار می‌کند. آن کسانی هستند که به خواست مردم، رای مردم و مطالبات مردم توجه نداشتند و ندارند. اتفاقاتی در سال ۸۸ رخ داد که در آن اتفاقات برخی شعارهایی دادند ولی آقایان به نام اصلاح‌طلبان نوشتند و همین را کلیدواژه کردند تا آقای روحانی نتوانست کابینه متناسب با رای مردم را انتخاب کند.
آیا اصلاح طلبان برانداز هستند؟ فتنه‌گر کسی است که برانداز باشد. آیا این آقایان در ۸ سالی که قدرت در دست داشتند و مردم را زده کردند فتنه گرند یا کسانی که مطالبات برحق مردم را فریاد زدند؟
ما هم قبول داریم عده ای برانداز در بعضی جاها شعارهایی دادند که با قانون مغایر بود اما چرا آن را به پای اصلاح‌طلبانی می‌گذارید که اکثریت کشور هستند. دلیلش این است که میخواهند اکثریت مردم را از صحنه خارج کنند و با پرونده سازی ها به هیات نظارت و شورای نگهبان جهت بدهند و کاندیداهای رای آور را رد صلاحیت کنند. این شگرد آقایان هست و این دروغی بیش نیست و بعد هم خودشان را در جبهه‌ی امام حسین(ع) و امام علی (ع) و اسلام و شهداء و خانواده‌ی شهدا و ارزشها جلوه می‌دهند و گاهی ترسیم می‌کنند که گویی تاریخ تکرار شده است در حالی که تاریخ تکرار شدنی نیست. اگر این باشد ما هم میتوانیم مثال بزنیم؛ شما الان که نوه‌ی بنیانگذار جمهوری اسلامی اعلام حضور برای خبرگان کرده است توپخانه تان راه افتاد. شما از همراهان امام چه کسی را به جا گذاشتید؟ خودتان کجا بودید؟ پیش از انقلاب و در مبارزه کجا بودید؟ خیلی از شما اصلا جنگ نرفتید!
جناب آقای مصباح یزدی که به او علامه هم میگویند به صراحت می‌گوید مگر مردم حق دارند؟ آقای مصباح شما قبل ازانقلاب کجا بودی؟ بزرگوار اصلا خودت از کجا حق آوردی؟ حق مال مردم هست انقلاب کردند که ذیحق باشند، که رای‌شان تاثیرگذار باشد. انقلاب برای همین بود! آیا درست است که ما هم شما را تشبیه کنیم؟ ما اینگونه خطاب نمیکنیم ولی اگر قرار باشد ما هم می‌توانیم بگوییم امام حسین هم نوه‌ی پیامبر بود و در عین حال عده‌ای فریاد میزدند ایها الناس این آقا از دین جدش خارج شده است! مگر عده‌ی زیادی در جبهه مقابل امام حسین(ع) قران نمی‌خواندند؟ درست است که ما بگوییم شما هم آنجوری هستید؟ ما نمیگوییم ولی شما هم این تشبیهات و مثالها و تهمتها و خود حق پنداری را رها کنید!
کلیدواژه‌ی بعدی آنها نفوذ هست. درست است که رهبری یک وقتی این بحث را مطرح کردند اما چه کسانی نفوذی اند؟ ما که شماها را می‌شناسیم و میدانم که برخی از شماها به کدام حزب وابسته بودید؟ عضو حزب زحمتکشان بودید که خودتان در تلویزیون گفتید مهره‌ی سیا بوده‌است. ما نیروهای آن حزب را میشناسیم که آمدند و قدرت را بدست گرفتند. وزارت اطلاعات هست دستگاه قضایی هست سپاه و اطلاعات سپاه که هست! نفوذیها را معرفی کنید، محاکمه کنید و مجازات کنید. همینطوری تهمت نزنید! مثل یکی از خطبای تهران که میگوید یکی از شخصیتها از عربستان پول گرفته است آقا سند بدهید مدرک بدهید این مملکت قانون دارد. دمادم همه‌ی انتخابات‌ها آقایان توپخانه‌ی تهمتهایشان راه می‌افتد برای اینکه اکثریت مردم را حذف کنند.
۳۶ سال از انقلاب می‌گذرد، خیلی دولت‌ها آمدند و رفتند اما مردم باید دو دولت را مقایسه کنند. آهای اصولگرایانی که احمدی‌نژاد را آوردید و رئیس جمهور کردید و بعد او را قدیس کردید و بعد ایشان را شبیه معصومین جلوه دادید و خوابها تعبیر کردید که بله امام زمان به خواب فلان و بهمان آمده و گفته به احمدی‌نژاد رای بدهید؟ نتیجه چی شد؟ آن ۸ ساله دولت احمدی نژاد چه بلایی سر این مملکت آوردید شما نمیتوانید مملکت را به تنهایی اداره کنید! مملکت را در معرض تهدید خارجی قرار دادید، اقتصاد را ورشکسته کردید، تا خرخره در فساد غرق شدید. این دولت یکدست شما بود! و اما دولت دیگری قبل از شما بود؛ دولت اصلاحات و خاتمی بود و عملکردش هم مشخص هست. عملکردش در سیاست خارجی، در رشد اقتصادی، در آزادی مطبوعات، در آزادی احزاب، در کاهش بیکاری و تورم، در سرمایه‌گذاری و در صندوق ذخیره ارزی مشخص هست.
ما هیچگاه نخواستیم اصولگرایان نابود شوند. اصلا آنها برای اصلاح‌طلبان لازمند، همانگونه که آنها هم به ما محتاج هستند. آنها ما را نقد میکنند و ما آنها را نقد میکنیم . اما شما هم رقیب را از میدان به در نکنید و رد صلاحیت نکنید. آیا با این روشها میتوانید نتیجه بگیرید؟ شما ۸ سال اصلاح طلبان را حذف کردید اما اصلاح‌طلبان خود را از مردم میدانند ولی شما مردم را ازدست دادید! با حذف رقیب نخواهید که قدرت را به دست بگیرید! اصلا شما چون مردم را از دست دادید شروع کردید به رد صلاحیت. اگر شما به رای مردم امیدوار بودید که اجازه می دادید همه بیایند و رقابت کنند چون از نتیجه و رای مردم مطمئن بودید.
و ما در این دوره انتظار داریم رقابت باشد نهادها بیطرف باشند و به انحصار جناح خاصی درنیایند . ما اصلاح‌طلبان در کشور گفتمانی داریم دولتهایی داشتیم و آزمایشات خود را پس دادیم آنگونه که مجلس ششم از افتخارات نظام پارلمانی کشور در طول تاریخ از مشروطه تا کنون هست، چون مجلس پویایی بود که از حقوق مردم دفاع میکرد. برانداز نبود که! آنها برانداز را کسی میدانند که مخالف اصولگرا باشد.
بعضی از این خطبای نماز جمعه شرط میگذارند که اگر اینها میخواهند نامزد شوند باید از فتنه برائت جویند! ما هم برای آنها شرط می‌گذاریم، شرط ما این است؛شما هم از سیاستهای دولت احمد‌ی‌نژاد برائت جویید و بگویید ما او را آوردیم و اشتباه کردیم. از فساد و هزاران میلیارد تومان‌ها برائت جویید. ما هم شرط میگذاریم که اصولگرایانی که میخواهند کاندیدا شوند نظر خودشان را راجع به آزادی انتخابات، رسانه ها، احزاب و کرامت انسانی اعلام کنند.
ما در این انتخابات با تمام قدرت شرکت میکنیم و از همه کسانی که در خود صلاحیت و توانایی وامکان کاندیداتوری دارند می‌خواهیم که کاندیدا شوند، منتها باید به خرد جمعی و تصمیم شورای هماهنگی اصلاحات تن دهند چرا که در هریک از سه حوزه یک نفر بعنوان نامزد نهایی اصلاحات به مردم معرفی خواهد شد که بر اساس سوابق و امتیازات رتبه بندی شده بودند.
 
به گزارش کبنا، وفتی نامی از خاتمی و دولت آمد [حضار تشویق کردند] رضاتوفیقی از عملکرد دولت خاتمی دفاع کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بهتریندفرماندار تاریخ کهگیلویه ...
Iran, Islamic Republic of
قبول داری اصلاح طلبها به جوانان اجازه رشد نمیدن؟ به جز تاجگردون چند نیروی جوان اصلاح طلب برای کاندیداتوری دارید؟
محمد سروش
Iran, Islamic Republic of
بنازمت فرزند خلف سیدمحمید
زنده باد خاتمی زنده باد هاشمی
زنده باد اصلاحات
عزیز
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر مرد کهگیلویه یه و بویراحمد و سلام بر طولیان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تو امتحانتو پس دادی لطفا سکوت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
رهبر اصلاحاتت همونه که دل رهبری را خون کرده همونه که بر علیه رهبری امضا میکنه همونه که به شبکه های بیگانه حال میده همونه که امامو در حرف قبول داره ولی تو عمل نه همونه که...........................
Iran, Islamic Republic of
شما مهره سوخته و باخته هستیند زیاد تند نروه آقا
شهروند فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
.
شریعتی
دمساز
آصف جاه
جاودانه
یوسفی
آذرگشسب
همت هاشمی
دلشاد
غیر از عسکر عرفانی احدالناسی اصلاح طلب در اون جمع نیست%
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
تا جاییکه ما با افکار بعضی از لیدرهای جریان اصلاح طلبان آشنایی داریم نه تنها عنادی آشکار با رهبری بلکه با اصل نظام هم دارند باید بفهمید مردم برای چه انقلاب کردند و خون خود را نثار این آب وخاک نمودند
خانقلی خان
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام
درود بر بزرگ مرد اصلاحات استان جناب آقای رضاتوفیقی مردی شجاع مومن کاردان وداری سابقه درخشان مدیریتی در استان ویک چهره ملی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار وبا شجاعت وفهیم
مالک
Iran, Islamic Republic of
میدونی سید فتنه گر کیه ؟ خوبه یه نگاهی به سال ۸۸ بندازی و اون روزا یادت بیاد . کیا بودن طرف میدون ۷ تیر یاسوج علنی به مرم یه چیزایی میگفتن . خیلی حرفای تندی میزدن .
Iran, Islamic Republic of
حرفات مال بچه ابتدایی است اگر قانونمندید با این حرفها شما جزی انهایی به نظر من قانون مجال چنین میدانهایی را به شماها نباید بدهد شما در همه میدانهای مشارکت انقلاب مردود شدید تمام
غیرت
Iran, Islamic Republic of
مرگ
بر فتنه گر
دنا
Iran, Islamic Republic of
سید باقر زنده باد سیف السادات پاینده باد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یه بعضی هاقیافه شون اینقدرنورانیه که دادمیزنه چکاره است.امثال رضاتوفیقی هاخسرالدنیاوالاخره هایی هستندکه توهم بزرگی دارند.بنده خداتورواصلاح طلبش آدم حساب نمی کنه برای اصولگراهاافاضات می فرمایید.
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای هاشمی
آگاه
Iran, Islamic Republic of
برادر انقلابی جهاد گر سال ۶۰ سنگر سازان بی سنگر مطالب شما بجا ومنطقی بوده اما ...
برادر
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر سید
Iran, Islamic Republic of
جرات میخواد که خودشون رو نشون بدن همه محافظه کار شدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر کسی که فتنه گران وسران فتنه را محکوم نکند فتنه گراست این یک شاخص است کسانی که در جبهه اصلاح طلبان هستند باید فتنه وسران فتنه را محکوم کنند در غیر انصورت با فتنه گران هستند کسی خودش به کوچه علی چپ نزند این حرفها فایدهای ندارد اگر راست می گویند ریگی در کفش ندارند محکو م کنند حالا سوال چرا محکوم نمی کنند?
بو یراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر رضاتوفیقی بزرگ اصلاحات استان
تناتتت
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی همایش خیلی خیلی خیلی خیلی با شکوهی بود .
9دی
Iran, Islamic Republic of
بله آقای روشنفکر!
فتنه آن چیزی است که توده مردم از آن نفرت دارند، و این توده مردم را در ۹ دی دیدیم که چگونه بساط فتنه گران را جمع کردند. حماسه ۹ دی به واقع نفرت واقعی مردم از فتنه بود...به خوب چیزی اشاره کردید...که اگر آن حماسه ۹ دی نبود فتنه دوستان شما کماکان ادامه پیدا می کرد...
بله جناب روشنفکر...
فتنه ۸۸ و یا کودتای ۸۸ آنقدر بزرگ بود که مجبورید برای ماله کشی، متوسل به تخریب دولت قبل بشوید..
مطمئن باشد جنایت ۸۸ هیچ گاه قابل تطهیر و تقلیل نیست..
والسلام
9دی
Iran, Islamic Republic of
معرض درسته بابام نه محرز
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
بابا خودتون رو خسته نکنین
کاش میدیدین که برای چه کسانی دعوت نامه نوشته بودن، برا اینکه از قافله عقب نمونن از قبل با مدعوین هماهنگ کرده بودن که به چه کسایی رای بدن.
درود بر اصلاحات اصیل
درود بر سید باقر موسوی
درود ،درود،درود
Iran, Islamic Republic of
آخه تو سیخی چندی که در مورد علامه مصباح نظر دادی؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
55
Iran, Islamic Republic of
من اگه جای دستگاه قضایی بودم این اقا وامثالشان را علنی اعدام می کردم .نیروی های امنیتی برای چی حقوق می گیرید برخورد کنید
ساكن تهران
Iran, Islamic Republic of
رقابت بین عقل ومنطق با عوام گرایى است راى به عوام گرایى باعث شد که هشت سال به عقب برگردیم ایا برایتان تجربه نشد
مهندس بیکار
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اصلاح طلب نیست.
در جواب کامنت 16
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره بری بشینی سماغ بمکی.
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشماآقای رضاتوفیقی وتمامی دوستانت که واقعاخسته نباشیدمیگم به شما پیروزوموفق باشید
درود بر یاران اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید حسن خمینی

درود بر تاجگردون

درود بر رضا توفیقی
';;lkjlkj
Iran, Islamic Republic of
نه
Iran, Islamic Republic of
جمع کن رضا توفیق شما به زباله دون تاریخ رفتید
United States
پرونده تون از سال ۸۸ مفتوحه؛ نیازی به پرونده سازی نیست؛ یه مشت آشوبگر قانون شکن نمی تونن قانونگذار باشن
55
Iran, Islamic Republic of
اگر ایت الله خلخالی ریس قوه قضایه بود .تو امثال شما جرات می کردی این حرفها رابزنی.
59
Iran, Islamic Republic of
اگر ایت الله خلخالی ریس قوه قضایه بود .تو امثال شما جرات می کردی این حرفها رابزنی.
Iran, Islamic Republic of
درجواب۳۶
حیف اسم سید ضیا که از دهان هر کسی خارج شود حیف .
دنا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا از تمام متن استفاده کافی ووافی را بردم احسنت دست مریزاد ، خدا نگهدارتان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ماهیت شما برای همگان مشخص اشکار است هر چقدر که با کلمات بازی کنی وخود را به کوچه علی چپ بزنی نمی توانی گذشته خود ودوستانت اصلاح فرمایی اگر مشکل نداشتی مجال به هیچکدام از دوستانت را نمی دادی
0987
Iran, Islamic Republic of
اگر ایت الله خلخالی ریس قوه قضایه بود جرات می کردی این حرف بزنی.خاین.نیروهای امنیی کجایید حیف نون
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران جایی در این نظام ندارند
سبز
Iran, Islamic Republic of
درود بر سیف اصلاحات
م ح یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد واقعی اصلاحات کم توقع و پر محتوا ان هم رضا توفیقی بزرگوار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر پدر اصلاحات رضاتوفیقی قهرمان با دل و جرعت
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اگه یه مرد با دل جرعت تو اصلاحات باشه فقط سید ضیالدین رضاتوفیقی هستش که از احدی باکی نداره و تمام حقایق رو به زبان می اورد زنده باد دلاور
اسپلوت
Iran, Islamic Republic of
شما تو این۸ سال کارتون شده بود تحریم بی پولی فقر بیکاری طلاق خودکشی
با این وجود باز کوتاه نمیاید و کامنت میزارید میگید مرگ بر فتنه گر واقعاااا روتونو برم خیلی پرو تشریف دارین زمونه عوض شده مردم آگاه شدن
کامنت شماره۳۶ زباله دون تر از خودت و امثال خودت خودتی
کبنای عزیز خواهش منتشر کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت۳۶
وقتی کسی کم میاره و شعور حرف زدن نداره شروع به فحاشی میکنه
متاسفم برای کلمه انسان که رو همه ست
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق ؛؛؛
نجفی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر توفیقی احسنت
دوم خردادی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر خوانندگان ارجمند: درپاسخ به کامنت ۵۵و۳۶٫٫٫٫٫این بیت شعر ..ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
گارمند
Iran, Islamic Republic of
هرجه هارت پورت کنی همه تو را میشناسند هیچ وبارت نیست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1