تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۱۴۵۵۹۴

مخالف سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه بودم/ دانشگاه محل حضور عناصر فتنه نیست

۲۸
۰
کبنا ؛مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد یاسوج با بیان اینکه با سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه آزاد یاسوج مخالف بودم، از مواضع برخی نمایندگان فعلی و اسبق استان در مجلس انتقاد کرد.
حجت‌الاسلام محمد غفاری در نشست بزرگداشت ۹ دی با بیان اینکه گفتمان ۹ دی همان گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: حماسه عظیم ۹ دی مردم را به راه روشن انقلاب اسلامی امیدوار کرد.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به حوادث این دانشگاه در هشتم آذر سال جاری بیان کرد: دو تشکل سیاسی دانشجویی در دانشگاه آزاد یاسوج فعال است و عده‌ای خواستار تشکیل تشکل سوم به‌نام فرهنگ و سیاست شدند که خود دانشجویان اصلاح‌طلب و اصولگرا با شکل‌گیری این تشکل مخالف بودند.
وی تصریح کرد: انجمن فرهنگ و سیاست بدون فرآیند قانونی شکل گرفت و قرار شد از آذر منصوری برای افتتاح و سخنرانی در دانشگاه دعوت شود که با توجه به سوابق وی در سال ۸۸ و لغو سخنرانی منصوری در سایر دانشگاه‌ها با این موضوع مخالفت کردم و حتی موضوع را به هیئت نظارت دانشگاه نیز اطلاع دادم.
این مسئول با بیان اینکه فضای دانشگاه آزاد از همه لحاظ باز است، گفت: چون از تبعات سخنرانی منصوری و ملتهب شدن فضای دانشگاه آگاه بودم با برگزاری این مراسم مخالف بودم اما فرماندار بویراحمد خواستار برگزاری این مراسم شد و گفت شورای تأمین استان بر برگزاری سخنرانی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تأکید دارد.
غفاری با بیان اینکه هیئت نظارت دانشگاه با اعطای مجوز سخنرانی به آذر منصوری مرتکب اشتباه شد، افزود: شورای تأمین تنها در مواردی که صدور مجوز از طرف دانشگاه امنیت شهر را مختل کند حق ورود دارد و در سایر موارد حق ورود و تصمیم‌گیری در محافل بسته مانند دانشگاه را ندارد.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد یاسوج بیان کرد: با ورود منصوری به سالن دانشگاه و اعتراض دانشجویان به حضور وی، او را از فضای سالن و سپس دانشگاه خارج کردیم، اما فرماندار بویراحمد همچنان بر برگزاری این برنامه تأکید داشت.
وی با از انتقاد از مسئولان استان و شهرستان در به وجود آمدن حادثه هشتم آذر دانشگاه آزاد گفت: چرا مسئولان استان و شهرستان اسرار بر حضور و سخنرانی کسی که جرم آن محرز است و دانشجویان نسبت به حضورش در دانشگاه معترض‌ هستند دارند و موجب شدند حواشی و وقایعی که خوشایند استان و شهر نیست رخ دهد.
این مسئول در ادامه بیان کرد: عده‌ای با شایع‌پراکنی و جوسازی می‌گویند دانشجویان بسیجی با چاقو به طرفداران سخنرانی منصوری در دانشگاه حمله کردند که این موضوع کذب است و به صراحت آن را رد می‌کنم.
غفاری تصریح کرد: مجوزهایی دیگری برای برگزاری برخی همایش‌ها در دانشگاه آزاد صادر شد که با برگزاری این برنامه‌ها و همایش‌ها مخالفت کردم و گفتم سالن برای برگزاری این همایش و برنامه‌ها نمی‌دهیم.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج با انتقاد از مصاحبه‌ها و مواضع تند برخی مسئولان استانی گفت: موضع گیری برخی از نمایندگان فعلی و اسبق استان در مجلس شورای اسلامی باعث دامن زدن به این مسئله شد.
وی با اشاره به برگزاری نشدن برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه آزاد یاسوج گفت: به خاطر تندروی برخی افراد برای اولین سال هیچ‌گونه برنامه‌ای در روز دانشجو برگزار نشد.
این مسئول در ادامه با انتقاد از هیئت نظارت دانشگاه و شورای تأمین استان گفت: شورای تأمین استان باید اطلس سیاسی کشور را بشناسد و بداند به چه کسی باید مجوز بدهد و به چه کسی مجوز ندهد.
 
دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد محل حضور عناصر فتنه نیست
امام جمعه شهر یاسوج از حضور برخی عناصر فتنه در فضای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: دانشگاه‌ها نباید به محلی برای حضور عناصر فتنه تبدیل شود.
آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در نشست بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی با بیان اینکه برخی عناصر داخلی وابسته به دشمنان انقلاب تلاش کردند به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری علیه کشور توطئه کنند، گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در روز ۹ دی موجب خنثی شدن برنامه‌ها و نقشه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شد.
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه ۹ دی از ایام‌الله است و باید آن را بزرگ بداریم، افزود: مردم ستون فقرات نظام و انقلاب هستند و اگر مردم نبودند هیچ‌گاه سال ۵۷ پیروز نمی‌شدیم، دفاع مقدس به نفع ما تمام نمی‌شد و هرگز ایران در انرژی هسته‌ای به سهم و جایگاهی دست پیدا نمی‌کرد.
وی با بیان اینکه مردم با حلقه زدن به دور نیروگاه‌های ما در بوشهر و نطنز بر حق مسلم کشور به دست‌یابی به انرژی هسته‌ای پافشاری کردند، افزود: حضور مردم در تمام عرصه‌ها به گونه‌ای است که رئیس جمهور آمریکا اعتراف می‌کند اگر می‌توانستم تمام پیچ و مهره‌های نیروگاه هسته‌ای ایران را خودم باز می‌کردم که این نشانگر ضعف دولت آمریکا در برابر ملت همیشه در صحنه ایران است.
حسینی به اختلاس‌ و کلاهبرداری‌های عظیمی که در کشور اتفاق افتاده اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون هم کسانی هستند که در حال جمع‌آوری حق مردم به نفع خود هستند که لازم است دستگاه‌های مربوطه ما در این خصوص هوشیار باشند و منافذی که باعث به وجود آمدن بابک‌ زنجانی، شهرام جزایری، خاوری و دیگران شده را ببندند.
امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: بهترین زمان برای اجرای احکام اسلامی همین زمان است، اما سوالی که مطرح می‌شود اینکه با وجود اختلاس‌ها و کلاهبرداری‌های کلان چرا احکام اسلامی اجرا نمی‌شود و دست کسانی که حقوق مردم را می‌خوردند قطع نمی‌شود.
وی با اشاره به حضور برخی عناصر فتنه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه‌های استان محل حضور عناصر فتنه نیست.
حسینی در خصوص حوادث هشتم آذر دانشگاه آزاد یاسوج افزود: چرا باید کسی که جرم آن در فتنه سال ۸۸ محرز شده و به همین خاطر هم زندان رفته در دانشگاه‌ حاضر شود و موجب واکنش دانشجویان و ایجاد اختلاف میان مسئولان استان شود.
وی مردم و مسئولان استان را به همدلی و همزبانی بیشتر تأکید کرد و یادآور شد: نیاز است مسئولان استان همدلی بیشتری داشته باشند و در جهت آرامش استان حرکت کنند.
امام جمعه شهر یاسوج بر زنده نگه داشتن حوادث عظیم انقلاب در ۹ دی، ۱۶ آذر، ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و سایر مناسبت‌ها تأکید کرد و افزود: مسئولان هوشیار باشند که با اقدام خود سوژه و بهانه‌ای دست دشمنان ندهند.
 
حرکت‌های ضد امنیتی در دانشگاه‌ها نگران‌کننده است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حرکت‌های ضد امنیتی در دانشگاه‌های کشور نگران‌کننده است.
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در نشست بزرگداشت حماسه ۹ دی با بیان اینکه پیام ۹ دی کاملاً روشن است، گفت: برای برگزاری و بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی باید برنامه‌ریزی مناسبی در استان و شهرستان‌ها انجام شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران دولت بیش از هر زمان دیگر در جلسات بزرگداشت و برنامه‌ریزی ۹ دی حضور پیدا کنند، از عدم حضور استاندار و معاون سیاسی استان در این جلسه انتقاد کرد و افزود: ۹ دی مورد تأیید جانشین امام عصر(عج) است، پس نباید به آن دهن‌کجی و بی‌توجهی شود.
وی با بیان اینکه بی‌حرمتی به حماسه عظیم ۹ دی بی‌حرمتی به ولایت فقیه است، گفت: ۹ دی دفاع از خاکریز و دژ انقلاب است و در اینکه عده‌ای در فتنه ۸۸ با پشتیبانی استکبار جهانی سعی در براندازی نظام داشتند، تردیدی نیست، از این رو باید حماسه ۹ دی به خوبی برای مردم اطلاع‌رسانی شود و نباید در این خصوص مماشات صورت گیرد.
این مسئول به حوادث روز دانشجو سال جاری اشاره کرد و این سئوال را مطرح کرد: چرا باید از عناصر فتنه برای سخنانی در روز دانشجو دعوت شود؟
حسینی‌صدر با بیان اینکه کسانی که نسبت به حماسه ۹ دی بی‌رغبت هستند، هرچه سریع‌تر موضع خود را اعلام کنند، افزود: باید کسانی که به اصول نظام و انقلاب معتقد هستند در دانشگاه‌ها دعوت شوند و حضور پیدا کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دلیل بی‌توجهی مسئولان، دانشگاه به محل حضور فتنه‌گران تبدیل شده، چرا باید آذر منصوری به دانشگاه آزاد یاسوج دعوت شود و این همه هزینه شود تا بسیج و دانشجویان این دانشگاه را به چاقوکشی و ... محکوم کنند.
وی با بیان اینکه روحانیت مبلغ اندیشه و تفکر ولایت فقیه است، تشریح کرد: روحانیون باید پیام مهم حماسه ۹ دی را اطلاع‌رسانی کنند و از اخلاق اسلامی، مسائل اسلامی و اصل نظام که همان ولایت فقیه است دفاع کنند.
این مسئول با بیان اینکه سخنرانی‌های روز گذشته (۱۶ آذر) در دانشگاه‌های کشور کاملاً دیکته شده بود، خاطرنشان کرد: چرا باید از یکی از سران فتنه در دانشگاه دفاع شود.
حسینی‌صدر تصریح کرد: نظام اسلامی نسبت به فتنه‌گران رأفت نشان داد، یعنی حق عناصر اصلی فتنه ۸۸ اعدام بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کسانی که از عناصر فتنه دفاع می‌کنند جرمشان کمتر از فتنه‌گران نیست، عنوان کرد: نیروهای وفادار به نظام وظایف خود را به درستی انجام دهند.
وی با بیان اینکه انتخابات باید در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود، از حرکت‌های ضد امنیتی در دانشگاه‌های کشور ابراز نگرانی کرد و افزود: تمام اقشار جامعه نسبت به این موضوع آگاه و بیدار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آخی وه بختم
Iran, Islamic Republic of
واقعا براتون متاسفم که بخاطر تطهیر خودتون دارین فرماندار و استاندار رو تخریب می کنین
م عزیزی
Iran, Islamic Republic of
چون مدیر کل ارشاد نشدی توپت پره حاج آقا
دروغ گویی از شما بعید بود
نمیدونم چه وعد ه ای گرفتی که داری این حرفا رو میزنی
متاسفم
امین
Iran, Islamic Republic of
از آدمی که با وزش باد موضعش تغییر میکنه انتظاری بیشتر از این نیست ، امیدوارم رنگ جدیدتون با یه منفعت خوب همراه باشه تا مجبور نشید دوباره یه چهره جدید رو کنی حاج آقا
جليل
Iran, Islamic Republic of
این کاملا واضح و مبرهن است که حوادث هشتم اذر ماه یاسوج برنامه ریزی شده بوده،وبی کفایتی ، بی تدبیری ،بی برنامگی،و ناشیگری فرماندار،عامل و باعث تنش شد،وجالبتر اصرار فرماندار بر سخنرانی محکوم فتنه بود،که این موضوع بیطرفی ایشان را هم زیر سوال برد،علی ایحال تعویض فرماندار با فردی کارکشته،بیطرف ،باتدبیر،وفارغ از تعلقات حزبی ضرورتی انکارناپذیر است!!!!!
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
با این فرماندار ناشی،بی تدبیر،و غریق تعلقات حزبی ره به جایی نخواهیم برد!!!!!
بسیجی نما
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما
وای بر ما
وقتی جامعه روحانیت با صراحت کامل دروغ می گوید دیگر انتظاری از کسی نمی رود
حاج اقا متاسفم
ایشالا به اهدافتون برسین
چنار برم
Iran, Islamic Republic of
بخدا این جناب فرماندا ر در همون رشته طبابت بیشتر به درد جامعه میخوره،، تا اینکه در جایی مشغول بشه که نه تخصصی داره،،نه تجربه ای داره،،نه وجاهتی داره،،ونه تدبیری،،این حاشیه ها هم خودشو اذیت میکنه هم مردمو ،و هم اینکه کار مفیدی انجام نخواهد شد!!!!!
روزبه
Iran, Islamic Republic of
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میکنن چون به خلوت میرون آن کار دیگر میکنند.
دوست دار ح..
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر نظری یکی از بهترین فرمانداران طول تاریخ بویراحمده لطفا بی جا نظر ندین .
... در دفتر فرهنگ دانشگاهه نه فرمانداری
..واقعا خسته نباشی خی
...
ما رو باش رو دیواره ..
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
احسنت حاج اقا مرگ بر فتنه گر
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا شما از فرزندان شایسته بویراحمد حمایت نکردی تازه یکی از گزینه های ریاست واحدیاسوج موردحمایت نماینده بویراحمد فامیل خانم خودت بود اما شما مستقیم از ال بویه حمایت کردید ودرجلسه معارفه عنوان کردید که تا ابد شما بمانید و کی بهتر از شما حاج آقا امسال ال بویه یک روز برمی گردند خاک خودشان و همیشه نیستند اما همشری های خودت تا همیشه رودرروی شما هستند
مبین حق
Iran, Islamic Republic of
ما دم خروس را قبول کنیم یا قسم ....... چطور آن سخنرانی که شما اجازه به او ندادید تا در دانشگاه آزاد یاسوج صحبت کند در فرودگاه اهواز استاندار خوزستان از او استقبال می کند و در استانداری از او پذیرایی می شود وبه اتفاق فرماندار اهواز به دانشگاه اهواز می رود و سخنرانی می کند هیچ مشکلی پیش نمی آید و..... آیا این باعث نمی شود که در کشور به دید خواصی به مردم ما نگاه کنند همان طور که متاسفانه نماینده کهگیلویه در مجلس آنگونه دولتی ها را تهدید می کند ....بنابراین ما باید در اعما ل خود تجدید نطر کنیم به هر حال در دنیای ارتباطات زندگی می کنیم ....
ححححح
Iran, Islamic Republic of
من اهواز بدبختش کردن کوچو سخنرانی کرد.
واقع بين
Iran, Islamic Republic of
در جواب شماره ۱۱ ؛ از قضا اون خانم فتنه گر در اهواز هم به علت اعتراض دانشجویان نتوانست فتنه گری کنه و دست خالی برگشت!!!!
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
سلام
یه سوال دارم خانم منصوری کیه
خانمی بود در تهران ساکن بود
کاریه نبودری
بسیجی نما
Iran, Islamic Republic of
در جواب ۱۲: واقعا بد بختیت شماها که این طرز فکره داریت
وای بر شما و کیشانتون
تا دوره ای دوره یه کارت نیارم
تا دوره یه ...
فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
ا باسلام
۱۷ آذر ۹۳ در دانشگاه یاسوج انتقاداتی را نسبت به جناب آقای غفاری مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد یاسوج مطرح کردم این انتقادات آنقدر برای ایشان سنگین بود که من را متهم کردند که آلت دست دیگران شده ام و سخنان آنروزم از آن خودم نبوده بلکه دیگران مرا وادار به گفتن این سخنان کرده اند.
از آذر ماه تا اسفند ماه بر این کدورتها افزوده شد و اینبار بهانه های مختلفی را برای چند دانشجو که قصد شرکت در انتخابات انجمن اسلامی را داشتند مطرح ساختند،رد صلاحیت عده ای از این افراد به بهانه های واهی.
از اسفند به اردیبهشت رسیدیم از آن زمان تا کنون درخواست یک نشریه چند صفحه ایه دانشجویی منتظر استعلام از مراجع دانشگاهی است.
نه اینکه استعلام ها مشکلی داشته باشند نه این تشخیص جناب آقای غفاری ست که صلاحیت افراد را تعیین میکند نه قوانین دانشگاهی.
به دلایلی اعضای ائتلاف جوانه درخواست تاسیس یک تشکل را به هیئت نظارت دانشگاه تقدیم کردند،بدون وجود هر گونه مانع قانونی منتظر دریافت مجوز بودیم که باز هم نظر شخصی آقایان مقدم بر قانون شد و یکی یکی اعضای هیئت موسس را از دایره بیرون راندند.
از اردیبهشت به آبان رسیدیم
چند تن دیگر از اعضا درخواست مجوز تاسیس تشکل را پیگیری کردند تا دریافت موافقتنامه اصولی از هیئت نظارت را دریافت کردند.
و با برگزاری انتخابات تشکل جدید فرهنگ و سیاست مجوز رسمی فعالیت را دریافت نمود.
هشت آذر روز افتتاحیه تشکل با حضور سرکار خانم آذر منصوری مقرر شد. با پیگیری دبیر تشکل و دریافت مجوزهای قانونی و لازم خانم منصوری به یاسوج دعوت شدند.
اکنون صبح روز یکشنبه هشت آذر است.
دانشجویان برای اولین بار با کارت دانشجویی به سالن آمفی تئاتر وارد میشوند جز عده زیاد بسیجیان دانشجو از دانشگاههای دیگر و و غیر داشجو.
خانم منصوری وارد سالن میشوند شعار ها ادامه دارند تا اینکه ضرب و شتم ها شروع میشوند. آقای غفاری در این بین تنها به بیان چند جمله کوتاه و مختصر اکتفا میکند عده ی کمی از دانشجویان میزبان عضو تشکل های دانشگاه که اجازه ورود به سالن را پیدا کرده اند اطراف خانم منصوری حلقه میزنند و همان عده اندک بدون آنکه آقای غفاری یا کسی از اعضای حراست کوچکترین دخالتی داشته باشند خانم منصوری را زیر آوار مشت و لگد ها به بیرون دانشکده منتقل میکنند.
اکنون سوال اینجاست ادعای آقای غفاری مبنی بر غیر قانونی بودن تشکل فرهنگ و سیاست بر چه اساس است؟
و ادعای دیگر ایشان که دو تشکل دیگر مخالف شکل گیری این تشکل بوده اند از کجا نشات میگیرد؟
تعریف ایشان از فضای باز چیست؟
ایشان چگونه به دانشجویان کمک کردند تا خانم منصوری از سالن خارج شوند؟
اگر خانم منصوری مرتکب جرمی شده اند آیا مجازات جرم را شما باید تعیین کنید؟
آیا کسانی که خانم منصوری را دعوت کردند شهروند این شهر نیستند؟
آیا زخم دست آقای علوی ساختگی .و خودزنی بوده است؟
آیا سالن آمفی تئاتر یک دانشگاه ارث پدر شماست؟
آیا نمایندگان فعلی و سابق برای اظهار نظر باید از شما اجازه بگیرند؟
آیا شما طراح اطلس سیاسی کشور هستید؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
غفاری حزب باد.از اعتماد ملی سر از پایداری درآورد.وعده گندم کجا رو بهت دادن حاج آقای حزب باد
حسین
Iran, Islamic Republic of
این همه ترس و وحشت از سخنرانی یک خانم از کجاست؟
کی میخوایید بفهمید اکثریت مردم مثل شما اقلیت قلدر فکر نمیکنند.. اینقدر از رهبر عزیز مایه نزارید. رهبر خودش گفته حتی اگر کسی من را نقد کند اشکال ندارد
کیا
Iran, Islamic Republic of
شو کله و سر کر می پوس ماره
تا دوره برنو بیا سسته ای دراره
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج آقا
امیدوارم ملت ایران روزی راببینند که که هرکس کار خودشو انجام بده وکاری به کار دیگران نداشته باشد.حاج آقا ،دین ودیانت مردم به یغما برده شد،لامذهبی وتظاهر به دینداری تمام جامعه را فراگرفته است ولی تا الان هیچ روحانی وظیفه شناسی در این مورد خطابه نداده است.چرا؟
وقتی روحانیت راجع به تمام مسائل سیاسی وامنیتی هم اظهارنظرمیکند ووظیفه شرعی خودش را که همان آموزش وتبیین احکام دینی درجامعه است را به فراموشی سپرده است،باید شاهد آسیبهای اجتماعی زیادی در جامعه باشیم.
جناب حاجاقا!
فرمانداری با صراحت تمام نسبت به اعمال قانون در جامعه بارها پافشاری کرده است وکسانی که مجوز اولیه این نشست را صادر کردند که همان دانشگاه ومسئولین دانشگاه میباشند باید پاسخگوی دوستان معترض باشند واصرار فرماندار بویراحمد چیزی جز اعمال قانون نبوده است چراکه عده ای اخلال گر در صدد ایجاد بینظمی واختشاش برنامه ای راداشتند که طبق قانون ازمجوز قانونی صادرشده دانشگاه برخوردار بوده است.
حال باهمه ی این تفاصیر،جای سوال است چرا عده ای سعی بر ادامه وکش دادن این موضوع وهدایت افکار عمومی به سمت وسویی دیگر را دارند.
آیا فتنه ای دیگر در راه است؟
آیا شاه کلیدهای فتنه را به خورد مخاطب میدهند؟
آیا...
تمام این فرافکنی ها برای یک چیز است.

درست حدس زدید.انتخابات درراه است واقبال عمومی با اصلاح طلبان است واین اصل آن چیزی است که باعث دست وپا زدنهای بی خود حضرات شده است.
آینده ایران با اصلاح طلبان روشن تر است.
زنده باد منادی آزادی بیان.
دانشجوی 2
Iran, Islamic Republic of
ریا کاری تا این اندازه حاج اقا!!!!!!!!!!!!!!!!!
nima
Iran, Islamic Republic of
با این همه هجمه ای که به فرمانداربویراحمد وارد شد،آخرش دستتون رو میشه ،چون خودتون هم میدونید فرماندار فقط به وظیفه ی قانونی خودش عمل کرد وبس. همه میدونن مجوز برگزاری واین نشست را دانشگاه صادر کرد وهیچ ربطی به دولت وفرماندار بویراحمد نداره.
فرماندار بویراحمد برحسب وظیفه قانونی برای مقابله با اخلال در نظم عمومی واحتمال اختشاش در دانشگاه وارد قضیه شد واتفاقا در نهایت مردانگی که هیچ کدام از سیاسیون جرات ورود به این مسئله رانداشتند،اقدام نمود.
اصرار فرمانداربراجرای قانون بود وبس ؛چراکه اون برنامه مثل هربرنامه دیگری میتونست اجرابشه وتمام بشه ولی با اخلالگری عده ای قانون شکن باعث رعب ووحشت وفضای دودستگی در دانشگاه وجامعه شد ،که در این صورت اگر فرماندار بویراحمد ورود نمیکرد ،جای سوال بود.
درود برفرمانداربویراحمد
ر.م
Iran, Islamic Republic of
هر ک و خانم میرفردی توهین کنه، سرش ایشکنم.،، عقده‌ای خودتون هستید،
Iran, Islamic Republic of
اخی سی بی دینی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای کسانی که هر روز دارن رنگ عوض میکنن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا چندتای دیگه مثل شما در صف هست حزب باد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر اصلاحات که تو را نیروی خودش میدونست مگه این دور جایی را بهت قول دادن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1