تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۱۴۳۲۹۲

صبح بخیر آقای فرماندار؟!

۷۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛زریر حجتی
 
* بی تدبیری فرماندار بویراحمد در تأیید و تصویب حضور «آذر منصوری» محکوم و فعال فتنه، مخفی کاری و عدم اطلاع به استاندار و معاون سیاسی- امنیتی تا روز قبل از برگزاری سخنرانی این فعال فتنه در دانشگاه آزاد یاسوج، قرار دادن مسئولان مافوق در برابر عمل انجام شده، بی توجهی محض به شرایط خاص استان کهگیلویه و بویراحمد، تهیه خوراک برای هم صدایی رسانه‌های اصلاح طلب و اپوزیسیون خارج از کشور و در نتیجه اتهام تندروی، خودسر و اغتشاش‌گر به بسیج دانشجویی با وجود عاری بودن از حرکت های ناشایست غیرقانونی برای چشم های بیدار و ناظر، محرز بوده و در واقع ناخواسته در مسیر تکمیل پروژه نفوذ است.eslahtalaban-boyer (61)
اصرار ابهام آمیز فرماندار بویراحمد به حضور مجدد این فعال فتنه در دانشگاه پس از فروکش کردن نسبی شعله های آشوب و ناامنی که به همت دلسوزان نظام در دستگاه های مختلف صورت گرفته بود شائبه و شبهه تمایل باطنی فرماندار را ناخواسته به ایجاد نوعی ناامنی در افکار عمومی قوت بخشید که البته چنین تصوری با منطق و عقل سلیم سازگار نیست مگر اینکه نیمه دیگر چهره او پنهان باشد که در این صورت نظام شیعی - سیاسی باید چاره ای نو بیاندیشد.
فرماندار، نماینده سیاسی دولت و مسئول شورای تأمین در عرصه مهم امنیت و آرامش جامعه است. ردای مسئولیت در چنین جایگاه خطیری برازنده کسی است که انگیزه الهی و اشرافیت امنیتی را توأمان داشته باشد. بررسی و کنکاش پیرامون حادثه دانشگاه آزاد یاسوج مؤید این موضوع است که آشوب و ناامنی در دانشگاه حاصل بی تدبیری فرماندار بوده است.
اولاً سابقه نامبرده مؤید این نکته است که مشی وی با آنچه رئیس جمهور محترم، «اعتدال» نامیده هیچگونه تناسبی ندارد والا بستر لازم را برای حامیان و هواداران فتنه گری که « مرگ بر اصل ولایت فقیه» را تحت رهبری سران فتنه صدا زدند، فراهم نمی کرد. در نظامی که حاصل خون هزاران شهیدی است که امروزه وی در چنین جایگاهی میراث دار آنان شده است چنین اقدامی پذیرفتنی نیست.
آزادی بیان و کرسی های آزاد اندیشی به امر رهبر معظم انقلاب و با الهام از قانون اساسی شکل گرفته است ولی راه اجرایی کردن منویات رهبری، تمسک به ساختارشکنان و فتنه گرانی که نظام اسلامی و ولایت فقیه را اساساً قبول ندارند، نبوده و نیست.
بدیهی است در میان چهره های اصلاحات، انسان هایی خوش فکر و معتقد به مبانی فکری و اعتقادی نظام اسلامی کم نیستند که برای عینیت بخشیدن به آزادی بیان و کرسی های آزاد اندیشی دعوت شوند.
برای جامعه ولایی قابل هضم نیست که فرماندار آن با علم به سابقه سوء چهره های اغتشاش گر، محکوم و فعال فتنه که خطوط قرمز نظام اسلامی بوده و حضورشان در محافل دانشگاهی عین دهن کجی به قانون و مردم سراسر شیعه استان کهگیلویه و بویراحمد است، صدور مجوز نماید.
آن‌گونه که منابع موثق نقل می نمایند، فرماندار بویراحمد دو یا سه روز پس از صدور مجوز برای حضور آذر منصوری، موضوع را به استاندار و معاون سیاسی اطلاع می دهد بطوریکه تصمیم استاندار محترم و معاون سیاسی مبنی بر لغو سفر این عضو حزب منحله مشارکت و محکوم فتنه از حیث احتمال اغتشاش و آشوب منتفی می گردد. لازم می دانم این واکنش استاندار را مبنی بر نگرانی از چنین اقدامی تحسین نمایم.
آیا فرماندار بویراحمد در فاصله روز صدور مجوز تا یک روز قبل از حضور آذر منصوری و با عنایت به جمع بندی گزارشات کارشناسانه و امنیتی مبنی بر یحتمل بودن چالش و اغتشاش، قادر به اقدامات مسئولانه با ساز و کارهای قانونی نبوده است؟!
اساساً جای این سئوال مطرح است که در صورت اشرافیت امنیتی فرماندار چگونه با علم به سابقه تنش زا بودن حضور چنین عنصری که وضعیت سیاسی وی مشخص است نتوانسته با اختیارات حاصله از جایگاه رئیس شورای تأمین شهرستان با پیشنهاد دانشگاه آزاد مخالفت و از حیث مصالح امنیتی و حفظ آرامش مرکز استان چنین مجوزی را صادر ننماید ؟!
چنین به نظر می رسد که اراده و اشتیاق فرماندار نسبت به اجرای چنین امری بیشتر از پیشنهاد دهندگان بوده و چه بسا در پستوهای سیاسی و جلسات محفلی چنین تصمیم سازی شده که مجریانی نیز غافل از عواقب ناخوشایند باید آن را اجرا کنند.
اصرار ابهام آمیز فرماندار بویراحمد مبنی بر حضور مجدد آذر منصوری در دانشگاه با وجود اماره های تنش و احتمال دستگاه های امنیتی از جمله شورای تأمین، پس از رفع آشوب و بازگشت نسبی آرامش به دانشگاه، موجب ایجاد شائبه و شبهه گردیده که چرا اساساً امنیت مردم و دانشگاهیان برای فرماندار محترم مهم نبوده است؟! روشن است چنین اصراری می توانست بسترساز بروز ناامنی و آشوب مجدد، متعاقب واکنش های تند طیف های مختلف دانشجویی در مرحله دوم سخنرانی باشد که شعله های غیرقابل مهار آن، استانی را با حساسیت های خاص خود فرا می گرفت.
محمدکاظم نظری باید بداند که بر صندلی همان فرمانداری جلوس نموده که با اشتباه در دفاع غیرقانونی اش از سران فتنه، اکنون موجب واگذاری به حضرت ایشان گردیده و به احتمال با چنین رفتار سیاسی دوام نخواهد آورد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این که چه؟ ..
جامعه شناسf
Iran, Islamic Republic of
فتنه فتنه نکن
مرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار لایق استان.
دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای محمد کاظم نظری یادش نیست که فرماندار همه مردمه ! هنوز خودشو درجایگاه و شمایل یه دانشجوی ماجراجو میبینه . در صحبت های روزانه اش از اصطلاحات ما و اونا ( رقبا) خیلی استفاده میکنه !!! ایشان باور داره که فرماندار عده ای خاصه نه همه مردم شهرستان !! استاندار محترم لطف کنند برای مردم یه فرماندار مردمی هم انتصاب کنند !
مهمان
Iran, Islamic Republic of
اقای ........اداره ارشاد شدین ،...... رییس خانه مطبوعات...
rjt
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز این نظامی است که قرار بود به گفته شهید مطهری در دانشگاها یش مارکسیست را کسی تدریس کند که مومن به آن باشد وامروز یک زن مسلمان در در آن نمی تواند در یک برنامه مجوز دار وقانونی سخنرانی کند امیدوارم شما از کاسبان فتنه نباشید.
سی طالب
Iran, Islamic Republic of
ای بابا به جای حرفای فتنه، فتنه به فکر این جوانهای بیکار و ازدواج نکردند که دردشو درد فقیریست ای خدا یه فکر خوبی به این مردم و مسعولین بده
ح
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز امروز این فتنه،نفوذ،ساکن فتنه.....همه و همه چماقی شده در دست عده ای برای کوبیدن بر سر انهایی که مانندشان نمی اندیشند ووووختی با وجدان خود خلوت کنید و مطمئنم پی خواهید برد که این متن را نه در دفاع از ولایت و خون شهیدان نوشته ای بلکه خواسته ای همرنگ جماعتی شوی .
زریر حجتی
Iran, Islamic Republic of
سلام. جالبه!خانه مطبوعات تشکلی مردم نهاد بود و مدیریت آن حاصل انتخابات صنفی که پس از مدتی تقدیم شما شد.
روزنامه نگاری برا امثال حقیر که بازنشسته ام و فاقد محکومیت کیفری در نظام اسلامی یک خدمت اجتماعی است نه امتیاز و رانت اتفاقا مجوزش یک سال قبل از فتنه فتنه گران در آبان۸۷ بوده ..کیوسک مطبوعاتی نیز مثل دهها روزنامه نگار این استان که دارندحق قانونی من بوده و بر اساس مجوز روزنامه و نیز موافقت شورا و شهرداری در همان سال ۸۷ که فتنه گران طغیان نکرده بودند صادر شده.اگه دوست رسانه ای نگران جهت گیری روزنامه است منطقی استدلال نماید .بازنشسته چیزی نمیخواد برادر مهمان و البته دوست و رقیب رسانه ای!
خرس سفید
Iran, Islamic Republic of
.
.
فرزند لوداب
Iran, Islamic Republic of
سپاس حجتی عزیز!! سنگر ژورنالیستی ات پایدار باد، که با هرکه در افتادی بر افتاد..! همیشه جز حق و انصاف نگفتی جز درد در تنگنای سینه نسفتی! حرمت زن بر مردمان بویراحمد واجب است،اما تدبیر لازم بود...
پاسخ به جناب زریر حجتی
France
درود بر محضر همه ی مخاطبان
جناب حجتی عزیز هرچند بعضی انتقادات رو میشه پذیرفت
ولی واقعیت ماجرا اینه که گوش مردم کشور بخصوص این دیار همیشه محروم از این دکان فتنه پر شده
اگر دوایی بر درد نیستین لطفا در پی نمک پاشی به زخم مردم نباشین
حال چه اتفاقی افتاده که برای ابراز ارادت به گروهی مدام از باب فتنه سخن گفته میشود خداوند آگاه تر است.
اتفاقی که دیروز در دانشگاه آزاد یاسوج افتاد نشان از عدم شیندن صدای مخالف که نه مخالف نظام بلکه مخالف هرگونه افراط گرایی هست می باشد.
برنامه ای که مجوز اون از مجاری قانونی پیگیری و صادر شده است رو براش صغری و کبری نچینید لطفا
به جای پاسخگویی به بر هم زدن یک جلسه قانونی توسط نیروهای به اصطلاح خودسر که صد البته خودسرانه عمل نکرده اند ، در پی مخدوش کردن وجهه شخصیت ها و مجوزهای صادره میگردین؟؟
البته انتظاری بیشتر از این هم از شما و طیف فکری شما نیست که به جای احترام به قانون و التزام خود به رعایت قانون هرچند بر خلاف نظر شما باشه ، بخواین مسولیت عملکرد هنجارشکنانه ی نیروهای خودی و به اصطلاح خود سر رو بپذیرین.
امیدوارم دستگاه قضایی با پیگیری های خودش اینبار جواب محکمی به این نیروهای ناقض قوانین و آزادی بیان بدن.
اما به جای مرگ بر مرگ بر گفتن های دوستان شما تنها همین پاسخ که
**************زنده باد مخالف من*************
Iran, Islamic Republic of
اقای حجتی چند گرفتی برای تکرار واژه فتنه
منصف
Iran, Islamic Republic of
این فرماندار خودش اتش بیار معرکه هست .
مرادي
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار نشون داد نمیتونه امانتدار چنین جایگاه مهمی باشه ،وماندنش به مصلحت نیست،،هیچ اعتمادی به این اقا برای برگزاری یه انتخاب سالم وبیطرف نیست!!!!!!!
دمچنار
Iran, Islamic Republic of
از همین حالا میشه پیش بینی کرد که این جناب فرماندار چه انتخاباتی برگزار خواهند کرد!!!!!!!!!!
چنار برم
Iran, Islamic Republic of
مسئو لین سیاسی استان به هوش باشند... روزهای پرتنش و پر التهابی را در پیش رو خواهیم داشت وبایستی فردی کار کشته و بیطرف سکان فرماندا ی رو به دست بگیره،و جایگاه ایشان هم همان.
احسان
Iran, Islamic Republic of
برو بابا با این متنت درود بر فرماندار
نيكنام
Iran, Islamic Republic of
ساعت خواب جناب فرماندار
Iran, Islamic Republic of
با فتنه فتنه دهنتون شیرین نمیشه واقعیت جامعه رو ببینید . وعده ما انتخابات مجلس
رتورمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب حجتی،دقیقاً درست فرمودند متاسفانه .فکر میکنه فرمانداری شده محل جلسات و برنامه‌ریزی های کارگزاران و فتنه گران جناب فرماندار مطمئن باش با این رویه که پیش گرفتی انشاءالله دوامی نخواهی داشت... هر هفته یا جلسه با جوانان اصلاح طلب یا جلسه با جوانان امید ایرانیان یا... آه این مردم محروم دامن گیرت میشود جناب فرماندار حزب پرست...
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای حجتی نشان دادی حرفه ای نیستی. تو که از یه کامنت عصبانی میشی و فورا با کامنتی دیگر جواب میدهی نشان از ضعف و ضعف شما دارد. شما خودتان تدبیر را رعایت نکرده اید آنوقت به فرماندار میگی بی تدبیر!!!!!!!!!!!!!!!!!
م.ش
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خدمت جناب حجتی امیدوارم این نوشته های آغشته به بوی جهت گیریه خاص که با برنامه درچند روز اخیر برای مغدوش کردن واقعیت ماجرا دست به کارشدند آگاخ باشند که تاریخ درباره ی آنان نیز قضاوت خواهد کرد.خانم منصوری امروز در اصفهان برنامه ای داشتند وبدون جهت گیریه خاصی به سلامت برنامه برگزار شد.آیا غیراین این است که چندجوانی ساده لوح و خوش دل را به نام اعتقادی خاص جمع کردند وبدنبال هدف مشخصی هستند که همانا درگام اول ابرازوجودی برای اصلاح طلبان و درگام بعدی ابراز وجودی در جامعه ای ایست که ۲۴ آذر ۹۲ به گوشی شکا وامثال دانشجویان تند رو سیلی زدند؟جای سیلی خوب شده ؟یا شما وقاحت را با شجاعت اشتباه فرض کرده اید.خوشحالم که صدای افرادی امثال شما به گوش همگان میرسد و‌همگان قضاوت خواهند کرد که چاقوکشی و کتک کاری کار چه انسانی است.قضاوت خواهندکرد که شما چه بودید چه شدید و چه خواهید شد.بدنبال کسب ابرو هم نباشید چراکه نه ابرویی در درگاه الهی دارید ونه ابرویی در پیشگاه مردمان فهیم کشورم.امیدوارم جلوی آینه بروید وجای سیلی مردم سرزمینم را دوباره تماشا کنید.
دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب زریرحجتی تودیگه عددی هستی ؟توجیره خواری بیش نیستی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار بدان که جای مالک اشتر نشسته ای و فرماندار همه مردم شهرستان بویراحمد هستی نه فقط فرماندار یک طیف خاص . بدان که شما یک جانباز انقلاب هستید و رفتار و عمل شما در شان یک فرد انقلابی نیست.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
الهی شکر باز هم خدارا شکر

این روزها هر کسی برای خودش دست به قلم شده.خداوند امثال شماها را برای اسلام نگه دارد. باز هم الهی شکر

زورت میاد دکتر فرماندار شده""""""""
محسن
Iran, Islamic Republic of
عاموبروکنارباد بیاد .تو دیگه این وسط چه کاسبی میخوای کنی از فتنه فتنه گفتن هایت
Iran, Islamic Republic of
فرماندار عزیز تا الان لیاقت خودش رو نشون داده و این اتفاقات فقط توسط یک عده فرصت طلب و خودسر که دنبال هدف خودشون هستند افتاده
Iran, Islamic Republic of
یادم رفت اینو .ز.ریر .. که این اتلاق رو رقم زدی چوب خدا صدا نداره بدجوری میخورید
كرمي
Iran, Islamic Republic of
آقای زریر حجتی خیلی دور برندار این فرماندار شجاع رو با این حرفهای بی سرته نمیتونی از پای دربیاری درود برفرماندار شجاع وباتدبیر
م.
Iran, Islamic Republic of
آفرین،،،
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر دوست داریم خدا یارو همراهت
برادر
Iran, Islamic Republic of
آقای حجتی توکی هستی که تفسیر میکنی آخه مامور امنیتی هستی .به من بگو کی هستی که تفسیر به رای کردی فرماندار همونطوری که از اسمش معلوم نماینده رئیس جمهور در شهرستان هست وکسان کوته فکری مثل شما قادر به محکوم کردنشان نیستید
روشنفكر
Iran, Islamic Republic of
زریر حجتی حرف زده مثل اینکه رئیس خانه مطبوعات کشور هست ما شمارو عددی حساب نمیکنیم البته با احترام به همه خبرنگاران عزیز وروشنفکر
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار شجاع انصافا اگه یک مدیر اصلاح طلب در این استان وجود داشته باشد فقط خود ایشونه
وای بر استاندار و معاونین که هر مجوزی صادر میشد از ترس افراطیون اونو ابطال می کردن
محمود
Iran, Islamic Republic of
...اگه حرف نزنی مگه ..پس لطفا نمیخاد اینجا نظر بدی حالا خودمونیم چی میخای بدست بیاری با این حرفات
Iran, Islamic Republic of
الان منظورت چیه کسی فکر نمیکرد این تعداد احمق و فرصت طلب داشته باشیم که از اسم بسیج سو استفاده کنن خدا می دونه اون دختر که پیش قراول و باعث ایجاد تنش شد صاحب نداره
م عزیزی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زریر حجتی مطالب سراسر متناقض شما چیزی از شایستگی های فرماندار قانونمدار کم نخواهد کرد
.توهمات شخصی خودتان را به دیگران آن هم والی شهر نسبت دادن جای بسی تامل دارد
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که اداره حکومت به دست کسانی رسید که حضرت امام(ره) در اوایل انقلاب بیان نمود که اینها لیاقت اداره یک نانوایی را هم ندارند متاسفانه از لحاظ سیاسی اقتصادی اجتماعی و ... به بحرانی ترین شرایط مبتلا شدیم...

تمام کسانی که در کشور ساز مخالف می زنند و عده ای از آنان نیز چند روز قبل در شهر یاسوج آشوب و بلوا به پا کردند دقیقا مانند نیروهای داعش اند که عین آب خوردن و به فجیع ترین شکل جان کسانی را که همفکرشان نیستند از قالب به در می کنند.
اینان سنگ . به سینه می زنند ولی در عمل دقیقا مخالف با دستورات خدا و منویات مقام معظم رهبری در حرکت اند...

لعنت نمی فرستم بر این جریان ولی از خدا می خواهم تا آنان را به راه راست هدایت کند.
عبداله
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا یکی نیست از مسولان بپرسد که فرمانداران قبلی و فعلی بویراحمد چه خیری از سران فتنه و اخلالگر دیده اند که تمام قد از انها دفاع میکنند.چرا فرماندار به فکر محرومیت های شهرستان نیست چرا هر کس فرماندار بویراحمد میشه به فکر حمایت از سران فتنه هست .بابا مردم خون دادن.شهید دادن مردم نمیذارند عده ای بی خاصیت بر انها حکومت کنند فرمانداری میراث خون شهدا است شایسته است نهادهای امنیتی استان که چشم بینای مردم هستند در قبال این گونه موارد سکوت اختیار نکنند و به فکر مردم باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر جناب آقای دکتر نظری
فرماندار لایق شهرستان بویراحمد

به امید خدا و به سرشکستگی مخالفان در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز است.
علی
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال اونکه زریزحجتی مخالفشه ،

درود بر دکتر نظری

ای کاش میدونستم اگر حجتی به اندازه دکتر نظری برای این نظام و انقلاب هزینه میداد الان کی جلو دارش بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


همه چیز را همگان دانند زریر فرصت طلب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من
Iran, Islamic Republic of
زهی عقل سلیم در بیان نقد..آقای حجتی این عقده گشایی های شما پایانی نداره؟!
الحق که دکتر نظری بهترین گزینه برای فرمانداری بویراحمد بوده
ما دانشجویان دانشگاه آزاد تمام قد از دکتر نظری حمایت میکنیم و خواستار برخورد قضایی با مسولین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد هستیم و انتظار داریم مسولین کوتاه نیایند
بوتیمار
Iran, Islamic Republic of
حیفه بخدا به حرفای زریر حجتی توجه بشه و کامنت براش ارسال بشه.جناب حجتی ..قلم ..بیش نیست که هر جا.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
. جناب حجتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر نظری
فرماندار عزیز و محترم بویراحمد
ضمن سلام و عرض خسته نباشید خدمت حضرتعالی
اگر پذیرا باشید خدمتتان عرض می کنم که در تمام عرصه ها انسان لایق را مورد هجمه قرار می دهند و اگر انسانی بی خاصیت باشد که مورد هجمه قرار نمی گیرد.
یادتان باشد اگر کسی بد شما را می گوید از وجود شما می ترسد و شما عرصه را بر وی تنگ نموده اید. پس هراسی به دل راه نده که خدا با راست قامتان و روشنفکران است...
محسن
Iran, Islamic Republic of
فرماندار فکر می کنه این دولت ابدیه و اصلاح طلبان هم همیشگی! فردا پس فردا باید با شعار مرگ بر فتنه گر بیاریمت پایین!
سي سخت
Iran, Islamic Republic of
تحلیل آقای حجتی حسنی که داشت این بود که ماهیت واقعی ایشان را مشخص ساخت ایشان إز إفرادی بود که خیلی به راحتی خودش رو رونمایی نمی کرد آقای حجتی در جمهوری إسلامی مگر تفکر وعقیده همه بأید مثل شما بأشد تا مورد تأیید قرار گیرد . شما چه شناختی إز خانم منصوری دارید که أورا معلوم الحال خطاب کرده اید . چرا در نوشته های خود رعایت أنصاف و أخلاق را ننموده اید جرم ایشان در کدام دادگاه به إثبات رسیده که یک طرفه به قاضی نشسته اید در ثانی مگر قرار است فرمان دار محترم برای یک جلسه سخن رانی با استاندارهماهنگ کند در آن صورت خود استاندار بأید فرمان دار هم می بود چگونه است که جناحی که سنگشان را به سینه می زنید هر نوع متینگ و هما یشی را آ زاد انه برگزار می کنند ولی إز عقیده مخالف آن را برنمی تابید خوشبختانه حنای شما برای مردم دیگر رنگی ندا رد میگی نه میزان استقبال إز نشریات منتسب به خود را نگاه کنید که با رانت دولتی سره پاست
شهروند بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
بوی فتنه میاد
آقای زریر حجتی با سلام
خوب میدانید که شکل گیری فتنه ماحصل تندروی عده ای کج اندیش و کج فهم و ضد نظام بود که اون رو به شکل گسترده ای به افراد انقلابی و پایه های انقلاب چسپاندین و از این قضیه نهایت سو استفاده رو کردین چنین اشخاصی به همت شما کاسبان فتنه ستاره دار شدند خوب میدانید که خود شماها باعث شکل گیری فتنه و فتنه گری شدید که شکل گیری آن به زمان کاندیدای اصلح تون آقای احمدی نزاد بود که بقول دکتر مطهری یک سر فتنه شخص احمدی نزاد بود پس لازم است کاسه داغ تر از آش نشین و برای مردم فهیم استان و علی الخصوص بویراحمد و دنا تصمیم گیری نکنید و ....
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار محترم بویراحمد
در جواب سی سخت
Iran, Islamic Republic of
آذر منصوری عضو شورای مشاوران خاتمی و عضو شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی است که در شهریور ۱۳۸۸ دستگیر شد و در اسفند همان سال حکم ۳ سال زندان از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب دریافت کرد به گفتهٔ وکیل وی، محمد رضا فقیهی، اتهام‌های او «اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات»، «تبلیغ علیه نظام»، «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی» عنوان شد که به خاطر آن حکم ۳ سال زندان از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب دریافت کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فرماندار چوب این بی تدبیری را خواهد خورد
ککی نظری
Iran, Islamic Republic of
خدا نخو و استانداری که یه مهره سوخته سیاسی مثل نظری نه نهایه فرماندار
عنایی
Iran, Islamic Republic of
آقای حجتی دیر خبر شدی
کاسبی فتنه تمام شده وحتی آمران وصحنه گردانان آن هم از این لفظ تهوع آور وبی مسمی هم خسته شده اند وبودجه شان هم تمام شده که بخواهند مزد بپر ازند به فکر دیگری باش وسناریوی دیگری رابنویس وکارگردانی کن که دراینجا به کاهدان زده ای
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر این فرماندار شجاع و دلیر
صدیقی
Iran, Islamic Republic of
موندم دلیل مخالفت نویسنده و بغض و کینش دربرابر فرماندار چیه؟
سید
Iran, Islamic Republic of
فرماندار دولت همیشگی نیست.فتنه فتنه نکن.شما زیر پرچم ولایتین چرا اجازه سخنرانی دادی.فتنه گر باید در دانشگاه نابود میشدحیف شد.شماهمخ استعفا بده بروووووووووووووووو.ولایت پذیر باش نه فتنه گر که اگرباشی مانند اذر منصوری که جلسه اش لغو شد تورا هم از پستت لغو میکنیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار غیور
تیموری
Iran, Islamic Republic of
یه مشت جیره خوار میخان دکتر رو از پا دربیارن ...زنده باد اصلاحات
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درودبر حجتی
احسان پور
Iran, Islamic Republic of
نظری تا میتونی اینا رو بکوب
علی
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید مقاله نویس از نوشتن همین مطالب فتنه فتنه برای خودش سرمایه کافی جمع اوری کرده و گرنه کیه که ندونه مردم دیگه برای این حرفها تره هم خورد نمکینه
وحید
Iran, Islamic Republic of
از فرماندار شجاع و باصلابت شهرستان بویراحمد که مردانه در مقابل دلواپسان ایستاده کمال تشکر و قدردانی را داریم
اسحق ب
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر سلام و خدا قوت این چه احترامی هست که برای خبرنگاران دارید ولی به جناب حجتی با این ادبیات حرف می زنید .بی احترامی به اقای حجتی بی احترامی به همه همکاران خبرنگار هست.
نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
و شمایید که نه بویی از قانون برده اید و نه از احترام و اکرام..
هیچ چیز و هیچ کس بستر ساز .و اغتشاش نیست جز طیف شما و همفکران شما.
امنیت مردم و دانشگاهیان را هم همفکران و .نماهای دوستان شما هستند که به هم میزنند...
Iran, Islamic Republic of
خدا نخوه از این فرماندار
Iran, Islamic Republic of
فرارو- در حالیکه مراسم سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به واسطه برخورد فیزیکی با این عضو حزب اتحاد ملت نیمه کاره مانده بود وی روز گذشته در دانشگاه اصفهان سخنرانی کرد.

به گزارش فرارو، آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح‌طلب، عصر دیروز در دانشگاه اصفهان برای دانشجویان این دانشگاه سخنرانی کرد. این در حالی است که روز یکشنبه وی برای افتتاح دفتر انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد واحد یاسوج در این دانشگاه حضور پیدا کرده و قرار بود ضمن افتتاح این دفتر در جمع دانشجویان سخنرانی کند که با برخورد فیزیکی برخی از حاضران مراسم نیمه کاره رها شد.
http://fararu.com/fa/news/254399/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B5%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86
Iran, Islamic Republic of
فرماندار علنا نیروی هاشمیه
علی
Iran, Islamic Republic of
ما شا الله عده ای خوب بلد هستند نون را چه جوری به نرخ روز بخورند
۸سال رییس جمهور فقط رییس جمهور اقلیت بود ۸سال فرماندار استاندار بخش دار و.....فقط روسای اقلیت بودند حالا اگه ی ۸سال فرماندار فقط فرماندار اکثریت باشد شمار سننه
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا ما طایفه گودسرابی با داشتن فردی مثل حضرتعالی از حضور مردم بویر احمد عذر خواهی مکنیم ننگی تو
علی
Iran, Islamic Republic of
مایه ننگ
م ب
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب حجتی معلومه که شما آب سرحد رو میخورین وپ.... بر افتو رو میکنین ، کبنا شما هم دارین از چارچوب مطبوعاتی بودن بیرون میرین شما با قلم بعضی که تندرو و افراطی هستن دارین فتنه درست میکنین فتنه ای خیلی بزرگ تر از چیزی که شما فتنه میگین
م ب
Iran, Islamic Republic of
الان کاملا معلومه که دارین از کجا میسوزین ،
مدرس
Iran, Islamic Republic of
اقای حجتی احتمالا با این متن بی محتوا دنبال منفعتی هستند خدا کند حداقل ضررنکنی .به اعتقاد من فرهنگ فقط به سواد نیست تاحدودی به اصالت هم برمیگردد که نشان دادید فاقدان هستید ذهن مردم را لطفا با متن بی سروته خراب نکنید
Iran, Islamic Republic of
افرین بر اقای حجتی الحق والانصاف که جنابعالی بر همه مسایل اشراف کامل داری.بهت افتخار میکنیم .اتفاقا خیلی معروفی درود بر شما .
دوستدار اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
زنده باد فرماندار- مرگ بر شعبان بی مخ ها
خشمت نیا
Iran, Islamic Republic of
که رابو ایچو
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
بوجود امدن فتنه برای ازادی بی بندباری بوده نمونه بارزش درهمین استان بود بروید ببینید چه کسانی بودنداصلاهیچگرابودندچون خمیرمایه نداشتند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1