تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۱۳۹۸۲۵

«هدایت‌خواه» و «زارعی» و آن روی سکه «دهراب‌پور»

۱۳۱
۰
کبنا ؛علی‌اکبر پاک*
در حالی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۷ اسفند ۹۴ در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد که هر روز چهره‌های جدیدی برای حضور در این انتخابات اعلام کاندیداتوری می‌کند. در استان کهگیلویه وبویراحمد دو شهرستان بویراحمد و دنا در انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است.
در گذشته نماینده بویراحمد و دنا بودن بسیار آسان بود به گونه که «سیدباقر موسوی جهان‌آباد» با پیگری‌هایی که داشت و همکاری خوب دولت وقت با وی و با دادن امکانات حداقلی به روستاها توانست نام نیکی را در تاریخ «بویراحمد» برای خود به ثبت رساند و همواره مردم به نیکی از وی یاد کنند.hdait
«ستار هدایت‌خواه» دیگر نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی باز هم از امتیاز همراهی دولت برخوردار بود و این امتیاز وی بالاتر از «سید باقر» برای جذب آراء بود زیرا «ستار هدایت‌خواه» یکی از لیدرهای سیاسی وی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد تا دیگر دوش به دوش این نماینده در تلاش باشد تا بار دیگر صندلی بهارستان مجلس را نصیب جریان سیاسی خودشان کنند ولی بخت با «هدایت‌خواه» همراه نبود و در حرکتی با حکم وزیر کشور «قوام نوذری» سکان استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بدست گرفت و در بدو استانداری خود آرایش و آنالیز انتخاباتی «هدایت‌خواه» را به هم زد و نیروی جریان سیاسی این نماینده مجلس را در کمترین زمان عزل کرد و این باعث شد تا طیف مرسوم به «هدایت‌خواه» در انتخابات اسفند ۹۰ که یکی از سندهای افتخار برای بویراحمد و دنا با حضور حداکثری بود، شکست بخورد.
در زمان «هدایت‌خواه» درآمد کشور بسیار خوب، با توجه به اینکه احمدی نژاد رئیس جمهور آن زمان کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد رأی اول انتخابات ریاست جمهوری را به خود اختصاص داد بود، نگاه ویژه‌ای در خدمات‌رسانی به این دیار محروم ولی زرخیز داشت و این فرصت خوبی برای نماینده این دوشهرستان بود تا با جذب اعتبارات زیاد کارهایی بزرگی را شروع کند ولی نماینده وقت بجای توجه به این فرصت طلایی حضور در جریانات سیاسی کشور را به خدمات دهی به بویراحمد و دنا ترجیح داد و به نیروهای خود در استان کهگیلویه و بویراحمد اعتماد کرد و بخیال اینکه وی در کشور بدرخشد در عرصه سیاسی و استاندارش که لیدر سیاسی‌اش هم بود اینجا برای مردم کار کند و کارنامه قوی برای «هدایت خواه» دست و پا کند بیشتر وقت خود را در تهران سپری کرد و سرانجام با آمدن استانداران غیربومی و ناکارمد برای جریان سیاسی مرسوم به «هدایت خواه» زمینه شکست این جریان در بویراحمد و دنا فراهم شد و مردم که دنبال خدمات‌دهی، ایجاد اشتغال، توجه بیشتر که با سرکشی به مناطق میسر میشود بودند و این امر کم تر اتفاق افتاد و سرانجام مردم در اسفند ۹۰ با انتخاب «غلام محمد زارعی» با آرای بالا جواب برخی کم‌کار‌ی‌ها را به طیف مرسوم به این جریان سیاسی دادند.
اما بعد از ۱۴ اسفند ۹۰ قرعه فال بنام «غلام محمد زارعی» افتاد کسی که با شعار «اعتدال» وارد صحنه انتخابات شد و توانست بعد از مدت‌ها دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب را با هم همدل کند و جریان جدیدی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا حتی در کشور ایجاد کند آن هم جریان «اعتدال» در این جریان سیاسی که آرای  ۸۰ هزار نفری مردم به پیروزی رسیده بود این بار سطح توقعات مردم فرق می‌کرد در همان روزهای اول که «زارعی» به عنوان منتخب مردم برای قدردانی از حضور مردم در انتخابات و بررسی مشکلات حوزه انتخابیه‌اش به روستاها سفر می‌کرد دیگری خبری از توقعات زمان «سیدباقر»ی یا زمان «هدایت‌خواه» نبود شاید در زمان این نماینده بویراحمد ودنا مردم توقع توجه بیشتر یا حداقل جادهای میخواستند برای عبور و مرور، ولی در زمان «زارعی» مردم دیگر اینترنت پرسرعت برای روستا، آنتن دهی موبایل، نصب آنتن‎های شبکه‌های دیجتالی، روشنایی معابر گازکشی، جاده‌های چهار خطه و بیشتر اشتغال را می‌خواستند.
نماینده فعلی بویراحمد و دنا در بدترین شرایط این مسئولیت را پذیرفت در زمان نمایندگی«زارعی» کشور در بدترین شرایط اقتصادی به سر می‌برد، تحریم ظالمانه بر علیه کشور، تعطیلی کارگاه‌های اقتصادی، تورم... و سطح توقعات بالای مردم همه اینها موجب شد تا این نماینده مجلس عزم خود را جزم کند برای یه دوره نمایندگی سخت و بی‌سابقه در طول تاریخ بویراحمد و دنا شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند «زارعی» از عهده این کار بر نمی‌آید ولی گذر زمان و رویکرد عمرانی بودن «زارعی» و عدم سیاسی کاری وی در پیگیری مشکلات بویراحمد و دنا سبب شد تا در همین وضعیت بد اقتصادی کارهای بزرگی در بویراحمد و دنا بزرگ شود که مهمترین آن شروع به کار راه آهن یاسوج اقلید بود که شاید یک آرزو برای مردم این دیار بود و این پروژه که هم اکنون ۳۵ درصد رشد دارد نشان از پیگیری سرسخت «زارعی» برای عمران و آبادانی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا دارد.
نماینده بویراحمد و دنا در این شرایط بداقتصادی گام بزرگی دیگری در همان روزهای اول قبولی اش شروع کرد که امروز امتیاز بزرگ برایش محسوب میشود آن هم این بود که هرگز مردم را فراموش نکرد و تمام وقت‌های تعطیل خود را در روستاها به دنبال پیگیری مشکلات مردم بود شاید بیش از ۶۰۰ پرواز «زارعی» از تهران به یاسوج گواه حرف من باشد.
«زارعی» با تامل خوبی که با دولت ایجاد کرد هم خدمات خوبی به دل روستاها برد و لیدرهای سیاسی خود در روستاها توانستند بخوبی از عملکرد وی در خدمات رسانی در بین مردم دفاع کند و لی نماینده بویراحمد و دنا در بین نقاط ضعفی  هم داشت که نارضایتی برخی مردم ولیدرهایش را به همراه داشت آن هم برخی انتصابات وی بود گرچه «زارعی» دست به جراحی سیاسی زد، ولی برخی دیگر از انتصابات وی که بزودی عملکردآنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد هنوز هم نیاز به جراحی تغییردارند که شاید اگر پیروزی با نماینده فعلی در دور بعد همراه بود این بار اولویت تغییر برخی انتصابات ناکارآمد خواهد بود.
ولی در مجموع بخواهیم نتیجه‌گیری کنیم «زارعی» با وجود اینکه دست تنها بود ولی کار های بزرگی را انجام داد و هم اکنون رضایت مندی خوبی را دربین مردم حوزه انتخابیش دارد.
ولی هدف از نوشتن این مطلب توسط نگارنده صحبت با یکی از چهرهایی است که نقش بسزایی در پیروزی زارعی داشت و امروز علیرغم کارنامه خوب نماینده بویراحمد ودنا در مجلس بجای اینکه باوی همراه شود و کمر همت برای خدمت بی منت  دیگر به مردم بویراحمد و دنا ارایه دهد. متاسفانه با مشاورهای غلطی به وی داده شده چند روزی که فضای رسانه‌های به اعلام حضورش در انتخابات جلب کرده است.
صحبت ما با حاج «محمدرحیم دهرابپور» است یکی از بزرگان اصولگرای جریان اعتدال گرای «زارعی» است.
شاید انتصابات «زارعی» نشان دهد که وی تامل خوبی با محمد رحیم دهرابپور داشته است ولی گزینه‌های معرفی شده توسط دهرابپور نتوانست برای جریان زارعی موفق باشد و کاری که زارعی کرد نه برای خودش بلکه برای مردم بسیار مهم بود شاید «زارعی» گزینه‌هایی را که دست به تغییرشان زد از لحاظ شخصیتی بسیار قبول داشت و دارد ولی «زارعی» برای مردم تصمیم میگرفت و ترجیج دادکه این انتصابات برای خدمت دهی مردم قوی نیستند.
«زارعی» جز تنها نماینده هایی است که مردم از هر چیزی برایش مهم تر باشد به گونه ای که از ۲۴ساعت وقت خود را ۱۸ساعتش در بین مردم است و یا در تماس تلفنی با مردم است.
بنابراین زارعی در خدمت رسانی به مردم، در توجه به مردم، سرکشی به مناطق و پیگری مشکلات مردم، عمران آبادانی در روستاها، کلنگ‎زنی بزرگترین پروژها در بویراحمد ودنا هیچ چیزی برای مردم کم نگذاشته است.
و این موفقیت نه برای شخص نماینده، بلکه برای مردم بویراحمد و دنا است به ایشان اعتماد کردند و انتخابش کردند بعد برای لیدرهای جریان سیاسی اش است.
حال باید حاج «دهرابپور» پشت تریبون برود و خسته نباشی این ثمره جریان سیاسی اش بگویید و از عملکرداش دفاع کند و طرفداران حاج «دهرابپور »چیزی جز این از وی انتظار ندارد نه اینکه با مشاوره‌های غلطی که وی دادند تا تنش ایجاد کنند اول در ایل بزرگشان و بعد در جریان سیاسی شان اعلام حضور کند.
حاج «دهرابپور» به خوبی می‌داند که جریان رقیب «زارعی» به دنبال تنش در اردوگاه اعتداگرایشان است پس باید هوشیار باشد و با اعلام نظرهای احساسی خدای نکرده تصمیم اشتباهی نگیرد که فرا دیگر برای پشیمانی دیر باشد.
جناب حاج «دهرابپور» امروز مردم بویراحمد و دنا از شما انتظار دارند که با دیگر حمایت خود را نماینده بویراحمد و دنا دریغ نکند زیرا خود شما به خوبی میدانی با شرایط رضایت مندی که هم اکنون «زارعی» در بین مردم و دولت دارد و موفقعیت‌های در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار حضورش در مجلس رقابت با وی بسیار سخت و توقعات مردم بسیار باالا زیرا «زارعی» چنان در بین مردم بوده که کار دهیاران را هم پیگیری کرده و این توقع مردم را چنان بالا برده که هیچ کس نمی‌تواند به این همه توقعات مثل وی پاسخ دهد.
من به عنوان عضو کوچک و یک جوان که همیشه شما را به عنوان یک شخصیت بزرگ قبول داشته‌ام و دارم پیشنهاد می‌دهم که با طناب پوسیده و مشاوره‌های غلط به چاه نروبد و زیرا احساس می‌شود عده‌ای در سبب هستند از صداقت حضرتعالی سوء استفاده کنند و برای تخریب نماینده بویراحمد و دنا نه برای حمایت از شما امروز به طرفدار یاز شما برخیزند و فردا هم در اوج انتخابات پشت شمارا خالی کند به هدف خود برسند.
البته با شناختی که از شما سراغ دارم و همیشه منافع مردم و جریان سیاسی خود را بر منافع شخصی ترجیح دادی این بار هم مثل قبل با هوشیاری کامل تصمیم خواهید گرفت.
در پایان از شما در خواست داریم تا داریت تفکر بیشتر به مسائل سیاسی پیرامون خود تصمیات خوبی اتخاذ کنی تا شاهد محبوبیت هر چه بیشتر شما در استان کهگیلویه و بویراحمد و این دو شهرستان باشیم نه خدای نکرده موجبات تضعیف خود را با کمپین تخریبی که برای شما و هم ایلی‌تان غلام محمد زارعی رقیبان زده‌اند را فراهم کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناله
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعی
نعیم
Iran, Islamic Republic of
قیمت این ..........چقدربود؟
نيكنام
Iran, Islamic Republic of
اگه شما ازش تعریف نکنی پس کی ازش تعریف کنه،یکطرفه به قاضی رفتن و چه چه و به به کردن دردی از مشکلات این مردم دوا نمیکند!!!مشکل زارعی قولهای بی حساب و کتاب و عدم پایبندی به وعده هاشه،مشکل ایشان چینش ضعیف مدیرانشه،مشکل ایشان عدم حضور موثر در مجلسه،مشکل ایشان،عدم تسلط به شرایط منطقه است،مشکل ایشان وا دادن قافیه به دیگر نمایندگان استانه،مشکل ایشان وعده بی عمله و..........................
محمد
Iran, Islamic Republic of
علی اکبر جان
حالت سر جای خودشه،سرت به جایی نخورده?
چنار برم
Iran, Islamic Republic of
زارعی یگانه مرد وعده های بی عمل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج زارعی احسنت آقای پاک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعامایع افتخارمای آقای پاک به داشتنت افتخارمی کنیم
مهندس
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه که مردم میگن عملکرد زارعی ضعیف بودی اما خبرنگار اختصاصیش نمیخواد قبول بکنه
سلام
Iran, Islamic Republic of
خودتو واسه نماینده شیرین نکن. عمر نمایندگی زارعی شش ماه دیگه تموم میشه. خودتو وقف کسی کن که ارزششو داشته باشه.
تحلیل گر سیاسی واقع بین
Iran, Islamic Republic of
البته باید کمی تاسف خورد که هنوزنمی دانید که اصول گرایان دو طیف شده اند معتدلین (رهروان ولایت)و جبهه پایداری و در استان ما هم این دو طرز تفکر وجود دارد نمونه عینی آن طرفداران جلیلی یک طرف (پایداری ها)وطرفداران ولایتی و رضایی و قالیباف و حتی تعدادی از طرفداران روحانی طرف دیگر(معتدلین یا رهروان ولایت) که می توان یکی از نیروهای شاخص به نام آقای خلقی پور را نام برد که رییس ستاد قالیباف بود و خرامین در ستاد ولایتی و ... بنابراین آقای زارعی نماینده فعلی بویراحمد در میان اصولگرایان معتدل از جایگاه بالایی برخوردار است و در ضمن در آینده ای نزدیک از طرف رهروان ولایت و گروه لاریجانی و باهنر و ابوترابی فرد و دیگر معتدلین اصولگرا معرفی خواهد شد و همچنین خدمات عمرانی خوبی در بویراحمد به خصوص در روستاها انام داده است بنابراین از شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات برخوردار است و اگر سید باقر نیاید شانس اول پیروزی را دارد
نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
قسمتی از افاضات ادیبانه آقای پاک: ۱- زیرا احساس می‌ شود عده‌ ای در سبب هستند از صداقت حضرتعالی سوء استفاده کنند.

۲-از شما در خواست داریم تا داریت تفکر بیشتر به مسائل سیاسی پیرامون خود تصمیات خوبی اتخاذ کنید.
۳-لیدرهای سیاسی خود در روستاها توانستند بخوبی از عملکرد وی در خدمات رسانی در بین مردم دفاع کند.
۴-گام بزرگی دیگری در همان روزهای اول قبولی اش شروع کرد که امروز امتیاز بزرگ برایش محسوب میشود
۵-ولی زارعی برای مردم تصمیم میگرفت و ترجیج دادکه این انتصابات برای خدمت دهی مردم قوی نیستند.
حضرت عباسی مگه گله ازت می کنن که مطلب می نویسی عرض خود می بری و زحمت ما می داری.
اصلا خودت هم فهمیدی که چی گفتی دو پایی پریدی وسط میدون که چی فک می کنی این مقاله تو چند رای حاج زارع رو زیاد می کنه . هیچ بخدا زحمات حاج زارع رو بر باد ندید با این مطالب نه معلوم چطوری
Iran, Islamic Republic of
باسلام مردم بویراحمد ودنا اگر حق مرکز استان رو میخوان به کسی باید رای بدن که توانایی گرفتن حق رو از بالا داشته باشه من لر نیستم ولی چند ساله ینجا زندگی میکنم به نظر من دکتر نیکبخت با صداقت و شجاع بهترین گزینه است
بویراخمد
Iran, Islamic Republic of
راه آهن ۳۵ % پیشرفت داشته ؟؟؟؟؟؟؟؟بشخصه فکر میکنم دروغ آماری بسیار کار زشت و ناپسندی . بودجه اختضاصی به راه آهن تنا هفت هزارم بودجه مورد نیاز این طرح ملی .با هفت هزارم ۳۵ % پیشرفت ؟؟؟؟؟با این وجود با دو درصد کل بودجه مورد نیاز راه آهن تمام خواهد شد!!!
طرفدار قبلی
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای پاک لطفا" کمی واقع بینانه تر بنویسید مردم که مسخره افکار واوهام شمانیستند .....
ملا رسول
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر علی و دورد بر امیر کبیر انشالله ٧ اسفند همه چی مشخص خواهد شد ،، یا زهرا
داور
Iran, Islamic Republic of
جناب پاک چند از محمدرضا زارع گرفته ای و این گزارش عامیانه رو نوشتی .
حاج دهراب پور ادمی نیست که بی گدار به اب بزنه احتیاجی هم به نصایح شما نیست .
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
محمد رحیم دهراب پور پشت سر هر کس وایسه موفقیتش بالای ۸۰ درصده
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس قلابی مردم کی گفتن که عملکرد ضعیفه !!؟؟ امثال تو که مردم نیستید
Iran, Islamic Republic of
من از نزدیک دیدم دهرابپور از صداقت بالایی برخوردار هست
1
Iran, Islamic Republic of
جناب پاک زارع به زور چپوندت توی میراث باید هم خودشیرینی کنی....
مشاور
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا/باسلام خدمت همه خوانندگان عزیز به خصوص نگارنده دلسوز این مطلب. ۱_جناب آقای پاک شما فرموده ای که زارع گام های بزرگی را برداشته بجز راه آهنی که از زمان سید باقر موسوی تا الان تمام نماینده ها دارند قولشو میدنو قطعا به نماینده های دیگه هم میرسه کدام کار انجام شده داریم.یک مورد کار انجام گرفته و تمام شده را برای اینکه حرفتان دروغ در نیاید مثال بزنید؟؟؟؟؟ ۲_فرموده ای که زارعی از هدایت خواه مردم دارتر است صحیح می پذیرم ولی اگر شرط انصاف را رعایت کنیم آیا در زمان هدایت خواه مردم بویراحمد عزت و بزرگی بیشتری نداشتند یا همان زمان سید باقر؟؟؟حتما شنیده ای که چند مدت پیش چندتن از دولتمردان با پرواز مستقیم به گچساران رفته بودند و استاندار و نمایندگان در گچساران به پیشواز آنها رفته بودند؟؟؟ ۳_فرموده ای زارع مدیران معتدل خودش را بکار گرفته.اما حقیقت این است که زارع تمام ادارات قدر مثل آموزش وپرورش یا جهاد کشاورزی را باج داده تا بتواند اداره پست و برق و میراث فرهنگی را که حتی یک صدم آن ادارات تاثیر ندارند را بدست بیاورد و حتی مدیری را که خودش باید تایین کند وابستگان دیگران است فکر می کنی باامدن سید باقر و عبور ایشان از فیلتر شورای نگهبان آقای باقری یا نظری فرماندار یا حتی دور وبری هایش امثال آقایان جوکار و نجفی و اکثر طایفه تیرتاجی با ایشان می مانند؟؟؟؟ ۴_فرموده ای حاج دهراب پور تنهایش گذاشت.تاحالا فکر کرده ای شاید تکروی ها و عدم مشورت و خودخواهی های آقای زارع حاج دهراب پور را تنها گذاشت ،در صورتی که ایشان از همه چیزش گذشت هدایت خواه را که دست پرورده خودش بود به زمین زد، زارع در ستاد احمدی نژاد معاون حاج دهراب پور بود، هویت سیاسی برایش مهیا کرد، رشدش داد تا مرحمی بر آلام زخم های مردم مظلوم بویر احمد باشد ولی انگار به مجلس رفته بود تا ضرر کرد چند دوره حضورش را جبران کند و نزدیکانش را تطمیع کند. ۵_فرموده ای که مشاوره های اشتباه به حاج دهراب پور داده می شود خودت قاضی بیا بررسی کن که مجموعه فکری و مشاوره ای حاج دهراب پور که ۱۴الی ۱۵نفر هستند چه کسانی با چه سوابق سیاسی و اجتماعی هستند آن وقت مجموعه دوروبر زارع را ببین چه کسانی اند چه گذشته ای دارند و حال چه کارهایی انجام می دهند عزیزم حاج دهراب پور احساسی نیست بنابه اقتضائات زمان تصمیمات صحیحی گرفتند بررسی شود که باتوجه به شرایط روز جامعه در هر زمان وجود حاج مسعود و هدایت خواه و زارع درخور شرایط و به جای خود صحیح بوده اند نمی خواهم زیاد مسئله را بشکافم...چون به صلاح نظام و مردم نیست که همه مسائل بیرون بیاید اما بجایش بعضی حرف ها لازم است... ۶_حرکت حاج دهراب پور نه برعلیه کسی است و نه برای تقویت کسی دیگر است ونه این جایگاه را حق خود میداند بلکه باتوجه به تکلیفی است که برگردنش نهاده شده ودر خواست هایی است که علاوه بر مردم....برگردن او نهاده اند وگرنه ایشان نه مثل دیگران به فکر پرکردن جیب خودو وابستگانش است و نه می خواهد مشهور شود و نه تشنه قدرت است چرا که در خلال سالیان دراز این تفکرش را به اثبات رسانده در ضمن رعایت بفرمائید تا لازم نشود این گونه به صراحت صحبت شود طرفدار هرکس که هستی باش گاهی اوقات تیری در تاریکی می اندازید و برعلیه فرد مورد وثوقتان است و در آخر توصیه می کنم اول به خودم بعد به شما که این روزها خواهد گذشت اما آنچه خواهد ماند نام نیک،مردانگی و اعمال مورد پسند خداوند است.پس بصیرت شما کمی دچار ضعف شده است با نیت خالص و حرف حق بصیرتتان را تقویت کنید تا مبادا شرمنده خدا امام راحل و شهدا شوید.
مشاور
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز لطفا نظر منو حتما مرقوم بفرما با تشکر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع
پولکی
Iran, Islamic Republic of
خیلی جیره خوار بودنتو آشکارا نشان دادیییییییییییییییی
پولکی
Iran, Islamic Republic of
اون کسی که داره با طناب پوسیده مشاوره های غلط به چاه میره خود زارع هست،حقیقتو بنویس
محکم
Iran, Islamic Republic of
یاران دهراب پور مثل اطرافیان زارع نیستند که فقط برای موقعیتش چند صباحی دورشو گرفتند و اگه موج دهراب پور راه افتاد همشون به سمت ایشان می روند دهراب پور یارانی دارد که از اسفند ۷۴تا الان هنوز روی عقیدشان مثل کوه ایستاده اند.فکر کنم نمی شناسیشون که اینطور نوشتی
یادگاری
Iran, Islamic Republic of
قرآن همون زمان هدایت خواه و دهراب پور سیاست دلچسب تربی زارع همه چینه و تیی مردم برده حتی سیاسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خیلی تحلیلت آبکی و سطحی بود
مارگون
Iran, Islamic Republic of
زنده باد زارعی یاور مردم محروم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای پاک که من فقط الان اسمشونو دیدم به پیروی از محبوبشون حاج زارع هردوباهم سرشونو کردن زیر برف و خبر از پیرامونشون ندارن که چه خبره
خنده
Iran, Islamic Republic of
واقعا اسم راه آهن بویراحمد خنده داره...خخخخخخخخ
جلیل
Iran, Islamic Republic of
حضور در بین مردم باعث خوشحالیشونه اما حل مشکلاتشون اصل کار نمایندس.کسب مقبولیت مردمی حجت نیست اما لاجرم برای خدمت باید این کارو کرد فکر کنم همین حضور بی مورد زارع در منطقه باعث عقب افتادگی منطقه شده
عارف
Iran, Islamic Republic of
ارتباط زیاد با مردم دو رویکرد داره یکی عوام .و دیگری علاقه به مردم،زارع درگیر هردوتاش شده
اعشار
Iran, Islamic Republic of
چرا چشم بسته حرف می زنی زارع کدوم کار بزرگو به تنهایی انجام داد؟؟؟؟؟؟؟؟فقط مردم بویراحمدو زیر رادیکال برد و جذرشونو گرفت و رو به صفر برد بد بختشون کرد
Iran, Islamic Republic of
خدایا سیاسی بودن دهراب پور کجا و زارع کجا
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
حیف حاج دهراب پور که این روزا همه با زارع مقایسش می کنن.ابهت اسم این بزرگمرد بویراحمدی با کل جایگاه نمایندگی زارع الان داره برابری میکنه
Iran, Islamic Republic of
من و بستگانم به خاطر دهرابپور به زارع رای دادیم حالا هم میخوایم به خودش رای بدیم
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
همین دهراب پور کم مانده که تو هم بهش توصیه کنی
باقرپور
Iran, Islamic Republic of
صحبتی که توش صداقت نباشه به دل آدم نمی شینه
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود بر جناب دهراب پور مرد صادق و سالم سیاست استان
Iran, Islamic Republic of
جالبه که برای آقای دهراب پور هم دارند تعیین تکلیف میکنن
Iran, Islamic Republic of
دیگه این انتظار از آقای دهراب پور نداریم از آقای زارع حمایت کنه
Iran, Islamic Republic of
بابا زارع دیگه رای بیار نیست آقای دهراب پور هم خودش رو خرابش نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من جناب دهراب پور یا خودش ویا برادرش دکتر کیان دهراب پور بیاد شانسشون از زارع خیلی خیلی بیشتر هست
Iran, Islamic Republic of
زارع تا ابد مدیون دهرابپور هستش
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
باور کنید زارع با بی تحربگی و بی مشورتی مهمترین پایگاه سیاسی خود را از دست داد جناب دهراب پور سالها مبارزه کرد تا زارع توش در بیاد حالا هم براحتی زارع اون را از دست داد
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع هم باور کرده از هنر و سیاست خودش قبول شده موفقیت ایشون مدیون شورای نگهبان و افرادی مثل حاج دهراب پور بوده است.
Iran, Islamic Republic of
زمانی که حاج دهرابپور کار سیاسی میکرد بعضی ها هنوز با الفبای سیاست آشنا نبودن
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان بعد از هدایخواه بهتر از دهراب پور ندارند و ...
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم دهراب پور
دنا
Iran, Islamic Republic of
یکصدا و همه با هم ؛ فقط دکترنیکبخت . چهره فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی با سابقه چندین ساله مدیریت بر دانشگاه علوم پزشکی استانهای کهگیلویه و بویراحمد ، کرمانشاه و کاشان
تیمور
Iran, Islamic Republic of
برو بابا تو هم با این نماینده!
چهار سال پیش که سکاندار مجلس شد، از اون موقع تا حالا یاسوج چه فرقی کرده است؟
۱- بیمارستان تکمیل شده؟
۲- جاده ها درست شده؟
۳- پل اتصالی دوم عدل به مازه خریه تکمیل شد؟
۵- سیاست بویراحمد در کنار باقی شهرستان های خوب جلو رفت؟
۶- توی مسائل منطقه ای اظهار نظری داشتند؟
۷- اشتغال زایی کردند؟
۸- کارخونه زد؟
۹- طرح ابتکاری آوردن؟
۱۰- از روستاییان بی چیز حمایت کردن؟
۱۱- از فرار بودجه ها جلوگیری کردند؟
۱۲- از محصولات استان توریستی و چهار فصل حمایت کرد که خراب نشن؟
۱۳- گامی در جهت صادرات میوه های باغات این مرز و بوم بر داشت؟
۱۴- تولید علم رو در دانشگاه ها تسریع داد؟
۱۵- پیوند علم و عمل داد؟
۱۶- مراکز صنعتی اقتصاد مقاومتی ایجاد کرد؟
۱۷- صنعت استفاده از غنی ترین مواد معدنی شهرستان را ایجاد کرد؟
۱۸- سد برای سود خود این شهرستان زد؟
۱۹ ....
بله حتماً!!!!!!!!!!!!!! جمله روز انتخاباتش یادم نمی ره که گفتن:نصر من الله وفتح القریب. بله پیروزی اما به چه قیمتی؟؟؟؟؟؟
نگین
Iran, Islamic Republic of
به نظر من زارع باید بره کنار و از حاج دهراب پور حمایت کنه چون وضع خوبی از لحاظ رای نداره
چابک
Iran, Islamic Republic of
سیاست زارع فقط برای خودش خوبه هیچ خیری از ناحیه این آقا متوجه مردم نشد فقط باعث استفاده بردن نزدیکان و مشاورانش شد.اصلا نا سپاسی است که با آقای دهراب پور مورد مقایسه قرار گیرند ایشان مرد آزموده ای است.
ارزشی
Iran, Islamic Republic of
این متن از روی غرض ورزی است نسبت به بزرگ مردان اصولگرا
نگین
Iran, Islamic Republic of
آقای پاک شما که مشاور رسانه ای آقای زارع هستید آیا واقعیت رای نیاوردن ایشون رو به شخص وی انتقال داده ای
Iran, Islamic Republic of
والا من نمیدونم حاج زارع به چه امیدی میخواد وارد این انتخابات بشه؟؟؟؟؟!!!!!!
امید
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مرد عمل و پشتکار..........
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج دهراب پور مرد میدان است زنده باد
Iran, Islamic Republic of
جناب پاک مشاور رسانه ای اقای زارعی چند ماه پیش که به شما گفتم حاج دهرابپور میخواد وارد صحنه بشه یادته چه تهمتها و حرفهایی پشت سر حاج دهرابپور میزدی و اذعان داشتی که اتفاقا نبود دهرابپور بهتره وجود ایشان همچو دوره قبل فقط باعث ریزش اراء بود و...حال چه شده که اینگونه به لرزه درامده اید و پشت سر هم از نماینده گرفته تا...فقط برا حاج دهرابپور لنگ کشی میکنید...مطمئن باشید حاج دهرابپور تا اخرین لحظه در صحنه حضور خواهد داشت به فکر اب باشید که...
محسن
Iran, Islamic Republic of
علی اکبر مه حالت نخشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگه حاج زارع جریان اعتدال را توی کشور بوجود آورد پس چرا به دولت اعتدال دکترروحانی رأی نداد؟ چرا به دکترولایتی رأی داد؟
پرابد ۳۴ میلیونی
Iran, Islamic Republic of
پاک عزیز بسیار متشکر که اسباب خنده و خوشیمونو فراهم کردی
عزیزم تاجگردون الان نگهبانلم خشو نیرویلش انتخاب ایکنن
حیف حاج محمدرحیم وارد عرصه مخرب انتخاباتی وابو. امیدوارم د ای اشتبانه نکنه. زارع هنی هم نونه کار نماینده چنه.
خدایی اسم کیان دهرابپور ایاریت که چه؟ اصلا قابل مقایسه با شخص حاج محمدرحیم نیسه.
اما باز ما امیدواریم سیدباقر تایید وابو که نیازی و حضور دهرابپور نبو.
پاک جون نمایندت د من تربه وش نیکنه.
ستاره بچینی. وام خودرو بگیری. اسفالت کنی. فدات
بچاپ کبنای عزیز.
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور برادر شهید عین الله دهراب پور شهید شاخص دانشجویی کشور شایستگی مراتب بیش از این را دارد
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور با حاج زارع قابل مقایسه نیست حاج دهراب پور خیلی پیسرو تر و پای کار تر بود و زندگی خود و خانواده اش را فدای این انقلاب کرد
حق
Iran, Islamic Republic of
کو سیل بنکو گروهک تخریبچی بهرامی ک هر ٣ دقیقه ای ی کامنت اینن. خدایی ۴ ساله خسته نوابییته. خوم ک دونم ی گروهی هسیت و ایشینیت بی هم کامنت اینیت زیر خبرل . قبلا اسم بهرامی ایاوردید ده الان نه. کبنا مدیونی اگه پخشش نکنی
Iran, Islamic Republic of
یه واقعیته دیگه زارع رای نمیاره مثل اینکه بگیم هفته هفت روزه
Iran, Islamic Republic of
پس بگید چرا آقای پاک از زارع دفاع میکنه رفته میراث فرهنگی سر کار
...
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر ببینید که حاج دهرابپور داره حاج زارع رو کنار میگذاره آخه قول الکی زیادی به من داد
مارگون
Iran, Islamic Republic of
آقای پاک اگه منظورت نیروهای حاج دهرابپور آقایان دکتر یاری پور فرماندار و آقای شریعتی مدیر سابق آموزش و پرورش هست من به پاک بودن و سلامت حاج دهرابپور بیشتر پی بردم
اسی مرام
Iran, Islamic Republic of
اقای دهراب پور فامیلهای خودش حتی برا شورای شهر یاسوج رای ندادن ولی حالا اظهار نظر میکند اقای زارع اگه کارت شارژنبود هرگز صندلی بهارستان نمینشست متاسفانه اقای زارع حتی بلد نیست سخنرانی روی متن اماده بخواند .اقای هدایت خواه کل هنرش این بود فقط درس قران میداد و همش تو مساجد احکام میگفت درصورتی این وضیفه اخوندها هستند نه یه نماینده گندی که اقای هدایت خواه زده یاد مردم نرفته دوتا استاندارد اورد که حتی بلند نبودند حرف بزنند فقط چون برادر وزیر داشتند .و تپه زیبای زیر تل را به راحتی تخریب کرد .تاریخ استا نشون داده هیچ نماینده ای روی حرف خود نمانده شماهایی از زارع حمایت میکنید کامنت میزنید مشخصه با شارژ اومدید . اقای زارع حتی نتوانست یه مدیر انتخاب کنه متاسفانه گزینه اموزش پرورش اقای زارع اقای روشنفکر بود که الان زده به سرش برا مجلس ثبت نام کنه بدبختی ما همینه کسی که تو گزینش اموزش پرورش برا ریاست رد شد میخواد برا مجلس ثبت نام کنه .چقدر استان ما بدبخت هستند حق این مردم است چون همیشه حرف اول را میزنند در رای دادن
احسان گلی
Iran, Islamic Republic of
اقای دهراب پور فامیلهای خودش حتی برا شورای شهر یاسوج رای ندادن ولی حالا اظهار نظر میکند اقای زارع اگه کارت شارژنبود هرگز صندلی بهارستان نمینشست متاسفانه اقای زارع حتی بلد نیست سخنرانی روی متن اماده بخواند .اقای هدایت خواه کل هنرش این بود فقط درس قران میداد و همش تو مساجد احکام میگفت درصورتی این وضیفه اخوندها هستند نه یه نماینده گندی که اقای هدایت خواه زده یاد مردم نرفته دوتا استاندارد اورد که حتی بلند نبودند حرف بزنند فقط چون برادر وزیر داشتند .و تپه زیبای زیر تل را به راحتی تخریب کرد .تاریخ استا نشون داده هیچ نماینده ای روی حرف خود نمانده شماهایی از زارع حمایت میکنید کامنت میزنید مشخصه با شارژ اومدید . اقای زارع حتی نتوانست یه مدیر انتخاب کنه متاسفانه گزینه اموزش پرورش اقای زارع اقای روشنفکر بود که الان زده به سرش برا مجلس ثبت نام کنه بدبختی ما همینه کسی که تو گزینش اموزش پرورش برا ریاست رد شد میخواد برا مجلس ثبت نام کنه .چقدر استان ما بدبخت هستند حق این مردم است چون همیشه حرف اول را میزنند در رای دادن
نکته جالب
Iran, Islamic Republic of
نکته ای که تو این نظرات رسانه ای در همه خبرها برام جالبه اینه که یه عده ای هیچی برا گفتن ندارن فقط میگن درود بر زارعی،درود بر امیر کبیر.واقعا جالبه عزیزانم با حلوا حلوا گفتن دهان ملت شیرین نمیشه
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه زارع نباید با دهرابپور مقایسه وابو کرو دهرابپور مثل یه شیره
دهنو رستم
Iran, Islamic Republic of
اگه دهرابپور با زارع نباشد ما هم دیگه نیستیم
دهنو رستم
Iran, Islamic Republic of
هر جایی حاج دهرابپور گفت ما رای میدیم
آگاه
Iran, Islamic Republic of
اولا که آقای پاک نگارنده گرامی حاج دهراب پور هیچ دخالتی در مورد انتصاب دکتر شریعتی و یاری پور نداشت فقط مثل من و شما شنید که اینها مسئولیت گرفتند.حاضرم قسم جلاله بخورم ثانیا اگر بر فرض محال ایشان نقشی هم در این رابطه داشتند از خیلی از نیروهای دست چندمی که زارع خودش گذاشت یک سروگردن بالاترند.ثالثا مگر میشود شود گفت چون اینها دوستان دهراب پور هستند حتما ایشون نقش داشته پس چرا روشن فکرو نذاشت آموزش وپرورش که دهراب پور معرفیش کرد چرا ارمغان رو نذاشت اداره کار؟؟؟؟ چرا مهندس کریمی رو نذاشت آب فاضلاب؟؟؟؟چرا باقرپورو از استانداری پیشش برداشتند؟؟؟؟تمام اینها نیروهای زبده و حقدار به گردن زارع هستند که دوستان حاج دهراب پور ند.درضمن لیاقت شریعتی خیلی بیشتر از این بنده خدایی است که بجایش گذاشته اند
Iran, Islamic Republic of
جان من حاج دهرابپور
پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع شنیدم چند روز پیش تو منطقه سپیدار تو ی فاتحه خونی موقع صحبت در مورد کارای انجام نگرفتت.ی بنده خدایی....داده و.....خوندت و کل منطقه بر علیهت موضع گرفتند.تو که آدم این کارنیستی راحت بشین تو خونت
Iran, Islamic Republic of
زارع آبر مندانه کنار بره چون نظرمردم درباره ایشان منفیست
Iran, Islamic Republic of
زارع میدونه که چطوری رای آورده
زمان
Iran, Islamic Republic of
جناب پاک به عنوان نویسنده درباری دروغ تا این همه مایه تاسف است . مردم قاضی اند . چون تورا استخدام کرده این حرفهای ابکی را میزنی تو غیر از خودت و ارشدی یک نف راضی پیدا کن . جواب دندان شکن مردم را اسفندماه زارع خواهد دید
حسن
Iran, Islamic Republic of
اینبار هیچکدام قبول نمیشوند
Iran, Islamic Republic of
سپاس دهراب پور که همیشه مثل یک مرد در صحنه ای و جلوی بی عدالتی ها قد علم میکنی
Iran, Islamic Republic of
با صداقت و پاک ، محمدرحیم دهرابپور
عجب
Iran, Islamic Republic of
با اعلام نظرهای احساسی خدای نکرده تصمیم اشتباهی نگیرد که فرا دیگر برای پشیمانی دیر باشد.. توهین به حاج دهرابپور
Iran, Islamic Republic of
سوابق مدیریتی محمدرحیم دهراب پور:
۱- شش سال رئیس شورای شهرستان بویراحمد (۱۳۹۲-۱۳۸۶)

۲-چهار سال رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج (۱۳۸۶-۱۳۸۲)

۳-شش سال رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر یاسوج(۱۳۹۲-۱۳۸۶)

۴- مشاور استاندار در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری

۵- رئیس مرکز تربیت معلم شهید ایزدپناه یاسوج و رئیس مرکز آموزش عالی ضمن خدمت فرهنگیان یاسوج( ۱۳۷۱-۱۳۷۹) تجمیع این دو در زمان حال دانشگاه فرهنگیان کنونی

۶- اولین رئیس آموزشکده عالی فنی و حرفه‌ای یاسوج

۷- مدیر عامل بنگاه تعاون و حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان استان کهگیلویه و بویراحمد

۸- رئیس هیئت مدیره کارخانه قند یاسوج

۹- نماینده بازرسی ویژه رئیس جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۰-نماینده بازرسی ویژه وزارت آموزش و پرورش در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۱-کارشناس مسئول ارزشیابی و رسیدگی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه ۶۰

**سوابق عملکرد اجتماعی و فرهنگی:

۱-اولین رئیس شورای حل اختلاف شهر یاسوج

۲-عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و دیه استان کهگیلویه و بویراحمد

۳- رئیس هیئت مدیره خیرین مسکن ساز استان کهگیلویه و بویراحمد

۴-رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه سیدالشهدای یاسوج وابسته به سازمان اقتصاد اسلامی ایران

۵- سابقه چند ماه حضور در جبهه و برادر شهید

۶-مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه فرهنگ عشایر

۷- نمایندگی روزنامه جمهوری اسلامی در دهه ۶۰ در استان کهگیلویه و بویراحمد

۸- مدیرعامل موسسه خیریه اندیشه اسلامی شهر یاسوج و …

۲-اولین فعالیت حضرتعالی در عرصه سیاسی کی شروع شد؟
ما
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر توجه کنیدکلیه کامنت های گذاشته شده از طرف یک نفر عصبی نوشته شده,دهرابپور پیش توی تنها بزرگه,,لطفا دهرابپور سخنور نیست زور نزن فشارته داشتبو
حاج رسول رستگاری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب اقای پاک
Iran, Islamic Republic of
اگر دهراب پور از زارع حمایت نمیکرد معلوم نبود چه بلایی سر زارع میومد
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور با حمایت از زارع در دوره های قبل محبوبیت خودش رو هم از دست داده بود
Iran, Islamic Republic of
پیمان ر . شاهرخ ب . روح الله د . جواد ر . و... لیدر های بهرامی تا دلتون میخواد کامنت بزارین خسته هم نشین
Iran, Islamic Republic of
کامنت های مدیریت شده ساعتهای فرستادن رو ببینید
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام هر چه فکر میکنم بهتر از حاج دهرابپور نمیبینم
Iran, Islamic Republic of
زارع کنار برو بگذار با حضور دهرابپور بویراحمد نفس راحتی بکشه
قاسم
Iran, Islamic Republic of
ای خیا و خوت و مقاله ات نخو....
اگر تعریف زارعی ندی باید چه کنی به فکر نان باش علی اکبر که خربزه آب است...
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
زارع با عملکرد ضعیفش ما را در مقابل ایل بزرگ بویراحمد سرافکنده کرد . ادامه اعتماد به این فرد خیانت است به شعور مردمان فهیم تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن دهراب پور انسان باشخصیت و محترمی هست و حاضر نیست به هر شکلی حکومت میکنه
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مرد عمل
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
ایول حاج محمدرحیم خدا پشت و پناهت
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
حاج محمدرحیم . آبروی رفته تیرتاجی غیر خودت برگردونی
Iran, Islamic Republic of
آقای .... بادآورده را باد میبرد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج روشنفکر ..........
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور عاقل تر از این است که با توجه به تجارب گذشته وارد صحنه انتخابات شود.
فضای انتخابات و پشت پرده های آن فرا تر از نظر افراد و کارمندان بیکار است که تعدادشان به ۴۰ نفر هم نمی رسد که نظرات تخریب گرایانه می نویسند.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر زارع دیگه تموم شد
Iran, Islamic Republic of
زارعی و دهرابپور برادرند
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور و زارع فامیلند و باید با هم اختلاف نداشته باشند
Iran, Islamic Republic of
آفرین به آقای پاک که دنبال رفع کدورت بین فامیله
تيرتاجي
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور رای نمیاره اگه قراربود رای بیاره شورای شهر میاورد.کار حاج زارع هم تمومه
.....دنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام توصیه به دوستان سیاسی جناب آقایان خرامین، دهراب پور، غریب پور، تشکری و حتی سید باقر موسوی زارعی هنوزم در قلبهای مردمان بویر احمد ودنا جای دارد مردم رایحه خوش خدمت مسوولان را در سایه سار حضور پر مهر زارعی استشمام نموده اند ، همگام و هم صدا با زارعی باشید که صبح پیروزی نزدیک است.

بویر احمد سفلی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه خوانندگان وخسته نباشی خدمت حاج زارعی واقای پاک بااحترام خدمت برادربزرگوار حاج دهرابپور شما بااین حرفها ناراحت نشوید چون دشمان ایل بزرگ تیرتاجی در کمین تخریب حاج زارعی هستند ومنتظر شکست وی ازشما خواهشمندهسیم که با جلسه وتدبیر وهم نشینی با حاج زارعی از این برنامه ها وحرفها جلوگیری کنید واز حیثیت ایل بزرگ تیرتاجی دفاع کنید انشاء الله موفق وسربلند باشید بااحترام دوستدار شما
Iran, Islamic Republic of
اخه دهرابپوررااینقدرگنده نکنیدمثلابیادچی میشه.شورای شهرمردم دست ردبه سینش زدندواتفاقاعاشق قدرته وهیچ زمان نه خودش ونه کسی که بافامیلی دهراب پوربخوادحرکت کنه به این جایگاه نخواهدرسید.اخه مگه مردم دیوانه اند.
Iran, Islamic Republic of
اخه دهرابپوررااینقدرگنده نکنیدمثلابیادچی میشه.شورای شهرمردم دست ردبه سینش زدندواتفاقاعاشق قدرته وهیچ زمان نه خودش ونه کسی که بافامیلی دهراب پوربخوادحرکت کنه به این جایگاه نخواهدرسید.اخه مگه مردم دیوانه اند.انتخابات بین بهرامی وزارعیست
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد بد زارع باعث شد دهراب پور شورای شهر نیاورد
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذار شماره ۱۰۵ شما کاملا در خواب غفلت بسر میبرید مهم اینه که الان خود اقای زارع در سراشیبی تند قرار داره و داره سقوط میکنه .اعلام کاندیداتوری حاج دهراب پور بر اساس احساس نیست یه هشدار جدی برای ایل تیر تاجی است .زارع اصلا مهم نیست .آبروی ایل تیرتاجی در خطره که الت دست یه مشت الف بچه و الف سیاسیونی شده که دارن برای زارع تصمیم میگیرن .زارع سرش رو کرده زیر برف و اصلا بیرون رو نمیبینه .به جایی رسیده که اقای پاک با اون ادبیات دست و پا شکسته اش میخواد حاج دهراب پور رو نصیحت بکنه .
جناب اقای پاک رفتن زارع به بهارستان به همین اسونی یا نبوده خیلی خون دل ها خورده شد تا زارع به مجلس رفت .استخوان های کسایی مثل حاج دهراب پور و دوستانش در بویر احمد سفلی خورد شد تا این راه برای زارع هموار شد .
اخرین بارت باشه در خصوص حاج دهراب پور این طور مینویسی .چون خودت رفتی سر کار فکر میکنی زارع امیرکبیره.
سرزمین چهار فصل
Iran, Islamic Republic of
با سلام. عملکرد ضعیف اقای زارعی رو مردم بهش اگاهی کامل دارند. در ثانی این عملکرد ضعیفو نچسپونید به شرایط اقتصادی مملکت چون اقای تاجگردونم همین شرایطو داشتن. انتظارات مردم اگه بالا بود اقای زارعی حداقل انتظارات مردمو چرا براورده نکردن. در ضمن شما کی باشین برای حاج دهراپور تعیین تکلیف کنید؟حاج دهراپور برادریشو ثابت کرد خودتم اعتراف کردی بهش اگه اقای زارعی راست میگن با کناره گیری ب نفع اقای دهراپور جبران کنند.
Iran, Islamic Republic of
.سر چیل هم وش نیکنه ،شما حق نویسندگی بگیر وازش تعریف کن
Iran, Islamic Republic of
دلم میسوزه مگه شورای شهر انتخابات بوده یه مشت.... با تقلب رای آوردند
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه مرکز استان رفته گچساران؟ این موضوع صحت دارد؟
Iran, Islamic Republic of
جناب پاک که فکر نکنم چنین باشی از زارعی بپرس وقتی رد صلاحیت شد کی کارشو درست کرد
با این تحلیلاتون کاری نکنین که هر چی میدونبم به زبون بیاربم همیشه حرف از ۳۵ درصد راه آهنه آخه کجاس که فقط خود زارعی دیده و بستگانش که پیمانکارشن
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بعضی میگن که دهرابپور تو شورا رای نیاورد ولی دلیل رای نیاوردنشو نمیدونن برن دلیل رای نیاوردنشو از نماینده و آقایون شورا که الان دارن زمینای توی طرح رو که متری ۵۰۰۰ خریدن و با رانت آزاد کردن و دارن به قیمتای میلیونی مفروشن بپرسین از رئیس وقت اطلاعات بپرسین که اعضایی که رد صلاحیت شده بودن با پافشاریای کی تایید شدن
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر بهترین رییس شورای شهر یاسوج
یادش به خیر با اینکه سنی ازش گذش ولی حمایتش از تیم شهرداری هیچ وقت فراموش نمیشه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اولین اشکالی که بر زارع وارد است همینه که ایشون در انتخابات شورا بیشترین فعالیت رو کردن که حاج دهراب پور رای نیاورد همه خواص و سیاسیون خوب میدونند که پشت پرده انتخابات شورا چه گذشت .الان هم برین پیش مردم و ببینین چطور از عدم حضور دهراب پور در شورا چقد نگرانند.زارع ۷۰ در صد رای شورا را برای براردران امیری که هم در انتخابات مجلس مخالف تیرتاجی و زارع بودند و هم هر دو روی هم ناخن کوچک حاج دهراب پور نمیشوند را جمع کرد.
شرکت...
Iran, Islamic Republic of
من یک کارمند ساده هستم،مشکلی در اداره برای سنوات خدمتم درست کردم.بعداز کلی پیگیری به زمان انتخابات زارع رسید،چون فامیلم مخالف آقای هدایت خواه بودند خیلی بد بامن برخورد میشد و حتی در این اداره انگار مجرم بودم و کمترین توجهی نمیشد.زارع که نماینده شد با خوشحالی چندبار به دفتر وحتی خود ایشون مراجعه کردم و ایشان بسیارهم از بنده استقبال کردند و حتی چند نامه هم برایم نوشتند.اما هیچ بهایی به نامه ها داده نمیشد.به حاج زارع گفتم مدیر اهمیتی به شما به عنوان نماینده مردم نمیدهد می گفت اشتباه می کنی این مدیر خودمه گفتم این مدیر را هدایت خواه گذاشته گفت حالا دیگه من دارم جذبش میکنم.بحرحال زارع یه شماره ای به من داد گفت تماس بگیر حتما حل میشه چندبار با اون شماره تماس گرفتم تا در شبکه موجود نیست و حالا که چهارسال گذشت و مشکل منم حاد شده و حتی حقوقم را کم کرده و به سختی امرار معاش می کنم و مدیر هدایت خواه رو چند روز پیش برداشتند فکر کنم بازنشسته شد.سینه چاکان هدایت خواه منو با حاجی مسخره می کنند و به ریشم می خندند.حالا من موندم...کارمند صفر...سربه زیری...رشد مخالفانم جلو چشمام...راهی که ناخواسته واردش شدم...خجالت جلو زن و بچم...نبود ملجأ و پایگاه دلسوز...ترس از نماینده شدن هدایت خواه...نداشتن امید به زارع...دیگه چی بگم از افکارم که سرخورده شدم و روحیم داغونه...یکی برای رضای خدا منو نجات بده.دنبال اینم اگه یه کاری گیرم بیاد از یاسوج برم و با خیال راحت زندگی کنم...امیدوارم تجربه تلخ من باری خیلی ها درس عبرت بشه
Iran, Islamic Republic of
زارعی ضعیف اصلا با دهراب پور قابل مقایسه نیست
Iran, Islamic Republic of
زارع دیگه کارش تمومه
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
کاندیدای اصلح حاج دهراب پور بعد سید باقر بعد هدایت خواه
دنا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی وتمام
Iran, Islamic Republic of
حح
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1