تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۱۳۰۶۳۵

پاسخ تند مجمع خط امام استان به برخی اظهارات/ نمکدان شکنان عذرخواهی کنند

۲۱
۰
کبنا ؛مجمع نیروهای خط امام شاخه استانی کهگیلویه و بویراحمد بیانیه‌ای در خصوص سفر هادی خامنه‌ای دبیرکل این مجمع به استان صادر کرد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن این بیانیه بدین شرح است؛
به نام خداDSC_0104

 هم استانی‌های عزیز
در حالی واپسین روزهای ماه ذی الحجه را سپری می نماییم و به ایام حزن و اندوه شهادت امیر آزادگان، آیینه شرافت و شجاعت و معیار جوانمردی حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) نزدیک می شویم که با بی کفایتی آل سعود در مدیریت مراسم معنوی حج، اعیاد مسلمانان در ماه ذی الحجه رنگ خون گرفت و با جان باختن زائران حرم امن الهی از جمله زائران عزیزی از کشور جمهوری اسلامی ایران احساسات مسلمانان جریحه دار گشت. این فاجعه غم انگیز را به رهبری معظم، دولت محترم وعموم ملت عزیز ایران اسلامی علی الخصوص خانواده‌های داغدار جان باختگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از محضر حضرت ربوبیت اجر جزیل برای جانباختگان و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌نماییم.
همانگونه که مستحضرید در اواخر شهریور ماه سال جاری به دعوت شاخه استانی مجمع نیروهای خط امام، دبیرکل محترم مجمع نیروهای خط امام کشور حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدهادی خامنه‌ای ضمن سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور در برنامه‌های متنوعی به تبیین مبانی گفتمان جریان اصیل انقلاب (گفتمان اصلاح‌طلبی) پرداختند. بدینوسیله از همراهی و همیاری همدلانه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، اصلاح‌طلبان عزیز همیشه در صحنه، احزاب اصلاح طلب، اصحاب محترم رسانه‌های محلی، مسئولین محترم اجرایی و نیروهای محترم انتظامی و امنیتی کمال تقدیر و تشکر بعمل می‌آید. بدیهی است میزان تاثیرگذاری برنامه‌های اجرا شده را با شاخص‌ها و معیارهای متعدد و گاهاً متفاوتی می‌توان اندازه گرفت. حضور حماسی مردم عزیز شهرستان‌های چرام و بهمئی در همایش به یادماندنی اصلاح‌طلبان گواه صادقی است بر هوشمندی و آگاهی هم استانیهای عزیز. این استقبال شکوه آفرین پاسخ قاطع و روشنی به تریبون دارانی بود که سالهای متمادی با بمباران تبلیغاتی یک سویه جریان اصیل انقلاب اسلامی و دوستداران و یاران واقعی خمینی کبیر را آماج حملات هتاکانه قرار داده بودند. زهی خیال باطل که مردم شجاع ایران زمین را در ادامه مسیر قانونگرایی و آزادیخواهی شان با چالش مواجه نمایند. آن چیز که مایه شگفتی است و حیرت آگاهان را دوچندان می نماید عبرت نگرفتن این غوغاسالاران از بی تاثیری هتاکی ها، تهمت پراکنی ها و شایعه سازیها است.
شاخه استانی مجمع نیروهای خط امام با عنایت به شناخت جامعی که از ماهیت و ماموریت قانون ستیز برخی افراد و جریانات غوغاسالار و موج آفرین داشت؛ هجمه ها و تخریب های احتمالی را پیش بینی می نمود. مواضع غیرمسئولانه برخی از افراد پس از سفر جناب آقای خامنه ای نشان داد که چگونه پیش بینی های صورت پذیرفته رنگ واقعیت به خود گرفت. موجی از هجمه ها، حمله ها، تخریب ها و بعضا تهدیدها بر اساس عادت مالوف و مرسوم به راه افتاد. گرچه بنای اولیه مجمع عدم پاسخ گویی به هجمه ها و حمله ها بود، ولی با توجه به خاستگاه و پایگاه‌های برخی از این هجمه‌ها که با نقش وحدت آفرین و فراجناحی آنها مغایرت داشت ضرورت می دانیم به اختصار توضیحاتی را به حضور هم استانی‌های عزیز عرضه بداریم. در درازنای تاریخ همیشه مصلحان روشناندیشی وجود داشته و دارند که حوادث جامعه خویش را رصد و پس از تجزیه و تحلیل چرایی و چگونگی آنها موارد خطا، اشتباه و انحراف را گوشزد و فرجام ناگوار آنها را بیان می‌نمودند. به زعم آنها فردفرد جامعه انسانی نسبت به روندها و پیوندهای جامعه خویش مسئول و مبتنی بر این مسئولیت ازحق مشارکت، حق ابراز عقیده و حق آزادی انتقادبرخوردار است. واکنش همیشگی مخاطبان و مخالفان این مصلحان روشن اندیش علاوه بر انکار، تکذیب و اصراربر مشی ناصواب خویش،گمراه دانستن و توطئه گر پنداشتن آنها بود. شوربختانه شاهد بودیم تریبونهایی که باید شان و شئون فراجناحی آنها حفظ گردد. مع الاسف به سبک دائمی برخی روزنامه های خاص، در حق دلسوزان فهیم و علاقمندان به این ملک و مملکت صرفا به جرم اینکه شیوه و مدل برخی از جریانها و گروه‌ها را نمی‌پسندند و هشدار دادن نسبت به عاقبت سوء سیاست های ناصواب آنها را رسالت انقلابی، اجتماعی و سیاسی خود می پندارند چه تعابیر زننده و تهمت های ناروایی را روا داشتند. خیرخواهانه متذکر می‌گردیم شایسته نیست عزیزانی که می‌بایست هدایت معنوی و مذهبی مردم را عهده دار باشند به سبک ژورنالیستهای حزبی و با عبارات هیجانی و صرفا خطابه ای شان و جایگاه والای خویش را تنزل دهند. تاسف بارتر اینکه کسانی که می بایست با قدرت اعطایی قانون سعی بلیغ نمایند تا روز انتخابات این مردم روز خرم آنها باشد چنان به پیش داوری در خصوص افراد و جریانات سیاسی پرداخته اند که خدشه ای روشن بر اصل اصیل بی طرفی خود وارد نمودده اند. به راستی آیا مردم به سفارش رعایت قانون سزاوارترند یا مسئولین؟ آیا لحظه ای می اندیشند که با اینگونه مواضع و اظهارات سوال برانگیز چه تصویری از جمهریت، اسلامیت، آزادی بیان و مردمسالاری دینی در اذهان جوانان عزیز ترسیم می نمایند؟ در این میان تاسف وقتی مضاعف می گردد که فردی از مجاهد نستوه جناب آقای خامنه‌ای درخواست عذرخواهی می‌نماید که طرفداران تفکر اصلاح طلبی در برش خاصی از زمان اسب مرادش را زین و برگ نمودند و ایشان غافل از این واقعیت بر اسب مراد خویش می تازد. جهت اطلاع متذکر می شویم جناب آقای سیدهادی خامنه ای در دوره هایی که عرصه رقابت رونقی داشت و خرقه وکالت ثمنی، بارها با رای بالای مردم به عنوان نماینده به مجلس شورای اسلامی راه یافته و از افتخارات ایشان این است که هیچ گاه پس از دستیابی به کرسی مجلس عهد و پیمان خویش را با ولی نعمتانش از یاد نبرد. پس آنکسی که باید از مردم معذرت خواهی نماید نمک خوران نمکدان شکنند نه جناب آقای سیدهادی خامنه‌ای.
در پایان یکبار دیگر از همراهی هم استانی های عزیز، اصلاح طلبان گرامی و اهالی محترم رسانه سپاس ویژه خویش را تقدیم و سرافرازی و مجد نظام جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه ها از خداوند منان مسئلت می نماییم.

ان ارید الا الاصلاح ما استطعت و ماتوفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب

مجمع نیروهای خط امام شاخه استان

کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
مجمع نیروهای خط امام فوق العاده داره کار سیاسی میکنه

احسنت به نیروهای این حزب
مردم
Iran, Islamic Republic of
احسنت
صدای شما صدای ماست و صدای ما (مردم) صدای خداست
تيزبين
Iran, Islamic Republic of
این اغا هادی هر چه سریعتر باید به خاطر توهین به بخش عظیمی از مردم واعتقادات انها رسما عذر خواهی نماید
جليل
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا ایشان با این سطح فکر نماینده بوده؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
زیاد بزرگش نکنید ایشون اصلا ... صحبت نکردن
۱۵۰نفر شرکت کردن شکوه بود
حاج میرعبدل تقوی بهتر از ایشان طرفدار رای دارد
بهلول دیونه
Iran, Islamic Republic of
احسنت عالی بود،اما کوگوش شنوا،
یکی ازاون افرادآقای .... بودگه برای کاندیداهای که درهمابش چرام شرکت کرده بودندخط ونشان میکشید،این آقافردامبخواهد انتخابات ستلم براساس قانون اجراکند
آیاباابن فکرمردم به انتخابات اعتماددارند؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
چرا معاون فرماندار شهرستان گچساران احمدی‌نژاد ی است
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
متن بسیارمنطقی ومودبانه ودرعین حال محکمی بود.ازسیدهادی خامنه ای واعضائ خه استانی حزبتشکر میکنم
سوال
Iran, Islamic Republic of
مثلا اینکه الان دوستان ما سیستم های اداری را به سمت طایفه سالاری و قوم گرایی برده اند، ما مصلحان روشن اندیشیم؟

یعنی ما میخواییم جامعه رو از انحراف نجات بدیم؟

یعنی ما با دو سال پیش که مسئولیت نداشتیم و مقابل دوست و آشنا متواضع بودیم و حالا که مسئولیت گرفتیم، متکبر شدیم، میخواییم چه گلی به سر جامعه بزنیم؟
طرفدار حق
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا بر شما
بسیار عالی بود
امیدوارم روزی بیاد که مسئولین ما به جای شعار دادن عمل کنند...
اقای افروغی امام جمعه ی شهر ما طوری میگفت من اجازه هر پیگیری قضایی رو میدم که انگار چی شده...؟!
فکر کنم اقای افروغی اصل ۲۳ قانون اساسی رو نمیدونن که میگه: تفتیش عقاید ممنوع ، هیچ کس را نمیتوان به صرف داشتن عقیده ای مورد مواخذه قرار داد.
به امید اگاهی و احترام متقابل به عقاید دیگران
Iran, Islamic Republic of
زارع عمرا اگه اصلاح طلبان کمکت کنن دفعه قبل مجبور بودیم واسه اینکه ارژنگ بره
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
ازکی تاحالاناکجاابادهایاران امام خمینی شده اند
بیکار
Iran, Islamic Republic of
متن بسیارپرمحتواوزیبایی هست.ازمواضع جناب سیدهادی خامنه ای ومجمع نیروهای خط امام رض تشکرمیگردد
کوهسرک
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات زنده باد ازادی زنده باد سید هادی خامنه ای زنده باد تاجگردون
اصلاح طلب طرفدار زارعی
Iran, Islamic Republic of
ببینید دوستان اینقدر زارع تخریب نکنید و سعی کنید خودتون رو ب اثبات برسونید همین آقایون مخاف ضد درصدی حاج غلام هم هستن و مطمئن باشید این ها اسم جریان اصلاحات رو با تند روی بد جلوه دادن
منصور.م
Iran, Islamic Republic of
دوستان نفس ها ی آخرعمرسیاسیشان رامیکشندومیدانندکه ملت آگاه وهوشیارشده اندومنطق اصلاح طلبی رابرگزیده اندطوری که نمی توان با. ووعده های ا. آنهاراخام کرد.پس ازهرحربه ای برای بدبینی استفاده می کنند.
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض خسته نباشید خدمت نیروهای خط امام خصوصا سید علی پرواز
متن بسیار زیبا و جواب دندان شکنی بود.
گچ
اگر واقعا خط امامید خوبه ولی میدونم که فقط اسمی هستید بدانید این انقلاب صاحب داره تا یک نفر از پیروان امام ورهبری وجود دارد مطمین باشید به هدف شومتان نمیرسید
چرام
Iran, Islamic Republic of
دفاع از...ر قانونی است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1