تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۱۱۹۵۴۸

آری من یک روستایی انقلابی‌ام

۶۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛جمال کاراندیش
آری من یک روستایی انقلابی ام
راستی زمانی که همین روستایی‌ها داشتند از خاک و ناموس این کشور دفاع می‌کردند، شما کجا بودید؟ مگر همین شما و امثال شماها نبودند که به فکر منافع خود بودند و در آخر جام زهرا را به امام امت دادند؟
مگر همین سردارها و شهدا و دلاورهای جنگ و انقلاب از دل روستاها نیامدند و در مقابل دشمن ایستادند و از انقلاب و آرمان‌های امام(ره) دفاع کردند تا امروز شما و فرزندان شما در رفا و آسایش زندگی کنید...
آری من یک روستایی‌ام و به روستایی بودنم افتخار می‌کنم
مگر همین روستایی‌ها نبودند که امام راحل فرمودند پشتوانه ملت و کشور هستند...؟
مگر همین روستایی‌ها نیستند که اقتصاد کشور را به رونق در آورده‌اند.
به یاد آورید شما هر چه دارید از نام و رای و انتخاب و تلاش همین روستاییان است، اگر رئیس جمهور شدید با رأی آنان بود اگه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مقامی رسیده‌اید با تلاش و همت همین روستاییان است و چه زود فراموش می‌کنید ...
زمانی که همین بچه روستایی‌ها از خاک این کشور دفاع می‌کردند فرزندان شما کجا بودند؟ مگر در کشورهای غربی در حال خوشگذرانی نبودند...
و ما هنوز همکاری‌ها و فعالیت‌های فرزندان شما را با فتنه گران و فتنه ۸۸ را فراموش نکرده‌ایم ...
من دوست دارم یک روستایی بمانم تا اینکه زرق و برق مال دنیا و مقام و جایگاه چشمانم را کور کرده باشد... مگر شما که از شهر آمده اید چه افتخاری دارید؟ افتخارتان به آقازاده هایتان است؟ یا به پشتوانه بودند برای رهبر و انقلاب؟ نامه بدون سلام و سلامتان یادمان نرفته است!!!
لااقل شما خودتان که دم از این میزنید کمی انقلابی باشید روستایی بودنتان به کنار شاید شما روستایی بودنتان را فراموش کرده اید!!!
کمی انقلابی باشید چون شما به نام این انقلاب به اینجا رسیده‌اید...
و چه زود فراموش کردید گفته های امام و آرمانهایشان را که گفتند «من یک موی کوخ نشینان و محرومین را با دنیای کاخ نشینان عوض نمی‌کنم» این یعنی فاصله از امام و انقلاب ...
شما در صورتی میتوانید بگویید کسی انقلابی شده یا نشده که خود انقلابی باشید و انقلابی بودن را درک کنید در غیره این صورت به مثال آیه «أتامرون الناس بالبر و تنسون أنفسکم و أنتم تتلون الکتاب أفلا تعقلون»
می‌باشید پس لطفا کمی انقلابی باشید ....
من دوست دارم یک روستایی ساده بمانم و از رهبرم دفاع کنم تا اینکه دلش را خون کنم و یاریگر فتنگران باشم ....
من دوست دارم یک روستایی بمانم چون روستاییان صاف و صادقند و دلشان مالامال از محبت اهلبیت و این نظام و این رهبر است
من دوست دارم یک روستایی بمانم تا حاصل دسترنج خودم را بخورم و خدا را شاکر باشم
من زندگی ساده روستایی خودم را دوست دارم تا فراموش نکنم که چه کسی هستم و چه رسالتی دارم تا فراموش نکنم که یک طلبه ام و چه وظیفه ای دارم و فراموش نکنم که یک طلبه باید زندگی ساده داشته باشد و درد مردم را بفهمد چون گفته اند از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد، چه درد است !! و مردمی زندگی کنم نه پادشاهی
و در اخر به خودم میگویم که من یک طلبه ام و اگر در آسایشم و اگر راحت زندگی میکنم به برکت این انقلاب و رهبر و مردم است، پس خودم ، رسالتم و گذشته ام را نباید فراموش کنم که هر چه داریم از همین است و بس ... پس لااقل کمی انقلابی باشیم ...
اری من یک روستایی ام و به روستایی بودنم افتخار میکنم
لبیک یا سید علی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا
بی سهمیه
Iran, Islamic Republic of
خودتون می دونید منظور هاشمی توهین به روستایی نبوده چون خودش هم روستاییه من طرفدار هاشمی نیستم ولی شما هم متاسفانه از اب گل الود ماهی می گیری
ما
Iran, Islamic Republic of
فعلا که .با ...همه ..کار و خونه و ماشین و....
Iran, Islamic Republic of
تو رو چه به این حرفا
Iran, Islamic Republic of
همین شما رو کم داشتیم بچه
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آدم میمونه از بعضی اظهار نظرها . جناب کار اندیش که مطمئنم این فامیلی پدری ات نیست و اولین کسی هستی که هویت روستایی ات را با تغییر فامیلی دور انداختی . اول بیا گفته های آقای رفسنجانی را بخوان و بعد افاضه و فضل بفرما . ایشون کجا به روستا و زوستایی توهین کرده ؟ ایشون به انقلابی نماهای فرصت طلب و کسانی که در دوران ستمشاهی کاسه لیس نظام شاهنشاهی بوده و اکنون لباس عوض کرده اند خطاب کرده نه به روستازاده ها . کمی فهم هم داشته باشید جناب نویسنده > تقلید کورکورانه نتیجه اش این است که شما مطلبی را نفهمیده ، آن را مورد هجمه قرار دهید .
علی
Asia/Pacific Region
برو بابا!!!!!
کج فهمی تا کی؟
منظور هاشمی این اراجیف شما نبود بلکه منظورش کج اندیشان امثال جنابعالی بود که مطالب را وارونه میفهمید!!!!!!!!!!!!
متعجب
Iran, Islamic Republic of
لااقل بگو چی شده؟ هاشمی چی گفته ؟ که ما هم بدونیم
بعد روستایی باش!!!! همه ما هم روستایی هستیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
جون خت بره و کارت برس . خدایی املا وت بگرن چند ایاری
کسی که سعی می کند اندکی انسان باشد
United States
فارغ از محتوای نوشته و نحوه ی نگارش متن به دو نکته اشاره می کنم :

۱- در غیر اینصورت نه در "غیره" اینصورت .
۲- فتنه گران نه "فتنگران"
نقد با شرافت
Iran, Islamic Republic of
جان خودت حاج آقا تو بیشتر توهین کردی ب روستاییها تا ...اصلن هاشمی توهین نکرده...بعدشم هاشمی کجا شما کجا.ویادمان نرود جمله معروف امام را.. تا هاشمی زنده هست انقلاب هم زنده هست.
بینا
Iran, Islamic Republic of
قبول دارم خداوند متعال عقل رو مساوی تقسیم نکرده و لی شعور که خاص هر انسانه.
اخه مرد نا حساب وقتی متن رو نخوندی و احتمالا تحت جو درست شده فکر میکنی چطور فردا می خواهی مردم رو به قول خودت هدایت کنی

شما بلانصبت ملا هستی .
عزیزم
Iran, Islamic Republic of
عزیزم
راه دیگری برای خود نمایی پیدا کنیم
چند سالته؟
نمی دونی ایشان نماینده امام در جنگ بودند؟
\پذیرش
Iran, Islamic Republic of
این همایش پس از کش و قوس‌های چند روزه در تعیین مکان برگزاری پس از آن‌که نتوانست از سالن دانشگاه پیام نور به خاطر مخالفت تشکل‌ بسیج دانشجویی مبنی بر عدم استفاده از امکانات دولتی برای اهداف حزبی و گروهی با وجود موافقت اولیه رئیس این دانشگاه بر واگذاری سالن غلبه کند مکان برگزاری را به سالن شهید مطهری آموزش و پرورش تغییر داد.

همین موضوع باعث شعله‌ور شدن آتش انتقاد کمال دولتخواه دبیر همایش شد و در سخنانی انتقادآمیز رئیس دانشگاه پیام نور را هم‌خط و هم‌مشی همه جریانات سیاسی دانست و خطاب به وی گفت: اگر اصلاح‌طلب هستی خودت را نشان بده.

دولتخواه احزاب و تشکل‌های سیاسی را رشد‌دهنده توسعه سیاسی خواند و با اشاره به فراز و نشیب‌های تاریخ ملت ایران خاطرنشان کرد: گفتمان اعتدال مطالبه مردم از زمان مشروطیت تاکنون بوده است.

وی با بیان این‌که اصلاحات به عنوان گفتمان ایران در عرصه سیاست داخلی و خارجی خود را نشان داده است افزود: اعتدالی که امروز به وجود آمده همان اصلاحات با رویکرد جدید است.

دولتخواه با اشاره به مخالفت با برگزاری همایش تصریح کرد: کسانی‌که مخالفت کردند سیلی به گوش ما زدند. کسانی که باید حرف ما را می‌شنیدند کر شده بودند اما به پشتوانه شما همایش را برگزار کردیم.

دبیر همایش اصلاح‌طلبان با بیان این‌که از دانشگاه استفاده ابزاری کرده و جلسات شبانه برگزار کردند تصریح کرد: مجوز برگزاری همایش را گرفته بودیم اما لغو کردند که اگر به دنبال برخورد بودیم با گفتمان اعتدال در تعارض بود.
دانشجوی دکتری تاریخ سیاسی هخامنشی
Iran, Islamic Republic of
شامگاه یک‌شنبه اصلاح‌طلبان چهار شهرستان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ متشکل از دهدشت، چرام، لنده و بهمئی در همایشی گرد هم جمع آمدند تا در فضایی صمیمی و به محوریت صادق زیبا‌کلام تئوریسن اصلاح‌طلبان در رسیدن به وحدت پیش روند اما آن‌چه در این اجتماع مشهود به نظر می‌رسید عدم اتحاد و انسجام این جریان بود.

غیبت سران اصلاحات کهگیلویه در همایش «همراه شود عزیز، به روشنی آفتاب بیندیش» آب پاکی روی دست اصلاح‌طلبان ریخت و نشان داد جریان اصلاح‌طلب در این شهرستان تا رسیدن به اجماع به عنوان راهبرد پیروزی در انتخابات مجلس دهم فاصله‌ها دارد.

البته دبیر این همایش در پایان مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر علت غیبت چهره‌های اصلاح‌طلب این موضوع را به علت عدم حضور آنان در دهدشت عنوان کرد.
دانشجوی دکتری تاریخ سیاسی هخامنشی
Iran, Islamic Republic of
معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: آب آبشار یاسوج ۴ شبانه‌روز قطع شده و به دلیل عدم آب مورد نیاز، مجبور شدیم سرویس‌های بهداشتی این مکان گردشگری و پرتردد را قفل کنیم.

ضرغام خلقی‌پور ظهر امروز در کارگروه گردشگری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در بحث گردشگری و ورود مسافر به شهر بیشترین درگیری را شهرداری دارد، اظهار کرد: به نظر من مسافرانی که به شهر یاسوج یا همان پایتخت طبیعت ایران وارد می‌شوند گردشگر نبوده بلکه شهرگردی است.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج در تکمیل صحبت‌های خود با بیان اینکه گردشگر به معنای واقعی نداریم، گفت: چون فضای مناسب و زیادی در اطراف شهر یاسوج نداریم ورود مسافران بیشتر به سمت شهر بوده و تنها شاهد ازدحام جمعیت در سطح شهر هستیم و مزایایی از ورود گردشگر نصیب ما نمی‌شود.

خلقی‌پور در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری باید خدمات‌رسانی کند ولی به تنهایی قادر به ارائه خدمات نیست، گفت: در تعطیلات عید فطر تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و نواقصات به کار بستیم با وجود اینکه تمامی مشکلات برطرف نشد اما ما تلاش خود را برای کاهش نواقصات انجام دادیم.

وی از عمده مشکلات شهرداری یاسوج را نبود اعتبارات لازم عنوان کرد و گفت: اعتباری که برای گردشگران هزینه می‌کنیم پول مردم است که با تجمیع عوارضاتی که باید برای شهر و رفاه شهروندان هزینه شود برای گردشگرانی که هیچ‌گونه عایدی برای شهر ندارند هزینه می‌شود.

این مسئول با ابراز گلایه از برخی اقدامات ناشایست گردشگران در فضای سبز و امکان گردشگری اذعان کرد: بعضا مشاهده می‌شود که مسافران و گردشگرانی که ورود پیدا کردند و در محلی اسکان یافته‌اند درختان را می‌شکنند و چمن و فضای سبز را از بین می‌برند.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج با تاکید بر اینکه فضای چمن محل نشست نیست و باید این امر فرهنگ‌سازی شود، گفت: در هیچ شهری فضای سبز محل نشستن نیست که متاسفانه در این شهر شاهد چنین اقدام نادرستی توسط گردشگران هستیم که باید برای مکان‌های گردشگری شهر یاسوج با توجه به ظرفیت سکو طراحی شود و زیرساخت‌های گردشگری ارتقاء داده شوند.

خلقی‌پور در ادامه با اشاره به بخشی از مشکلات شهرداری یاسوج و موانع پیش‌رو بیان کرد: آب آبشار یاسوج چهار شب است که قطع شده و به دلیل عدم آب مورد نیاز مجبور شدیم سرویس‌های بهداشتی این مکان گردشگری و پرتردد را قفل کنیم و اجازه ورود به کسی داده نشود.

وی با تاکید بر اینکه قطعی آب در این مکان که گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد قطعا باعث بروز مشکلاتی می‌شود، گفت: انتظار می‌رود مسئولان آب و فاضلاب چاره‌ای بیندیشند و تا وضعیت از این بدتر و بحرانی‌تر نشده است مشکل را برطرف کنند.
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزشمااصل صحبتهای اقای رفسنجانی رامتوجه نشدید ماهمه بچه عشایروروستایی هستیم امابدبختی رفسنجانی اینه که امثال شمابرای خودنمایی هرحرفی رامیزنید
...
Iran, Islamic Republic of
.



توهم دلت خشه
آتی
Iran, Islamic Republic of
بابا تو را به خدا این هم شد متن که میگذارید همه میدانند هاشمی پشتوانه انقلاب بوده و خواهد ماند حالا چند تا که تازه یاد گرفته اند حرف بزنند از سرمایه های انقلاب خرده و ایراد میگیرند بابا بذارید کشور آرامش داشته باشد اصلا نویسنده این یاداشت در حد ایشان نیست و نباید اظهار نظر کند اصلا ایشان صحبتهای آیت الله هاشمی را نه گوش کرده اند و نه خوانده اند فقط به تحریک عده ای از خدا بیخبر و آن هم نه با قلم خویش که با کمک جمعی از دوستانش این متن را روی هم کرده اند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا من هم یک روستایی ام اما برداشت شما از صحبت آقای رفسنجانی بسیار سطحی، شتابزده و البته احساسی هست. کافی هست کمی به تاریخ انقلاب مراجعه کنید تا بفهمید آقای رفسنجانی برای به ثمر رسیدن انقلاب چه شکنجه هایی کشیده اند. وقتی سابقون، بزرگان و علمای انقلاب و اسلام ایشان را استوانه انقلاب می دانند قضاوت احساسی و توام با سیاه نمایی شما و دوستان نورسیده مصداق شعر معروف حافظ هست که، عرض خود می بری و زحمت ما میداری!
رضا
Iran, Islamic Republic of
برادر من اول ببین کی مرده بعد شیون کن
رضا
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
اهورا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای کارندیش!!
چه خوش گفت امام ومولای ما سید شهدا که اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید!!جناب آقای کاراندیش شما متنی را که آقای هاشمی گفتند اصلأ مطالعه کردید ؟اگر مطالعه کردیدواین حرفارو میزنید که از عدالت که یکی از ارکان اسلام است خارج شده اید اگر هم مطالعه نکردید واین حرفا رو میزنید که لطف کنید مطاله کنید که حق الناسی به گردن شما نباشد اگرچه شما اصولگرایان حق الناس را فقط مختص دیگران میدانید وبس و اگر مردم بیسواد بودندآیه ای از قرآن هم در میاوردید و آن را بین مردم رواج میدادید!!جناب آقای کارندیش مطمئنم که اصلأمطالعه نکردید چون اگر مطالعه میکردیدمیفهمیدید منظور آیت الله هاشمی چه بود!!پس حداقل به خاطر اینکه آزاده باشیدمطالعه کنید واز درگاه خداوند طلب مغفرت وبخشش کنید!!اگر چه حق الناس را حتی خدا نمیتواند ببخشد حالانمیدانم اصولگرایان از این قضیه مستثنی هستند یانه که به نظر میرسد هستند!!!
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی تا این چرندیات را می شنوم حالم به هم می خورد شما انگار یا احمقید یا در دوران ماقبل تاریخ زندگی می کنید . خیلی طول می کشد تا شما سخنان هاشمی را بفهمید .
ای کاش یک بار دیگر سخنان هاشمی را مروز می کردید . کجای ان حرف ربطی به روستایی و این حرفها داشت . منظور حرف هاشمی فردی بود که خودش می داند کیست و حالا ادعای انقلابی می کند .
با این حرفهای بی خود فکر می کنید جامعه نفهم شده . یا شما خوتان را به نفهمی زده اید .
یکبار مصاحبه آقای غفاری از انقلابیون همراه امام را می خواندم . گفته بود مرا رد صلاحیت کردند به جرم عدم اعتقاد به اسلام و قبول نداشتن قانوئن اساسی
گفت در یک سخنرانی در مسجدی که از ۱۰ یا ۱۵ سال قبل از انقلاب در شمال تهران در ان جا امام جماعت بودم روی منبر گفتم من که حالا ۳۰ سال است از قبل از انقلاب تا حالا امام جماعت هستم مگر می شود معتقد به اسلام نباشم . اگر مسلمان نیستم تکلیف اینهمه افرادی که پشت سر من نماز می خوانند چیست ؟. در خصوص عدم التزام به قانون اساسی نیز گفتم اگر یک مورد از قبول نداشتن من به قانون اساسی را بیاورید من جلو شما سجده می کنم .
فردایش یکی از روزنامه های جناح راست نوشت : آقای غفاری انسان فقط در مقابل خدا سجده می کند !
گفتم خدایا من با این جماعت بی شعور چه کنم ؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی تا این چرندیات را می شنوم حالم به هم می خورد شما انگار یا احمقید یا در دوران ماقبل تاریخ زندگی می کنید . خیلی طول می کشد تا شما سخنان هاشمی را بفهمید .
ای کاش یک بار دیگر سخنان هاشمی را مروز می کردید . کجای ان حرف ربطی به روستایی و این حرفها داشت . منظور حرف هاشمی فردی بود که خودش می داند کیست و حالا ادعای انقلابی می کند .
با این حرفهای بی خود فکر می کنید جامعه نفهم شده . یا شما خوتان را به نفهمی زده اید .
یکبار مصاحبه آقای غفاری از انقلابیون همراه امام را می خواندم . گفته بود مرا رد صلاحیت کردند به جرم عدم اعتقاد به اسلام و قبول نداشتن قانوئن اساسی
گفت در یک سخنرانی در مسجدی که از ۱۰ یا ۱۵ سال قبل از انقلاب در شمال تهران در ان جا امام جماعت بودم روی منبر گفتم من که حالا ۳۰ سال است از قبل از انقلاب تا حالا امام جماعت هستم مگر می شود معتقد به اسلام نباشم . اگر مسلمان نیستم تکلیف اینهمه افرادی که پشت سر من نماز می خوانند چیست ؟. در خصوص عدم التزام به قانون اساسی نیز گفتم اگر یک مورد از قبول نداشتن من به قانون اساسی را بیاورید من جلو شما سجده می کنم .
فردایش یکی از روزنامه های جناح راست نوشت : آقای غفاری انسان فقط در مقابل خدا سجده می کند !
گفتم خدایا من با این جماعت بی شعور چه کنم ؟.
Iran, Islamic Republic of
الهی شکر
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
والا بگم چه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزداشتن انصاف چیز خوبیست ولی کو انصاف
اصلاخات آرو_خدمت بی منت
Iran, Islamic Republic of
تو و امثال تو در حدی نیستید که بخوایید با این پاچه خواریها آیت الله رفسنجانی رو زیر سوال ببرید چون در حد این حرفا نیستید..امام ره فرمودند:نهضت زنده است تا هاشمی زنده است.
پس تو امسال تو ساکت باشید و اراجیف نگید..
Iran, Islamic Republic of
متولد چه سالی هستی حاج آقا ؟ذوق زده نشو رفسنجانی نمرده و نمیبرد او برمیگردد؛ تو از جنگ و انقلاب چه میدانی، کجا جنگ بودی ؟ اصلا سنت به این چیزها میرسد ، که این طوری در مورد فرمانده جنگ حرف میزنی ، انصاف سرمایه بزرگی است ، اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
تو هنوز خیلی جوان هستی که درباره آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی حرف بزنی . شما ان شاء الله اگر خوب درس بخوانی سی سال آینده مقام هاشمی را درک می کنی.
م
Iran, Islamic Republic of
... نگو حاجی.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بشین بابا یا شما هاشمی را نمی شناسی یا خود را به نداستن زده ای ۰ آخه این الفاظ سست چیست که به یار دیرین امام و نماینده امام در اتاق جنگ می زنی ۰ حالا شما انقلابی تر از ایشان شده ای اگر نمی دانی بدان فرزندان ایشان جزو رزمندگان بودند زمانی که شماها در گهواره بودید آیا شما همانند فرزندان ایشان در زمان رژیم ستمشاهی بودید که ناظر دستگیری پدر باشید ۰و الی آخر
رحمت
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا سلام
مث اینکه خودت و شیخ ف... و شیخ . ز,,....(این بزرگواران در این سایت مطلب زده اند) دارید دنیا رو از پنجره حجره فیضیه میبینید و از دنیا خبر ندارید
مشکلات جامعه ما دیش ماهواره و حرف چند سیاسی شکم پر و موسیقی و تیپ زمستانه و... نیست
مشکلات جامعه ما از جایی دیگه سرچشمه میگیره. لطفا اگر شهامت داری درباره مشکلات اصلی ایران صحبت کن
6209
Iran, Islamic Republic of
من از تاریخ هیچ نمیدانم اما این را میفهمم که بارها و بارها هاشمی را در کنار امام دیده ام و از قول خیلی ها نیز شنیده ام که یار و یاور امام بوده...اینان که سرمایه های نظام مقدس هستند و معمار انقلاب بوده اند را با چه انصافی و با چه منطقی باید امروز خائن و ...نامید !!!
اگر ااینچنین است پس اصل نظام زیر سوال خواهد رفت توسط من و امثال من که از انقلاب فقط در تاریخ خوانده ایم و میخوانیم...
به حرمت خون شهیدان و به حرمت آنانکه از همه چیزشان گذشتند تا این انقلاب به ثمر برسد مراقب رفتارهاتون باشد و دست از تخریب و ترور شخصیت سرمایه های انقلاب بردارید که فقط و فقط باعث دلسردی نسل جدید خواهد شد.
والسلام
اخ اخ
Asia/Pacific Region
طی این پانزده سال با تمام امکانات و رسانه های یک طرف هر کاری کردین هاشمی رو خراب کنید نت نستین اخر سر از ترس محبوبیتش مجبور شدین رد صلاحیتش کنید
براتون عبرت نمیشه!!!!
خداوکیل وقتی همین گفته های هاشمی. و خوندی کجاش توهین به روستایی ها بود کجاش
شما که تمام دروستون در مورد خداست و معنویت کجاش توهین بود
برادر مردم خوب میفهمن بیشتر از اون چیزی که تو فکر میکنی نشون به نشون که مجبور شدین ردصلاحیتش کنید از ترس ارای ۹۰درصدی
گوزنان
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت هاشمی که هر کس ونا کس تازه به دوران رسیده ای از بزرگواری بی سواد گرفته تا این بچه های ۱۰ _ ۱ مورد اتهام قرارش میدن جمع کن آقای کاراندیش الحق که دهاتی هستی یه چیزی شنیدی هنوز بهش نرسیدی هاشمی تار تار موهای صورتش زیر شکنجه های ساواک وضد انقلاب ریخت و.......
عاشق
Iran, Islamic Republic of
زبون تر وحرف مفت
مظلومی
Iran, Islamic Republic of
برو بشین بابا سرجات تو اصلا میدونی معنی انقلاب و جنگ چیه؟ چیزی بگو که سنت قد بده والا
ممل خان
Iran, Islamic Republic of
اولا آقای هاشمی خود یک روستای است.دوما ایشان هیچ توهینی به هیچ روستایی نمی کنند و نخواهد کرد.حاج آقای شما هنوز خیلی خام هستید و نمی دانید عده ای با شما چکار می کنند.این از خصوصیات گروه به اصطلاح جبهه پایداری است که همیشه به بهانه تخریب بزرگان دروغی سرهم می کنند تا شاید مردم را با خود همراه کنند.توهین به روستائیان-بی احترامی به خانواده شهدا و....
ممل خان
Iran, Islamic Republic of
اگر زندگی.ا قبل و بعداز انقلاب مطالعه کنید متوجه حرفهای آقای هاشمی می شوید.ایشان حتی جرات نداشت یک منبر برود و برعلیه حکومت پهلوی حرفی بزند و همیشه در حال فرار و مخفی شدن بود.وقتی امام از ایشان خواست تا در حزب روحانیون مبارز با انقلابیون همکاری کند به بهانه های واهی دوری کرد و ده سال تمام با امام قهر بود و هیچ گونه ارتباطی با ایشان نداشت.اما بعد از انقلاب رنگ ورو عوض کرد و شد عاشق سینه چاک امام و انقلاب وبجر تخریب بزرگان نظام و انقلاب تا کنون هیچ کار مثبتی هم انجام نداده است.حاج آقا بدان هدف صحبتهای آقای هاشمی . است نه روستائیان.اگر نمی دانی بدان و اگر می دانی خود را به ندانستن نزن که این در شان یک روحانی نمی باشد.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
این اقا اصن میدونه بحث روستا چی بوده اقای هاشمی گفته؟ اقای هاشمی گفته وقتی ما بالای منبر میرفتیم و در اوج مبازات انقلاب بودیم عده ای به حاشیه شهر و روستاها رفتند و در انجا مخفی شدند که اقای مصباح قبلا خودش گفته بود وقتی ما در روستا مخفی بودیم اقای هاشمی بالای منبر میرفتند. ضمنا اقای هاشمی زندان رفته در راه انقلاب هستند و در طول جنگ هم شخص اول و مسئول جنگ ایران بودند. حالا بچه ای از راه رسیده یه چیزی برا خودش میگه.
کریم
Iran, Islamic Republic of
..ی؟ این انقلاب مدیون هاشمی است نه تو بزرگواری و...
تو از انقلاب، حکومت داری و سیاست چی میدانی.
الحمداله مردم بهتر شما و امثال شما حقایق را میدانند
حاجی صفدر
Iran, Islamic Republic of
ببین کار رفسنجانی به کجا کشیده شده که براش خط و نشون میکشه .
هاشمي شناس
Iran, Islamic Republic of
طلبه ای جوانی کم تجربه ای ندانسته چیزی رانگوئیدوالله هاشمی ازهمه شماهابه رهبروفادارتره اینوخودتون هم میدونیدولی............
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شماها که دم از انقلاب میزنید خوب است کلام امام را بیاد ارید تا نهضت زنده است هاشمی زنده است وبلعکس تا هاشمی زنده است نهضت زنده است مطالعه ات را بیشتر کن حاجی
ک
Iran, Islamic Republic of
فکر کردی اینجوریمشهور میشی وبالاتر از هاشمی قرار میگیری .خیلی رو داری؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا نظر من اینه کامنت ها رو بخوان ببین مردم چه میگن من روستایی هستم واز خانواده شهید
علی
Iran, Islamic Republic of
..
روزگار
Iran, Islamic Republic of
جان خودت .اینقدر خودتو بزرگ نکن .اخه شما چند ساله که بخواهی در مورد این بزر گان حرف بزنی ا ون موقع که شما نبودین اقای رفسنجانی با حکو مت شاه مبارزه می کرد شما کجا بودین .حالا اومدی نظر بدی .همه ما روستایی هستیم مگه روستایی چشه افتخار هم هست طوری صحبت می کنی یکی نمی د ونه فکر می کنه ما خارج از ایران زندگی می کردیم
Iran, Islamic Republic of
هرچی نگاه میکنم سن و اندازه عقل حضرتعالی به اظهار نظردرباره آقای هاشمی نمیرسه اگر انصاف داری که میدونم نداری ولی مطمئنم به ظاهر هم شده رهبری عزیزحضرت آیت الله خامنه ای رو که قبول داری برو خاطرات ایشون درباره آیت الله هاشمی رو بخون ویه سری هم به تاریخ نگاری انتخاب رهبری پس از رحلت امام خمینی ره بزن ببین چه کسی توانست اتحاد میان احزاب و آیات عظام رو حفظ کنه و بهترین ولایق ترین گزینه ممکن رو درعین مخالفت ها معرفی کنه.
دوست عزیز با کافر شدن پسر نوح ؛ نوح از پیامبری عزل نشدوتازه تا آخرین لحظه هم برای بازگشت فرزند دعا کرد تا دیروز که میگفتید هرکس انقلابی نیست و سوابق خوبی نداره جایگاهی در نظام نداره امروز میگید اصل فعل حال اشخاصه!!!!!!!!!!!!!!
به هر حال خلاصه کلام حقی که آقای هاشمی به گردن نظام و انقلاب و مردم و هیچ کسی نداردوبیاد داشته باشید که خداوند در قرآن میفرماید " آمرزیده نمیشوید اگر حق الناسی برگردن شما باشد... " و " مومنین بخشیده میشوند مگر آنانکه به ناحق آبروی کسی را برده باشند " دقیقا به کلمه "کسی" توجه کنید یعنی فرقی نمیکند در چه آیین و مسلکی باشد
پارسا
Iran, Islamic Republic of
زمانی که احمدی نژاد میگفت خس و خاشاک کجا بودی؟
ztc
Iran, Islamic Republic of
من هم یک روستایی ام ،اما می دانم که هاشمی مرد ارمانی انقلاب ودوستدارملت بوبژه محرومان و روستاییان است . این جوسازی ها را کی راه انداخته است.
درودخدا برهاشمی
fhfh
Iran, Islamic Republic of
از کلاغ خواستند حرف بزنه گفت:............آخه نمیتونی به زرق وبرق آنها برسشی میدونم که اگر میرسیدی کوتاه نمی امدی
روزبهان
Iran, Islamic Republic of
ببینید کیا دارن از رفسنجانی انتقاد میکنند!!!
زمانی که برگردد به قدرت، خواهیم دید که همین شیخ چگونه دست بدامان رفسنجانی خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
اگر میدانی چه نوشته ای خداوند تو را هدایت کند و اگر نمیدانی خدا شفات بده. والله هرکسی نباید لباس مقدس پیغمبر را بپوشه برای اینکه مسئولیت داره.یه طلبه خداترس یه کم هم باید عقل و بینش سیاسی داشته باشه تا بفهمه این روستا روستا کردن ها همش کلکه و سیاسی بازیه برای زدن یکی از مستحکمترین استوانه های نظام.امان از منفعت طلبی و نادانی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نون داره اقا جون نون میدانید مرد انست که حرفش نانی و برای نان نباشد .طبق حرفهای خودت به من بدهکاری اصلا ملت بدهکارند چون ۱۵ سالم بود رفتم جبهه ..
آتی
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنت من را نمیگذارید آقا بهنام توهین که نیست
Iran, Islamic Republic of
بتی
غلام
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه اگر پست وت بدن سرش چنتا کم ایدری!
شاهد
Iran, Islamic Republic of
جناب کار اندیش شما فهم سیاسی ندارید شما در تراز هاشمی نیستید ،،،، .هاشمی ولایت مدار است نه تو آن زمان که مردم در جنگ بودند هاشمی جا نشین امام ره بودند در جنگ حالا فهمیدی راستی قبلا هم کار اندیش بودید دلیل تغیر آن را بنویس
انصاف
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا جو گیر شده بود الانم به خودش میگه چ ......کردم این مطلب رو نوشتم...
Iran, Islamic Republic of
کامنتارو بخون ...فقط برو پشت سرتو نگاه نکن..فامیلت هم مال خودت نیست کی عوضش کردی؟!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1