تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۱۰۹۱۷۱

عملکرد جالب ۹ ماهه اداره ورزش و جوانان در مارگون

۴
۰
کبنا ؛امام جمعه مارگون گفت: عملکرد ۹ ماهه ورزش و جوانان در مارگون تنها توزیع ۴ توپ فوتسال بود.
حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور تنی چند از ورزشکاران و ورزش‌دوستان شهر مارگون برگزار شد، اظهار کرد: در دین اسلام به ورزش اهمیت زیادی داده شده و پیامبر هم بر این امر تأکید بسیاری داشته‌اند.
امام جمعه مارگون با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی امام و رهبری در خصوص ورزش به مسئولان توصیه‌های فراوانی داشته‌اند، گفت: رهبری معظم انقلاب توصیه دارند که برای ورزش هر چه قدر خرج کنید، هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.
خواجه‌پور گفت: جوانان منطقه مارگون دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در زمینه ورزش هستند که برای پرورش استعدادها باید این ظرفیت‌ها به فعل درآیند.
وی بیان کرد: ولی متاسفانه حتی از حداقل امکانات و تسهیلات لازم در این منطقه برخوردار نیستند و این پدیده باعث می‌شود که جوانان به جای روی آوردن به ورزش و تضمین سلامتی به بلای خانمان‌سوز اعتیاد و یا احیاناً مفاسد اجتماعی و اخلاقی روی آورند و به جای اجتماعی زیستن و با هم بودن در نهایت انزواطلبی و گسست را در زندگی خویش اختیار کنند.
وی خاطرنشان کرد: ورزش می‌تواند عامل تشویق جوانان به ایجاد اجتماعی سالم هم از نظر فکری و هم از نظر جسمی باشد، وقتی جسم انسان سالم باشد، پیامد آن روح و جسمی سالم است و در احادیث و روایات دینی و منویات مقام معظم رهبری به این نکته اشاره شده است.
خواجه‌پور گفت: این منطقه واقعا از نظر توجه مسئولان به ورزش مورد بی‌مهری واقع شده است، به عنوان نمونه ما دو ورزشکار در رشته کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان داریم که تاکنون منشاء افتخارات زیادی در سطح استان و کشور بوده‌اند.
وی با انتقاد از وضعیت امکانات ورزشی در مارگون افزود: آیا با اهدای ۴ توپ فوتسال جواب نیازمندی‌های ورزشی مردم علاقمند به ورزش را می‌توان داد، چه کسی باید در این زمینه چاره‌اندیشی کند و چرا مدیرکل محترم ورزش استان به وعده‌هایشان در این خصوص تاکنون عمل نکرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جومه کو
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای مدیرکل به جای اینهمه مصاحبه عملکرد شهرستانها وهیت های استانی رو در طول یک سال میخواستندبعد ببینند بعضی از هیت ها مثل هیت هندبال استان چه عملکردی دارند...خدا وکیلی اگر نفت وگاز گچساران رو از هیت استان جدا کنیم که اونا هم اصلا کاری به هیت استان ندارد اقای ریس هیت چه جوابی خواهند داد...آقای مدیر کل شما در مقابل پرودگار و وجدان خودتون چه جوابی برای بچه های بهمیی ولنده و دهدشت دارید که تو سرماو گرما به عشق مسابقات استانی میرن تمرین وپول گارگریشون رو کرایه آژانس میدن امیدوارم که در خلوت خودتون که به فکر مصاحبه ایندتون هستی که چی بگی به فکر بچه های هندبالی این استان به غیر از بچه ها ی گچساران که دارند از امکانات نفت استفاده میکنند باشی ..به این دلخوشیم که مصاحبه ایندتون در باره سر وسامان دادن به هیت هندبال استان کهکیلویه و بویراحمد باشه
دشمن زياري:
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از امام جمعه محترم مارگون که به امر ورزش اهتمام دارند. متاسفانه ورزش در مارگون هیچ جایگاهی ندارد. از مسئولین محترم استانی و شهرستانی عاجزانه می خواهیم که حداقل یک سالن ورزشی در منطقه جوکار که غالب بر ۳۵ پاره روستا می باشد احداث نمایند تا جوانان این منطقه بتوانند جهت پر کردن اوقات فراغت از آن استفاده کنند و وقت خود را بیهوده نگذرانند. آخه اینجا هم بخشی از یک کشور اسلامی است که بذل توجه مسئولین را می طلبد. به امید حمایت مسئولین محترم.
Iran, Islamic Republic of
ازامام جمعه مارگون حاج اقا خواجه پورتشکر میکنیم که به فکراین منطقه محروم هست .ما ازشیخ پناهی زاده تشکرمیکنیم که چنین امام جمعه ای رابه مادادند.ازشورای سیاستگذاری کشورتشکرمیکنیم. امام جمعه مارگون حقایق رامیفرمایند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت به حاج آقای خمون
خوب حقیقت ایگی
احسنت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1