کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر فرزاد نجات نیا معاون پارلمانی وزارت راه به خراسان شمالی اتفاق افتاد

الم شنگه «فرزاد نجات‌نیا» در خراسان شمالی؛ از اعتراض امام جمعه شیروان تا حاتم بخشی 80 میلیون تومانی (+ فیلم )

13 فروردين 1401 ساعت 11:04

سید فرزاد نجات نیا معاون رد صلاحیت شده حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی که در نتیجه سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی و به نمایندگی دولت به شهرستان شیروان رفته در مورد غذای مرغ و ماست به وی الم شنگه راه انداخته و اعتراضات وی صدای امام جمعه شهرستان را نیز درآورده است.امام جمعه شیروان خطاب به معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اهدای هزینه سفر خانوادگی به ۲ دختری که به شما خوشامدگویی داشتند، از کجا تامین شده است.


اعتراض امام جمعه شیروان به «فرزاد نجات‌نیا» معاون وزیر راه و شهرسازی که در سفر به شهرستان شیروان خراسان شمالی از این که ناهار مرغ و ماست بوده،  عیب گرفته بود و به دو دختری که ابتدای سفر  خوش آمد گفته اند معادل ۸۰میلیون تومان هدیه داد!

اعتراض امام جمعه شیروان به حاتم بخشی فرزاد نجات نیا

به گزارش کبنا، اعتراض امام جمعه شیروان به «فرزاد نجات‌نیا» معاون وزیر راه و شهرسازی که در سفر به شهرستان شیروان خراسان شمالی از این که ناهار مرغ و ماست بوده،  عیب گرفته بود و به دو دختری که ابتدای سفر خوش آمد گفته‌اند معادل 80 میلیون تومان هدیه داد!
 حجت الاسلام حسین تکمیلی روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه‌های مسکن شیروان، اظهار داشت: معاون وزیر راه و شهرسازی از ناهار عیب گرفته است و به دو دختری که ابتدای سفر خوش آمد گفته‌اند ۸۰ میلیون تومان هدیه داده است.
امام جمعه شیروان گفت: این هزینه از کجا تأمین شده است؟
تذکر مراجع نظارتی در خصوص حضور نجات نیا در وزارت راه
بنابراین گزارش انتقادات و اعتراضات به برخی از نزدیکان رستم قاسمی بالا گرفته است و صلاحیت بسیاری از افراد نزدیک به او برای پست گرفتن در وزارت راه و شهرسازی رد شده است.
«قاسم مکارم»، «ابوالفضل نوروزی» و برخی دیگر از افرادی که توسط رستم قاسمی منصوب شده‌اند اعتراض پی در پی نمایندگان مجلس را نیز حتی به دنبال داشته است.
بولتن‌نیوز نیز در این باره نوشت: سید فرزاد نجات نیا معاون رد صلاحیت شده حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی که در نتیجه سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی و به نمایندگی دولت به شهرستان شیروان رفته در مورد غذای مرغ و ماست به وی الم شنگه راه انداخته و اعتراضات وی صدای امام جمعه شهرستان را نیز درآورده است.
وی پیش از این دستیار آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی بوده و مراجع امنیتی در مورد حضورش در وزارت راه و شهرسازی به رستم قاسمی تذکرات مختلفی داده اند که وزیر راه به آنها بی اعتنا بوده است.

               


کد مطلب: 446453

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/446453/الم-شنگه-فرزاد-نجات-نیا-خراسان-شمالی-اعتراض-امام-جمعه-شیروان-حاتم-بخشی-80-میلیون-تومانی-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1