کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش|

ریزش دیوار و زیر آوار ماندن دانش‌آموزان در گلستان +فیلم

8 آبان 1400 ساعت 16:05

ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه صبح امروز یک مدرسه ابتدایی در شهرستان علی‌آبادکتول ریزش کرد که باعث مصدوم شدن ۱۱ دانش‌آموز و سه مربی این مدرسه شد.


ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه صبح امروز یک مدرسه ابتدایی در شهرستان علی‌آبادکتول ریزش کرد که باعث مصدوم شدن ۱۱ دانش‌آموز و سه مربی این مدرسه شد.
به گزارش کبنانیوز، بلافاصله پس از اعلام این حادثه هفت تیم امداد و نجات هلال احمر از پایگاه‌های زرین‌گل، علی آباد و قرق به محل حادثه اعزام شدند.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: افراد محبوس شده زیرآوار بلافاصله رهاسازی و به مرکز درمانی منتقل شدند. در این عملیات دو آمبولانس، دو خودروی نجات، یک خودروی کمکدار به همراه دو ست نجات بکارگیری شد.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز در خصوص این حادثه بیان کرد: این حادثه در دبستان دخترانه غیردولتی فرشتگان شهرستان علی‌آبادکتول رخ داد. خوشبختانه دانش‌آموزان آسیب چندانی ندیده و آسیب‌ها سطحی بوده است.
وی گفت: درحال‌حاضر در بیمارستان پیگیر امور درمانی دانش‌آموزان هستیم.
گفته می‌شود گودبرداری در مجاورت مدرسه علت این حادثه بوده است اما برای اظهار نظر قطعی، بررسی‌ها در حال انجام است.

بازداشت ۲ نفر در رابطه با حادثه ریزش دیوار مدرسه علی آباد کتول
پس از اعلام گزارش با حضور در محل و بررسی میدانی وسعت حادثه، پرونده رسیدگی به این حادثه در شعبه اول بازپرسی دادسرای علی آباد تشکیل شد و همه عوامل درگیر در این حادثه به دادسرا احضار شدند. مالک زمین مجاور مدرسه که مشغول گودبرداری بود و مسئول مربوط به پلیس ساختمان شهرداری علی آباد کتول هم بازداشت شدند.

وضعیت جسمی دانش‌آموزان مصدوم حادثه تخریب مدرسه
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: وضعیت جسمانی دانش‌آموزان و مربیان آسیب‌دیده در حادثه تخریب بخشی از یک مدرسه در شهر علی‌آبادکتول خوب و رو به بهبودی است.
مصدومان این حادثه جراحت عمیقی نداشته و به همین دلیل احتمال مرخص شدن آنها تا عصر امروز وجود دارد.


کد مطلب: 440683

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/440683/ریزش-دیوار-زیر-آوار-ماندن-دانش-آموزان-گلستان-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1