تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۲۳۰۵۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

شناسایی 172 مبتلا و 2 فوتی امروز در کهگیلویه و بویراحمد / آمار فوتی‌های کهگیلویه و بویراحمد بر اثر کرونا به 29 نفر رسید

۱
۰
فیلم) آخرین توضیحات یزدان پناه با حضور استاندار در باره وضعیت خطرناک کرونا در استان کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 29 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه دو مورد فوتی جدید گزارش شد که هر دو مورد 62 ساله و 83 ساله دچار بیماری زمينه ای و اهل گچساران بودند.
به گزارش کبنا، پرویز یزدانپناه گفت: در نوزدهمین روز از تیرماه، 165 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری هستند که از این تعداد 57 نفر مبتلای قطعی هستند.
وی با اشاره به اینکه 10 بیمار نیز در بخش آی سی یو بيمارستان‌هاي استان بستري مي باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1537 مورد گزارش شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: امروز نیز از 172 جواب دریافتی از آزمایشگاه تشخیص مولكولي یاسوج 80 درصد موارد مثبت در شهرستان های گچساران (٣٦ درصد )، بویراحمد، باشت و بهمئی و 20 درصد دیگر نیز مربوط به شهرستان های چرام، کهگیلویه، لنده و دنا مي باشند.
آزمایش موفقیت آمیز واکسن کرونا بر روی موش‌ها
وی ادامه داد: تاکید کارشناسان به استفاده از ماسک درحالی است که بسیاری از افراد هنگام حضور در اماکن عمومی و سرپوشیده از این کار امتناع کرده یا از نکات بهداشتی مرتبط با استفاده از ماسک آگاهی ندارند که خود می‌تواند به عاملی در افزایش خطر ابتلا به بیماری یا گسترش آن به دیگران تبدیل شود.
پرویز یزدانپناه خاطر نشان کرد: رعایت توصیه‌ها و نکات بهداشتی در استفاده از ماسک بسیار ضروری است؛ چرا که استفاده از ماسک آلوده یا نامناسب برای افراد حتی می‌تواند خطرناک هم باشد.
وی در پایان گفت مردم باید حتی الامکان از مسافرت ،تردد در شهر و حضور در مکان های شلوغ و مراکز خرید،مراكز بهداشتي درماني و تجمعات خودداری کنند و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سریع بگین فوتی ها بیماری زمینه ای دارن تا یکم آرامش بگیرین، تاسف باید خورد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1