تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۲۲۸۷۶
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

توصیه‌های فرمانده تیپ 48 فتح به مسئولان

۲
کبنا ؛سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا به مسئولان استان توصیه کرد که قومیت و منطقه‌گرایی را کنار بگذارند، چرا امروز بیش از هر زمان دیگر به همدلی و همراهی نیاز داریم.
   
فیلم) توصیه‌های سردار حکمتیان به مسئولان
قومیت و منطقه‌گرایی را کنار بگذاریم، امروز بیش از هر زمان دیگر به همدلی و همراهی نیاز داریم
وی افزود: مسئولان باید تلاششان بر این متمرکز شود که از همه ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد حداکثر استفاده را ببریم. ما معمولاً حرفمان بر این است که هر جا لازم به کار باشد، قرارگاهی وارد عمل شویم. باید کاری کنیم که مشکل را از دوش مردم برداریم. چونکه امروز دچار جنگ ترکیبی، هیبریدی و تمام عیار از سوی استکبار جهانی هستیم. یعنی معیشت مردم را تحت تأثیر قرار دادند، دنبال این هستند که تغییر رفتار را در مسئولین ببینند و بلکه تغییر ساختار. به همین خاطر امروز در حوزه مسئولین نیاز به کار انقلابی، جهادی و شبانه روزی هست. و همچنین به همدلی و همراهی نیاز است و قومیت، بخشی نگری و منطقه گرایی را باید در اینجا کنار بگذاریم. ما باید یک تحلیل درستی از همه ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم تا بتوانیم آنها را به کار بگیریم و بخشی از مشکلات این مردم را برطرف نماییم. در حوزه معیشت و اقتصاد واقعاً مردم گرفتار هستند. جوانان ما علی رغم اینکه ما در حوزه گردشگری، منابع زیر زمینی و روزمینی، نفت صنعت، معدن، گیاهان دارویی و... داریم، بیکار هستند. همچنین ما پتانسیل‌های خیلی خوبی در حوزه نیروی انسانی داریم.
باید دست همدیگر را بگیریم و بالاتر ببریم و سهمیه مسئولیت‌های مختلف را در سطح کشور برای فرزندان این استان افزایش دهیم / از قدرت تخریب به جای حمایت
وی افزود: نگران هستم از این موضوع که بعضی وقت‌ها قدرت خودزنی داریم، به جای اینکه همدیگر را حمایت و پشتیبانی کنیم و دست همدیگر را بگیریم و بالاتر ببریم، و سهمیه مسئولیت‌های مختلف را در سطح کشور برای فرزندان این استان افزایش دهیم، گاهی بداخلاقی‌ها صورت می‌گیرد و از قدرت تخریب به جای حمایت استفاده می‌کنیم. پیشنهاد من به همه مردم و مسئولین این است که در کارهایمان اولویت بندی و برنامه ریزی کنیم و سازماندهی منسجم داشته باشیم. در حوزه‌های هدایت، کنترل و هماهنگی در بین رده‌ها، مسئولان عالی رتبه و پایین‌تر با هم، بیشتر کار کنیم. این کارها الحمدالله خوب صورت می‌گیرد، اما لازم است که بیشتر و بیشتر روی این موضوعات کار کنیم.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422830-1.jpg
سردار حکمتیان تصریح کرد: ما باید بتوانیم ظرفیت‌ها را شناسایی و برنامه‌هایمان را زمان بندی کنیم. برنامه‌های کوتاه و بلند مدت باید برای پیشرفت و توسعه استان پایه ریزی کنیم. هر کسی که مسئولیت دارد، باید چند پروژه را تعریف، دنبال و به سرانجام برساند. با کارهای بدون برنامه و شتاب زده به جایی نمی‌رسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1