کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تولید کابین‌های ضد عفونی کننده در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم )

4 تير 1399 ساعت 20:17

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌شود.


 رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌شود، گفت: چابکی، انعطاف پذیری و ابتکار عمل از قابلیت این شرکت‌هاست که این مهم می‌تواند با تغییر خط تولید پاسخگوی مطالبات مردم در شرایط خاص باشد.
به گزارش کبنا، دکتر هاشمی افزود: شرکت شکوفا خلاق پارو یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان که پیشتر در حوزه تولید کیت‌های آموزشی هواپیماهای بدون سرنشین فعالیت می‌کرد که در شرایط کرونا با توجه به نیاز جامعه با تغییر خط تولید به تولید کابین‌های ضد عفونی کننده با استفاده از ازون، گام مهمی در خدمت به جامعه برداشته است.
 وی اضافه کرد: هزینه تمام شده این کابین ۲۵ میلیون تومان است و در مراکز پرجمعیت، فروشگاه‌ها، ورودی ادارات و اماکن عمومی قابلیت نصب و استفاده دارد.
رئیس پارک علم و فناوری استان همچنین از فعال شدن خرید اینترنتی با مشارکت شرکت حکیم رایانه دنا خبر داد و افزود: این شرکت پس از اخذ مجوز از سازمان صمت با تولید اپلیکیشن‌هایی نیاز مردم برای حضور در بازار و خرید در مراکز فروشگاهی را به حداقل ممکن می‌رساند.
همچنین سعید آوازه فعال اینترنتی و برنامه ساز در این باره گفت: این شرکت ۴ سامانه مدیرتی در زمینه مکانیزه سازی و اتوماسیون تولید سامانه در بخش درمان، ۱۸ سایت فروشگاهی برای ۱۸ کارخانه فعال و تسهیل شرایط برای خرید بیش از ۴ هزار کالا برای مشتریان اینترنتی را از قابلیت‌های این شرکت برشمرد.
 


کد مطلب: 422474

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/422474/تولید-کابین-های-ضد-عفونی-کننده-پارک-علم-فناوری-کهگیلویه-بویراحمد-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1