تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۴۲۱۶۷۲
دهیار مزدک در گفت‌وگو با کبنا؛

مزدک آب ندارد؛ تهدید به قطع انشعاب در شرایط کرونایی

۱
۲
کبنا ؛کورش عزیزی در گفت‌وگو با کبنا، گفت: علیرغم پیگیری‌های مکرر کم‌آبی و بی‌آبی مجموعه روستاهای مزدک شهرستان بویراحمد اما شاهد هستیم که نه‌تنها این مشکل برطرف نشده بلکه با گرم‌تر شدن هوا و فصل کولرهای آبی، وضعیت بغرنج و روزبه‌روز بدتر می‌شود.
عزیزی بابیان اینکه سال گذشته آقایان «پاسره» و «آرمین» وعده برطرف کردن لوله‌کشی آب روستای گنجه‌ای را دادند که متأسفانه محقق نشد، گفت: پمپ آب این روستا با ظرفیت اندک نصب و این روستا با افت فشار آب مواجه شد.
وی بیان داشت: چندی پیش مأموران آبفا، در شرایط کرونایی که مردم بدون درآمد هستند جهت اخذ آب‌بها به درب منازل روستایی مراجعه کردند.
عزیزی تاکید کرد: جناب آقایان «پاسره» و «آرمین»، وقتی‌که دولت اعلام کرده فیش‌های آب، برق، گاز و تلفن پرداخت نشود اما به درب منازل روستایی مراجعه می‌کنید در هنگام کم‌آبی هم وظیفه‌دارید با تانکر سیار به روستاییان آب‌رسانی کنید.
او در ادامه اظهار داشت: پس از انتشار بخشی از مشکلات روستای مزدک در فضای مجازی، متأسفانه آقای «آرمین» به‌جای برطرف کردن مشکلات مردم، تهدید به شکایت در دستگاه قضایی می‌کند؛ گویا ایشان مسئولیت خود را فراموش کرده و می‌خواهند با تهدید و ارعاب صدای معترضین را در گلو خفه کنند.
دهیار مزدک در پایان گفت: لطفاً و لطفاً به فکر هدرروی‌های آب باشیم و مدیریت صحیح و توزیع عادلانه آب را در دستور کار همکاران خود در مجموعه شرکت آب و فاضلاب قرار دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شورای روستای ده کهنه مزدک
Iran, Islamic Republic of
آقایان قول میدن . اصلا چنین مدیرانی انتخاب شدن که بتونن خوب قول بدن نه خوب عمل کنند .
مستندش مصاحبه پارسال با تلویزیون مردم جمع کردن پشت سرشان و مصاحبه کردن که بگن ما کار می کنیم ولی هیچ کاری که نکردن هیچ، گفتن چون این روستا صدا و سیما را در جریان گذاشته باید ضربه بزنیم و این وضعیت امروز
این چنین مدیرانی همین تفکر و روش مدیریتی را دارند
از صدا و سیما هم گله داریم قرار بود پیگیر باشن قول که میدن عمل بشه ولی کنار کشیدن .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1