تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۲۱۴۵۳
کبنا خبر می دهد؛

روز دوم آتش سوزی جنگل های دیل / درخواست کمک از نیروهای مردمی و داوطلبین

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛
روز شنبه 10 خرداد؛ نظری رئیس منابع طبیعی شهرستان گچساران گفت: از روز جمعه آتش سوزی در جنگل های کوه دیل رخ داده است و کماکان این آتش سوزی ادامه دارد.
نظری در رابطه با مسبب این آتش سوزی اظهار کرد: مسبب این اتش سوزی عامل انسانی است، عمدی یا سهوی بودن ان مشخص نیست، و شناسایی عامل انسانی در دست بررسی است.
نظری با بیان اینکه میزان خسارت وارده و میزان اتش سوزی پس از مهار آتش مشخص خواهد شد، گفت: نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست نیروهای سپاه فتح، نیروهای بسیج، نیروهای مردمی و محلی، تشکل ها و انجمن های کوهنوردی همگی در اقدامی هم افزا مشغول امداد و کمک رسانی برای مهار آتش در دیل هستند.
نظری با بیان اینکه امیدواریم این آتش سوزی با همیاری مردم مهار شود گفت: هلی کوپترها در فرودگاه گچساران مشغول هلی برن نیروها به منطقه هستند. همچنین از راه زمینی نیز مشغول انتقال نیروها برای مهار و پشتیبانی هستیم. هر چقدر نیروهای مردمی به کمک ما بشتابند باعث خواهد شد آتش امروز مهار شود، در غیر این صورت این اتش سوزی ادامه خواهد یافت.
نظری با درخواست از مردم بیان کرد: داوطلبان و طبیعت دوستان جهت کمک رسانی و پشتیبانی در مهار آتش جهت همیاری  و هماهنگی می توانند به اداره منابع طبیعی گچساران، یا به ورزشگاه روستای دیل مراجعه کنند.
بنا بر گزارش مردم محلی و اعضای تشکل های حاضر در محل اتش سوزی، شب گذشته با کمبود نیرو، خستگی شدید و مشکلاتی مواجه شدند و امروز نیز با وجود هم افزایی نیروهای امدادی و داوطلب، نیازمند کمک و امداد هستند و از مردم داوطلب و طبیعت دوستان درخواست کمک دارند.
داوطلبان جهت هماهنگی برای اعزام و انتقال نیرو با شماره تلفن 09173421894 آقای داود حبیبی تماس گرفته شود، یا به ورزشگاه روستای دیل مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما آقای نظری واقعا خسته نباشید .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1