کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

تلاش 11 ساعته اورژانس کهگیلویه و بویراحمد و انتقال مادر باردار از مناطق صعب العبور+ فیلم و جزئیات

3 خرداد 1399 ساعت 13:39

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از عملیات سخت انتقال مادر باردار از مناطق صعب العبور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


محسن جلیل افزود: ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه شامگاه جمعه خبری مبنی بر وضعیت دشوار یک مادر باردار با فشار و درد شدید زایمان در مناطق صعب العبور رود ریش آجم به اورژانس در گزارش شد.
به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان ؛ جلیل عنوان داشت: در همین راستا اقدام به اعزام تیم اورژانس به این منطقه شده که با توجه به وضعیت و توپوگرافی منطقه نسبت هماهنگی با آمبولانس کمک دار هلال احمر نیز در دستور کار قرار گرفت.در همین راستا با اعزام  آمبولانس کمک دار در ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه، انتقال انجام گرفت.
جلیل با بیان اینکه متاسفانه در بین راه برای آمبولانس هلال احمر مشکلی پیش آمد، اظهار کرد: بلافاصله اعزام تیم امدادی اورژانس به منطقه را داشتیم که با همکاری های انجام گرفته ساعت ۵:۳۰ تیم‌های امدادی در این منطقه بر بالین بیمار حاضر شدند، اما با توجه به توپوگرافی بد منطقه و عدم امکان انتقال از طریق خودروهای کمک دار، هماهنگی لازم برای انتقالی مادر باردار توسط اورژانس هوایی از طریق Eoc انجام گرفت.
رئیس اورژانس استان گفت: ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح امروز بالگرد اورژانس به پرواز در آمده تا با توجه به روشن شدن هوا نسبت به انتقال این مادر باردار و نجات جان آن اقدام کند.
وی خاطرنشان کرد: در نهایت طی دو سورتی پرواز، پایان عملیات با انتقال این بیمار به بیمارستان توسط بالگرد یاسوج در ساعت ۸ و ۲۵ ‌دقیقه انجام شد و مادر باردار برای اقدامات درمانی تحویل بیمارستان امام خمینی دهدشت شد.
رئیس فوریتهای پزشکی استان از تکنسینهای هوایی استان آقای علی پور و براتی تشکر کردند.


کد مطلب: 421199

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/421199/تلاش-11-ساعته-اورژانس-کهگیلویه-بویراحمد-انتقال-مادر-باردار-مناطق-صعب-العبور-فیلم-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1