کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

( فیلم ) شب شعر الی بیت‌المقدس در یاسوج

3 خرداد 1399 ساعت 3:10

شب شعر الی بیت المقدس با حضور جمعی از شاعران، فرهیختگان ادب و هنر و برخی چهره‌های سیاسی استان در یاسوج برگزار شد.


 به مناسبت گرامیداشت روز قدس و به یاد، فرمانده ارزشمند سپاه قدس، سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی جلسه شب شعری با حضور شاعران و فرهیختگان ادب و هنر و چهره‌های سیاسی به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، کانون نیروهای جوانان انقلابی استان و کانون نجما در سالن ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.
 دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین به بخش‌هایی از پروتکل‌های صهیونیسم که در کتاب "نبرد نابرابر" نوشته حسن واعظی اشاره و اظهار داشت: موضوع مبارزه با صهیونیسم جهانی مقطعی نیست و صرفاً در حوزه اسلام و تشیع جریان ندارد، زیرا جریان صهیونیسم خطری برای کل بشریت است و آنها نقشه‌های فراوانی برای بشریت دارند.
 ستار هدایت خواه تاکید کرد: بخش مهمی از تمام اتفاقات ناگوار عالم ناشی از توطئه‌های رژیم صهیونیستی است.
 وی با اشاره به تعداد پروتکل‌های صهیونیسم و بندهای آن گفت: یکی از پروتکل‌ها صهیونیسم و مهمترین و هدف نهایی آنها حاکمیت بر جهان است که با خشونت و زور سعی بر سلطه جهان را دارند، و معتقد هستند در طبیعت زور حرف اول را می زند، و مفاهیم چون عدالت، برابری، آزادی موضوعاتی در حد ایده است که باید عوام را با این موضوعات فریب داد، از طرفی آنها بیان می‌کنند دنیای امروز دنیای ثروت و قدرت است.
 نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفکر صهیونیسم بیان می‌کند: اگر کسی با روش‌های حاکمیت بر جهان به وسیله خشونت مخالف است و تفکر آنها را خلاف اخلاق می‌دانند، این موضوعات و دیدگاه‌ها آنها جایگاهی ندارد زیرا معتقد هستند موضوعی به نام دین از سیاست جداست.
 هدایت خواه گفت: بر اساس پروتکل‌های صهیونیسمی برای رسیدن به هدف نهایی یعنی حاکمیت بر جهان، ریخت خون انسان‌ها، تجاوز و اشغال گری مباح است و هدف وسیله را توجیه می‌کند.
 وی افزود: ویروس صهیونیسم هرچند ۷۲ سال است مردم فلسطین را گرفتار کرده است اما ابتدای و بنای آن بالای ۱۰۰ سال اهداف شوم خود را را بر علیه ملت فلسطین پیاده سازی کرده است.
 دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبل از انقلاب اسلامی رژیم پهلوی درخدمت رژیم صهیونیسمی بود، اما با شروع انقلاب و با تفکر امام راحل تنها انقلاب و حکومتی که توانست در برابر این رژیم جعلی ایستادگی و مهار شود انقلاب اسلامی است، توطئه‌هایی مانند جنگ تحمیلی، ناشی از تفکرات صهیونیسمی بود.
 هدایت خواه گفت: امروز به حکم انسانیت و به حکم مسلمانی شعرا باید با زبان هنر و ادبیات هنری روح مقاومت و ایستادگی را زنده نگه دارد و در خصوص جریان حق و باطل روشنگری کنند، و باید با زبان هنر ظلم و ستم این رژیم را افشا کنند.
 در این آیین روح الله طباطبایی، حمید حسینیان, قاسم بدره، سید یاسر سعادت و تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر اشعاری درباره روز جهانی قدس و سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی قرائت کردند.
این مراسم معنوی با صرف افطار هنرمندان به پایان رسید.


کد مطلب: 421184

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/421184/فیلم-شب-شعر-الی-بیت-المقدس-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1