تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۱۹۷۷۴
کبنا گزارش می‌دهد

سواری بر گرده مردم؛ استفاده شخصی از خودروهای دولتی در کهگیلویه و بویراحمد/ از هیزم کشی و کنگر کنی تا گردش و حضور در کارناوال های عروسی و کدخدا کشونی و فاتحه خوانی و تشییع جنازه!!!

۷
فایل مرتبط کبنا ؛خودروهای دولتی به عنوان اموال عمومی جامعه همواره برای استفاده عمومی و ارائه خدمت به مردم هستند که متاسفانه سال‌هاست در استان کهگیلویه و بویراحمد به اسبِ سواری و قاطر بارکش برخی از کارکنان مدیران و مدیران رده پایین و شبه مدیران کوتوله تبدیل شده است به گونه‌ای که هر کدام از این اشخاص (از سطح راننده تا مدیر اداره) حداکثر استفاده شخصی از این خودروها را دارند.
مردم بارها موارد بسیاری از این نمونه را مشاهده کرده و روزانه با آن مواجه هستند که در تایم‌های اداری و غیر اداری برخی از این افراد، زن و بچه و اقارب و بستگان را بر این خودروها سوار کرده و در حال استفاده شخصی از این ماشین‌ها هستند. این خودروها در کوه و دشت و روستای پدری جناب راننده (که یا راننده و کارمند عادی اداره است یا مدیران آن) به هنگام تفریح خانوادگی و هیزم جمع کردن و کندن بوته‌های بیلهر و کنگر تا حضور در کافی شاپ و بستی فروشی در اواخر شب و حضور پررنگ در مراسمات فاتحه خوانی و تشییع جنازه تا روستاهای دوردست ... دیده شده‌اند.
این امر مذموم استفاده حداکثری شخصی از اموال دولتی همواره در این استان محروم وجود داشته و صرفاً در برخی مقاطع زمانی همچون دوره استانداری حسین صابری، تا حدودی یا این مسئله برخورد شد و با شدت و حدت از تردد و استفاده شخصی از این خودروها ممانعت شد و به مقامات انتظامی و نظامی دستور داده شد که در هر کجا ماشین‌های دولتی (پلاک قرمز و سفید) را بدون برگه مأموریت و یا با خانواده و استفاده شخصی دیده شد، برخود جدی شود و ... که خاطره‌ای شیرین از آن دوران برای مردم شد.
متاسفانه چند سالی است که مدیران و دستگاه‌ها سعی بر پلاک سفید بودن خودروهای دولتی دارند که دیگر حتی همسایه آنها هم متوجه نشوند که اسب سواری این کارکنان و مدیران، دولتی است و به خوبی و خوشی حداکثر استفاده را از آن ببرند و هیچ غمی از این بابت نداشته باشند.
پدیده خودروهای پلاک سفید دولتی و پلاک قرمز دولتی هر دو رواج روز افزونی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارند؛ به گونه‌ای که غالب روزها همه مردم با این مسئله مواجه می‌شوند و حس نفرت و افسوس مردم نسبت به حراج و تاراج بیت المال در مردم برافروخته می‌شود.
دیدن این صحنه‌ها سوهان روح مردم است و مردم احساس می‌کنند این افراد با خانواده خود و کلیه بستگان سوار بر این خودروها، عملاً سوار بر گرده آنها هستند و دارند از آنها سواری می‌گیرند؛ از دستگاه‌های دولتی و اداری و دانشگاهی تا شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد.
انتظار می‌رود دستگاه‌های اداری و به طور خاص استاندار به عنوان بالاترین مقام دولتی استان و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی نسبت به این مسئله حساسیت خاص نشان دهند. این حداقل انتظار مردم است که با این فساد و استفاده از اموال عمومی و بیت المال برخورد شود!
کبنا نیوز این امر را به صورت مکرر تا وصول نتیجه نهایی به صورت گزارش‌های مفصل پیگیری خواهد کرد و از همه مردم استان کهیگیلویه و بویراحمد می‌خواهد که در صورت مشاهده چنین مواردی به صورت عکس و فیلم و ... به این پایگاه انعکاس دهند تا در وقت مقتضی انتشار یابند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1